Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH"— Sunum transkripti:

1 STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ERASMUS+ PROGRAMME KEY ACTION 2: COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH Multi-purpose center for adult education in clean environment ECO-Center ZENGİNLEŞTİRME KURS ÇEVRE HUKUKU ECO-Center BG01-KA

2 HEDEF GRUPLAR Hedef gruplar ISCO
Öğretmenler/yetişkin eğitiminde eğiticiler: Çevre Mühendisliği İnşaat Mühendisliği ISCO 2320: Ortaöğretim ile ilgili profesyonel meslek mensuplari Mesleki eğitim öğretmenleri; mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarındaki öğrenciler ile yetişkinlere yönelik ve daha ileri eğitim kurumlarındaki yaşça büyük öğrencilere meslek veya mesleki konularda eğitim veya ders verirler. Üniversite veya yükseköğrenimin normalde gerekli olmadığı belirli mesleklerde veya mesleki alanlarda istihdam amaçlı olarak öğrencileri hazırlarlar. Kariyer görevlileri, danışmanlar, müfettişler; Baş öğretmen/müdürler: Mevzuat ISCO 2423: Personel ve kariyer ile ilgili profesyonel meslek mensuplari Personel ve kariyer ile ilgili profesyonel meslek mensupları; personelin işe alımı veya yetiştirilmesi, mesleki analizler ve mesleki rehberlik gibi personel politikaları ile ilgili profesyonel iş hizmetleri sağlarlar. ISCO 2424: Personel eğitimi ve eleman yetiştirme ile ilgili profesyonel meslek mensuplari Personel eğitimi ve eleman yetiştirme ile ilgili profesyonel meslek mensupları; organizasyonel hedefleri karşılamaya yönelik, yönetim ve çalışanların, kuruluş tarafından istenilen yetenekleri kazanmaları ve yetkinliklerini geliştirmelerini sağlamak için eğitim ve yetiştirme programlarını planlar, geliştirir, uygular ve değerlendirirler. ISCO 1345 Eğitim yöneticileri /baş öğretmenler Eğitim Yöneticileri; eğitim hizmetleri, ilköğretim ve ortaöğretim kurumları, kolejler, üniversitelerde fakülte ve bölümler ile diğer eğitim kurumlarının eğitim ve idari yönlerini planlar, yönetir, koordine eder ve değerlendirirler. ISCO 2351 Eğitim yöntemleri uzmanlari Eğitim yöntemleri uzmanları; eğitim yöntemleri, dersler ve araçlar konusunda araştırma ve geliştirme yürütür veya danışmanlık yaparlar. Öğretmenlerin çalışmalarını, eğitim kurumlarının işleyişini ve elde edilen sonuçları gözden geçirir ve incelerler, bunlarla ilgili değişiklikler ve gelişmeler hakkında öneride bulunurlar. ECO-Center BG01-KA

3 HEDEF GRUPLAR Hedef gruplar ISCO
Eğitim müdürleri; Yetişkin eğitim kurumlarındaki diğer yönetim personeli; Idari personel: Halkla ilişkiler İktisat ISCO 1345 Eğitim yöneticileri /baş öğretmenler Eğitim Yöneticileri; eğitim hizmetleri, ilköğretim ve ortaöğretim kurumları, kolejler, üniversitelerde fakülte ve bölümler ile diğer eğitim kurumlarının eğitim ve idari yönlerini planlar, yönetir, koordine eder ve değerlendirirler. ISCO 2421: Yönetim ve organizasyon analistleri Yönetim ve organizasyon analistleri; daha etkin çalışmalarını sağlamak ve kuruluşla ilgili problemleri çözmek için kuruluşlara yardım ederler. Organizasyonel yapıları, yöntemleri, sistemleri ve prosedürleri incelerler. ISCO 2424: Personel eğitimi ve eleman yetiştirme ile ilgili profesyonel meslek mensuplari Personel eğitimi ve eleman yetiştirme ile ilgili profesyonel meslek mensupları; organizasyonel hedefleri karşılamaya yönelik, yönetim ve çalışanların, kuruluş tarafından istenilen yetenekleri kazanmaları ve yetkinliklerini geliştirmelerini sağlamak için eğitim ve yetiştirme programlarını planlar, geliştirir, uygular ve değerlendirirler. ISCO 2351 Eğitim yöntemleri uzmanlari Eğitim yöntemleri uzmanları; eğitim yöntemleri, dersler ve araçlar konusunda araştırma ve geliştirme yürütür veya danışmanlık yaparlar. Öğretmenlerin çalışmalarını, eğitim kurumlarının işleyişini ve elde edilen sonuçları gözden geçirir ve incelerler, bunlarla ilgili değişiklikler ve gelişmeler hakkında öneride bulunurlar. ECO-Center BG01-KA

4 EĞITIM AYRINTILARI Öğretmenler/yetişkin eğitiminde eğiticiler
Çevre Mühendisliği İnşaat Mühendisliği AYÇ referans seviyesi 6 / 7 Öğretim yöntemleri Online ( Offline (CD); Tekst Stajyer değerlendirme Online tests; Paper-based tests ÖÇ ÖÇ5: Çevre hukuku - ilkeleri ve uluslararası çevre hukuku ÖÇ6: Ulusal çevre hukuku - vaka çalışması Değerlendirme ağırlıklandırma - ECVET Kredileri ÖÇ5 – 3 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ÖÇ6 – 2 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ECO-Center BG01-KA

5 EĞITIM AYRINTILARI Kariyer görevlileri, danışmanlar, müfettişler; Baş öğretmen/müdürler:   Mevzuat AYÇ referans seviyesi 5 / 6 Öğretim yöntemleri Online ( Offline (CD); Text Stajyer değerlendirme Online tests; Paper-based tests ÖÇ ÖÇ5: Çevre hukuku - ilkeleri ve uluslararası çevre hukuku ÖÇ6: Ulusal çevre hukuku - vaka çalışması Değerlendirme ağırlıklandırma - ECVET Kredileri ÖÇ5 – 3 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ÖÇ6 – 2 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ECO-Center BG01-KA

6 EĞITIM AYRINTILARI Eğitim müdürleri; Yetişkin eğitim kurumlarındaki diğer yönetim personeli; Idari personel  Halkla ilişkiler İktisat AYÇ referans seviyesi 5 / 6 Öğretim yöntemleri Online ( Offline (CD); Text Stajyer değerlendirme Online tests; Paper-based tests ÖÇ ÖÇ5: Çevre hukuku - ilkeleri ve uluslararası çevre hukuku ÖÇ6: Ulusal çevre hukuku - vaka çalışması Değerlendirme ağırlıklandırma - ECVET Kredileri ÖÇ5 – 3 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ÖÇ6 – 2 ECVET Kredi kazandı ve sertifika tarafından kanıtlanmıştır ECO-Center BG01-KA

7 MODÜLER EĞİTİM ÇERÇEVE: ÖÇ 'BİLGİ BÖLÜM HAKKINDA KISA BİLGİ
ÖZET ÖÇ5: Çevre hukuku - ilkeleri ve uluslararası çevre hukuku ÖÇ 5 çevre hukuku ve politikasının yapısıyla ilgili detaylı bilgi sunar. Uluslararası çevre hukukunun yapısı, geçmişi ve gelişmeleri hakkında bilgi verilir. Siyasi-hukuki önlemlerin ilkelerine (ihtiyat ilkesi, kirleten öder ilkesi, işbirliği ilkesi ve sürdürülebilirlik ilkesi) özel önem verilir. Avrupa Birliği'nin uluslarüstü çevre mevzuatı da çevre planlamasının rolü üzerinde ve çevre politikasını uygulama ve çevresel davranışları düzenleme araçları üzerinde durularak sunulur. Farklı çevresel ortamların korunmasının yanı sıra uluslararası teamül hukuku da ele alınır. Böylece, öğrenme malzemeleri, öğrencilere çevre hukukunu ulusal/uluslararası bağlamda anlama, ilgili paydaşları tanımlama ve bu paydaşların rolleri üzerine düşünme ve çalışmalarına farklı hukuki konuları ve planlama ve politika konularını dâhil etme imkanı sunar. ECO-Center BG01-KA

8 MODÜLER EĞİTİM ÇERÇEVE: ÖÇ 'BİLGİ BÖLÜM HAKKINDA KISA BİLGİ
ÖZET ÖÇ6: Ulusal çevre hukuku - vaka çalışması ÖÇ 6 bir ülkenin çevre hukukunun yapısı, işleyişi ve mevcut gelişim durumu hakkında öğrencilere örnek olay incelemesi sunar, buna örnek olarak Almanya verilebilir. Alman çevre hukukunun ve Alman hukuk sisteminin gelişiminin yasal adımlarıyla ilgili bilgi verir. Çevre korumanın temel araçları tanımlanır. Çevre politikası ve yönetmeliği, ayrıntılı olarak açıklanır. Modern bir iklim ve enerji politikasına yönelik önemli eğilimler ve yollardan bahsedilir: doğa ve toprak koruma ve gürültü kirliliği. Kirliliği önleme yöntemleri ve araçları bakımından çevre kirliliği izleme ve kontrolü oluşturulması için temel yaklaşımlar; çevre kirliliği kontrol uygulamalarının hukuki yönleri ve uluslararası anlaşmalar özetlenir. Son olarak, Alman hükümetinin atık yönetimi kanununa dair olan politikası temel dayanağı ile sunulur. ECO-Center BG01-KA


"STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları