Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Adıyaman Üniversitesi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Adıyaman Üniversitesi"— Sunum transkripti:

1 Adıyaman Üniversitesi
Toplam Kalite Yönetimi Koordinatörlüğü Birimi Bilgilendirme Sunumu ‘Taşı Delen Suyun Hızı Değil, Suyun Sürekliliğidir…’

2 Kalite Toplam Kalite Yönetimi (TKY) 1
Toplam kalite yönetimi, tüm çalışanlarıyla sürekli iyileştirmeyi içeren müşteri odaklı bir organizasyon için bir yönetim sistemi olarak özetlenebilir. Toplam kalite yönetiminin 8 ilkesi: 1. Müşteri odaklı: Müşteri kalite seviyesini eninde sonunda belirler. 2. Toplam çalışan katılımı: Tüm çalışanlar ortak hedeflere yönelik çalışmalara katılırlar. 3. İşlem merkezli: TKY'nin temel bir parçası, süreç düşüncesi üzerine odaklanmaktadır. Süreci gerçekleştirmek için gerekli adımlar tanımlanır ve beklenmedik değişiklikleri saptamak için performans ölçütleri sürekli izlenir. 4. Entegre sistem : Herkes, organizasyonun vizyonunu, misyonunu ve yol gösterici ilkelerini, kalite politikalarını, hedeflerini ve kritik süreçlerini anlamalıdır. İş performansı sürekli izlenmeli ve iletilmelidir. Her organizasyon kendine özgü bir çalışma kültürüne sahiptir ve kaliteli bir kültür geliştirilmediği sürece ürün ve hizmetlerinde mükemmellik elde etmek neredeyse imkansızdır.

3 Kalite Toplam Kalite Yönetimi (TKY) 2
5. Stratejik ve sistematik yaklaşım: Kalitenin yönetiminde kritik bir husus, bir organizasyonun vizyonuna, misyonuna ve hedeflerine ulaşmada stratejik ve sistematik bir yaklaşımdır. 6. Sürekli iyileştirme: Sürekli iyileşme, bir organizasyonun paydaş beklentilerini karşılamada daha rekabetçi ve etkili olmanın yollarını bulmada analitik ve yaratıcı olmasını sağlar. 7. Gerçeklere dayalı karar verme: Bir kuruluşun ne kadar iyi performans gösterdiğini bilmek için performans ölçütlerine ilişkin veriler gereklidir. Bir organizasyonda, karar vermenin doğruluğunu artırmak, fikir birliğine varmak ve geçmişe dayalı ileriye dönük tahmin yapılabilmesi için verileri sürekli olarak toplamasını ve analiz edilmesini gerektirir. 8. İletişim: Etkin iletişim bir organizasyonda, moral sağlanmasında ve çalışanların her seviyede motive edilmesinde büyük bir rol oynamaktadır. İletişim stratejileri, yöntemi ve zamanlamayı içerir.

4 Misyonumuz Evrensel değerlere bağlı, insan merkezli ve öngörülü bir yönetim anlayışı ile eğitim - öğretim, bilimsel araştırma, yayın ve sosyal – kültürel faaliyetler yapan, karşılaşabilecek veya karşılaşılan sorunları aklın ve bilimin süzgecinden geçiren, öncelikli olarak içinde bulunduğu şehrin, bölgenin ve ülkenin ihtiyaç duyduğu nitelikli bireyleri yetiştiren bir üniversite olarak, toplumun huzur ve refahının artırılmasına yönelik çözüm, değişim, dönüşüm ve sürdürebilir kalkınmasına öncülük etmektir.

5 Vizyonumuz Bilgi, ürün ve hizmet üreterek sağlık, tarım ve hizmet sektöründe bulunduğu bölgenin Sosyo-ekonomik yapısını geliştiren ve tercih edilen bir üniversite olmak.

6 Kalite Politikamız Adıyaman Üniversitesi olarak,
Bilimsel Çalışma ve Araştırma Yapmak, Bilgi ve Teknoloji Üretmek, Bilim Verilerini Yaymak, Ulusal Alanda Gelişme ve Kalkınmaya Destek Olmak, Bir Mesleğin; Bilgi, Beceri, Davranış ve Genel Kültürüne Sahip, Çevreye Duyarlı, İş Sağlığı Güvenliğine Önem Veren Anlayış Çerçevesinde, Bireyler Yetiştirmek, Kalite Yönetim Sistemi Standardının Şartlarına Uyarak Etkinliğini Sürekli İyileştirmek, Yasal Şartlar Doğrultusunda Müşteri Beklenti ve İhtiyaçlarını Karşılayarak Memnuniyetlerini Sağlamaktır.

7 Üniversitemizin Organizasyon Şeması

8 Kalite Yönetimi Birim Yapısı
Prof. Dr. M. Talha Gönüllü Rektör Prof. Dr. Ali AYDIN Rektör Yardımcısı Doç. Dr. Mücahit ÇELİK Kalite Yönetimi Koordinatörü Yrd.Doç. Dr. Ramazan ARSLAN Kalite Yönetimi Koordinatör Yar. Doç. Dr. Tayfun SERVİ Kalite Yönetimi Koordinatör Yar. Mehmet İbrahim FİGEN Memur Hamza GÜÇ Memur

9 Amaç ve Kapsam Toplam Kalite Yönetmeliğinin amacı ve kapsamı; Adıyaman Üniversitesi Kalite Yönetim Koordinatörlüğü faaliyet alanları, Yasal Şartlar, 23 Temmuz 2015 Tarihli ve Sayılı YÖK Kalite Güvence Yönetmeliği ve TS EN ISO 9001:2008 şartlarına göre belirlenmiştir.

10 Hazırlanan Dokümanlar
Kalite El Kitabı Dokümanlar Prosesler Prosedürler Formlar Görev Tanımları Talimatlar

11 Kalite Yönetim Temsilcisinin Sorumlulukları
Kalite Yönetim Temsilcisi, Kalite Yönetim Sistemi'nin KYS standartlarına uygun olarak kurulmasını, uygulanmasını, düzeltilmesini ve iyileştirilmesini, denetimini ve dokümantasyonunu Rektör adına yürütür. Gerekli proseslerin oluşturulmasını, uygulanmasını, işlerliğinin kontrolünü, güncel tutulmasını, denetimini ve sürekli iyileştirilmesini sağlar. Kalite Yönetim Sisteminin performansını ve iyileştirme ihtiyaçlarını üst yönetime raporlar. Kalite Yönetim Sistemi'nin planlanması, yürütülmesi, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetlerin takibi, kontrol edilmesi ve düzeltilmesi faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlar. Kalite Yönetim Sistemi prosedürlerinin ve iş talimatlarının hazırlanmasını, değişikliklerini, yayın ve dağıtımını diğer bölümlerle koordine ve takip eder. Kalite El Kitabı'nın hazırlanması, onaylanması, yayınlanması, güncelleştirilmesi ve düzeltilmesini sağlar. Hata nedenlerinin sistematik analizinde diğer bölümlerle koordinasyon kurar. Kalite yönetim Sistemi ile ilgili olarak kurulan çalışma gruplarını koordine eder ve yardımcı olur.

12 Birimimizin Faaliyetlerine Genel Bir Bakış
Sıra No Faaliyet Adı Süresi 01 Formlar Sürekli 02 Görev Tanımları 03 Prosesler 04 Prosedürler 05 Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler 06 Dilek ve Öneriler 07 Talimatlar 08 Tüm Birimlerden Proseslerin İzlenmesi ve Ölçülmesi Değerlerinin Toplanması Ayda Bir 09 Tüm Birimlerde İç Tetkiklerin Yapılması Yılda iki Defa 10 Tüm Birimlerde Memnuniyet Anketlerinin Yapılması 11 Tüm Birimlerden Toplanan Bilgilerin Yönetimin Gözden Geçirme Toplantısında Üst Yönetime Sunulması 12 İhtiyaç Duyulan Konularda İdari ve Akademik Personele TSE’den Eğitimlerin Alınması Yılda İki Defa 13 Tasarım Planlaması Yılda Bir Defa 14 Tüm Birimlerden Kalite Hedeflerinin Belirlenmesinin İstenmesi 15 Belirlenen Kalite Hedeflerinin Ölçülmesi 16 Tüm Birimlerde TS EN ISO 9001:2008 Dış Tetkikin Yapılması 17 Yükseköğretim Kalite Kuruluna Sunulmak üzere Kurum İçi Değerlendirme Raporunun Kalite Güvence Komisyonu Üyeleriyle Hazırlanıp Senatoya Sunulması

13 Birimimizin Faaliyetlerine Genel Bir Bakış

14 TS EN ISO 9001:2008 Belge Alınması Süreci
Sıra No Strateji Faaliyet Kaynak Tarih 1 Eğitimlerin Alınması TS EN ISO 9001:2008 Eğitimi 30 Kişi 2 TS EN ISO 9001:2008 Dokümantasyon 3 TS EN ISO 9001:2008 Proses Etkileşimi 4 TS EN ISO 9001:2008 Çalıştayı 5 Yönetim Temsilcisinin Atanması Atama yazısı Personel 6 Dokümanların Hazırlanması Kalite el kitabı Prosedürler… 7 İç Tetkiklerin Yapılması İç Tetkik Planının Hazırlanması İç Tetkikçiler 8 Müşteri Memnuniyet Anketleri Anketlerin hazırlanması 9 Yönetimin Gözden Geçirme Toplantısı Birim Sorumluları YGG Raporu 10 TSE Tarafından Dış Tetkiklerin yapılması TSE Dış Tetkikçileri Uzman personel 11 TS EN ISO 9001:2008 Belgesinin Alınması Tüm Akademi ve İdari Bilimler

15 Adıyaman Üniversitesi
TS EN ISO 9001:2008 Belgesi Adıyaman Üniversitesi Türkiye’de TS EN ISO 9001:2008 Belgesini Alan 25. Üniversite Olmuştur

16 ‘Kalite Bir Ekip İşidir’

17 Adıyaman Üniversitesi
Ulusal Basında

18 Adıyaman Üniversitesi
Ulusal Basında

19 SAYFASINDA ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
TÜRK STANDARTLAR ENSTİTÜSÜ SAYFASINDA ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

20 Birim Faaliyetlerimizin
Yıllara Göre Dağılımı Faaliyet Alanları 2014 2015 2016 Dokümantasyon Kalite El Kitabı Hazırlandı Revizyon Edildi ----- Planlar 4 2 1 Prosesler 5 ---- Prosedürler Listeler 10 Görev tanımları 40 92 Talimatlar 8 20 35 Formlar 162 53 60 Memnuniyet Anketleri Akademik İdari Öğrenci

21 Birimizin Yaptığı Bazı Faaliyetlere Bakış
FAALİYET ADI FAALİYETİ YAPAN BİRİM TARİHLER 30 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001:2008 TEMEL EĞİTİMİMİNİN VERİLMESİ TSE /2014 30 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001:2008 DOKUMANTASYON EĞİTİMİNİN VERİLMESİ 30 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001: PROSES ETKİLEŞİMİ EĞİTİMİNİN VERİLMESİ 30 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001:2008 İÇ TETKİK EĞİTİMİNİN VERİLMESİ TS EN ISO 9001:2008 ÇALIŞTAYININ YAPILMASI KALİTE GÖREV VE SORUMLULARINA BİRİNCİ İÇ TETKİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISININ YAPILMASI Kalite Yönetim Koor 21/05/2014 İÇ TETKİKTE GÖREV ALACAK PERSONELE BİRİNCİ İÇ TETKİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISININ YAPILMASI İÇ TETKİKLERİN YAPILMASI  TÜM BİRİMLER  

22 Birimizin Yaptığı Bazı Faaliyetlere Bakış
FAALİYET ADI FAALİYETİ YAPAN BİRİM TARİHLER  TSE TARAFINDAN ÖN TETKİKLERİN YAPILMASI  TSE   60 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001:2008 TEMEL EĞİTİMLERİN VERİLMESİ   60 ÜNİVERSİTEMİZ PERSONELİNE TS EN ISO 9001:2008 İÇ TETKİK EĞİTİMİNİN VERİLMESİ    TS EN ISO 9001 BELGE TÖRENİ    2015 YILI BİRİNCİ İÇ TETKİKLERİN YAPILMASI  TÜM BİRİMLER   2015 YILI İKİNCİ İÇ TETKİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI TÜM BİRİMLER 2015 YILI İKİNCİ İÇ TETKİKLERİN YAPILMASI

23 Birimizin Yaptığı Bazı Faaliyetlere Bakış
FAALİYET ADI FAALİYETİ YAPAN BİRİM TARİHLER TS EN ISO 9001 HAKKINDA GENEL BİLGİ VERİLMESİ  MERKEZİ LAB 2015 YILI STRATEJİK PLAN İZLEME VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI EĞİTİMİ TÜM BİRİMLER MATEMATİĞİ SEVDİRME ETKİNLİĞİ CAMDERE İLKÖĞRETİM OKULU TSE TARAFINDAN 9001:2008 DIŞ TETKİKLERİN YAPILMASI TS EN ISO 9001:2015 TEMEL EĞİTİMLERİMLERİNİM VERİLMESİ YÖK’E KURUM İÇİ DEĞERLENDİRME RAPORU HAZIRLANMASI İÇİN KALİTE GÜVENCE KOMİSYON ÜYELERİNİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISININ YAPILMASI KALİTE GÜVENCE KOMİSYONU ÜYLERİ KURUM İÇİ DEĞERLENDİRME RAPORUNUN YÖK’E SUNULMASI Haziran 2016 2016 YILI 2.İÇ TETKİKLERİN YAPILMASI 

24 Yıllara Göre Katılımcı Sayısı
Memnuniyet Anketleri Birimler Yıllara Göre Katılımcı Sayısı 2014 Yılı 2015 Yılı 2016 Yılı Akademik 46 91 252 İdari 110 112 261 Öğrenci 667 750 694 Toplam 823 953 1207

25 Adıyaman Üniversitesi
Yıllara Göre Memnuniyet Yüzdelik Değerleri Memnuniyet yüzdelik değerleri sürekli bir artış göstermektedir.

26 Memnuniyet Anketi 2014 En Yüksek Memnuniyetler En Düşük Memnuniyetler
Üniversitemizin sahip olduğu güvenirlik imajı  %62.3 Taleplerin zamanında karşılanabilmesi %51.3 2 Üniversite personelinin öğrencilere yaklaşım şekli  %61.7 Arandığında ilgili kişilere ulaşabilme %52.5 3 Kurumumuzdan genel memnuniyet dereceniz  %59.6 Bildirilen taleplere karşı gösterilen ilgi %53.6 4 Üniversitemizin yeniliklere ve gelişmelere karşı gösterdiği açıklık -genel %57.8 Temin edilen hizmetin kalitesi %53.9

27 Memnuniyet Anketi 2014 2014 YILI AKADEMİK PERSONEL, İDARİ PERSONEL VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN EN ÇOK EKSİKLİĞİ HİSSEDİLEN DURUMLAR  1 Sosyal aktivite yetersizliği  2 Mescitlerin ve lavaboların daha temiz olması  3 İnternet ağlarına erişim sıkıntısı ve bilgisayar eksikliği  4 Yemekhane yemeklerinin kalitesinin ve hijyenin artması 

28 En Yüksek Memnuniyetler En Düşük Memnuniyetler
Memnuniyet Anketi 2015 En Yüksek Memnuniyetler En Düşük Memnuniyetler AKADEMİK 1 Çalışma ortamının düzenli ve temiz olması %89.5 Kurum bünyesinde sosyal etkinliklerin yeterliliği %65 2 Kurum içi iletişim araçlarının yeterliliği %89 Yemekhane hizmetleri %66.4 3 Üniversitemizin yasal mevzuattaki değişiklikleri takip ve uyumu %86 Yeterli otopark alanının bulunması %67 İDARİ %87.4 Kurum bünyesinde sosyal etkinliklerin olması %56 İş yapabilmek için gerekli teknik ve destek imkanları %84.5 %61 %84 Çalışanların memnuniyetine yönelik çalışmaların yeterliliği %63 ÖĞRENCİ Çevre temizliği ve düzenlenmesi hizmetleri %77 Kültürel, sanatsal ve spor etkinliklerinin yeterliliği %32.3 Dersliklerin kapasitesi(ısınma, aydınlatma, gürültü) %76.2 İnternet erişim imkânlarının yeterli olması %45 Yemeklerin kalitesi (tadı , temizliği, görünümü) %76 Lavaboların temiz ve hijyenik olması %49

29 Memnuniyet Anketi 2015  2015 YILI AKADEMİK PERSONEL, İDARİ PERSONEL VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN EN ÇOK EKSİKLİĞİ HİSSEDİLEN VE ÖNERİLEN DURUMLAR AKADEMİK 1 Yemekhane hizmetlerinin iyileştirilmesi 2 Otoparklar için bariyerli sistem kurulması 3 Lojman sayısının arttırılması İDARİ Tayin işleri konusunda kolaylaştırılması Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarının daha sık yapılması  Personele yönelik geliştirici kursların açılması ( Yabancı dil, Hat sanatı, Ney kursu, Etkili iletişim kursları) ÖĞRENCİ Konser, gezi, sosyal ve sportif faaliyetlerin arttırılması Derslerde teorik eğitimle birlikte uygulamaya yönelik eğitimlerin arttırılması  Yemekhanede çıkan yemek çeşitliliğinin arttırılması ve yeteri sayıda yemeklerin çıkması  

30 Memnuniyet Anketi 2016 Üniversitemiz Akademik Personel, Öğrenci ve İdari Personel Memnuniyet Yüzdelik Değerleri

31 Memnuniyet Anketi 2016 İlçe Meslek Yüksek Okullarımızda Memnuniyet Yüzdelik Değerleri

32 En Düşük Memnuniyetler
Memnuniyet Anketi 2016  En Yüksek Memnuniyetler En Düşük Memnuniyetler AKADEMİK 1 Yasal mevzuat değişikliklerin vaktinde personele duyurulmasından %81.7 Bölümdeki akademik personel kadro sayısı yeterliliğinden %46.3 2 Üniversitemizin misyonu ve vizyonundan %80.2 Yapım onarım hizmetleri yeterince hızlı olmasından %47.4 3 Bölüm yöneticisine iletilen şikâyet ve önerilere geri dönüş yapılmasından %77.2 Üniversitemizde akademik personelin yurtdışı bilimsel toplantı ve kongrelere katılım desteklerinden %55 İDARİ Üniversitemizde idari personel-öğrenci iletişiminin uygun düzeyde olmasından %81.6 Üniversitemizde idari personele kendini geliştirme olanakları sağlanmaktadır %49 %79.3 Çalışanlar aldıkları eğitimlere göre birimlerde istihdam edilmektedir %50.8 Çevre düzenlemesinden (Ağaçlandırma, havuzlar, banklar) %78.4 Yapım onarım hizmetleri yeterince hızlıdır %51.1 ÖĞRENCİ Dersliklerin temizliğinden %71.2 Sanatsal, kültürel ve sportif etkinlikler yeterliliğinden %19.6 Öğrenim gördüğü bölümümden %67.8 Üniversitenin iş dünyasını tanımada öğrencilere çeşitli olanaklar sağlamasından %32.5 İdari personelin kendisine karşı tutum ve davranışlarından %57.5 Kantinlerde satılan ürünlerin fiyatlarından %35.7

33 Memnuniyet Anketi 2016  2016 YILI AKADEMİK PERSONEL, İDARİ PERSONEL VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN EN ÇOK EKSİKLİĞİ HİSSEDİLEN VE ÖNERİLEN DURUMLAR AKADEMİK 1 Akademik kadronun güçlendirilmesi 2 Sosyal faaliyetlerin arttırılması 3 Çevre temizliği ve düzenlenmesi faaliyetleri iyileştirilmesi (Özellikle Mühendislik fakültesi çevresi) İDARİ Yemek kalitesi ve çeşitliliği arttırılmalı Görevde Yükselme ve Unvan değişikliği sınavlarının kısa aralıklarla yapılması Personele yönelik geliştirici kursların açılması ( Yabancı dil, Hat sanatı, Ney kursu, Etkili iletişim kursları) ÖĞRENCİ Sosyal aktivite sayısı arttırılmalı ( gezi, bahar şenlikleri, konserler ) Vize 2 uygulaması ödev yada proje olarak yapılmalı Kantinlerdeki ürünlerin fiyatları düşürülmeli

34 2016 Yılında Birimimize Gelen İstekler Doğrultusunda Sunulan Öneriler
Birimize gelen üst yönetime iletilmesi istenen dilek ve öneriler; Tayin konusunda mazereti olan personele kolaylık tanınması Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavlarının Belirli Dönemlerde Yapılması Sosyal Aktivite Sayısının Artırılması (Üniversite Çalışanlarına Hafta Sonu Ney, Bağlama Kurslarının Verilmesi) Servis Beklenilen Yerlerde Durakların Yapılması Sağlık Sorunları Olanlar İçin Diyet Yemeklerinin de çıkarılması Kantin Ürün ve Hizmetlerinin Düzenli Denetlenmesi

35 İstekler Doğrultusunda Sunulan Öneriler
2016 Yılı Birimimize Gelen İstekler Doğrultusunda Sunulan Öneriler 2. Vize Uygulamasının Ödev Olarak Yapılması (%54.7 Öğrencilerinin İstekleri Doğrultusunda) Öğrenci Lavabolarının gün içindeki temizlik sayısının artırılması İkinci Öğretimde Geç Başlayan Derslerinin Erken Saatlere Alınması Sınıf Mevcudunun derslik kapasitesi dikkate alınarak ders programlarının yapılması KYK Kız Yurdu Karşı Girişi ile Mühendislik Fakültesi Girişine X-Ray Cihazının Konulması

36 Eğitimlerimiz KALİTE EĞİTİMLERİ PLANI ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ – (ADYÜ)
Doküman Kodu KYT-PLN-03 Yürürlük Tarihi Revizyon Tarihi/No 00 Sayfa No 1/1 2014 YILI 2015 YILI 2016 YILI EĞİTİMİN ADI EĞİTİMİ VEREN EĞİTİM KATILAN PERSONEL SAYISI EĞİTİM KATILAN PERSONEL SAYISI TS EN ISO 9001:2008 TEMEL EĞİTİMİ TSE 30 TS EN ISO 9001:2008 TEMEL EĞİTİMİ 60 TS EN ISO 9001:2015 TEMEL EĞİTİMİ 90 TS EN ISO 9001:2008 PROSES ETKİLEŞİMİ EĞİTİMİ TS EN ISO 9001:2008 İÇ TETKİK EĞİTİMİ TS EN ISO 9001:2015 RİSK YÖNETİMİ TS EN ISO 9001:2008 İÇ TETKİK EĞİTİMİ 2.İÇ TETKİK BİLGİLENDİRME KALİTE YÖNETİM KOOR TÜM BİRİMLER YÖK KALİTE EĞİTİMİ KALİTE KOMİSYON ÜYELERİ 1.İÇ TETKİK BİLGİLENDİRME KALİTE YÖNETİM KOOR. 2015 YILI STRATEJİK PLANLAMA İZLEME VE DEĞERLENDİRM E EĞİTİMİ STRATEJİ VE GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI + KALİTE YÖNETİM KOOR TSE EN ISO 9001:2008 HAKKINDA GENEL EĞİTİM

37 Eğitimlerimiz ‘Sürekli İyileşme Ertelenmiş Mükemmellikten Daha İyidir.’ M.TWAİN

38 Eğitimlerimiz ‘Her başarılı kalite süreci üst yönetimin katkısı ile olmuştur.’ Joseph M. Juran

39 KALİTE EĞİTİMLERİ SONRASI VERİLEN TSE
ONAYLI SERTİFİKALARIN YILLARA GÖRE DAĞILIMI 2014 YILI 2015 YILI 2016 YILI EĞİTİMİN ADI SERTİFİKA VEREN KURUM SERTİFİKA ALAN PERSONEL SAYISI EĞİTİMİN AEğitimlerimizDI SERTİFİKAVE REN KURUM SERTİFİKA ALAN PERSONEL SAYISI TS EN ISO 9001:2008 TEMEL EĞİTİMİ TSE 30 60 TS EN ISO 9001:2015 TEMEL EĞİTİMİ TS EN ISO 9001:2008 PROSES ETKİLEŞİMİ EĞİTİMİ TS EN ISO 9001:2008 İÇ TETKİK EĞİTİMİ TS EN ISO 9001:2015 RİSK YÖNETİMİ

40 ONAYLI SERTİFİKALARIN YILLARA GÖRE DAĞILIMI
KALİTE EĞİTİMLERİ SONRASI VERİLEN TSE ONAYLI SERTİFİKALARIN YILLARA GÖRE DAĞILIMI  Yrd. Doç. Dr. Necmettin Ergül’e belge takdimi Sayın Rektörümüzün Yrd. Doç. Dr. Necmettin Ergül’e belge takdimi.. Hocamızı rahmetle anıyoruz.

41 Üzere 2015 Yılı Kurum İçi Değerlendirme Raporu Hazırlanmıştır
Kalite Güvence Komisyonu Tarafından YÖK’e Sunulmak Üzere 2015 Yılı Kurum İçi Değerlendirme Raporu Hazırlanmıştır

42 YÖK Sayfasında Yayımlanmaktadır
İç Değerlendirme Raporunu Göndermeyen Üniversiteler YÖK Sayfasında Yayımlanmaktadır

43 Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER
Gerçekleşen İç Tetkiklerine Göre Uygunsuzlukların Yıllara Göre Dağılımları İç Tetkikler sonucu uygunsuzlukların yıllara göre ciddi anlamda azalması gözlenmiştir. TETKİK EDİLEN BİRİMLER 2014 (İlk Tetkikler) 2015 (2015 Yılının İlk Tetkiki) 2016 (Son Tetkik ) GENEL SEKRETERLİK 30 +ilave hususlar 19 3 2-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) DEVLET KONSERVATUARI 37 2 DİŞ HEKİMLİĞİ 10 4 EĞİTİM FAKÜLTESİ 26 FEN EDBİYAT FAÜLTESİ 9 14 4- (Yapılan Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 2 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ 17- (Yapılan Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 16 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) İİBF 15 2 ( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) İSLAMİ İLİMLER FAKÜLT 21 7-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ 48 3- ( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.)

44 Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER
Gerçekleşen İç Tetkiklerine Göre Uygunsuzlukların Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER 2014 (İlk Tetkikler) 2015 (2015 Yılının İlk Tetkiki) 2016 (Son Tetkik ) TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ 11 TÜRK DİLİ BÖLÜMÜ: 28 2 YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ 7 6 BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞK. 19 İDARİ VE MALİ İŞL.D.BŞK 3 4 KÜTÜPHANE VE DOK. DŞK. ÖĞRENCİ İŞLERİ D. BAŞK. 35 5 6-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) PERSONEL DAİRE BAŞK. 10 10-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) SAĞLIK KLT. VE SPR D BŞK. 5--(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) STRATEJİ GL. DAİRE BAŞK. 17 1 2--(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) YAPI İŞLERİ DAİRE BAŞK. 12 BASIN VE HALK. İLİŞKİLER (2016 yılında Kurumsal iletişim Koor. Adını Almıştır) 18 12- (Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.)

45 Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER
Gerçekleşen İç Tetkiklerine Göre Uygunsuzlukların Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER 2014 (İlk Tetkikler) 2015 (2015 Yılının İlk Tetkiki) 2016 (Son Tetkik ) HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ 30 2 5 –(Yapılan Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 3 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) DÖNER SER .İŞT. MÜD. 17 2-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) TKY KOORDİNATÖRLÜĞÜ 5 3 1-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 11 2-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) SAĞLIK BİLİMLERİ ENST. SOSYAL BİLİMLER ENSTİT. 3-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) BEDEN EĞT.VE SPOR YO SAĞLIK YÜKSEK OKULU 4-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) TURİZM İŞT.VE OTLK YO (2015 Yılında Turizm Fakültesi Oldu) 21 6

46 Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER
Gerçekleşen İç Tetkiklerine Göre Uygunsuzlukların Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER 2014 (İlk Tetkikler) 2015 (2015 Yılının İlk Tetkiki) 2016 (Son Tetkik ) YABANCI DİLLER YO 45 3 1- (Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) ADIYAMAN MYO 2015 Teknik MYO Adını Aldı 52 7- (Yapılan Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 6 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) BESNİ MYO 23 GÖLBAŞI MYO 16 6 1-(Anketler Yapılarak Bulunan Eksiklik Tamamlanmıştır) KAHTA MYO 30+24 İLAVE HUSUS 4 SAĞLIK HİZMETLERİ MYO 11 2-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) ATATÜRK İLK.VE İNK.T BLM 26 5 2- ( Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) BİLİMSEL ARAŞTIRMA BİRİMİ 13 1 4–(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 3 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.)

47 Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER
Gerçekleşen İç Tetkiklerine Göre Uygunsuzlukların Yıllara Göre Dağılımları TETKİK EDİLEN BİRİMLER 2014 (İlk Tetkikler) 2015 (2015 Yılının İlk Tetkiki) 2016 (Son Tetkik ) DIŞ İLİŞKİLER BİRİMLERİ 14 MERKEZİ ARAŞTIRMA LAB. 18 3 3-( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ 4 SOSYAL BİL MYO (2015 Yılında İç Tetkike Dahil edildi) ----- 2 1-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) ECZACILIK FAKÜLTESİ (2016 Yılında Dahil Edildi) --- 3–( Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 2 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) KREŞ VE ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (2015 Yılında Dahil Edildi) ------ 9–(Takip Tetkikinde İkinci İç Tetkikte Bulunan Eksiklerden 3 Tanesinin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.) UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ 8 TÖMER 5 6-(Yapılan Takip Tetkikinde, İkinci İç Tetkikte Bulunan Tüm Eksiklerin Tamamlandığı Gözlemlenmiştir.)

48 Teşekkür Belgesi Takdimi
2014 Yılında İç Tetkikte Görev Alan Üniversitemiz Personeline Teşekkür Belgesi Takdimi 2014 Yılında İç Tetkikte Görev Alan 30 Personelimize Sayın Rektörümüz Tarafından Teşekkür Belgesi Verilmiştir

49 Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarının Yıllara Göre Dağılımı
2014 2015 2016 2

50 Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarına
İyileştirme İçin Sunulan ve Gerçekleştirilen Bazı Öneriler Fen Edebiyat Fakültesinde suların sık sık kesildiği görülmektedir. Bu nedenle su deposuna ihtiyaç duyulduğu Akademik ve İdari Personelin için TSE’den eğitimlerin alınması Kalite Yönetim Koordinatörlüğünün bir uzman Personel ihtiyacı olduğu Yemekhane hizmetlerinin iyileştirilmesi Otoparklar için bariyerli sistem kurulması (Teknik bilimler MYO) Bina içi ve dışında yönlendirilmelerin yapılması

51 Yönetimin Gözden Geçirme Toplantısına
2016 Yılı İyileştirme İçin Sunulan Öneriler İYİLEŞTİRME İÇİN SUNULAN ÖNERİLER 2016  Kampüs İçinde Personelin Servis Beklediği Yerlere Yağmurdan Korunmak İçin Durakların Yapılması İhtiyaç Duyulmayan Kitapların Toplanıp Köy Okullarına Dağıtılması Kampüs İçerisinde Bir Kitaplık Kutusu Konulması Kampüs İçindeki Yollara Hız Sınırı Belirten Levhaların Koyulup ve Yaya Yollarının Belirten Çizgili ve İşaretlerin Olması İdari ve Akademik Personelin Bir Araya Gelebileceği Sosyal Aktivitelerin Düzenlenmesi Etkinlik, Spor Faaliyetleri, Konser, Gezi ve Sosyal Etkinliklerin Yıl içerisine dağılması ADYÜ.APP(mobil uygulama) oluşturulması EBYS Mobil Görünüm

52 YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
(Son YGG toplantısında alınan kararlar) İLGİLİ BİRİM/KİŞİ DÖNEM Kalite Yönetim Sistemi ve Proseslerin Etkinliğinin İyileştirilmesi 01 DÖF’ lerin Yaygınlaşması İzlenmesi ve Kapandığını Görünmesi İçin Elektronik Ortamda Bir Sistemin Kurulması İçin Çalışmaların Başlatılması Temsilcisi Yönetim 02 Kalite Kütüphanesinin Oluşturulması İçin Çalışmaların Başlatılması Kütüphane Dök D.Bşk 03 Personel Daire Başkanlığı Birimine Bağlı Hizmet İçi Eğitim Biriminin Oluşturması ve Personellerle ilgili Eğitimlerin Düzenlenmesi Genel Sekreterlik 04 İlerleyen süreçte kalite eğitimleri ve bilgilendirme eğitimlere ağırlık verilmesi Yönetim Temsilcisi 05 Elektronik Belge Yönetim Sisteminin(EBYS) Yönetmeliğinin Yazılması Bilgi işl Daire Bşk

53 YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
(Son YGG toplantısında alınan kararlar) İLGİLİ BİRİM/KİŞİ DÖNEM Kaynak İhtiyaçlarının Karşılanması için Alınan Kararlar 01 Kurum Arşivi oluşturularak arşiv işlemlerinin tek yerde toplanması Genel Sekreterlik 02 Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının çalışılan fiziksel alanın yetersiz olduğu, bunun için bir iyileştirme çalışması yapılması 03 Akademik ve İdari Personelin için TSE’den eğitimlerin alınmasına Devam Edilmesi Temsilcisi Yönetim 04 ADYÜ.APP(mobil uygulama) oluşturulması Öğrenci İşleri/Bilgi İşlem Daire Bşk Çalışılıyor 05 EBYS Mobil Görünümü İçin Çalışmaların Başlatılması Bilgi İşlem Daire Bşk

54 YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
(Son YGG toplantısında alınan kararlar) Birim DÖNEMİ Müşteri Şartları ile İlgili Ürünün İyileştirilmesi 01 İlk Göreve Başlayan Personele Bir Hafta Oryantasyon Eğitimi Verilmesi Personel Daire Bşk 02 Kampüs İçinde Personelin Servis Beklediği Yerlere Yağmurdan Korunmak İçin Durakların Yapılması Yapı işl Daire Bşk 03 İhtiyaç Duyulmayan Kitapların Toplanıp Köy Okullarına Dağıtılması Kampüs İçerisinde Bir Kitaplık Kutusu Konulması Genel Sekreterlik 04 Kampüs İçindeki Yollara Hız Sınırı Belirten Levhaların Koyulup ve Yaya Yollarının Belirten Çizgili ve İşaretlerin Olması 05 Yemekhane Hizmetlerinin İyileştirilmesi ve Yemek Kalitesinin Artırılması Sağlık Kült Spor D Bşk 06 Otoparklar İçin Bariyerli Sistem Kurulması 07 İdari Ve Akademik Personelin Bir Araya Gelebileceği Sosyal Aktiviteler Düzenlenmesi 08 Etkinlik, Spor Faaliyetleri, Konser, Gezi ve Sosyal Etkinlik Yıl içerisine yaygınlaştırılması

55 2014-2016 Tarihlerinde Açılan DÖF’ler
SIRA NO FAALİYET UYGUNSUZLUK KONUSU PLANLANAN SONUÇ Düzeltici Önleyici Faaliyet Tarihi Kapatma Tarihi 1 X Devlet Konservatuarı Binasının Çevresindeki Ağaçların Budanması ve Bakımın Yapılması 19/06/2014 Yapı İşl.Daire Bşk. Tarafından Kapatıldı Yapı İşl.Daire Bşk. Bildirildi. 2 x Devlet Konservatuarı Müdürlüğünün Arşiv Talebi 10/07/2014 tarihinde 1.YGG ve tarihinde 2.YGG toplantısında görüşüldü. Üniversitenin bir kurum arşivi oluşturulması için çalışmalar devam etmektedir Rektörlüğe Üst Yazıyla Bildirildi YGG Toplantısında Görüşüldü. 3 Göreve Başlayan Personelin Hizmet İçi ve Hazırlayıcı Eğitim Almaması 01/07/2014 Tarihinde Eğitimler Tamamlanarak Personel Daire Başkanlığı Tarafından Kapatıldı Rektörlük Makamına Üst Yazı İle Bildirildi 4 Toplam Kalite Yönetimi Koordinatörlüğü Odasında Duvarlarının Çatlak Olması 07/07/2014 Tarihinde Binadaki tüm duvarlara bakım yapılarak Yapı İşl.Daire Bşk. Yapı İşlerine Üst Yazı İle Bildirildi kapatıldı 5 Kalite Görevlileri ve İç Tetkik Personeline Bilgilendirme Toplantısı 01/02/2014 Tarihinde bilgilendirme toplantısı tapılarak DÖF 01-02/10/2014 Tarihinde Bilgilendirme Toplantısı Yapılacaktır 6 Devlet Konservatuarı Binasının Birinci Katında Bulunan Elektrik Panosuna Bakım Yapılması 09/07/2014 19/09/2014 tarihinde Yapı İşl.Daire Bşk. tarafından Yapı İşl.Daire Bşk. Bildirildi.Bakımı Yapıldı DÖF formu doldurulacak. 7 Devlet Konservatuarı Binasının Elektrik ve Su Arızalarının Giderilmesi Klimalar için Rapor Verilmesi 10/09/2014 Yapı İşl.Daire Bşk. Bildirildi.Bakımı yapılıp DÖF formu doldurulacak.

56 2014-2016 Tarihlerinde Açılan DÖF’ler
SIRA NO FAALİYET UYGUNSUZLUK KONUSU PLANLANAN SONUÇ Düzeltici Önleyici Faaliyet Tarihi Kapatma Tarihi 8 X Fen Edebiyat Fakültesi Binasına Su Deposu Yapılması 15/09/2014 DÖF Kapatıldı. Merkezi dersliklere su deposu yapılarak kapatıldı. Yapı İşl.Daire Bşk.tarafından Kapatıldı Rektörlük Makamına ve Yapı İşleri Daire Bşk. Bildirildi 9 Mühendislik Fakültesinin Merkezi Derslik Ve Fen Edebiyat Binalarının Arka Tarafındaki Yolların Bakımının Yapılması 10/10/2014 ** NOLU YOLLARDA ALTYAPI,KALDIRIM VE BSK YAPIM İŞİ KAPSAMINDA ÇALIŞMALAR 05/07/2015 TARİHİNE KADAR DEVAM EDECEKTİR Rektörlük Makamına Ve Yapı İşleri Daire Bşk. Bildirildi. 10 Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından Mezuniyet Diplomalarının Ön Yüzündeki Rektör Onayındaki İmzanın Mürekkebinin Belli Bir Süreden Sonra Uçtuğunu Gözlemlenmiştir. 15/10/2014 DÖF Kapatıldı.Alınan Mürekkep değiştirilerek Genel Sekreterlik Makamı tarafından Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından Rektörlük Makamına üst yazıyla bildirildi. 11 Üniversitemizin Tanıtım Filmindeki Hatalı Bölümün(Yazım Ve Seslendirilen Bölümün)Düzeltilmesi Yeni Film Çekilerek DÖF (Kapatıldı) 12 Medico Sosyal Binasının 1.Katındaki Erkek Tuvaletlerinden Birinin Kapısının Olmaması. 20/10/2014 Kapı takılarakYapı İşl.Daire Bşk.tarafından Kapatıldı Yapı İşl.Daire Bşk. Bildirildi.Bakımı yapılıp DÖF formu doldurulacak. 13 Medico Sosyal Binasının 1.Katındaki Sağlık Bilimleri Enstitüsünün Bulunduğu Odadaki Klimaların Çalışmaması. DÖF kapatıldı. Klimalara Bakım onarım Yapılarak Yapı İşl.Daire Bşk. Tarafından kapatıldı Yapı İşl.Daire Bşk. Bildirildi.Bakımı yapılıp DÖF formu doldurulacak 14 İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığının Çalışan personelinin çalışma odalarının yetersiz olması ve 3 adet oda talebinin bulunması Genel Sekreterlik Makamı Tarafından Kapatıldı. Rektörlük Makamına Üst yazıyla bildirildi.

57 2014-2016 Tarihlerinde Açılan DÖF’ler
SIRA NO FAALİYET UYGUNSUZLUK KONUSU PLANLANAN SONUÇ Düzeltici Önleyici Faaliyet Tarihi Kapatma Tarihi 15 X İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Asansörlerin kullanılamaması Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığına Üst yazı ile bildirildi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Tarafından Kapatılacak Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığına üst yazı ile bildirildi 16 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Temizlik Araç ve Gereçlerinin Yıpranmış Olması Kapatıldı 17 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Geri Dönüşüm Kutularının Yanlış Kullanılması 18 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Satın Alma Evraklarının Kayıt Altına Alınmaması 19 Elektronik Ortamda Öğrenci Diplomalarının İmzalanması 20 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesinde Kalite Politikası ve Hedeflerin Personel Tarafından Bilinmemesi 21 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Öğrenci Belgesi Taleplerinin Kayıt Altına Alınmaması 22 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Dosyaların Düzensiz Olması 23 İktisadi ve İdari İlimler Fakültesindeki Arşiv Karışıklığı ve Düzensizliği 24 x Tasarım İzleme Dosyalarında Eksik Bilgilerin Düzenlenmesi 26 Sağlık Hiz MYO Kalite Hedeflerin ve Eylem Planlarının Olmaması

58 2014-2016 Tarihlerinde Açılan DÖF’ler
SIRA NO FAALİYET UYGUNSUZLUK KONUSU PLANLANAN SONUÇ Düzeltici Önleyici Faaliyet Tarihi Kapatma Tarihi 27 X Sağlık Hiz MYO Birim İçi Kontrollerin Yapılmamış Olması Kapatıldı 28 Sağlık Hiz MYO İmzalı tedarikçi Listesinin İmzalı Olmaması 29 Sağlık Hiz MYO WEB Sitesinin Güncel Olmaması 30 Sağlık Hiz MYO Birim Arşivindeki Kolilerin Ortada Dağınık Olması 31 Sağlık Hiz MYO Dosya İçerik Formları Bazı Dosyalarda Eksik ve Hatalı tutulması 32 Sağlık Hiz MYO Dilek Öneri Kutularının Oluşturulup. Aktif Kullanılmasını Sağlanması 33 TKY Koordinatörlüğü Verilen Eğitimlerin Değerlendirmesinin Yapılmaması Nisan – Mayıs 2017 34 2016 Eğitim Planında Bulunan Bazı Eğitimlerin Zamanında yapılmadığı (Yönetim Temsilcisi) Yapılamayan Eğitimler 2017 Eğitin Planına Dahil Edilerek 35 2016 Yılı 1.YGG Toplantısının Yapılmadığı (Yönetim Temsilcisi) 36 SHMYO 2016 Yılı 2.İç Tetkikten Önce Birim İçi Kontrollerin Yapılmadığı 37 Besni MYO Personel Giriş Bölümündeki kapı merdivenleri mermerden olduğundan karlı havalarda düşmelere sebebiyet vermektedir.

59 2014-2016 Tarihlerinde Açılan DÖF’ler
SIRA NO FAALİYET UYGUNSUZLUK KONUSU PLANLANAN SONUÇ Düzeltici Önleyici Faaliyet Tarihi Kapatma Tarihi 38 X Besni MYO kullanılan Üniversitemizin Eski Logolarının Kaldırılması Kapatıldı 39 Besni MYO Öğrenci Yürüyüş Yolunun Bozuk Olması ve Araç Park Alanlarındaki Araçların Güneş Işınlarına Maruz kalması 40 Besni MYO Jeneratör Bacasının Dışarı Alınması 41 Merkez Kampüs Sosyal Medico Zemin Katında Bulunan Kart okuma makinesinin 1. Kata taşınması 42 Merkez Kampüs Sosyal Medico Binası için ve Dışındaki BAB Birimine Yönlendir Tabelalarının Asılması DÖFLERİN YILLARA GÖRE DAĞILIMLARI 2014 13 Toplam 42 Düzeltici ve Önleyici Faaliyet Talebinde Bulunulmuştur. 41 Tanesi Kapatılmıştır. Kurum Arşivi Oluşturulmasıyla ilgili Çalışmalar Devam Etmektedir. 2015 1 2016 28

60 Birimimize Dış Kurumlardan Gelen İstekler
Kırıkkale Üniversitesinden 2016 Yılında TS EN ISO 9001:2008 süreci için ayrıca Gaziantep ve Çukurova Üniversitesine Kalite Güvence Komisyonu kurulmasında Bilgi Paylaşımında Bulunarak Öncülük Yapılmıştır Bize ulaşan Liselerin İstekleri Rektörlük Makamına Üst Yazı İletilerek İstekleri Karşılanmıştır.

61 Adıyaman Üniversitesi 03-05 Nisan 2017 tarihinde TSE Tarafından
Yapılan TS EN ISO 900:2008 Dış Değerlendirme Tetkikinden Başarıyla Geçmiştir Dış Tetkik Sonrası Sayın Rektörümüzün Katılımıyla Gerçekleşen Değerlendirme Toplantısı

62 Yükseköğretim Kalite Kuruluna Sunulmak Üzere Adıyaman Üniversitesi 2016 Yılı Kurum İçi Değerlendirme Raporu Yükseköğretim Kalite Kuruluna Başkanlığına Sunulmak Üzere Kalite Güvence Komisyonu Üyelerinin Katkılarıyla, Ekleriyle Birlikte 234 Sayfalık 2016 Yılı Kurum İçi Değerlendirme Raporu Tarihinde Tamamlanmıştır.

63 2017 Yılı Hedeflerimizden Bazıları
Eylül Ayında YÖK Kalite Kurulu Tarafından Yapılacak Olan Dış Değerlendirme Sürecinden Başarıyla Geçmek Revizyon Edilen TS EN ISO 9001:2015 Belgesi Almak için çalışmaların Başlatılması ve 2018’de bu belgeyi almaya hak kazanmak Adıyaman Üniversitesi Yemekhanesine TSE’den 2200 Gıda Güvenliği Belgesinin Alınması Merkezi Laboratuvar Biriminin Akredite Edilmesi

64 Birimimiz Çalışmalarında Bizi Destekleyen:
TEŞEKKÜRLER Birimimiz Çalışmalarında Bizi Destekleyen: Sayın Rektörümüz Prof. Dr. M. Talha Gönüllü Hocamıza, Rektör Yardımcılarımıza, Genel Sekreterimize, Birim Kalite Sorumlularına, Birim Kalite Görevlilerine, Özellikle İç Tetkikte Görev Alan Üniversitemiz Personeline, Birim Adına Teşekkürlerimizi sunarız.

65 TEŞEKKÜRLER Hazırlayan KALİTE YÖNETİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ


"Adıyaman Üniversitesi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları