Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Öğr.gör.özgür ince 4.hafta

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Öğr.gör.özgür ince 4.hafta"— Sunum transkripti:

1 Öğr.gör.özgür ince 4.hafta
Hastane Anatomisi Öğr.gör.özgür ince 4.hafta

2 Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Hizmet Planlama
Tıbbi hizmet alım komisyonu, Tıbbi cihaz alım komisyonu, Tıbbi sarf malzeme, İlaç ve serum, Diğer tıbbi ekipman, Şartname kontrol iş ve işlemlerini takip etmek, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

3 Çevre Yönetimi Birimi Çevre yönetimi faaliyetlerini mevzuata uygun bir şekilde yürütmek ve koordine etmek, Yürütülen çalışmaları düzenli aralıklarla izleyerek ilgili mevzuatta belirtilen yükümlülüklerin yerine getirilip getirilmediğini tespit etmek,

4 Yılda bir defadan az olmamak üzere ilgili mevzuat hükümlerine göre iç tetkik gerçekleştirmek ve iç tetkik sonucunda bir rapor hazırlamakla, bu raporu tesis veya faaliyet sorumlusuna sunmak ve tesis veya faaliyet bünyesinde muhafaza edilmesini sağlamak, Uygunsuzluk tespit edildiğinde tesis veya faaliyetin sorumlusuna uygunsuzluğun giderilmesi için önerilerde bulunmak ve uygunsuzluğun giderilip giderilmediğinin takibini yapmak,

5 Çalışanlara çevresel konularda bilgilendirici eğitim çalışmaları yapmak ve özendirici faaliyetler düzenlemek, Tesis veya faaliyetin çevresel konularda alması gerekli izin, lisans ve belgeleri alma, güncelleme ve/veya yenileme çalışmalarını yürütmek, İstenecek bilgi ve belgeleri belirtilen formatta; zamanında ve eksiksiz olarak iletmek,

6 Bakanlık veya il çevre ve orman müdürlüklerince yapılacak denetimler sırasında; tesis veya faaliyette hazır bulunmak, istenen bilgi ve belgeleri sağlamak, öğrendikleri ticari sır mahiyetindeki bilgileri saklı tutmak, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

7 İdari Hizmetler Başkanlığı

8 Kurumca belirlenen yetki çerçevesinde Birlik ve Genel Sekreterlik insan gücünün her türlü özlük işlemlerini mevzuata uygun olarak yürütmek. Etkin ve verimli insan gücü planlanması, sağlık tesislerinin insan kaynakları ihtiyaç taleplerinin ve iş analizlerinin toplanması ve değerlendirilmesi işlemlerini yürütmek. Sağlık tesislerinin tıbbi hizmetler dışındaki destek hizmetleri ile tıbbi cihaz ve tıbbi malzeme dışındaki demirbaş ve sarf malzemesi ve gerektiğinde Genel Sekreterlik bünyesinde merkezi olarak ihtiyaçları planlamak.

9 Sağlık hizmeti sunumunda gerekli olan halkla ilişkiler, yangın-doğal afet planı, ulaşım hizmetleri ve sair destek hizmetlerini planlamak ve ihtiyaç belirlemeye yönelik gerekli çalışmaları yürütmek. Olağanüstü hallerde uygulanmak üzere hazırlanan acil afet planlarının birlik ve sağlık tesisi düzeyinde organizasyonunu ve ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak.

10 Sağlık hizmeti sunumunda gerekli olan hastane otelcilik hizmetlerini yürütmek.
Hastane otelcilik hizmetleri teminine ve ihtiyaç tespitine ilişkin hazırlıkları yürütmek. Birlik dâhilinde verilen hizmetlerin hizmet kalite standartlarına uygun şekilde verilmesi için gerekli çalışmaları yapmak, uygulanmasını sağlamak. Sağlık bilgi sistemlerinin işlemlerinin yürütülmesi, koordinasyonu ile iletişim, tanıtım faaliyetlerini yürütmek.

11 İlgili birimlerden Genel Sekreterliğe gelen eğitim isteklerini ve Kurum Başkanlığından gelen eğitim programlarını planlamak, uygulanmasının koordinasyonu ve takibi ile ilgili işlemleri yürütmek. Genel Sekreterin verdiği diğer görevleri yürütmek.

12 İdari Hizmetler Başkanlığı Birimleri Görev ve Sorumlulukları İnsan Kaynakları Yönetimi / Arşiv Birimi Kurumca belirlenen yetki çerçevesinde Birlik ve Genel Sekreterlik insan gücünün her türlü özlük işlemlerini mevzuata uygun olarak yürütmek. Birlik dâhilinde personel hareketlerini (atama, nakil ve görevlendirme) mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek. Birlik kapsamındaki personelin izin, terfi, emeklilik, istifa, görevden çekilmiş sayılma gibi özlük işlemleri ile disiplin ve pasaport işlemlerini mevzuata uygun şekilde yürütülmesini sağlamak.

13 Etkin ve verimli insan gücü planlanması, sağlık tesislerinin insan kaynakları ihtiyaç taleplerinin ve iş analizlerinin toplanması ve değerlendirilmesi işlemlerini yürütmek. Birliğin Kadro ve Yatak Standartları ile Personel Dağılım Cetvelleri oluşturmak, personel hareketlerini bu cetvele günlük kaydetmek ve Başkanlığa sunmak, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

14 Verimlilik ve Kalite Yönetim Birimi
Birlik dâhilinde verilen hizmetlerin hizmet kalite standartlarına uygun şekilde verilmesi için çalışmaları yapmak, uygulanmasını sağlamak. Hasta ve çalışan memnuniyet anket çalışmalarını koordine etmek, gerektiğinde anketleri yapmak veya yaptırmak, verileri değerlendirmek, hasta ve çalışan memnuniyetini artırma çalışmalarını yürütmek. Birliğe bağlı sağlık tesislerini Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) çerçevesinde yılda en az 2 kez değerlendirmek,

15 Birliğe bağlı sağlık tesislerinin SKS kapsamında yapılan kalite uygulamalarının izlenmesi, değerlendirilmesi ve koordinasyonu görevini yürütmek, Birliğe bağlı sağlık tesislerinin SKS uygulamaları ile hasta ve çalışan güvenliği uygulamalarının desteklenmesi ve geliştirilmesi için çalışmalar yapmak, bu konudaki uygulamaların yaygınlaşmasını sağlamak, Görevleri dâhilinde seminer, konferans gibi etkinliklere katılmak, güncel ve mesleki yayınları izlemek ve ilgili yerlere duyurmak,

16 Kurumca görevlendirilecek Değerlendiricilere gerekli desteği sağlamak ve yapılacak çalışmalara katılmak, Kurum tarafından verimlilik konusunda yayınlanan uygulamaların aksatılmadan yerine getirilmesi ve değerlendirmesi sürecinde kullanılacak verilerin birliğe bağlı sağlık tesislerince sağlık bilgi sistemine doğru ve zamanında aktarılması sağlamak, Genel Sekreterlik ve bağlı sağlık tesislerinin verimlilik değerlendirmesi ile ilgili tüm iş ve işlemleri yürütmek ve takip etmek,

17 Genel Sekreterlik ve Sağlık Tesisleri Kriter Grupları, Karne Göstergeleri ve Gösterge puanları ile Birlik hedeflerinin takibini yapmak, verileri analiz etmek, Birliğe bağlı sağlık tesislerinin değerlendirme verilerini Kurumsal Kalite Sistemine girmek, Genel Sekreterliğin kalite ve hizmet standartlarına ilişkin işlemlerini yürütmek, Başkanlık tarafından verilen diğer işleri yapmak.

18 Eğitim ve Staj Koordinatörlüğü Birimi
Genel Sekreterlik ve Sağlık Tesislerinin yıllık eğitim planlarının hazırlanmasını ve uygulanmasını takip etmek, gerektiğinde eğitimlerin verilmesini sağlamak, İlgili birimlerden Genel Sekreterliğe gelen eğitim isteklerini ve Kurum Başkanlığından gelen eğitim programlarını planlamak, uygulanmasının koordinasyonu ve takibi ile ilgili işlemleri yürütmek,

19 Eğitim çalışmaların sonuçlarını ölçmek ve değerlendirmek, hazırlanacak raporları İdari hizmetlerde görevli uzmanına sunmak, Birliğe başvuran öğrencilerin staj ve uygulamalarını planlamak, Yıllık eğitim hizmet plan ve programlarını hazırlamak, uygulamak, uygulatmak, denetlemek ve değerlendirmek,

20 ÇKYS sistemine girişi yapılan eğitim planlarının takibini yapmak, Sağlık Turizmi ve Turistin Sağlığı kapsamındaki tüm iş ve işlemleri, İkili Uluslararası anlaşmalar kapsamında yapılan işlemleri yürütmek, Başkanlık tarafından verilecek diğer isleri yapmak.

21 Bilgi İşlem ve Otomasyon Birimi
Teknik Alt Yapı ve Donanımı planlamak ve sağlamak, Network ve Ağ Yönetiminin işleyişini sağlamak, Genel Sekreterlik Bilgi Yönetim Sistemi (GSBYS) ve Bağlı Sağlık Tesislerinin Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) çalışmalarını düzenlemek, kontrol etmek ve satın alma işlemlerinde teknik şartnamelerini hazırlamak,

22 Genel Sekreterlik ve Bağlı Sağlık Tesislerinin Web sitelerini düzenlemek, kontrol etmek, işletmek ve satın alma işlemlerinde teknik şartnamelerini hazırlamak, Bilgi işlem bilgisayar bakım ve onarım hizmetleri iş ve işlemlerini yürütmek, Telefon santral ve tesisat haberleşme hizmetleri iş ve işlemlerini yürütmek, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

23 Çalışan Hakları ve Güvenliği Bilgi Edinme Birimi
Sağlık tesislerinde kurulan Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimlerinde; Başhekim Yardımcıları ve Sosyal Hizmet Uzmanı / Psikolog / Halkla İlişkiler Uzmanlarının görevlendirmelerinin, birimin kurulum sürecini, fiziki şartlarını ve iş akışını takip etmek. Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimlerinin faaliyetlerine ilişkin denetimleri yapmak, gerekli eğitimleri takip etmek ve Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu; Hasta, Çalışan Hakları ve Güvenliği Daire Başkanlığı’na raporlamak.

24 Sağlık çalışanının maruz kaldığı ‘fiziksel – psikolojik şiddet ve mobbing’ vakalarına yönelik hukuki yardım sağlanması amaçlı İl Sağlık Müdürlüğü; Hukuk İşleri Birimi ile eşgüdümlü çalışmak. Sağlık Kuruluşlarından gelen; Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumunun talimatları ve ilgi sayılı mevzuatlar çerçevesinde danışmanlık taleplerini karşılamak, gerekli yazışmaları yapmak ve gelen dosyaları takip etmek.

25 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) operatörleri tarafından elektronik ortamda iletilen sağlık sisteminin işleyişi ile ilgili her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri ve talebi, konu ile ilgili hastane veya ağız ve diş sağlığı birimlerinin Yönetici, Başhekim ve Başhekim Yardımcılarına elektronik ortamda iletmek, ilgili kurum tarafından gönderilen cevabi yazıyı Genel Sekretere iletmek ve Genel Sekreter tarafından uygun görülmesi halinde inceleme sonucu hakkında başvuru sahibine geri bildirim yapmak, ayrıca bu işlemleri SABİM sistemi üzerinden kayıt altına almak,

26 Hastane Hizmetleri ve Sağlık Otelciliği Birimi
Sağlık hizmeti sunumunda gerekli olan hastane otelcilik hizmetlerini yürütülmesini takip etmek, Hastane otelcilik hizmetleri teminine ve ihtiyaç tespitine ilişkin hazırlıkları yürütmek, Sağlık tesislerinin tıbbi hizmetler dışındaki destek hizmetleri ile tıbbi cihaz ve tıbbi malzeme dışındaki demirbaş ve sarf malzemesi ve gerektiğinde Genel Sekreterlik bünyesinde merkezi olarak ihtiyaçların planlaması çalışmalarını yapmak,

27 Sağlık tesislerinin tıbbi hizmetler dışındaki destek hizmetleri ile tıbbi cihaz ve tıbbi malzeme dışındaki demirbaş ve sarf malzemesi ve gerektiğinde Genel Sekreterlik bünyesinde merkezi olarak ihtiyaçları planlamak.

28 Sivil Savunma ve Afet Koordinasyon Birimi
Sağlık hizmeti sunumunda gerekli olan yangın-doğal afet planı hizmetlerini planlamak ve ihtiyaç belirlemeye yönelik gerekli çalışmaları yürütmek, Olağanüstü hallerde uygulanmak üzere hazırlanan acil afet planlarının birlik ve sağlık tesisi düzeyinde organizasyonunu ve ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak, Afet ve Acil Durum Yönetimi mevzuatında belirtilen diğer işleri yapmak, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

29 Yazı İşleri ve Genel Evrak Birimi
Genel Sekreterliğe gelen evrakları teslim almak ve dağıtımını sağlamak, Giden evrakların tarih ve sayı işlemlerini yapmak, Giden evrakların Tebligat Mevzuatı doğrultusunda ilgililere teslimini sağlamak ve takip etmek, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.

30 Destek Hizmetleri ve Bina Yönetim Birimi
Telefon santral ve tesisat haberleşme hizmetleri, Jeneratör ve klimalar, Elektrik, su, doğalgaz, tesisat işlemleri ve kalorifer-kazan dairesi, Araçlar ve şoförler, Mutfak ve yemekhane, Bina, bahçe çevre ve genel temizlik hizmetleri, Güvenlik hizmetleri, Teknik büro iş ve işlemlerini yürütmek, Başkanlık tarafından verilecek diğer işleri yapmak.


"Öğr.gör.özgür ince 4.hafta" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları