This project has been funded with support from the European Commission. 2014-1-UK01-KA202-001615. This publication [communication] reflects the views only.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik Planlama.
Advertisements

Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Yaşam kalitesini korumak Alkol hakkında faydalı bilgiler
Proje BaşlaNGICI Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI kisiselbasari.com
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
“Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez”
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
MODÜL 4 Organizasyon.
STRATEJİK YÖNLENDİRME
SUNUM. STRATEJİK YÖNETİM Esnaf ve sanatkâr işyerleri sahipleri; bir meslek koluna tabi olup, mesleki yeteneklerini kullanmak suretiyle ailelerini geçindirmek.
Bursa Birey Dershaneleri
 Tarih boyunca bazı firmalar stratejik uygulama pahasına stratejik planlamayı vurgulamışlardır.  Pazarlama uygulaması firmanın pazarlama hedeflerinin.
STRATEJİK PLANLAMA SABEK A.Ş.
İŞ PLANI İŞ PLANI NEDİR? İşin kurulacağı güne kadar hazırlanan kapsamın ortaya çıkarılması için bir çok aktivite sıralı ve önceden belirlenen niteliklerde.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Etkin Çalışma Yöntemleri.
OKUL REHBERLİĞİNDE MESLEK DANIŞMANLIĞI
Etkili İletişime Giriş
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
STRATEJİK PLANLAMA.
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
SINAV KAYGISI.
STRATEJİK PLANLAMA.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
Hocabey Toki Ortaokulu Rehberlik Servisi VERİMLİ DERS ÇALIŞMA Hocabey Toki Ortaokulu Rehberlik Servisi.
11.1 GİRİŞ Bu ünitede sosyal sürdürülebilirliğin bireysel seviyede incelenebilmesinin bir yolu olan yaşam kalitesi (quality of life- QoL) ölçeğini.
YALVAÇ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GATHER TOGETHER FOR BETTER "Erasmus+ Programı kapsamında Avrupa Komisyonu tarafından desteklenmektedir. Ancak burada.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
AMAÇ VE HEDEF BELİRLEME
MANTIKSAL ÇERÇEVE MATRİSİNİN HAZIRLANMASI
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Öğrendiklerinizin aktif bir seçicisi olmak.
Learning to learn network for low skilled senior learners FARKLI ÖĞRENME STİLLERİ! Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle öğrenme. Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training 21. Yüz Yılda Öğrenme Developed with the.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Öğrenmede yetişkinleri ne güdüler? Developed with the support of the EU Leonardo.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Gölgede kalmış yeterliliklerinizin farkında.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Hafıza performansınızı geliştirmek Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners HAYAT BOYU ÖĞRENME TOPLUMU Learning to Learn Training ÖGRENME KÜLTÜRÜ Developed with the support.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Bir Fırsat Olarak Öğrenme Developed with.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Amaç ve yetenek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme.
ICFCY-MedUse - On the job learning by using ICF-CY in Social Paediatrics İşlevsellik, Yetiyitimi ve Sağlığın Uluslararası Sınıflandırılması -Çocuk ve Genç.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Bilinçsiz zihnimiz Developed with the support.
KARİYER YÖNETİMİ DERSİ EGZERSİZLERİ Prof. Dr. Serkan Bayraktaroğlu
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR KULLANIMI
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Ne kazanıyoruz? Developed with the support.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Developed with the support of the EU Leonardo.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve uyum Learning to Learn Training Motivasyon nedir ve neden ona ihtiyaç duyariz? Developed with the support of the.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENME KABİLİYETİMİ VE YAKLAŞIMIMI BİLME Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle.
MUNZUR WATER Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information and views set out.
Tatmin edilmemiş işgücü, tatmin edilmemiş müşterinin anahtarıdır
STRATEJİK PLANLAMA.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Sunum transkripti:

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişimi uygulamak Kurumunuza Face Value içeriğini nasıl aktarırsınız

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Öğrenme Konuları Personelin psiko-sosyal bakım uygulamak için becerilerini arttırmak – Bilgi – Tutum – Uygulama Görünüm farkIılığı olan hasta ve yakınlarına psiko-sosyal bakım sunmayı arttırmak

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Uygulama Bunun için kurumun “Face Value” içeriğini uygulamaya hazır olması gerekmektedir. “Uygulamayı nasıl değiştireceğimizi” bilmemiz gerekir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. ‘En kötüden daha iyiye bile olsa değişim sıkıntısız olmaz.’ Richard Hooker, 1554–1600

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Psiko-sosyal bakım uygulamak Neyi bilmeniz gerek

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. DEĞİŞİM Değişim için etkili olmak bir başka deyişle “Face Value” eğitimini uygulamak ve sürdürülebilir kılmak gerekmektedir. Bunun için aşağıdaki temel kavramların farkında olmanız gerekmektedir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. GEÇİŞ EĞRİSİ

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. -Bireyler olarak farklı şekillerde değişime adapte oluruz. Geçiş eğrisi insanların zaman içinde değişime nasıl adapte olduklarına örnek verir. -“Face Value” uygulamaları ile ilgili geçiş eğrisine bakış: -Bu değişimde ben neredeyim? -Çalışma arkadaşlarım nerede? Geçiş Eğrisi

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Geçiş Süreci Anksiyete Korku Muhalefet İleriye hareket Hayalkırıklığı Depresyon Mutluluk Kabul Suçluluk Tehdit İnkar Oh Hayır! Yeni bir şeyler olmak üzere ama ben göremiyorum ne olduğunu! Evet, en azından mutluluk verici! Şimdi ne olacak? Bunun için becerilerim var mı Olacak şeyle başa çıkamam Gerçekte hiçbir şey değişmeyecek Geldiğini görmeliydim ! Niçin göremedim …? Eskinin daha iyi olduğunu ne pahasına olursa olsun kanıtlayacağım Daha iyi olacağız Değişim? İyi bu beni ilgilendirm ez ”John Fischer”

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. İlgililik Bu geçiş eğrisinin Face Value uygulamasıyla ne kadar ilişkili olduğunu düşünüyorsunuz? Eğer ekip lideri olsaydınız bu farklı cevapları nasıl ele alırdınız?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. DÖRT ADıMLı MODEL

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. -Dört adım modeline bakış: insanlar farklı aşamalardan geçer: a)Ben ve meslektaşlarım nerede? b)Son aşamaya ulaşmak için plan ne olacak? I.Benim için II.Meslektaşlarım için

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. ADAPTASYON DENEME İLGİ FARKINDALIK Farkındalığımızı nasıl arttırırız? Personeli daha ilgili hale nasıl getiririz? Uygulamaya nasıl dahil ederiz? Personelin kullanmasını nasıl sağlayacağız ? NASIL ADAPTE OLACAĞIZ?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişim için hazırlık Değişim için plan UygulamaDeğerlendirme Değişimi sürdürme Düzenleme Gerekliyse

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişim için hazırlık

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Anlamak 1.Psiko-sosyal bakım uygulamada ortak vizyonu paylaşıyor muyuz? Vizyonu kendi kelimelerinizle açıklayın 2.Ekibin üzerinde değişimin etkisini anlıyor muyuz? Engeller neler?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Potansiyel engeller neler?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Bilgi ve farkındalık Neleri değiştirmek gerekiyor? – Psiko-sosyal bakım sağlamamız kısıtlı ya da hiç yok Neden değiştirmek gerekiyor? – Hastalarımıza daha iyi bakım sunmak için değişmesi gerekiyor

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Bilgi ve farkındalık Takımdaki herkesin bu iki sorunun cevabını bilmesi gerekiyor. Eğer oImazsa, “Face Value” konseptinin uygulaması daralır.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Motivasyon– değişim için dürtü! Motive olduğunu hissedene kadar motive olamazsın. Bu bilgi ve farkındalık ile ilişkilidir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Motivasyon – değişim için dürtü! Peki bizi ne motive eder? Motivasyonun farklı türleri vardır. – Dışarıdan gelen (eksternal) motivation – İçeriden gelen (internal) motivation

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Dışarıdan gelen (eksternal) motivasyon Bizi maddi ödüller için ya da baskıların sonucu bir şeyler yapmaya yönlendirir Biz psiko-sosyal bakım uyguluyoruz böylelikle yarık merkezi kriterlerini karşılayabiliriz. Eğer psiko-sosyaI bakımda eğitim alırsam statüm ve kazanacağım para artar.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. İçten gelen (internal) motivasyon Bir şeyin iyi yada doğru olduğuna inandığımız için ya da sadece eğlenceli/ilgimizi çektiği için bizi yapmaya yönlendirir. Psiko-sosyal bakım uyguluyoruz böylelikle hastalarımıza daha iyi yardım edebiliriz. Eğer psiko-sosyaI bakım eğitimi alırsam hastalarıma daha iyi bakım sağlayabileceğimi düşünürüm.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Motivasyon – değişim için dürtü! Kendinizi ve meslektaşlarınızı neyin motive edeceğini anlayarak değişim için dürtü yaratabilirsiniz.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Maliyet oranına karşılık yararlılık Değişimle ilgili olarak bireyin nasıl davranacağına etki eder. Psikososyal bakım uygulamasında maliyete göre faydalılık algısı çok önemlidir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Maliyet oranına karşılık Fayda Psikososyal bakım uygulaması ile ilgili olarak : – Faydalar – Maliyetler

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Beceriler Değişimi uygulamak için sağlık çalışanlarının yeterince beceri sahibi olduklarını hissetmeleri gerekmektedir. – “Face Value” eğitim paketi bu ihtiyaca yöneliktir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Uygulanabilirlik Kaynaklar – Fiziki Psikososyal durumları konuşmak için uygun çevre (örn. ayrı bir oda). – Personel Tüm personel eğitim aldı mı/ gerekli becerileri kazandı mı?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Sizin kontrolünüz dışında olan engeller Bu psikososyal bakımın sunulmasını etkileyen dış kaynaklı faktörleri içerebilir: Örneğin: – Personelin ayrılması – Finansal konular – Fiziki çevre

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Kontrolünüz dışındaki engeller Kendi klinik ortamlarınızda bu konuları nasıI ele alabileceğinizi düşünmek önemlidir. Dış kaynaklı potansiyel risk faktörleri nasıl ele alacağını içeren uygulanabilir bir planla, personel bakımın sunulması için gerekli değişiklikleri uygulamak için kendi kaynaklarını rahatlıkla kullanabilir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Sorular Bu değişimin beni nasıl etkileyeceğine ilişkin açık bir plan var mı? – Psiko-sosyal bakım uygulamasının sizi nasıl etkileyeceğini düşündüğünüzü yazınız. Pozitif yönler Negatif yönler İş yükü

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Sorular Bu değişim iş arkadaşlarımı nasıl etkileyecek? – Psiko-sosyal bakım uygulamasının onların işini nasıl etkileyeceğini yazınız. Pozitif yönler Negatif yönler İş yükü

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişim için plan

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişim için plan “Face Value”nun başarılı uygulamasını önleyebilecek potansiyel engelleri belirlemiş bulunmaktayız.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Liderlik Uygulama sürecine kim liderlik yapacak? – Belirli kişi/kişiler

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Liderlik Beceriler – Değişime bağlılık – Personeli destekleyecek zamana sahip olma – Yeterli klinik/süreç/iş bilgisi – Takım oyuncusu olma – Değişik yönetim deneyimi bir değerdir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Ölçülebilir değişim

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Kontrol edemed İĞİ n İ z Ş ey İ YÖNETEMEZS İ N İ Z. ÖLÇEMED İĞİ N İ Z Ş EY İ KONTROL EDEMEZS İ N İ Z.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. SMARTER HEDEFLER Specific- belirli Measurable- ölçülebilir Achievable- gerçekleştirilebilir Relevant- ilgililik Time bound -zaman sınırı Evaluate- değerlendirme Re –evaluate – tekrar değerlendirme

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Belirli-specific Amaç açıktır, başarıya ulaşmak için neyi amaçladığınızı bilirsiniz. 5 N sorusunu cevaplayan özel bir amaç vardır: – Ne: Neyi başarmak istiyorum? – Neden: Özel amaçlar, ulaşılacak amacın yararları. – Kim: Kim yer alacak ? – Nerede: Yerin belirlenmesi. – Hangisi: Gereksinim ve zorlukların belirlenmesi.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Spesifik – “Face Value” Ne: Psiko-sosyal bakım uygulaması Neden: Hastalarımız için psiko-sosyal bakım kalitesini geliştirmek Kim: Hastanemizdeki sağlık bakım personeli Nerede: Merkezimizde/ bölümde/klinikte Hangi: Özel beceri gerekliliği ve uygun zaman

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Ölçülebilirlik Başarıyı takip etmek için ölçülebilir olmak gereklidir. Farklı aşamalar – Bireysel – Takım olarak – Hastalar/ailelerin algısı Psikososyal kaygıların belirlenmesi – Kanıtlar standart ölçeklerle belirtilebilinir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Ölçülebilirlik Ölçülebilir amaç şu soruların yanıtını verecektir: – Ne kadar? – Kaç tane? – Gerçekleştiğini nasıl bileceğim? – Göstergeler ölçülebilir olmalıdır.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Ulaşılabilir Amaçlar gerçekçi ve ulaşılabilir olmalıdır. – Bu çok hayatidir!

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Ulaşılabilir Amaca nasıl ulaşılabilinir? – Gerekli planlama ve iyi takım iletişimi – Çözüm sizin özel şartlarınıza uyarlanmış olmalı Diğer kısıtlı şartlarda hedef ne kadar gerçekçi? – Kaynaklar – Devam eden diğer olaylar

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. İlgililik Psiko-sosyal bakımın kliniğimizde uygulanması uygun mu? Aşağıdaki amaç ile ilgili soruların yanıtı “evet” mi: – Faydalı görünüyor mu? – Doğru zaman mı? – İhtiyaçlarımızı karşılıyor mu? – Mevcut durumda uygulanabilir mi?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Hatırlatma Planlar insanların ihtiyaçlarını temel alır ve doğru insanlarla uygulanır!

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Zaman-sınırı Zaman çerçevesinde psiko-sosyal bakımın uygulamasını oluşturmak. Zaman kısıtlaması şu sorulara cevap olacaktır. – Ne zaman? – Ben altı ay sonra ne yapabilirim? – Ben altı hafta sonra ne yapabilirim? – Bugün ne yapabilirim?

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Uygulama

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değerlendirme

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değerlendirme Başarıyı bilmek ya da başarıya ulaşmada neleri değiştirmenin gerektiğini bilmek için uygulamayı değerlendirmek çok önemlidir. Değerlendirme şöyle yapılmalıdır: – Bireysel seviyede – Takım olarak – Hastalar/aileler – Standard ölçekler aracılığıyla tanımlanan psiko- sosyal kaygılar

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değerlendirme Ekibe geri bildirim – İyi olan ne – Ne değiştirilebilinir (gerekliyse) Bu sizin tekrar SMART sürecini gözden geçirmenizi gerektirecektir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Tekrar-değerlendirme Değerlendirme sürekliliği olan bir süreçtir. Neden gerekli? – Feedback-geri bildirim – Her şeyin plan dahilinde gittiğine emin olmak için – Değişmeyen tek şey değişimdir. Bu yüzden değerlendirme, psiko-sosyal bakımın zaman içinde değişime uymasını sağlamayı amaçlar.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. B İ Z YAPTIKLARIMIZI TEKRARLAYARAK ALI Ş KANLI Ğ A DÖNÜ Ş TÜRÜRÜZ.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişimi sürdürmek

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Başarı Değişim başarılı bir şekilde gerçekleşmiştir.

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Başarı Başarıyı kutlamak için plan var mı!

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Özet

This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use, which may be made of the information contained therein. Değişim için hazırlık Değişim için plan UygulamaDeğerlendirme Değişimi devam ettirme Düzenleme gerekliyse