Pazarlama İlkeleri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Advertisements

ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
Yeni Pazarlama Teknikleri
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
Pazarlama araştırmalarında veriler üç yöntemle elde edilir
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
DAĞITIM (PAZARLAMA) KANALLARI TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Pazarlama Giriş 1 1.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
360° Pazarlama İletişimi
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
İ ÇERIK Değer Zinciri ve E-Ticaret Amazon.com Wireless ve Ses Tabanlı E-Ticaret E-Ticaretin Avantaj ve Dezavantajları E-Ticaret İş.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
ELEKTRONİK TİCARET Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
SPOR PAZARLAMASI Nuran KANDAZ GELEN.
İşletme Yönetimi.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
HALKLA İLİŞKİLER.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BORÇLU VE ALACAKLININ BİRDEN ÇOK OLMASI BORÇLUNUN BİRDEN ÇOK OLMASI I
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Pazarlama İlkeleri

İNTERNETTE PAZARLAMA VE DOĞRUDAN PAZARLAMA Doğrudan Pazarlamanın Mahiyeti ve Çeşitleri Elektronik Ticaret ve İnternet Devrimi İnternette Pazarlamanın Tanımı, Türleri ve Unsurları Dünyada İnternet Kullanıcıları ve Bazı Özellikleri İnternette Pazarlama Stratejileri

Doğrudan Pazarlamanın Tanımı Müşterinin, bir işletmenin mal ve hizmetlerine hiçbir aracı ihtiyacı duymaksızın ulaşabileceği bir iletişim kurma şeklidir. Hedeflenen sonuç, iletilen belirli bir mesaja hemen cevap verilmesini sağlamaktır.

DP, dikkatlice hedef olarak seçilmiş bireysel tüketicilerle, hemen cevap almak üzere düzenlenmiş doğrudan iletişimdir. İnteraktif ,ölçülebilir ve her hangi bir yerde gerçekleşmesi önemli özelliklerdendir.

Doğrudan Pazarlamanın Başlıca Şekilleri Doğrudan Posta İle Pazarlama Katalogla Pazarlama Telepazarlama Doğrudan Cevaplı TV Pazarlaması Elektronik Araçlarla Pazarlama Basılı Medya İle Pazarlama Yüzyüze Satış

Elektronik Ticaret B2B B2C C2C C2B