İZİNLİ PAZARLAMA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
İKTİSAT Girişimcilik - Sıfırdan Başlamak -.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Google Analytics Nedir?
Esnek Yan Haklar
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMADA İNOVASYON
Bölüm 5 Satış Süreci.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Satış Saha Planlaması B.ÖZTÜRK 12.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
E- Ticaret Altyapısı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Tedarikçi Firma Sunumu
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ I
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ II
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
ARİF BALABAN Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Medya Planlaması ve Stratejisi
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

İZİNLİ PAZARLAMA

İzinli Pazarlamanın Amacı İzinli pazarlamanın temel amacı özellikle reklam kirliliğinin oluşturduğu pazarlama kataraktı ile mücadele etmektir. Günümüzde şirketler artık dergi, gazete, radyo, televizyon gibi klasik mecralarda kullandıkları kullanıcıların takip ettiği içeriği ”yarıda kesme”* yöntemi ile yetinemezler”.

(Adından da anlaşılacağı gibi, yarıda kesme müşterilerinizin sizden mesaj almak isteyip istemediğini umursamadan yapılan bir pazarlamadır...) Markalar arasındaki rekabet ve mecra sayısı arttıkça firmalar müşterilerine ulaşmak için daha fazla çaba sarf ediyorlar.

Mesajlarını mümkün olduğu kadar fazla insana ulaştırmaları gerekiyor. Bunu yapmaya devam ederlerse eninde sonunda birinin ürünlerini alacağını düşünüyorlar. Fakat günümüzün tüketicileri çok fazla pazarlama mesajı bombardımanına maruz kalıyor.

“Yabancıları dostlara,dostları da müşteriye dönüştürmek” Sadık müşteri Kadrolu müşteri

AGRESİF PAZARLAMA MI TACİZKAR PAZARLAMA MI Antalya'nın Alanya ilçesi şehirler arası otogarında yolcusuyla tartışan ve çığırtkanlık yapan bir firmanın bilet satış bürosuna 3 günlük kapatma ve para cezası verildi. Alanya Belediyesi Zabıt Müdürlüğü, otogarda bulunan büroya ilk kez kapama cezası verirken, diğer bilet satış bürolarında paniğe neden oldu. Yine Alanya belediyesi çığırtkanlık yaptığını belirlediği 130 işyerine kapatma cezası vermiştir.

Gerçek müşteri odaklılıkta Müşterileri tanımlama, Müşterileri farklılaştırma, Müşteriler ile etkileşime girme, Ürün ve hizmeti müşterinin ihtiyacına uygun hale getirme söz konusudur.

GELENEKSEL YOL? Tüketiciyle diyalog kurmak şirketlerin eski zamanlarda,Yani üretim,dağıtım ve reklamcılık bugünkü kadar gelişmiş değilken,başvurduğu bir yoldu.O zamanlar,satış çok daha kibar ve tüketicinin istekli katılımına dayanırdı. Tüketiciler pazarlama sürecine tekrar dahil edilmelidir. Etkileşim,bir şirketin kısır döngüyü kırmasını sağlar. Güvenli yol,rakipsiz rekabet yolları araştırmak Alışverişlerin karakteristiği

İzin Oluşturma Satmak ama neyi? Mecra Frekans İzin Güven

Frekans odaklı pazarlamanın sorunları Tacizkar pazarlamanın da en etkili silahlarından birisi olan frekans tek başına yeterli etkinliğe sahip değildir.Bunun nedenleri: İnsanlar reklamları çok önemsemediğinden,yeteri kadar frekans desteği verilemeyen reklamlar hiç görülmez. Bir tüketicinin dikkatini çekmek için pek çok GEREKSİZ şey söyleyip göstermekten,asıl hikayeye yer kalmamaktadır. Tüketiciler veri bombardımanı altında olduklarından,genellikle yeni kavramlar ya yanlış anlaşılmakta ya da önemsenmemektedir. Henüz geri dönüş vermemiş tüketicinin üstüne gitmek yerine hep yeni birilerine ulaşmak hedeflendiğinden,frekans çok maliyetli olmaktadır. Aynı reklamları yayınlayıp durmak çok sıkıcıdır.

İNTERNET YOLUYLA İZİN ÜRETME Web site tasarımı Kolay kullanılabilir Hızlı çalışmalı Tamamen iletişime dönük olmalı Müşteri ilişkiyi yönettiğini düşünmeli İnternet reklamı Esnek İnteraktif Ekonomik Ölçülebilir Bireysel

İnternet iletişimi Artık pul masrafı yok. Eskisinden yüz kat daha hızlı test yapabilirsiniz. Geri dönüş oranları on beş kat yüksek Hem normal pazarlarda hem de internette aynı pazarlama yaklaşımını kullanabilirsiniz. Frekans maliyeti sıfırdır. Baskı maliyeti yoktur.

İnternet yoluyla izin almanın aşamalar SPAM izin değildir. İzin bir an değil bir süreçtir Şirketler,müşteri adayına gönüllü olması için ödül önermelidir. Tüketicinin ilgi göstermesi durumunda,şirket tüketiciye bir program çerçevesinde eğitim vermelidir. İzni sürekli kılacak yöntemler bulunmalıdır.

TANIM Tüketicilerin anket, üyelik bilgileri yoluyla kendi izinleri doğrultusunda vermiş oldukları kişisel bilgilerinin kullanılarak ilgi alanları ve ihtiyaçlarına yönelik yapılan pazarlama çalışmalarının tümünü kapsamaktadır.

İnsanların huzurlarını bozmaz, rahatlarını kaçırmaz ve zamanlarını almaz İnsanların ilgilerini çekmenin en iyi yolunun onlara saygı göstermekten geçtiğini öngörür Tüketiciler ürününüze ilgi gösterirse, onlara bir daha ulaşmak için izinlerini ister

MOBİL PAZARLAMADA İZİN