ORTAOKULU EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Advertisements

KURGU KUŞAĞI “Yaratıcı Düşünme” Etkinliği
Suyun Serüveni Hava bazen yağmurlu, sisli veya karlı olur. Yağmurun, sisin ve karın nasıl oluştuğunu hiç düşündünüz mü?
EVİMDEYİM GÜVENDEYİM U.
HAZIRLAYAN:GÜLCAN ÖZTEN CEMİL MİDİLLİ İLKÖĞRETİM OKULU-İZMİR
HAL DEĞİŞİMİHAL DEĞİŞİMİ YOĞUNLAŞMA  gaz halindeki bir maddenin ısı enerjisi vererek sıvı ale dönüşmesine yoğunlaşma denir.  Şekildeki çaydanlığın.
Sıcak Hava Yükselir ve Soğuyup Yağış Bırakır
SU HALDEN HALE GİRER.
Öznur TOPER Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
ZIT ANLAMLI SÖZCÜKLER.
HARİKASINIZ ÇOCUKLAR,ALKIŞI HAKKETTİNİZ
Cuma Namazı Cuma Namazı
Bu PPS, ‘’bahaŞAH’’ tasarımıdır
ROL OYNAMA.
Suyun Serüveni Sis Yağmur Dolu Kar.
SUYUN SERÜVENİ.
VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER
MADDENİN HALLERİ ve ISI
9. Sınıf Dil ve Anlatım NİSAN
Toplamlar desteden fazla olsun.
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
 Abradable hareketli halindeki çok aşınan bölgelerde kullanılan ve ana metali aşınmalardan korumak için kullanılan kompozit malzemedir.  Hareket halindeki.
İncitmeyecek Kadar Uzak, Üşümeyecek Kadar da Yakın Olabilmek... Sesli İzleyiniz.
TEKNOLOJİ TASARIM KURGU KUŞAĞI.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
KEDİ EVİ Dizayn: Yuli Weston.
MERİÇ ŞEHİT ÖĞRETMEN AYDIN YILMAZ İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI
BİT KULLANIMI VE SAĞLIK
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
5. SINIF 2. ÜNİTE: MADDE VE DEĞİŞİM
SU HALDEN HALE GİRER Su 3 halde bulunur: Katı, sıvı ve gaz.
Sıradışı Bir Liderlik Okulu Okul Adı: Namık Kemal İlköğretim Okulu Grup No: 1 Çalışma Konusu: Sanayi/Ticaret.
GERÇEK VE MECAZ ANLAMLI KELİMELER
SEBEP – SONUÇ İLİŞKİLERİ.
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
Yağmur,kar,sis Aras kaymak.
YÜKSEK SICAKLIK + NEM   Sıcak-nemli hava, sıcak-kuru havadan daha fazla rahatsız edicidir. Çünkü havadaki yüksek nem vücuttan terin buharlaşmasını yavaşlatır.
SU HALDEN HALE GİRER SU HALDEN HALE GİRER.
HAVA NASIL ORALARDA? 4/C.
Türkçe Okuduğunu Anlama Ali geçen hafta annesi ile Adana’ya gitti.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
Su Halden Hale Girer Doğada su halden hale girer. Yeryüzündeki sular birçok hava olayı ile yeryüzüne geri döner. Yeryüzündeki sular Güneş’in etkisiyle.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
Müşterilere Karar Vermelerinde Yardımcı Olmada Pazarlama Araştırması Kullanma Bu bölüme araştırma sürecini ele alarak başlanmaktadır. Daha sonra.
ORTAOKULU Eğitim Öğretim Ders : Teknoloji Tasarım Konu : DÜŞÜNCELERİMİZ NASIL KORUYALIM? Ad-Soyad : Sınıf: 8/ No: Ders Öğretmeni Ahmet Akan.
BENİM GÜZEL EVİM.
Yıl Mevsim Ay Gün İlişkileri
Çocuklar gibi sevindi kadıncağız. (durum zarfı) Nermin gibi güzel bir kızım var benim de. (sıfatın zarfı) Küçük kızım dün hasta gibiydi. (yüklem) Senin.
BURUŞUK GÖMLEĞİN HİKÂYESİ
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
AD-SOYAD: DURU ERAY SINIF:5/A NO:855.
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
ÖZVAN ÖZBEK HÜSEYİN AK ORTAOKULU
RAKAM NEDİR? Rakamlar sayı sembolleridir. Her rakam bir miktarı, yani verilmek istenilen nesnenin ne kadar olduğunu belirtir.
ÖZEL HİSAR İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI
Yazılışları aynı anlamları farklı olan sözcüklere
9 EYLÜL İLKOKULU 2C SINIFI Pınarbaşı Bölgesi Yunus Emre Mahallesi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SUNUSU
TEKNOLOJİ TASARIM ADIM: TUĞÇENUR SOYADIM: GÖYDENİZ SINIF: 8/E NO:973 KONU: RÜZGAR ENERJİSİ ÖĞRETMEN: CANER EVGLÜLÜ HAZIRLAYAN: TUĞÇENUR.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Çamaşır ve bulaşık makinenizi tam dolduğunda çalıştırın. Koyu renk çamaşırlarınızı düşük sıcaklıkta yıkayın. Temizlik malzemesi olarak, durularken daha.
ÜRETİCİ DÜŞÜNME Nilüfer SAYGICI ÜRETİCİ DÜŞÜNME Wertheimer, problemler için iki çözüm biçimi olduğunu belirtti 1. A Türü Çözümler 2. B Türü.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ TANITIM SUNUSU
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
İ KL İ M DENGEL İ TASARIM SICAK-NEMLİ İKLİM: SICAK-KURU İKLİM: Hazırlayan: Mergül KARABAYIR NO: SOĞUK İKLİM: ILIMAN KURU-NEMLİ İKLİM :
Sunum transkripti:

...................... ORTAOKULU 2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI Ders : Teknoloji Tasarım Konu : Hayalimdeki Değişim ve Gelişim Ad-Soyad : Sınıf: No: Ders Öğretmeni Ahmet Akan

Problem Listesi : 1- Sabah zor uyanmamayı nasıl sağlarız ? 2- Yağmurda çamaşırların ıslanmasını nasıl engelleriz? 3-Ulaşımda zorlukları nasıl engelleyebiliriz ? 4-Kağıt israfını nasıl önleriz ? 5-Çantaların ağır olmamasını nasıl sağlarız? Bu problemlerden 2 nolu problemi seçtim çünkü ev hanımları evde yokken yağmur yağdığında dışarıda olan çamaşırlar ıslanıyor bu duruma çözüm getirmek istedim.

ÇÖZÜM CÜMLESİ : Bu tasarımda ev hanımları evde yokken de olsa dışarıda asılı olan çamaşırları ıslanmıyacak. Yağmura karşı sensörlü olan bu çamaşırlık yağmuru gördüğünde seçime bağlı olarak üzerine bir korumalık olucak veya da çamaşırlık içeri doğru katlanacak. Böylece dışarıda olan çamaşırlar ıslanmayacak.

GÖRÜŞLER GÜLBEN Ç. (ev hanımı) : Bence bu tasarımda çamaşırları hızlı kurutmaya yarayacak bir pervane olabilir. ALİ F. (öğrenci): Bu tasarımda çamaşırları topladığı gibi asanda bir kol bulunmalıdır. YUSUF T.(işçi) : Ayrıca mandallarında konulacağı bir bölüm olabilir. ŞİRİN Ç. (anaokulu öğretmeni) : Bu tasarımda çamaşırlıkta ütülenebiir bir düzenek olabilir.

ÇÖZÜM CÜMLESİ Bu tasarım sayesinde çamaşır asmak toplamak ve yağmurlarddan korumak daha kolay olacaktır. Böylece çamaşır asmakta bir zorluk kalmayıp ev hanımlarıda daha rahat olacak ve kendilerine daha çok zaman ayırabilecekler.

Bu kolla çamaşırlar toplanır Bu kolla çamaşırlar asılır

Buraya çamasırları asan kolun burdan alacağı mandallar için bölüm hazırlanmıştır.

Çamaşırlığın iki tarafında bulunan sıcak hava üfleyiciler sayesinde soğuk havalarda da çamaşırlar erken kurur.

Eski tasarım Yeni tasarım