TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİNGAPUR MATEMATİĞİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
Advertisements

Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
UZAKTAN ÖĞRETİM & İNTERNET TABANLI ÖĞRENME (İTÖ)
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Eğitimde Hedefler Hedef Kaynakları
Öğretim Araç Gereç ve Materyalleri
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 1.Temel Kavramlar
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
PROGRAM TASARIMI
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
TÜBİTAK SOBAG Proje Örnekleri Proje Örneği 1 Projenin temel araştırma konusu STK’ların vatandaşlık eğitimi için nasıl.
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROĞRAMI
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık Öğretim İlke ve Yöntemleri
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
8.Gün MATEMATİK 1.KİTAP PARANTEZ AÇMA ANTRENMANLARLA
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Bilgilendirme Toplantısı
Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Ö.T.M.T Öğr. Gör. Özlem BAĞCI.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
Beyin için Zenginleştirme. Beyin ile ilgili yapılan araştırmalar ortamın beyin gelişimi üzerinde etkisinin olabileceğini ortaya koymuştur. Daha iyi bir.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Öğretim Tasarımı Analiz.
Dünyadan Bir Örnek: KUZEY NORVEÇ BİLİM MERKEZİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ.
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Projenin Amacı Projenin en temel amacı okul öncesi sınıflarında engeli olan çocuklarla çalışan öğretmenlerin sınıf içi yeterliklerinin artırılmasıdır.
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
EKONOMİ DERS NOTLARI Prof. Dr. Ahmet ÖZÇELİK Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi Bölümü.
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Mustafa Tunalı İ.H.O. Bilişim dersi Ödevi Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F Numara:19 Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F.
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
Sunum transkripti:

TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015

 Dilbilim  Ekonomi  Matematik  Sosyoloji  Eğitim FARKLILAŞTIRMA: Kim İçin?

 Eğitimde farklılaştırma:  Aynı sınıftaki ögrencilerin farklı yetenek ve farklı öğrenme stillerini gözeterek yeni yollar açma işi FARKLILAŞTIRMA: Kim İçin?

 İçeriği kavratmak  Öğrenme sürecini yapılandırmak  Öğrenme materyallerini etkili kullandırmak  Değerlendirmeyi adil kılmak FARKLILAŞTIRMA: Ne İçin?

 Alandaki becerilere yoğunlaşma  Bireysel farklılıklara yanıt verme  Bireysel ölçme değerlendirme  Öğrenme ortamlarını zenginleştirme FARKLILAŞTIRMA: Getirileri

 Soru?  Teknolojiyi hangi alanda kullanmak gerekli?  Öğretmen  Öğrenci  Öğrenme FARKLILAŞTIRMA için TEKNOLOJİ: Tekno-farklılaştırma

 Sorun? Tekno-farklılaştırma