SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Sosyal Ekonomiye Hazır Mısın?
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Google Analytics Nedir?
XNetwork Turbo Başlangıç
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
WEB 2.0 Hazırlayan: Merve Altıparmakoğlu Numara:
Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Emre Hasan Akbayrak ODTÜ Kütüphanesi Hizmetiçi Eğitim Seminerleri
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Yeni Pazarlama Teknikleri
AĞ GÜNLÜKLERİNİN KURUMSAL DÜZEYDE KULLANILMASI Prof. Dr. Mehmet KESİM Öğr. Gör. Erdem ERDOĞDU.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
SINIRLARIMIZ Kazanım: *Fiziksel, sözel ve duygusal tacizle karşılaştığında nereden yardım alabileceğini belirtir. 10 sınıf 40 nolu kazanım etkinliği.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Cemil ŞAHİN Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Orçun Madran. Wikipedia Web 2.0 ve Sosyal Ağlar, İstanbul - 12 Aralık
E-postanın nasıl kullanılır?
Yeni Pazarlama Teknikleri
Google Glass Nedir? "Zenginleştirilmiş Gerçeklik Teknoloji" adı verilen teknolojinin uygulandığı Google Gözlüğü sanal aleme açılan üçüncü bir göz olarak.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Dr. Eda Yaşa Özeltürkay, Çağ Üniversitesi
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
Yeni Medya ve Sosyal Medya
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Pazarlama İlkeleri.
Sosyal Medya ve Türleri
Liva Glutensiz Sistemi Mobil ve Tablet için Kullanım Klavuzu
Sade ve Şık Tasarım Zarif görünüm ve dayanıklılık birarada
Temel Bilgi Teknolojileri
SOSYAL MEDYA.
Liva Glutensiz Sistemi Bilgisayar için Kullanım Klavuzu
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
AYDIN ARIDURU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA 1125808064 NECİBE NİHAL ERSOY Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

TANIM Sosyal medya pazarlaması (social media marketing) aslında geleceğin en etkili pazarlama yöntemlerinden diyebiliriz. Sosyal ağlar (facebook, twitter, linkedin, google plus, flickr vs.) üzerinden pazarlama stratejilerinin bütününe sosyal medya pazarlaması diyebiliriz.

PAZARLAMADA SOSYAL MEDYANIN GÜCÜ Klasik internet reklamcılığından farklı stratejilere sahip olsa da kullanılan internet platformu nedeniyle sosyal medya pazarlamasını, internet pazarlamanın bir alt sınıfı olarak değerlendirebiliriz. Akıllı telefonlar, bilgisayarlar, pad cihazları gibi internet ulaşım aracıyla anlık olarak izleyebiliriz.

SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA EĞİTİMİ Çalışanların varlığını zorunlu hale getirmiştir. Üniversiteler ve özel eğitim kurumları tarafından düzenlenen eğitim dersleri ve seminerler verilmektedir. Mobil pazarlama gibi konularda bilgi verilmektedir. Eğitimin önemini ortaya koymaktadır.

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDA İLETİŞİM Müşteri memnuniyeti ölçümleri, Müşteri tarafından kafalarda oluşan soru işaretlerini gidermeye yönelik kampanyalar yapılması, Müşteri güvenini koruma gibi konularda ürün ya da hizmetlerimizin pazarlanması rakiplerimizden bir adım önüne geçmemizi sağlar.

SOSYAL MEDYA HESAPLARINIZ Müşterinizin sosyal hesabınızdaki bizi takip edin (follow us), beğenin (like), paylaşın (share) gibi özellikler sayesinde sizin faaliyet, kampanya ve müşteri iletişimlerinizi takip etme imkanına sahip olacaktır.