BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI ve DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri
Advertisements

PLN.444 Mesleki Uygulama Esasları Sunum :Fadime Ballı
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
İNSAN KAYNAKLARI VE DESTEK HİZMETLERİ İŞLERİ 1. İnsan Kaynakları Personeli (19 Kişi) Blg.Tknlj.ve Prg. Tknk.Mehmet Ünsal ALTINBAŞ180 Bilgisayar Mühendisi.
T.C ÇOBANLAR KAYMAKAMLIĞI İlçe Emniyet Amirliği 2013.
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
Bilgi Sistemleri Dairesi Başkanlığı ORBİS Altyapı Projesi Faaliyetler
BİLGİ VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARIMIZ
YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI Hazırlayan : Muharrem GÜLER
TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ
altyapI VE KENTSEL DÖNÜŞÜM HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YILI ÇALIŞMALARI
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ
2011 YILI BAŞLICA ÇALIŞMALAR Sayılı “Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması Ve Uygulanmasına Dair Kanun” ve Yapı Malzemeleri Yönetmeliği.
ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI
Bahtiyar ÇETİN Endüstri Mühendisi Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi
ATIKSU ARITMA TESİSİ PROJE ONAYI GENELGESİ
Geçici Faaliyet Belgesi elektronik başvuru dosyasında
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. ÇAMLIHEMŞİN KAYMAKAMLIĞI İLÇE ÖZEL İDARE MÜDÜRLÜĞÜ İLÇE MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN YILI ÇALIŞMALARI Mustafa UZUN İlçe Özel İdare Müdürü V.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İNSAN KAYNAKLARI
KİLİS İL ÖZEL İDARESİ ( – ) Sayın Genel Sekreterimiz Mustafa BOLAT’a Arz Ederiz.
PROJE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇALIŞMA ALANLARI
T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ZİRAİ ÜRETİM İŞLETMESİ PERSONEL VE MAKİNE EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ SAFER 2009 AÇILIŞ TOPLANTISI.
Manisa Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
MANİSA KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
Konu : Kurullar – Kuruluşlar – Komisyonlar
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI ve DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.
PROJE VE YAPIM İŞLERİ.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI VE DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
Yalı Mah. Kumlu Yalı Cad Erdek/BALIKESİR
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
YAVUZ SULTAN SELİM MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
OKULUMUZUN TARİHÇESİ   Okulumuz ilk defa 1942–1943 öğretim yılında Atatürk Bulvarında, şimdiki Arı Sineması’nın yerinde, eski durumuyla Ali KAYAALP’ın.
Hayat Sebla Blokları D Blok Kat:3 Kiralık Fırsat Daire
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI; *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm 13 basamaktan oluşur. 13.
İLİMİZ DİĞER KÜLTÜR KAYNAKLARINDA OLDUĞU GİBİ KÜTÜPHANELER YÖNÜNDEN DE ZENGİN BİR GEÇMİŞE SAHİPTİR. HALK KÜTÜPHANESİ İLK DEFA ‘MİLLİ KÜTÜPHANE’ ADI İLE.
İŞYERİ SAĞLIK GÜVENLİK BİRİMİ
Türk Kamu Personel Rejiminin Özellikleri ve İstihdam Biçimleri
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
(*) Teknik Personeller; Mühendis, Lisansiyer, Tekniker ve Teknisyenlerden oluşmaktadır. (**) İdari Personelin, 3 058’i Genel İdari Hizmetler.
KIRŞEHİR ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
İmar ve Planlama Şube Müdürlüğü
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2015 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1 Haziran Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.
2017 Yılı Devam Eden Projeler
Mayıs 2016’ya Kadar Kayıt Yaptırın;
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
2017 Yılı Devam Eden Projeler
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
LAKPOS - 28 Kasım İstatistikleri
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
ARİFİYE MESLEK YÜKSEKOKULU
YEMEKHANE MEMNUNİYET ANKETİNE 501 KİŞİ KATILMIŞTIR.
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
Eğitim Öğretim Destek Şube Müdürlüğü
2018 Yılı Devam Eden Projeler
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
Sunum transkripti:

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI ve DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1

Personel Durumumuz MüdürHasan BEBEK Müdür Yrd. V.Ender ÖZ AraştırmacıAbdülkadir KARACADAĞ Bilgi Teknolojileri, İnsan Kyn. ve Destek Hzm. Şb. Md.V.Armağan TOKDEMİR Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hzm. Srml. Şb.Md.V.Mesut YÜKSEL Proje ve Yapım Şb. Md. V.Murat GÜRSES Yapı Malz. ve Yapı Denetimi Şb. Md. V.Ali İhsan AYDIN İmar ve Planlamadan Sorumlu Şb.Md.V.Dinçer YOLAÇAN ÇED ve Çevre Hizmetlerinden Sorumlu Şb.Md.V.Türkan DURGUN PERSONEL DAĞILIMI Müdürlüğümüze geçici görevlendirilen Müdürlüğümüz dışına geçici görevli İdari Personel8 İnşaat Mühendisi5 Mimar42 Makine Mühendisi3 Elektrik Mühendisi4 Bilgisayar Mühendisi1 Harita Mühendisi1 Maden Mühendisi1 Jeoloji Mühendisi2 Çevre Mühendisi3 Şehir Plancısı2 İnşaat Teknikeri4 Bilgisayar Teknikeri1 Teknisyen3 Ayniyat Saymanı1 Veri Hazırlama1 Memur2 İşçi10 Geçici Personel (4c)2 TOPLAM5712

Personel Durumumuz MüdürHasan BEBEK Müdür Yrd. V.Ender ÖZ AraştırmacıAbdülkadir KARACADAĞ Bilgi Teknolojileri, İnsan Kyn. ve Destek Hzm. Şube. Md. V.Armağan TOKDEMİR Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizm. Sorumlu Şube Md.V.Mesut YÜKSEL İmar ve Planlamadan Sorumlu Şube Md.V.Dinçer YOLAÇAN Proje ve Yapım İşlerinden Sorumlu Şube Md. V.Murat GÜRSES Yapı Denetimi ve Yapı Malzemelerinden Srml. Şube. Md. V.Ali İhsan AYDIN ÇED ve Çevre Hizmetlerinden Sorumlu Şube Md.V.Türkan DURGUN PERSONEL DAĞILIMI Müdürlüğümüze geçici görevlendirilen Müdürlüğümüz dışına geçici görevli İdari Personel9 İnşaat Mühendisi5 Mimar42 Makine Mühendisi3 Elektrik Mühendisi4 Bilgisayar Mühendisi1 Harita Mühendisi1 Maden Mühendisi1 Jeoloji Mühendisi2 Çevre Mühendisi3 Şehir Plancısı1 İnşaat Teknikeri4 Bilgisayar Teknikeri1 Teknisyen3 Ayniyat Saymanı1 Veri Hazırlama1 Memur2 İşçi10 Geçici Personel (4c)2 TOPLAM5712

Personel İstatistikleri

Hizmet Binamız Bodrum + Zemin + 3 Normal Kattan müteşekkil toplam 5 kat olup, kapalı inşaat alanı 2466 m2 dir. Arsa alanı ise 5038 m2'dir. Isınma sistemi katı yakıtlı kalorifer sistemidir. ZEMİN KAT Bilgi Teknolojileri, İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Şb. Müdürlüğü(Bilgi İşlem, Muhasebe, Personel, toplantı salonu) 1.KAT Müdürlük Makamı, Bilgi Teknolojileri, İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü (Evrak Kayıt-arşiv-Ayniyat) 2.KAT Proje ve Yapım İşlerinden Sorumlu Müdürlüğü, Yapı Denetimi ve Yapı Malzemelerinden Sorumlu Şube Müdürlüğü 3.KAT Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetlerinden Sorumlu Şube Müdürlüğü, İmar ve Planlamadan Sorumlu Şube müdürlüğü, ÇED ve Çevre Hizmetlerinden Sorumlu Şube Müdürlüğü, 7

Misafirhanemiz 6 Odalı ve 11 yatağa sahip faal durumdadır. Misafirhane giriş katında yemekhane bulunmaktadır. 8

Lojmanlarımız Lojmanlarımızın 10 adeti Şehitlik köyünde, 8 adeti Çarşı Mahallesinde ve 10 adeti Yenimahalle ( 100 daireli devlet lojmanlarından Müdürlüğümüze tahsisli ) olmak üzere 3 blokta 28 adettir.

Araçlarımız Müdürlüğümüze ait ; 1 adet 2011 model Toyota marka makam aracı, 1 adet 2012 model Isızu marka çift kabin Piyasa Gözetim Denetim Aracı, 1 adet 1999 model Mercedes marka minibüs ve Müdürlüğümüze tahsisli İl Özel İdaresinin malı olan 1 adet 1998 model Subaru marka otomobil bulunmaktadır. Ayrıca 2012 araç kiralama işi kapsamında 1 adet binek otomobil ve 1 adet 4*2 araç kiralama ihalesi yapılmıştır. 10

Araçlarımız yılında Bakanlığımızca Müdürlüğümüze Çevre Denetimi Faaliyetlerinde kullanılmak üzere 1 adet Ford Marka çift kabin kapalı kasa 4*4 kamyonet teslim edilmiştir. 11

Sistem Odamız Araç ve Gereç Durumumuz 12

Ekipmanlarımız Araç ve Gereç Durumumuz 50 Adet Bilgisayar (İnternet Bağlantılı) 2 Adet Fotokopi Makinesi 1 Adet Ploter 1 Adet Total Station 1 Adet Projeksiyon Cihazı 2 Adet Tarayıcı Artvin Bayındırlık ve İskan Müdürlüğü Hizmet Binası Güvenlik Kamera Kayıt Sisteminin Kurulması Aydınlatma Armatör Yenilenmesi Döşeme ve Kaplamalarının Onarılması İşi Kapsamında Alınan; Jeneratör: 60 KVA otomatik devreye girme tertibatı ve ses izolasyon kabinli dizel jeneratör.Kura enerji marka 71 KVA Güvenlik kamera kayıt sistemi: 7 adet Kamera 1/3" renkli CC D,480 tvl SDNR,01 LÜX otomatik backlight video akışlı 75-R DC 12 V 13

644 sayılı KHK ile Mülga Çevre ve Orman Bakanlığının çevre kısmı Bakanlığımıza devrolunmuştur. Bu kapsamda Mülga İl Çevre ve Orman Müdürlüğünden, Müdürlüğümüze devrolunacak personel ve demirbaş devir işlemleri neticelendirilmiş olup, Mülga İl Çevre ve Orman Müdürlüğündeki görevlerinden ayrılan 1 jeoloji Mühendisi, 2 Çevre Mühendisi, 1 teknisyen ve 2 ön lisans mezunu geçici personel (4c) müdürlüğümüzdeki görevlerine başlamıştır. Ancak; Mülga İl Çevre ve Orman Müdürlüğü ile Müdürlüğümüz arasında yapılan ön protokol kapsamında toplam 15 personelin Müdürlüğümüze devrolunması öngörülmesine rağmen sadece 6 personelin devrine onay verilmiştir. İlimizde HES inşaatlarının fazlalığından kaynaklanan ÇED ve çevre izinleri işlemlerinin yoğun bir şekilde yürütülmesi gerektiğinden, Müdürlüğümüze 2 adet çevre mühendisinin atanmasına ihtiyaç bulunmaktadır. Ayrıca; Müdürlüğümüzde idari hizmetlere ait işlerin zamanında ve daha sağlıklı yürütülmesi bakımından 1 Ambar Memuru, 1 Arşiv memuru, 1 Veri Haz. ve Kontrol İşletmeni, 1 Muhasebe memuru, 2 Şoför ile Müdürlük hizmet binasının Belediye sınırları dışında olması nedeniyle 4 güvenlik personeline ihtiyaç vardır. İhtiyaçlarımız Personel İhtiyacımız 14