UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ PROGRAMI Program Tanıtımı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Advertisements

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
GİRİŞİMCİLİK DESTEK PROGRAMI Yeni Girişimci Desteği
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
Bu Program Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir. Programın Yararlanıcısı Avrupa Birliği Genel Sekreterliği’dir. Bu programın sözleşme makamı.
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
Girişimci: Candan İŞVEREN
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ P ROJE E SASLARI ve S ÜREÇLERİ DERSİ ÖĞRETİM YILI TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN: MERVE ÇAKIROĞLU ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Mustafa Kemal Üniversitesi
Proje Dosyanızda Yer Alacak Belgeler
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
Onluk ve Birlikleri Kavrama
TÜBİTAK Bilimsel Araştırma Projelerini Hazırlama Eğitimi Şubat 2014
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
Onluk ve Birlik Kavramı
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi www. sem. metu
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
PowerPoint’te Görselleri Kullanarak Etkili Sunum Hazırlama
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
Birlik, onluk ve yüzlüklerden oluşmuştur.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
7, 8 ve 9 Basamaklı Sayılar Bölükler
Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
İNOVASYONDA KADIN TÜBİTAK MARMARA TEKNOKENT VE KADEM İŞBİRLİĞİNDE KADIN GİRİŞİMCİLİK KAMPI 31 Ağustos – 4 Eylül 2015.
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
Biyoistatistik ve Araştırma Yöntemleri Ders Programı
GİRİŞİMCİLİK ve AR-GE DESTEKLERİ
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
LdV Partnership Women Entrepreneurs and Mother União de Freguesias de Gondomar (São Cosme), Valbom e Jovim DIA-SPORT Association.
PERFORMANS YÖNETİMİ -1. Hafta-
BİL3006 BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM
Türkçe Eğitici Siteler
Erasmus Programı Personel Hareketliliği Faaliyeti Bilgilendirme Toplantısı Dış İlişkiler Ofisi.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
Sosyal Girişimcilik Sertifika Programı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİNE HOŞGELDİNİZ
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
Eylem planlarının geliştirilmesi
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
ISPARTA TİCARET VE SANAYİ ODASI
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
UNI0131 Proje Yönetimi ve Girişimcilik Dersi Proje Ödevi
28. Ulusal Patoloji Kongresi Çıkar İlişkisi Beyanı
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
TÜRKİYE İŞ KURUMU.
Sunum transkripti:

UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ PROGRAMI Program Tanıtımı Doç. Dr. Mustafa KURT MUDANYA BELEDİYESİ

Program İçeriği Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi aşağıda belirtilen dört ana modülden oluşan toplam 60 (altmış) saatlik sınıf içi ders ve atölye çalışmalarını kapsar. a) Modül 1: Girişimcilik özelliklerinin sınanması, iş fikri geliştirme ve yaratıcılık egzersizleri- 9 (dokuz) saat, b) Modül 2: İş planı kavramı ve öğeleri (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) - 18 (on sekiz) saat, c) Modül 3: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) - 24 (yirmi dört) saat, ç) Modül 4: İş planının yazılması ve sunumunda dikkat edilecek hususlar - 9 (dokuz) saat

Programın İşleniş Tekniği Dersin teorik kısımları öğretim üyesince anlatılır. Ayrıca daha önce belirlenen konuya bağlı haftalık uygulamalar yapılır. Atölye Çalışmaları: Öğrenciler kendilerine verilen konularda hazırlık yapar; sonra o konuda sınıfta gruplar halinde uygulama çalışmaları yapılar. Ayrıca programa ait Facebook sayfasında (MUDANYA UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ 2011)sürdürülen tartışmalara katılım tavsiye edilmektedir. Bazı derslerde derse davet edilecek girişimcilerin sunumu sonrası soru-yorumlarla ders tamamlanır. Eğitim ana modüllerine %80 (seksen) oranında devam eden katılımcılar katılım belgesi almaya hak kazanır.

Program 1. Gün: Girişimcilik ile ilgili kavramlar, Girişimcilik özelliklerinin sınanması 2. Gün: İş fikri geliştirme ve yaratıcılık egzersizleri    3. Gün: İş planı kavramı ve öğeleri 4. Gün: İş planı kavramı ve öğeleri (pazar araştırma, pazarlama planı)  5. Gün: İş planı kavramı ve öğeleri (üretim planı)  6. Gün: İş planı kavramı ve öğeleri (yönetim planı, finansal plan)  7. Gün: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (pazar araştırma, pazarlama) 8. Gün: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (üretim planı) 9. Gün: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (yönetim planı, finansal plan) 10. Gün: 11. Gün: 12. Gün: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları 13. Gün: 14. Gün: İş planının yazılması ve sunumunda dikkat edilecek hususlar 15. Gün

Öğrenci Yükümlülükleri Dersin devam zorunluluğu % 80 olmasına rağmen öğrenciler düzenli olarak derslere katılmakla ve atölye çalışmalarında yer almakla yükümlüdürler. Aynı zamanda haftalık ve dönemlik verilen ödevleri tamamlamalı, önerilen kitapları okuyup değerlendirme ve yorumlama çalışmalarına katılmalıdırlar. 

Tavsiye Siteler kendinigelistir.com gencgirisimci.org morfikirler.com girisimcifikirler.com isfikirleri.blogspot.com isfikrim.org koniks.com istefikir.com

İletişim: Doç. Dr. Mustafa KURT (mkurt@yalova.edu.tr)