KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEOG CONKBAYIRI.
Advertisements

SİNGAPUR MATEMATİĞİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
BELİRLİ BİR KURALA GÖRE DİK ÜÇGENLERİ KULLANARAK ÇOKGENLERİN İNŞASI
ISTE Standartları Uluslararası Eğitim Teknolojileri (Derneği) Birliği (The International Society for Technology in Education-ISTE) Teknolojinin eğitimde.
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI. İşbirliğine dayalı öğrenme; öğrencilerin sınıf ortamında küçük karma guruplar oluşturarak (cinsiyet, başarı durumu,
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Nasıl olmalı? Nasıl bir öğretmen?
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-3
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-3
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
MODELİN AMACI  Eğitim sürecinde öğretmenlerin ve okulun rolünü daha etkin kılmak  Ülke çapında müfredatın eş zamanlı uygulanmasını sağlamak  Sınav.
Bilgisayar Destekli Eğitim
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
Hazırlayan: Cihan Göç İMÖ-4
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
BİRİNCİ DERECEDEN BİR BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
18 - DUYUŞSAL DAVRANIŞLARIN ÖLÇÜLMESİ
MATEMATİK YAZILIMLARI.
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
Sbs 2013 Yeni Seviye Belirleme Sınavı Bilgilendirme Sunusu.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ÖZKAN ÖZCAN
SBS 2013 YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SEMİNERİ KASIM 2012.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEMİN TANITIMI HOŞGELDİNİZ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Aykut Yiğit Ortaokulu Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi KASIM 2014 ? ? ?
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıf öğrencileri, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
Ortaokul Akademik Bölümler Başkanı
ArgentinaArmeniaAustraliaAustria Belgium (Flemish) Belgium (French) Bosnia and HerzegovinaBotswanaBrazilBulgariaCanadaChileChina Chinese Taipei CroatiaCyprus.
Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
Bu bölümün sonunda şu amaçlara ulaşmanız beklenmektedir: Hayat bilgisi dersinde öğrencilerin özelliklerini tanıyabilme,
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıfta olacak öğrenciler, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
Bilimsel düşünme becerileri
KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 15 Fen Bilimlerinde Bilişsel Yaklaşımlar.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ NİLGÜN OĞUZHAN TEOG SINAVINA KADAR YAPILAN UYGULAMALAR.
NEVŞEHİR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
DENGELİ BESLENMENİN İNSAN SAĞLIĞINA ETKİLERİ
2P METODUNDA B İ RL İ KTE ÇALIŞACAK BRANŞLAR. ANAOKULU Bir dönem için hedef kazanımlara yönelik 2 problem yada proje üretilir. Sınıf Öğretmeni + İngilizce.
ATATÜRK MATEMATİK KİTABI GEOMETRİ KİTAP İNCELEMESİ.
Doğal Çocuk/Çevre (ortam)
ÇOCUK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SUNUMU
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
7th International Congress of Research in Education
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
İlk oturumda, adaylar Temel Yeterlilik Testi’ni alacaklardır
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
GELİŞİM VE ÖĞRENME PSİKOLOJİSİNE GİRİŞ.
Sunum transkripti:

KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 1 Matematik Öğretmenleri Konseyi Standartlarıyla Matematik Öğretimi

Standartlara Dayalı Akım Okul Matematiği İçin İlkeler ve Standartlar

Altı İlke Eşitlik Öğrenme Öğretim Programı Değerlendirme Öğretim Teknoloji

Beş Öğrenme Alanı Standardı Sayı ve İşlemler Cebir Geometri Ölçme Veri Analizi ve Olasılık

Beş Süreç Standardı Problem Çözme Akıl yürütme ve İspat İletişim İlişkilendirme Temsil

Müfredat Odak Noktaları: Tutarlılık İçin Bir Arayış Matematik Öğretimi İçin Mesleki Standartlar ve Bu günün Matematik Öğretimi Sınıf Ortamındaki Değişiklikler Öğretim Standartları

Matematik Öğretimi Üzerindeki Etkiler ve Baskılar Ulusal ve Uluslararası Çalışmalar Amerikan Ulusal Eğitim Gelişimini Değerlendirme Dairesi (National Assesment of Educational Progress- NAEP). Uluslararası Matematik ve Fen Çalışmasında Trendler (Trends in International Mathematics and Science Study).

Eyalet Standartları Sınıf Düzeyi Kazanımları Değerlendirme

Öğretim Programı Geleneksel Öğretim Programı Standartlar’a Dayalı Öğretim Programı

Değişen Dünya Ekonomisi

Öğrenmeye ve Gelişmeye Davet Matematik Öğretmeni Olma Matematik Bilgisi Israr Etme Olumlu Tutum Değişim için Hazırbulunuşluk Derinlemesine Düşünme Eğilimi