“BARIŞÇIL OKULDAN TOPLUMSAL BARIŞA”

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Faaliyetin Süresi: 24 ay ( )
Advertisements

BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI KREŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
Okullarda Suç ve Şiddeti Önleme
HAB İ TAT KALKINMA VE YÖNET İŞİ M DERNE Ğİ Öztopuz Cad. Okul Yolu Sok. No:13 Ulus Mah. Ortaköy Be ş ikta ş İ stanbul Tel: / 15
1. EĞİTİM SİSTEMİNİN ÜÇ TEMEL ÖGESİ
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
HİZMET-İÇİ EĞİTİM MAYIS 2007
Çatışma: Tarafların istek ve ihtiyaçlarının uymadığı için kişiler arasında ortaya çıkan sürtüşmeye çatışma denir.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ.
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
ANNE BABA TUTUMLARI Karatay Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Vatandaşlık Sorumluluklarımız
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
ZORBALIK.
DAVRANIŞ SORUNU OLAN ÇOCUK VE GENÇLERLE SAĞLIKLI İLETİŞİM
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI SUNUMU. *Atatürk İlke ve İnkılaplarını Hayata Geçirebilen, *Bilgi Toplumunun İnsanını Yetiştirmeyi Amaçlayan, *Farklılıkları.
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
Bilgilendirme Toplantısı
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Barışçıl Okuldan Toplumsal Barışa - Demokratik Yurttaş Eğitimi Avrupa Birliği.
YÖRET YÜKSEK ÖĞRENİMDE REHBERLİĞİ TANITMA VE REHBER YETİŞTİRME VAKFI ( )
Bölüm 10 Riskli Davranışlar ve Duygusal Rahatsızlık
ERGENLERDE MADDE KULLANIMI VE Ş İ DDET. Madde kullanımı Gençler çok farklı nedenlerle madde kullanırlar. Ergenli ğ in hedefi güçlü bir kimlik oluşturmaktır.
EMİRDAĞ ANADOLU LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI VELİ TOPLANTISI
Okul rehberlik faaliyetleri
Kişisel Rehberlik.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
GENEL ÖNERİLER. ŞİDDETİN ÖNLENMESİNDE NE TÜR PROGRAMLAR/ MÜDAHALELER ETKİLİ? BİREYSEL DÜZEYDE MÜDAHALELER: Bu kategorideki programlardan/müdahalelerden.
AKRAN ZORBALIĞI HİZMET-İÇİ EĞİTİM MAYIS AKRAN ZORBALIĞI NEDİR? “Bir ya da bir grup insanın kasıtlı olarak, tekrarlayan bir biçimde diğer bir kişiye.
ERGENLER İÇİN YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ PROGRAMI
GÜLNAZ İBRAHİM GÜNGÖR TARA KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
HOŞ GELDİNİZ Direkli İlköğretim Kurumları. G ÜNDEM M ADDELERI Okul Müdürü Açılış Konuşması Öğretmenlerin Velilerle Tanışması Tutanak yazman seçimleri.
BİZ KİMİZ 2000 Yılından bu yana farklı organizasyonlarda aktif olarak görev almış; alanında uzman ve akademik anlamda ciddi projelere imza atmış bir ekibiz.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
DEMOKRATİK OKUL KÜLTÜRÜ YETERLİKLER ÇERÇEVESİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Sosyal Kabulün Artırılması
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
ŞİDDET.
OKUL REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI OKUL REHBER ÖĞRETMENİ ZEHRA KOCA
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
Şiddetin Birey Üzerindeki Etkileri AD ve SOYAD: Yunus Emre Ataman Sınıf:9/E No:640 Ders: Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü.
Programdan Sorular.
OKUL TEMELLİ ÖNLEYİCİ REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA
CEDAW Her iki cinsten birinin aşağılığı veya üstünlüğü fikrine veya kadın ile erkeğin kalıplaşmış rollerine dayalı ön yargıların, geleneksel ve diğer.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
  Kendi ihtiyaç ve isteklerimizle çelişen durumlarda ya da reddetmek istediğimiz bir isteğe bir öneriye çekinmeden hayır demeliyiz. NEDEN HAYIR DEMELİYİZ?
HAYIR D İ YEB İ LME. NEDEN HAYIR DEMEL İ Y İ Z? Kendi ihtiyaç ve isteklerimizle çelişen durumlarda ya da reddetmek istedi ğ imiz bir iste ğ e bir öneriye.
Sunum transkripti:

“BARIŞÇIL OKULDAN TOPLUMSAL BARIŞA”

PROJENİN AMACI İstanbul çapında 39 ilçe merkezinde 40 okulda; Şiddet, Ayrımcılık, İstismar ortamlarından arındırılmış "barışçıl okul" ortamı oluşturmak için; Hayır diyebilen, Birey olduğunun ve demokratik haklarınının farkında olan, Toplumsal eşitliğe saygı gösteren, Toplumsal cinsiyet eşitliğini gözeten, Farklılıklara saygı gösteren, Beden Algısı güçlü, İnsan Haklarına saygılı Özgüveni yüksek   bireyler yetiştirmek amaçlanmaktadır.

Ulaşılması hedeflenenler: İstanbul’da 40 ilçede 40 okul 40 formatör 1 formatör x 20 öğretmen= 800 öğretmen 800 öğretmen x 40 öğrenci = 32.000 öğrenci 32.000 x 2 = 64.000 ebeveyn Genel toplam: 96.840 bireye ulaşılması hedeflenmektedir.

Formatör eğitimi: 10 gün x 2 kere 1. Anadolu Yakası / Büyük Çamlıca Koleji 2. Avrupa Yakası / MEF Okulları Saha eğitimi: 5 gün Çocuk eğitimleri: 12- 16 Hafta Süpervizyonlar Veli seminerleri Kitaplar= 1. çocuk = 32.000 kitap 2. formatör ve saha eğitmeni 840 kitap

PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA   PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA HAFTA Çocuk Hakları ve Demokratik Katılım Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Zorbalık Sosyal Beceri Geliştirme Çatışma Çözme Yöntemleri Hukuksal Boyut Çocuk İhmali ve İstismarı Beden Algısı Akran Arabuluculuğu Mesleki Güçlendirme Etkili Sunum Becerileri Değerlendirme

BEŞ GÜNLÜK ÖĞRETMEN EĞİTİMİ TASLAK PROGRAM   BEŞ GÜNLÜK ÖĞRETMEN EĞİTİMİ TASLAK PROGRAM GÜN 5.GÜN 9.30- 12.00 Projenin Tanıtımı + Hukuksal Boyut Toplumsal Cinsiyet Çocuk İhmali ve İstismarı Zorbalık Arabuluculuk 13.30- 17.30 Çocuk Hakları Beden Algısı Sosyal Beceri Hayır Diyebilme Çatışma Çözme Becerileri Program uygulama  

NEDEN SİZLERİ DAVET ETTİK ?