ArgentinaArmeniaAustraliaAustria Belgium (Flemish) Belgium (French) Bosnia and HerzegovinaBotswanaBrazilBulgariaCanadaChileChina Chinese Taipei CroatiaCyprus.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

SİNGAPUR MATEMATİĞİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
Yaşa – Hisset – Öğret Projesi; Kocaeli Disleksi Derneği’nin 2013 yılı teklif çağrısı döneminde Gençlik Programı çerçevesi altında başvurusunu yaptığı ve.
SATIN ALMA EĞİTİMİ “YAPIM İŞLERİ” MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING WORKS MAY 2006.
Almıla KINDAN Mavi Bayrak Ulusal Koordinatörü 5-6 Nisan 2012, Bitez-BODRUM Almıla KINDAN Mavi Bayrak Ulusal Koordinatörü 5-6 Nisan 2012, Bitez-BODRUM MAVİ.
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
TAYYAR KUZ Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Capacity Building for Sustainable Management of Mountain Watershed in Central Asia and the Caucasus- GCP /SEC/002/TUR under FAO-Turkey Partnership Program.
KARABÜK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Comenius Regio Projesi Yerel Ortaklar Toplantısı.
YURT DIŞINDA ÖĞRENİM Ertan Pekşen KOU Müh. Fak Jeofizik Müh. Bölümü
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ.
DÜNYA İZCİLİK TEŞKİLATI
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
SATINALMA EĞİTİMİ MAL ALIMI MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING SUPPLIES MAY 2006.
Uzm. Fatma BAŞAR Cahit Arf Bilgi Merkezi Eğitim ve Tanıtım Sorumlusu 22 Eylül 2010 T.C. Sağlık Bakanlığı Eğitim Toplantısı TÜBİTAK.
20 Kasım 2004 Strateji Toplantısı. Strateji Geliştirme Süreci Misyon - Mevcut Durum = Fark Stratejiler / Politikalar VİZYON MİSYON MEVCUT DURUM HEDEFLER.
KONYAALTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PTS NİSAN 2013
I 1/14 Yurt Dışı Bilimsel Etkinlik 26 – 27 Şubat 2015 Hava Harp Okulu.
Prof. Dr. Meral Özgüç 3 Mart 2015.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP) MEBGEP.
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
TÜBİTAK ULAKBİM Cahit Arf Bilgi Merkezi Araştırma Faaliyetleri ve Bilimsel İçeriğe Erişimde Cahit Arf Bilgi Merkezi & Dünden Bugüne TÜBİTAK EKUAL.
PISA 2015 UYGULAMASI.
T. C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
AKYURT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Genel Bilgilendirme Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Kurum Koordinatörü 07 Ekim 2009 Tanışma Toplantısı.
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
Ortaokul Akademik Bölümler Başkanı
HUKUKTA BİLGİ YÖNETİMİ BBY Veri Tabanları (Uluslararası) Nazan Özenç Uçak Güz.
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Bildiri Adı 1.Yazar PhD student, South Russian University, IMBL Management in ……………….., Rostov-Na-Donu, Russian Federation, 2.Yazar PhD.
KA1- YETIŞKIN EĞITIMI PERSONELININ ÖĞRENME HAREKETLILIĞI KA2-YENILIK VE İYI UYGULAMALARıN DEĞIŞIMI IÇIN İŞBIRLIĞI.
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Türkiye Cumhuriyeti Verimlilik Genel Müdürlüğü Verimliliğin Felsefesi; Verimliliğin Dönüşüm Boyutu Dr. Mustafa Kemal.
“ABD Performans Esaslı Bütçeleme ve İç Kontrol Yapısının İncelenmesi”
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ERASMUS+ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMI Yrd. Doç. Dr. Derya Yılmaz EEM Erasmus Koordinatörü.
Türkiye’nin CERN’e Ortak Üyeliği M. Hakan KIZILTOPRAK TOBB Başkanlık Özel Müşaviri (CERN Industrial Liaison Officer for TURKEY)
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
Ölçme ve Değerlendirme
SİYASET BİLİMİ LİSANS PROGRAMI
Bu çalışma 114K725 no’lu TUBİTAK projesi ile desteklenmektedir.
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
EKONOMİ LİSANS PROGRAMI
RDA Gelişimi Joint Steering Committee for Development of RDA (JSC): Aşağıdaki grupların oluşturduğu uluslararası bir grup tarafından geliştirilmiştir.
PISA Programme for International Student Assessment Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı.
60x90 cm Title of the congress paper Author(s) Name Surname Özet
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
IATA VE ICAO.
PROJE YAYGINLAŞTIRMA VE İLGİLENDİRME FAALİYETLERİ
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Bir psikolojik yapı olarak "başarı" ve madde geliştirme süreci
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
ABİDE Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi.
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME MERKEZI İZLEME DEĞERLENDİRME DEĞİŞİM GELİŞİM.
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Geniş Ölçekli Testlerde Madde Yapıları
60x90 cm Title of the congress paper Author(s) Name Surname Özet
Atamalar Adı Soyadı Geçerlilik Bölüm ve Görevi Eski Şirketi ve Görevi
Uluslararası Üniversite Sıralama Sistemleri Genel Bir Değerlendirme
EĞİTİM FAKÜLTESİ Akademik Yılı Genel Kurul
Doç. Dr. Gözde YİRMİBEŞOĞLU
FEAP Üyeliği.
Sunum transkripti:

ArgentinaArmeniaAustraliaAustria Belgium (Flemish) Belgium (French) Bosnia and HerzegovinaBotswanaBrazilBulgariaCanadaChileChina Chinese Taipei CroatiaCyprus Czech Republic DenmarkEgyptEnglandEstoniaFinlandFranceGeorgiaGermanyGreece Hong Kong SAR HungaryIcelandIndonesiaIranIrelandIsraelItalyJapanJordanKazakhstanKenyaKoreaKuwaitLatviaLithuaniaLuxembourgMacedoniaMalaysiaMexicoMoroccoNetherlands New Zealand NigeriaNorway Palestinian National AuthorityPhilippinesPortugalQatarRomania Russian Federation ScotlandSingapore Slovak Republic Slovenia South Africa SpainSwedenThailandTurkey United Arab Emirates United States IEA Üyeleri – Resmi (Devlet) ve Sivil Araştırma Enstitüleri ile Üye Olan Ülkeler :

TIMSS Nedir? TIMSS- Trends in International Mathematics and Science Study: Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması Öğrencilerin matematik ve fen alanlarında kazandıkları bilgi ve becerilerin değerlendirilmesine yönelik bir tarama araştırmasıdır. Uluslararası Eğitim Başarılarını Değerlendirme Kuruluşu (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) IEA’nın bir projesidir. Dünyadaki en büyük ve en kapsamlı uluslararası öğrenci başarılarını değerlendirme çalışmasıdır. 4. ve 8. sınıf düzeyindeki öğrencilere uygulanır.4 yılda bir yapılmaktadır. TIMSS, öğrenci başarılarındaki eğilimleri izlemekte ve ulusal eğitim sistemleri arasındaki farklılıkları belirlemektedir. ABD Eğitim Bakanlığı, İngiltere Eğitim Araştırma Kuruluşu, Boston College ve katılımcı ülkeler tarafından finansal olarak desteklenmektedir.

TIMSS Projesinin Amacı TIMSS’in temel amacı, dünya çapında matematik ve fen eğitim öğretiminin gelişmesine yardımcı olmaktır. TIMSS, katılımcı ülkelere aşağıdaki soruların cevaplarını bulmasına yardımcı olur: Öğrencilerimizin matematik ve fende durumu nedir? Zaman içinde bu durum iyileşiyor mu? Durumumuzu nasıl geliştirebiliriz? Diğer ülkelere göre durumumuz nasıl? Diğer ülkeler başarının arttırılması konusunda ne yapıyor? TIMSS’i Yürüten Kuruluşlar IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement):Eğitim Başarılarını Değerlendirme Kuruluşu ISC ( TIMSS & PIRLS International Study Center): Uluslararası Çalışma Merkezi DPC (Data Processing and Research Center):Veri İşleme Merkezi SC (Statistics Canada):Kanada İstatistik ETS (Educational Testing Service):Test Geliştirme Merkezi SMIRC (Science and Mathematics Item Review Committee):Fen ve Matematik Madde Değerlendirme Komitesi QIRC (Questionnaries Item Review Committee): Anket Geliştirme Komitesi NRC (National Research Coordinator): Ulusal Araştırma Koordinatörü

Kaynak: T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan, "TIMSS 2007 Ulusal Matematik ve Fen Raporu" TIMSS Standart Değerlendirme ölçütü 500 Puan, Dünya Matematik Başarı Puanı Ortalaması 450 Puan

Kaynak: T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan, "TIMSS 2007 Ulusal Matematik ve Fen Raporu" TIMSS Standart Değerlendirme ölçütü 500 Puan, Dünya Fen Başarı Puanı Ortalaması 465 Puan