Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi
DIKKAT EDILMESI GEREKEN NOKTALAR Okunaklı uygun bir yazı tipi Açık renk arka fonun üzerine koyu renk yazı Sayfa numarası Tablolar, grafikler, resimler uyumluluk modu Prova – kaç dk sürüyor Bitince baştan kontrol – dilbilgisi hataları vb Sunum planı – taslak Kendinizi ve grup arkadaşınızı tanıtın 2
SUNUM AKıŞı Kapak sayfası İçerik Giriş Bilgiler Sonuç Kaynakça 3
KAPAK SAYFASı Şirketin adı Öğrencilerin isimleri ve numaraları Dersin adı Yıl 4
İÇERIK Sunumda anlatılacak başlıklar 5 Giriş Alt başlık Alt Başlık Konu Başlığı Alt Başlık Konu Başlığı Alt Başlık Sonuç Giriş Bilgiler Sonuç Kaynakça
GİRİŞ Hizmet işletmesi adı / faaliyet alanı / işletme tarihçesi hakkında genel bilgiler Misyon ve Vizyonu / Organizasyon yapısı 6
HIZMET PAKETI Destekleyici olanaklar Kolaylaştırıcı ürünler Belirgin hizmetler Belirgin olmayan hizmetler 7
SWOT ANALIZI Güçlü Yönler Zayıf Yönler Fırsatlar Tehditler 8
HIZMET SUNUMU NASıL 9
HIZMET KALITESI KONUSUNDAKI ÇALıŞMALARı 10
E-HIZMET SUNULUYOR MU? Sunuluyorsa faaliyetleri neler? Başarısı? 11
PAZARDAKI KONUM Rakipleri kimler? Rekabet stratejisi ne? 12
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI NASIL? 13
SOSYAL SORUMLULUK / ÇEVRE / SÜRDÜRÜLEBILIRLIK FAALIYETLERI 14
SONUÇ 15
KAYNAKÇA 16
TEŞEKKÜRLER Öğrenci İsimleri Numaralar 17