BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Yılın Bölümleri.
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
Bazı Ekonomilere İlişkin Büyüme Tahminleri
Zamanı Ölçme Yıl Ay Hafta Gün
Brief Şehir hayatının yeni yıldızları olan iki genç modeli, en çok yakıştıkları yer olan şehrin caddelerinde tanıtma fikrinden yola çıkılarak “Follow.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
Sarayköy Gazi İlköğretim Okulu
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Mercedes-Benz Magic iPhone & iPad & Android Uygulaması Video Prezentasyon için tıklayınıztıklayınız.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
Matematik Dersi 4. Sınıf 2. Ünite Giriş
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
TIP FAKÜLTENDE DÖNER SERMAYE OLUŞUMU VE DAĞITIMI 2003.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
Ders Matematik Konular; Kümelerin tanımı Kümenin elamanı nedir?
Yard. Doç. Dr. Oğuzhan Aygören İTÜ İşletme Fakültesi
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
At İnek Koyun Her ş ekil 3 hayvanı göstermektedir.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
İSTATİSTİK BİLGİLER Aritmetik Ortalama
Modül 5 FACEBOOK. Profil ve gizlilik Gizlilik ayarları Şimdi de Facebook hesabınızın gizliliğini koruma yollarını öğrenelim. Daha önce “Ben kimim” modülünde.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
ROSAMSUN ROMANİAN TURKİSH TOURİSM AGENCY. BASINDA OKULUMUZ.
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
İçindekiler: Grafik oluşturalım, Sayıları tanıyalım.
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
Zaman Ölçüleri Zamanı büyükten küçüge doğru; YIL *MEVSİM *AY
İçindekilerİçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça Sözlük.
Video Kurgulama. Video Dünyasına YouTube ile Bakış ●1 Milyar’dan fazla kullanıcı ●Her gün milyarlarca video gösterimi ●İnsanların izledikleri video saatinde.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası
ARALIK 2016 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 ŞUBAT AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
OCAK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
İçindekiler Önemli Bilgi Araştırma Sonucu Grafiğe Geçirme Kaynakça
2014 Yeni Slayt Masa Takvimi
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 MAYIS AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 NİSAN AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Elektronik ve Otomasyon Bölümü
WEB TASARIMI HTML LİSTELER VE FRAMELER SAVAŞ TUNÇER.
2018 OCAK AYI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Parametrik Olmayan İstatistik
Sunum transkripti:

BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu 01.09.2015 - 30.09.2015

2 1.106.461 Hayran · 57.664 kişi hakkında konuşuyor 16 BQS 01.09.2015 - 30.09.2015 1.106.461 Hayran · 57.664 kişi hakkında konuşuyor 16 BQS Dönem boyunca sayfadan paylaşılan 28 ileti, 285.846 beğeni, 2.410 yorum ve 4.508 paylaşım aldı. https://www.facebook.com/HyundaiTurkiye Bu analizde yer alan tüm istatistikler, Facebook tarafından paylaşılan kamuya açık verilerden derlenmiştir. Bu analizin tüm yayın hakları TTBOOM Dijital İnteraktif Medya A.Ş'ye aittir. Yazılı izin alınmadan kısmen ya da tamamen alıntı yapılamaz, hiçbir şekilde kopya edilemez, çoğaltılamaz ve yayınlanamaz. 2

Hayran Sayısı 01.09.2015 - 30.09.2015 1.106.461 25.812 860 Toplam Hayran Sayısı değeri, karşılaştırma döneminin son günündeki son değerdir. Toplam Hayran Sayısındaki Artış, dönem boyunca gerçekleşen hayran sayısı artışını belirtmektedir. Günlük Ortalama Artış, dönem boyunca gerçekleşen takipçi sayısı artışını belirtmektedir. 3

4 Büyüme ve Hakkında Konuşanlar 2.394 (20.09.2015) 57.664 01.09.2015 - 30.09.2015 2.394 (20.09.2015) 57.664 Hakkında Konuşanlar değeri, Facebook tarafından hesaplanmaktadır. Son yedi gün içerisinde sayfayla etkileşime geçen ve haber kaynağında bir gönderi oluşturan kullanıcı sayısını belirtir. 4

Boom Quality Score 01.09.2015 - 30.09.2015 01.09.2015 - 30.09.2015 tarihleri arasında sayfanın ortalama BQS değeri 15,9 oldu. Ortalama BQS Takipçi artış değeri 6,7/10, ortalama BQS İleti değeri 3,1/10, ortalama BQS Etkileşim değeri ise 6,0 /10 olarak gerçekleşti. 6,7/10 3,1/10 6,0/10 Boom Quality Score (BQS), BoomSocial tarafından sayfanın hayran, ileti ve etkileşim istatistiklerine göre 30 puan üzerinden hesaplanan bir ölçüdür. 5

6 İletiler 28 Fotoğraf (25 adet) 01.09.2015 - 30.09.2015 28 Fotoğraf (25 adet) İleti sayıları, incelenen sayfanın hangi gün toplam kaç ileti paylaştığını belirtmektedir. 6

Aktiviteler 01.09.2015 - 30.09.2015 285.846 2.410 4.508 Fotoğraf En Çok Etkileşim Alan İleti Türü, sayfa tarafından paylaşılan iletiler arasında toplamda en çok beğeni, yorum ve paylaşım alan ileti türünü belirtmektedir. 7

8 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti Beğeni Yorum Paylaşım 01.09.2015 - 30.09.2015 Beğeni Yorum Paylaşım Etkileşim Sayısı Timeline Photos Bekleyiş sona erdi! Tasarımı, gücü ve teknolojisiyle SUV dünyasını değiştiren #Tucson, Türkiye'de! #GüceHükmet http://bit.ly/Y... » 21.014 329 438 21.781 Timeline Photos Yeni #Tucson'un 4x4 çekiş sistemi ile aşamayacağınız engel yok! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 20.695 154 345 21.194 Timeline Photos Yeni #Tucson, şehrin en şık caddeleri arasında dahi göz kamaştırıcı! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 19.923 108 259 20.290 Timeline Photos Yeni Tucson 8" #navigasyon ve #multimedya ekranıyla yolculukları keyfe çeviriyor! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 19.623 192 300 20.115 Timeline Photos Yeni #Tucson'un yüksek performanslı, üç boyutlu #LED farları, geceyi aydınlatmaya hazır! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 16.641 126 300 17.067 En çok etkileşim alan iletiler beğeni, yorum ve paylaşım sayıları toplamı en yüksek iletilerdir. 8

9 En Çok Etkileşim Alan 10 İleti Beğeni Yorum Paylaşım 01.09.2015 - 30.09.2015 Beğeni Yorum Paylaşım Etkileşim Sayısı Timeline Photos Yeni #Tucson, her seyahatinize eşlik edecek en iyi yol arkadaşınız! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 12.715 142 292 13.149 Timeline Photos Yeni #Tucson, gecenin ateşine eşlik etmeye hazır! Siz hazır mısınız? #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 12.991 108 202 13.301 Timeline Photos Güvenliği ile de bir numara! Amerikan bağımsız otoyol güvenliği araştırma enstitüsü IIHS, Tucson’a gerçekleştirdiği çarpışma ... » 13.143 77 173 13.393 Timeline Photos Sportif, atletik ve #güçlü! Yeni #Tucson her açıdan cezbedici! #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 12.895 92 173 13.160 Timeline Photos #Dinamik ve akıcı tasarım detayları ile Yeni #Tucson'a "tutulacaksınız!" #GüceHükmet http://bit.ly/YeniTucson » 12.966 67 188 13.221 En çok etkileşim alan iletiler beğeni, yorum ve paylaşım sayıları toplamı en yüksek iletilerdir. 9

10 Günlere ve Saatlere Göre İleti 14 İleti 4 İleti 3 İleti 01.09.2015 - 30.09.2015 0:00 1:00 2:00 3:00 4:00 5:00 6:00 7:00 8:00 9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00 20:00 21:00 22:00 23:00 Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Günlere Göre İletiler Saatlere Göre İletiler İleti Sayısı En Yüksek Saatler 14 İleti 4 İleti 3 İleti İleti gün ve saatleri, sektördeki sayfanın dönem içerisinde paylaştığı iletilerin saatleri kullanılarak hesaplanmıştır. Gün ve saatler, en yüksek ileti sayısına göre 7 eşit dilime bölünmüş ve her dilim farklı renklerle işaretlenmiştir. Tüm saat bilgileri UTC+3 (Turkey Standard Time) saat dilimi ile hesaplanmıştır. 10

(90)212 293 8000 BoomSocial http://www.boomsocial.com BoomSonar http://www.boomsonar.com Trendweek http://www.trendweek.com Twitter http://twitter.com/ttboom Facebook http://www.facebook.com/TickTockBoomFans Linkedin http://www.linkedin.com/company/ticktockboom