PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON - 1 ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Dr
Advertisements

ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğretim Etkinliklerini Planlama
Mustafa Kemal Üniversitesi
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINA AİLE KATILIMININ ÖNEMİ
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
KONTROL FAALİYETLERİ Defterdarlık İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı.
Eğitim Bilimlerine Giriş.
Özel Öğretim Yöntemleri
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE TEMEL KAVRAMLAR
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Öğretim Durumlarını Planlama
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
PROJENİN ADI:Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesini Zenginleştirmek. PROJENİN İÇERİĞİ:Okulun.
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme
Stratejik Yönetim.
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ Murad TİRYAKİOĞLU.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Araştırma Yoluyla Öğretim Stratejisi
ROL OYNAMA ve DRAMA.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
«BEYAZ BAYRAKLI EN TEMİZ SINIF» YARIŞMASI
Yapılandırmacılığa Dayalı Öğrenme Modelleri
Sınıfta Etkili Araç Gereç Kullanımımı
PROJEN İ N ADI: HAYATIMIZ SATRANÇ PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ.O. PROJEN İ N AMACI: Satranç ö ğ retmek PROJEN İ N İ ÇER İĞİ :Satranc ile hayatında.
Eğitimde Program Geliştirme
Menderes Anadolu Lisesi Rehberlik servisi olarak Educatürk’ün 28 kasım Cuma günü Fuar alanında düzenlemiş olduğu Yükseköğretim tanıtım günleri etkinliğine.
CAMİ GEZİ PLANI Gezi Tarihi : Gezi Yeri : Oğuzlar Gölbaşı Cami - Oğuzlar Merkez Cami Geziye Çıkış Saati : 08:45 Geziden dönüş Saati : 10:10.
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ
PROJENİN ADI: Atık pil kutusu PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: DERİNÖZ KAMBURLAR İ. PROJENİN AMACI: köyde kullanılan pillerin toplanarak geri dönüşüme gönderilmesi.
Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun "Dersimiz Kütüphane"
Projenin Adı: Farklı Özellikteki Materyallerden Müzik Aleti Yapımı
ÖZEL EĞİTİMİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
Strateji Geliştirme Başkanlığı
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İŞ PLANI ve EĞİTİMLER ANKARA
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
Probleme Dayalı Öğrenme
Öğretim Stratejileri Sunuş Yoluyla Öğrenme Buluş Yoluyla Öğrenme Araştırma İnceleme Yoluyla Öğrenme Dr. Kerim Karabacak.
Bilişim Teknolojileri Öğretim Yöntemleri. Öğretim Yöntemi Nedir?  Hedefe ulaşmak için izlenecek önceden belirlenmiş yol.(Oğuzkan,1981)  Bir sorunu çözmek,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
YÖNETİM FONKSİYONLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME TEMEL OLAN YAKLAŞIMLAR - REGGİO EMİLİA
Ders Plânının Hazırlanması ve Uygulanması
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
EK-2 OKULUN LOGOSU PROJE FİKRİNİN ADI Proje Fikri Sahibinin Adı – Soyadı Danışman Öğretmenin Adı – Soyadı Okulun Adı PROJE FİKRİNİN AMACI: Proje Fikrinin.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Doç. Dr. Berna Aslan ÖĞRETİM İLKELERİ Doç. Dr. Berna Aslan
Öğretimin Planlanması
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Kariyer Danışmanlığı Uygulaması
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME TEMEL OLAN YAKLAŞIMLAR - REGGİO EMİLİA
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
Sağlık Bilimleri Fakültesi
STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ
Öğretim Etkinliklerini Planlama
Sunum transkripti:

PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli Yöntemlerle Ulaşmalarını Sağlamak. Hayal Güçlerini Geliştirerek Kendilerini İfade Etme Ortamı Sunmak. PROJENİN İÇERİĞİ: PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN: AHMET ÇELEBİ PROJEDE SINIF SEVİYESİ: 2. 3. 4. SINIF PROJE UYGULAMA YERİ: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU KORİDORU BAŞLAMA TARİHİ: 19.OCAK.2015 BİTİŞ TARİHİ: 30.NİSAN.2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: Araştırma Bilinci Oluşur Öğrenmeye İstekli Olur Hayal Dünyası Gelişir Kendini Farklı Şekilde İfade Eder Bilgiye Ulaşmak İçin Araştırmalar Yapar

PROJENİN AŞAMALARI 1- PLANLAMA AŞAMASI: Projenin uygulanacağı alan, projenin süresi,projenin kazanımları, projenin içerik ve maliyeti belirlenmiştir. 2- ARAŞTIRMA AŞAMASI: Projede kullanılacak materyaller, projeye konu olacak merak soruları araştırılmıştır. 3- UYGULAMA AŞAMASI: Proje önceden planlanan süre aralıkları ile öğrencilere uygulanmış, tüm öğrencilerin katılımı sağlanmıştır. 4- SONUÇ AŞAMASI: Projenin planlama aşamasında oluşturulan kazanımlar tüm öğrencilere kazandırılmıştır.