6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
Advertisements

Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
KARMAŞIK SAYILAR.
GRUP SİNERJİ FEN VE TEKNOLOJİ SINIF SEVİYESİ:8 ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Soru: Dünya Bir Uzay Gemisi midir? Ünite Soruları:Dünya hangi.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
ÖRNEK OLAY.
Eğitim Öğretimde Planlama
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Öğrenme-Öğretme Süreci
VERİTABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ (Database Management Systems)
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
ADRES DEFTERİMDE NELER VAR?. Arkadaşlarınızın, akrabalarınızın ve tanıdığınız diğer kişilerin adresleri, telefon numaraları, e-posta adresleri vb. bilgilerini.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
ANKOS 3. ULUSLARARASI TOPLANTISI 6-7 HAZIRAN 2003 ANKARA.
MERHABA.
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
FEN VE TEKNOLOJİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ İNCELENMESİ
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
TABLO BELGEYE TABLO EKLEMEMİZİ VEYA ÇİZMEMİZİ SAĞLAR…
ADRES DEFTERİM.
PROJE GELİŞTİRME VE YÖNTEMİ II
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
VERİ KAYNAKLARI YÖNETİMİ 5. ÜNİTE. GİRİŞ Bilgi sisteminin öğelerinden biride “veri yönetimidir”. Geleneksel yada çağdaş, birinci yada ikinci elden derlenen.
DOODLE(KARALAMA) İLLÜSTRASYON ÇALIŞMASI
7/… ANADOLU’DA TÜRK KÜLTÜRÜ Ad, Soyad, No
Kat Hizmetleri Organizasyonu
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
Çalışma Yaprağı.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
BİYOLOJİK VERİTABANLARINA GİRİŞ
REFORM HAREKETLERİ.
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Koleksiyon Yönetimi Genel Bakış
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 9
ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SUNUSU
Öğretim Programı Tasarım Soruları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Doç. Dr. Berna Aslan ÖĞRETİM İLKELERİ Doç. Dr. Berna Aslan
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
Veri Tabanı Temel Kavramlar.
Sunum transkripti:

6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM

2.1—VERİ HAVUZU 2.2—VERİ BİÇİMLERİ 2.3—VERİ TABANIMI YAPIYORUM ETKİNLİKLER 2.1—VERİ HAVUZU 2.2—VERİ BİÇİMLERİ 2.3—VERİ TABANIMI YAPIYORUM

2.1 2.2 2.3 İçerikte yer alan konular kazanımları kapsamaktadır ? İçerikte yer alan etkinliklerin sunuş sırası basitten karmaşığa doğrudur. İçerik günlük hayattan verilen örneklerle zenginleştirilmiştir. Programın içeriği ezberlemekten çok anlamaya teşvik etmektedir. Etkinliğin yapılması zaman almaktadır. İçerik dersin işlenişinde öğrencinin aktif katılımını sağlamaktadır. İçerik planlanan zamanda bitirilmesine uygun hazırlanmıştır.

2.1 2.2 2.3 Kitapta yer alan ölçme-değerlendirmeyle ilgili açıklamalar yeterlidir. Kitap içeriğinde yeterli derecede etkinliğe yer verilmiştir. Kitapta yer alan görsellerin niteliği yeterlidir. Kitap dili öğrenci seviyesini uygundur. İşbirlikli öğrenmeyi teşvik ediyor mu ? Kitap içeriğinde güncel bilgiler bulunuyor mu ? Kitap tasarımı öğrenci özelliklerine uygun mudur ?

Belirli bir amaç için hazır veritabanı seçer ve bilgi girer

Veritabanındaki verinin farklı biçimlerde saklanabileceğini kavrar.

Uygun teknikleri kullanarak basit bir veritabanı oluşturur