BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu Ekip Betül Altındiş

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ALGORİTMA VE AKIŞ ŞEMALARI.
Advertisements

ALGORİTMA VE AKIŞ ŞEMALARI.
Sistem Analizi ve Planlama
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
ENGELLİLERİN HAYATINI KOLAYLAŞTIRAN BULUŞLAR MELDA KARA
DRAMA 11.HAFTA DRAMA YÖNTEMİYLE DERS İŞLEME MODELLERİ
Okul öncesİ Eğİtİmde Günlük Program AkIşI
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
Tasarım Aşamaları.
*Öğrenmek * Çalışmak ve *Başarmak
Nesneye Dayalı Programlama
Bilinçli Tercih Seminerine HOŞGELDİNİZ İÇERİK 1.Tercih listesini oluşturmadan önce yapılması gerekenler 2.Sıklıkla yapılan tercih hataları 3.Tercihlerinizi.
Oyunlara Giriş.
Elements of Gameplay Betül Altındiş.
Eğitsel Bilgisayar Oyunu Tasarımı
Bayan Stembel Tarafından Hazırlanmıştır
DİNAMİK VE ADAPTİF SİSTEM TASARIMLARI İLE ALGORİTMA ÖĞRETİMİ
Bilgisayar Destekli Öğretim
Bölüm 5: ODAK Game Design Theory and Practice 2Ed BTÖ616 | Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | Pınar Nuhoğlu “Akışı hisset… Akışın bir parçası.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
Daire Grafiği.
Ders Planı.
Benzetim (Simulasyon)Tekniği
Nasıl Genç Kalırsınız?.
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
Oyun Tasarımında Bölüm Tasarımı
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Hazırlayan: Şenel Akbaş
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON PROGRAMI – 2 GENÇLERDE YAŞ GRUPLARINA GÖRE TAKTİK ANTRENMANLAR “GENÇ MÜSABAKALARININ GELİŞİMİ” 01 Nisan 2013 – İZMİR Prof.
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
1.Yaş, kilo ve boy dahil tüm işe yaramaz rakamları unut. Bırakın bunlara doktorlar üzülsün. Onlara bunun için para ödemiyormusun?
Poster tasarımları resimlerle desteklenmelidir Yazılar acık ve net olmalıdır. Yazı tipleri okunur olmalıdır . Başlık olmalıdır. Fazla yazı kullanılmamalıdır.
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
  Sevgili TEDP ;    Başlangıçta sen benim için angarya bir çalışmaydın. Sabah uyan, evin işini yap, TEDP etkinliklerine katıl, okulda ders yap…Çok yoğun.
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
ÖZGÜVEN BASAMAKLARI.
WEB PROGRAMCILIĞI.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Sayısal Öyküleştirme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Çoklu Ortamda Öğrenme Modeli
Farklı CD‘ ler FarklI Yazılımlar
ALAN SEÇİMİ.
TAKIM RUHU 11-A.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
ŞEKİL 13.1 “Temel Dönüşüm” “İmalat Şirketine Yönelik Süreç”
Mühendislikte Bilgisayar Uygulamaları
Çalışma Yaprağı.
KONU : HATA YAPABİLİRİZ KAZANIM :
POWERPOINT 2010 KULLANIMI TEMEL SUNUM İŞLEMLERİ
DUYGULARIMI KONTROL EDİYORUM
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
Sulu Oyunlar. Birbirinden e ğ lenceli ve güzel oyunlarımızı sizlerle payla ş mak istiyoruz. Sulu ş ekerler Diyarı Şekerler diyarını sular altında görevimiz.
OYUN GELİŞTİRME DÖKÜMASYONU BUKET ALBAYRAK 17.BÖLÜM BCO623.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
TETRİS PROJEYİ HAZIRLAYANLAR: Murat Karacaköylü
Bilgisayar Oyunları Tasarımı
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 7
Bölüm Tasarımı Emre Avan.
SINAVLARDA BAŞARILI OLMA YOLLARI
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
BİREYSEL MOTİVASYON TEKNİKLERİ
TASARIM NEDİR? Bu sunu PowerPoint'in yeni yeteneklerini gösterir ve en iyi Slayt Gösterisi'nde görüntülenebilir. Bu slaytlar, PowerPoint 2010'da oluşturacağınız.
KODLAMA ve BECERİLER Dr. Osman EROL.
Sunum transkripti:

BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu Ekip Betül Altındiş Dilara Solmaz Damla Kızıltaş Gonca Alhas Murat Deren Özge Giray Karadağ Emre Ertekin BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu

Emre Anlatıyor Fikirden Oyuna Deynekçi Denenmemiş bir konsept Türk insanı için üretildi Eğlence faktörü oyunda değil

Emre Anlatıyor Nasıl Tasarladık ? Kağıttan birkaç prototip yapıldı Fikir aşamasında her şey güzeldi  Uyguladıkça, düşündükçe çok fazla şey değişti. Bölümleri birlikte tasarladık, önce kağıt üzerinde çizdik. Sonra değerlendirdik ve revize ettik. Kurallara, karakterlere, oyun akışına birlikte karar verdik.

Emre Anlatıyor Nasıl Yaptık ? Emre ve Betül kodlama işini yaptı. Murat ve Özge bölümleri oluşturdu. Gonca Modelleri yaptı. Dilara Animasyon ve Riglemeyi halletti. Damla dokümantasyon ve konsolidasyonu yaptı. Herkes bir bölüm tasarladı.

Neleri yetiştiremedik? Karakterler ve animasyonları. Engeler ve animasyonları Tüm bölüm tasarımları Sesler ve müzikler Öğrenme bölümü

Neler iyi gitti ?  Takım arkadaşları bir oyunun tasarım ve yapım sürecini gördüler. Oyunu hem tasarladılar, hem hata yaptılar hem de hatalarını düzelttiler. Mutfakta işler nasıl yürür onu gördüler. Fikirlerin hayata geçiş aşamasını ve bu işin aslında ne kadar zor olduğunu gördüler.

Neler kötü gitti ?  Teknik problemler yaşadık. İletişim ve koordinasyon problemleri yaşadık. Zaman yetmedi. Kötü yönetim  Denenmemiş bir konsept üzerinde çalıştığımız için çok fazla yap boz oldu.

Özge Anlatıyor… Bölüm Tasarımı Oyunun kağıt üzerinde tasarlanmış olan bölümlerinin Unity ile dijital ortama aktarıldığı ve oynanmaya hazır hale getirildiği aşama; Bölüm Tasarımı

Dilara Anlatıyor… 3D CHARACTER TOPOLOGY

Dilara Anlatıyor… RİG(Kemik giydirme)

Dilara Anlatıyor… ANİMASYON

Murat Anlatıyor Ortaya Bir Oyun Çıkarma Bu dersi neden aldığıma dair sorular kafamda oluşurken, yaptığımız bu oyun buna bir cevap olmayı başardı. Oyun tasarım dersinde yaptığımız sunumlar, benim için yazılım bazlı anlam ifade ediyorken şimdi bir oyun için de bir şey ifade edebilmektedir. İnsan doğası gereği teorik değil pratikliğin oluşturmuş olduğu bilgileri içselleştirebilir. Proje bana bunu gösteren iyi bir deneyimdi. Projede sorumluluk alıp liderlik yapan birisinin olması projeyi başarıya götüren önemli bir unsurdur. İşlevsiz görünen bazı şeylerin(oyun tasarımında kağıt üzerinde yaptığımız bölüm tasarımları) aslında proje aşamasında nasıl bir yön gösterildiğini öğreten bir proje oldu. En önemlisi beni heyecanlandırmayı başaran ve ders boyunca oynadığım oyunlardan daha çok zevk almamı sağlayan kağıttaki tasarımımı oyuna dökebilmekti. Bu benim için bilgisayar mühendisliğine başlarken yaptığım ilk dama oyunu gibi anlamlıdır.

Betül Anlatıyor… GUI oluşturma ve kodlama