Arnold Palmer Hastanesi İşyeri Düzenlemesi
İş Yeri Düzenleme Mesafe ve Maliyet azaltma Malzeme ve insan hareketlerinin basitleşmesi,kolaylaşması ve rahat kontrol edilebimesi Birikmelerin ve gecikmelerin minimizasyonu Mekan,tesisler ve işgücünden azami faydalanma Çalışma hayatı kalitesini artırma
Dairesel Tasarımın Geleneksel Tasarıma göre Avantajları Zamandan tasarruf ve verimliliğin artırılması Bebekler için yarı özel odalar bulunmakta Ebevenyler için özel yataklar bulundurmakta
Servicescape Booms ve Bitner tarafından hizmet sürecinin gerçekleştiği yerde çevrenin etkisini vurgulamak için geliştirilen kavramdır. Hizmetin sunulduğu çevrede satıcı ve alıcı karşılaşır, hizmetle ilgili iletişimi ya da performansı kolaylaştıran dokunulabilir unsurlar mevcuttur. Hizmet karşılaşmasında müşteri fabrikadadır ve hizmet sürecinin bir parçasıdır.
Servicescape Uygun bir hizmet çevresinin tasarımında açık bir şekilde hedef kitlenin duygusal durumu ve beklentileri göz önünde bulundurulmalıdır. Hizmet çevresi “çok yüklü” ve “az yüklü” çevre olarak ikiye ayrılmaktadır. Çok yüklülük fazla bilgi oranını, az yüklülük ise fazla bilgi oranını ifade eder. Belirsizlik, yenilik, karmaşıklık (parlak renkler, parlak ışıklar, yüksek sesli müzik, kalabalık) çok yüklü çevrede olurken, itimat, homojenlik ve sadelik az yüklü çevrede olmaktadır.
Servicescape Sevicescape hedef kitleyi hizmet işletmesine gelmeye teşvik etmelidir. Hizmet üretim sistemine girdikten sonra, servicescape müşterinin üretim sürecine katılımını sağlamada hizmet sağlayıcısı için etkin ve etkili olmalıdır.