Arnold Palmer Hastanesi İşyeri Düzenlemesi. İş Yeri Düzenleme Mesafe ve Maliyet azaltma Malzeme ve insan hareketlerinin basitleşmesi,kolaylaşması ve rahat.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Satışta İletişimin Rolü
Advertisements

İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Sanat ve Tasarım Bölümü
KONU: Verimlilik nedir? Verimlilik hesabı nasıl yapılır?
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Yerel Yönetimlerde Yeniden Yapılanma Perspektifi
Sanayi Ar-Ge Proje Destek Başurusu Hazırlama Becerileri Geliştirme Çalıştayı ArGe_Projesi_Hazirlama_Calistayi (061110)
Websiteniz Nasıl Daha Yapışkan Olur ? Murat Babadağ
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Arnold Palmer Hastanesi İşyeri Düzenlemesi
SANAYİDE ENERJİ YÖNETİMİ
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
Lojistik Yönetimi Ders – II
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Yrd.Doç.Dr. Pınar Seden Meral Hafta II.
KONTROL FAALİYETLERİ Defterdarlık İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı.
Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETIM UYGULAMASI IÇIN PLANLAMA.
SGP İklim Değişikliği Odak Alanı Çerçevesi. Uygulama Programları OP 5. Enerji Tasarrufu ve Enerji Verimliliğinin Önündeki Engellerin Kaldırılması OP6.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HİZMET SİSTEMİNİN KURULMASI
SAĞLIKTA PERFORMANS YÖNETİMİNİN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI Haziran 2007 Ankara Dr. Mehmet DEMİR.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
ISLD 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta2 : Yenilik Süreci Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Üniv., İ şletme Bölümü, ISLD 5141.
YNT/YNTZ 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta2 : Yenilik Süreci Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Ü., İ şletme Bölümü, YNT/YNTZ 5141.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE GELENEKSEL YÖNETİM
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 8) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
TALEP KATILIMI VE TALEP TARAFI YÖNETİMİ Prof. Dr. Ramazan BAYINDIR
En İyi 10 Neden 1 VPL-FHZ55 Lazer Projektörünü Satmak İçin En İyi On Neden VPL-FHZ55.
VERİMLİLİK ARTIRMA TEKNİKLERİ
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
İş Analizi ve İş Dizaynı
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Ekonomi Bölümü Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi. Behiye Çavuşoğlu Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi.
STOK YÖNETİMİ Mba Operasyon yönetimi
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall.
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Kiraz Aldım UYGUN BİR ORTAM MI?.
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Üretim Yönetimi 1.Bölüm.
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatlarının İzlenmesi
Bir Kooperatifin Başarısının Ölçümü
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ISLD 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
ÜNİTE 2: ÜRETİM YÖNETİMİ.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
İşletmelerde Dış Kaynak Kullanımı
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Yenilik Türleri (Radikal &Artımsal ve Ürün&Süreç Yeniliği) Doç. Dr. Ayşe GÜNSEL.
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
5S Kaliteli, Güvenli, Konforlu bir çalışma ortamı oluşturmak ve sürekliliğini sağlamak için geliştirilen bir tekniktir.
Sunum transkripti:

Arnold Palmer Hastanesi İşyeri Düzenlemesi

İş Yeri Düzenleme Mesafe ve Maliyet azaltma Malzeme ve insan hareketlerinin basitleşmesi,kolaylaşması ve rahat kontrol edilebimesi Birikmelerin ve gecikmelerin minimizasyonu Mekan,tesisler ve işgücünden azami faydalanma Çalışma hayatı kalitesini artırma

Dairesel Tasarımın Geleneksel Tasarıma göre Avantajları Zamandan tasarruf ve verimliliğin artırılması Bebekler için yarı özel odalar bulunmakta Ebevenyler için özel yataklar bulundurmakta

Servicescape Booms ve Bitner tarafından hizmet sürecinin gerçekleştiği yerde çevrenin etkisini vurgulamak için geliştirilen kavramdır. Hizmetin sunulduğu çevrede satıcı ve alıcı karşılaşır, hizmetle ilgili iletişimi ya da performansı kolaylaştıran dokunulabilir unsurlar mevcuttur. Hizmet karşılaşmasında müşteri fabrikadadır ve hizmet sürecinin bir parçasıdır.

Servicescape Uygun bir hizmet çevresinin tasarımında açık bir şekilde hedef kitlenin duygusal durumu ve beklentileri göz önünde bulundurulmalıdır. Hizmet çevresi “çok yüklü” ve “az yüklü” çevre olarak ikiye ayrılmaktadır. Çok yüklülük fazla bilgi oranını, az yüklülük ise fazla bilgi oranını ifade eder. Belirsizlik, yenilik, karmaşıklık (parlak renkler, parlak ışıklar, yüksek sesli müzik, kalabalık) çok yüklü çevrede olurken, itimat, homojenlik ve sadelik az yüklü çevrede olmaktadır.

Servicescape Sevicescape hedef kitleyi hizmet işletmesine gelmeye teşvik etmelidir. Hizmet üretim sistemine girdikten sonra, servicescape müşterinin üretim sürecine katılımını sağlamada hizmet sağlayıcısı için etkin ve etkili olmalıdır.