SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
ÖZGÜVEN NE DEMEKTİR? Kendine güvenmenin ne anlama geldiği konusunda birçok yanlış görüş vardır ve bunlar özgüven kazanmada insanın önünde engel oluştururlar.Kendi.
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
Ø Eğitim süreci içersinde öğretim ve yönetim etkinliklerine paralel olarak, öğrencinin eğitimöğretim etkinliklerinden üst düzeyde yararlanmasını sağlamak.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
Materyal Geliştirme, Etkinlik planlama Neriman Karatekin
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
REHBERLİK DERS II.
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
SİBEL KURNAZ SERAP ARIMAN YAKUP ARSLAN
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
SEÇMELİ DERSLERİN UYGULANMASI
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
BANA 30 DAKİKA BORÇ VERİR MİSİNİZ?
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
ŞEHİT BAHADIR TAYFUR İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMI
DEĞERLER EĞİTİMİ.
SIĞINMACI ÇOCUKLARIN SORUNLARINDA ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ (19 MART2011 UĞUR PLAZA) MÜCAHİT ŞAHİNTÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
ZİYARET İLKOKULU ANASINIFI
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
ÖZEL EĞİTİM DÜZENLEMELERİ
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Rehberlik Servisi Tanıtımı
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
SINIF REHBER ÖĞRETMENİYİM
SINIF REHBER ÖĞRETMENLERİNİN YAPABİLECEKLERİ ÇALIŞMALAR
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMALARI
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
Rehberlik Servisi Tanıtımı
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
ÖZEL EĞİTİM SINIFI VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
“BARIŞÇIL OKULDAN TOPLUMSAL BARIŞA”
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar ve dünyadaki gelişmeler, çocukların yetenek alanlarının saptanması ve desteklenmesinin önemini ortaya koymuştur.
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
HAYDİ DURMA ,BELİRLENEN KRİTERLERE UY. SINIFINDA AYIN ÖĞRENCİSİ OL
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR ISPARTA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 19.04.2017 SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR

Projenin Adı : SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR ISPARTA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 19.04.2017 Projenin Adı : SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR

Projenin Amacı Çağın getirdiği olumsuz durumlar karşısında, temel insani değerleri benimsemiş bireyler yetiştirmek Sağlıklı düşünen, hisseden ve davranan bireyler yetiştirmek. Öğrencinin kendini tanımasını ve yeteneklerinin farkına varmasını sağlamak Bireyin doğuştan getirdiği en iyi tarafı ortaya çıkarmak;

Projenin Amacı Bireyin kişiliğinin her yönüyle gelişmesini sağlamak; Öğrencilerde kültürel çoğulculuk kavramını oluşturmak. Bireyin değerlere bağlı bir kişilik geliştirmesini sağlamak. Bilgiyi doğru kullanan liderlerin oluşmasına katkı sağlamak. Temel değerleri pekiştirmek.

Projenin Amacı İyi karakterli bireyler yetiştirmek. İletişim becerileri yüksek bireyler yetiştirmek Öğrencilerin sorumluluk duygularını geliştirmek Bireylerin, “iyi insan”, “iyi vatandaş” olmalarını sağlamak Öğrencilerde sağlıklı, tutarlı ve dengeli bir kişilik oluşturmak Her öğrenciyi ilgi ve yetenekleri doğrultusunda yetiştirerek hayata ve üst öğrenime hazırlamaktır.

Projenin Hedef Kitlesi Anasınıfları ve İlköğretim birinci kademe öğrencileri

Projenin Yürütücüsü Proje İştirakçisi SAMSUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ GENÇLİK MERKEZLERİ Projenin Yürütücüsü

Projenin Uygulayıcıları Sınıf, aile ve okul etkinlikleri için; ilköğretim kurumlarında İlgili kurumun yöneticisinin sorumluluğunda, Rehber öğretmen koordinatörlüğünde sınıf ve ana sınıfı öğretmenleri NOT: Psikolojik danışmanın bulunmadığı okullarda proje ilgili kurumun yöneticilerinin koordinatörlüğünde gerçekleştirilecektir.

Projenin Uygulama Planı (Özet) Proje kapsamında Eğitim-öğretim yılı süresince ilköğretim kurumlarında her ayda bir değerin desteklenmesi sağlanacaktır. Örneğin Mart ayı içerisinde Sorumluluk, nisan ayında yardımseverlik gibi. Değerlerin kazanılmasına, aile ve şehir etkinlikleri ile katkıda bulunulacaktır.

Projenin Uygulama Planı (Özet) Değerler ile ilgili etkinlikler serbest etkinlikler saatlerinde uygulanabilecektir. Desteklenecek değerlerle ilgili etkinlik, broşür vb. materyal ilgili komisyon tarafından hazırlanacak, rehber öğretmenler ve veliler için internet ortamında paylaşılacaktır.

Okulun tümü için etkinlikler Aileye Yönelik Etkinlikler Proje birbirini tamamlayan dört boyutta geliştirilmiş etkinlikleri içerecektir : Sınıf içi etkinlikler Okulun tümü için etkinlikler Aileye Yönelik Etkinlikler Şehir etkinlikleri

Sınıf içi etkinlikler Öğretmenin sınıf içinde uygulayacağı öğrenci merkezli ve aktif öğrenme esaslı etkinliklerdir. Projenin temelini oluşturacak olan bu etkinlikler, öğretmenin görevlerini desteklemeye yönelik olacaktır. Serbest etkinlik saatlerinde uygulanacaktır.

Okul Etkinlikleri Okulun tümünü kapsayan etkinliklerdir. Uygulanacak etkinliklerden bazıları şunlardır; Desteklenecek değer ile ilgili okul genelinde ve sınıflarda proje çalışmaları gerçekleştirilecek. Desteklenecek değer ile ilgili çocukların özdeşim kurabilecekleri canlı biyografiler okula konuk edilecek. Kurum o ay desteklenecek değerler ile ilgili görsel malzemeler ile donatılacak.

Aile Etkinlikleri Velilerin evde uygulayacağı aktif öğrenme esaslı etkinliklerdir. Ailelere, desteklenecek değerlerle ilgili etkinlikler, aile bültenleri”, seminer, konferans, kitap ve film önerileriyle katkı sağlanacak.

Projenin Değerlendirmesi Etkinliği uygulayacak öğretmenler tarafından doldurulmuş Aylık öneri formları ve yapılan çalışmalar ile ilgili resimler, üretilen ürünler rehber öğretmen koordinatörlüğünde ilgili birime gönderilecektir.

Proje sonunda elde edilmesi hedeflenen gelişmeler Çocukları: Daha dürüst, doğruyu söyleyen, diğerlerinin duygu ve düşüncelerini anlayan, değer veren, daha kibar, öfkesini denetleyebilen, Kendiyle daha barışık, kendini denetlemekte daha başarılı, sınıf çalışmalarında daha başarılı, daha paylaşımcı, sırasını bekleyebilen, daha az bencil, çatışmaları daha kolay çözme becerisi, daha saygılı, daha şefkatli, daha çalışkan ve daha iyi öğrenebilen, çatışmaya girmeden hakkını koruyabilen, toplumsal sorumluluklarını hakkıyla yerine getirebilen, daha mutlu bireyler haline getirmektir.

Örnek Etkinlik DEĞER: SORUMLULUK Öğrenciler bir hafta boyunca kırmadan ve unutmadan yumurtalarını evlerinden okullarına, okullarından evlerine götürerek sorumluluk almayı öğrenecekler. özel kutularda muhafaza ettikleri çiğ yumurtaları bir hafta boyunca kırmadan ve unutmadan okuldan eve, evden okula götürüp getirerek, küçük yürekleriyle kocaman sorumluluklarını yerine getirecekler. Bir hafta sonra başarılı olanlara sorumluluk sertifikası verilecek.

KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ