Teknoloji, tasarım ve performans için kime sorarsanız sorun size yeni Renault Megane’ı gösterir. Kullanıcılar, bir mikro siteye ya da Facebook uygulamasına giriş yaparlar. Markanın mesajını aldıktan sonra fare imlecini çerçeve içerisinde herhangi bir yere bırakırlar. Bıraktıkları yerde Renault logosunu işaret eden bir insan fotoğrafı ile karşılaşırlar. Daha sonra kullanıcıdan bir yeri işaret eden fotoğrafını yüklemesi istenir. Bu fotoğraf da veri tabanına eklenir. Ayrıca fotoğrafını ekleyenler arasında çekilişle bir kişi bir ödül kazanır. Proje 1
Kullanıcılara Yeni Renault Megane’ın özelliklerini etkileşimli bir şekilde anlatmak için video üzerinde kullanıcıların fare hareketleri kaydedilecektir. Kullanıcılara videoda anlatılan özellikle beraber bir aksiyon almaları istenir. Daha sonra kullanıcının aldığı aksiyonlar (fare hareketleri) kaydedilir. Bir sonraki kullanıcı kendinden önceki kişilerin fare hareketlerini görmüş olur. Böylece kümülatif bir şekilde fare hareketleri çoğalır. Video’nun sonunda kullanıcıya kayıt ekranı çıkar. Kayıt olan kullanıcılar ödül kazanma şansı yakalarlar. Efsane Megane deneyimine hazır mısın? Proje 2
Efsane Megane deneyimine hazır mısın? Fare hareketleriniz kaydedilmektedir. Lütfen ekrandaki yönergeleri takip edin
Önce biraz ısınalım Cinsiyetini Seç
DİNAMİK SÜRÜŞ KONTROLÜ ESC Anti-patinaj sistemi ASR ve viraj dönüş fonksiyonu CSV ile eşleşen dinamik sürüş kontrolü ESC, özellikle zorlu yol şartlarında aracın dengede kalmasını sağlıyor. Siz de Megane ile birlikte aynı şeritte kalmaya çalışın
Yeni Megane’a sevginizi gösterin
Bir mikrosite üzerinden gerçekleştirilecek projede kullanıcılardan #MeganeileEfsaneHaftasonu hashtagiyle tweet atmaları istenir. Sırayla her tweet atan kullanıcı aracın koltuğunda görüntülenir. Proje 3 #MeganeileEfsaneHaftasonu
Belirlenen tweet sayısına ulaşıldığında koltukta oturan kullanıcı Megane’la efsanevi bir haftasonu geçirmeye hak kazanır. Proje 3 #MeganeileEfsaneHaftasonu
Mikro site üzerinden gerçekleştirilecek bu projede kullanıcılar attıkları her bir tweet ile (ya da her 10 tweet vs.) bir pikseli açarlar. Açılan pikseller üzerine gelindiğinde o pikseli kimin ya da kimlerin açtığı hover olarak görüntülenir. Tweet ile QR Code Açmaca Proje 4
Kullanıcıların tweetleri yeterli sayıya ulaştığında resim açılır ve bir QR kod olduğu anlaşılır. Bundan sonra kullanıcın yapması gereken tek şey QR kodu taratmak olur Proje 4 Tweet ile QR Code Açmaca
QR Kodunu taratan kişiler ufak bir mobil siteye giderler. Burada hediye kazandıkları ya da kazanma şansı yakaladıklarını anlatan bir içerik bulunur. E-posta adresini giren n sayıda kişi database’e düşer ve hediye kazanırlar. Proje 4 Tweet ile QR Code Açmaca
Expand edecek şekilde kurgulanan banner 300x250’de call to ation hareketini yapar. Her türlü hava şartını ve uzun yol gidildiğini çağrıştırmak için kullanıcı hareketi ile Megane’ın gittiği platform değişir. Rich Media Banner 1 Efsane Arkadaşlıklar, Her şartta sürer!
Rich Media Banner 1
Kullanıcıya R-Link sound effect deneyimini yaşatmak için hazırlanmıştır. Expand eden bannerda gaz ve fren pedalları da konsola yerleştirilmiştir. Kullanıcının seçtiği cihaza göre ses değişir. Rich Media Banner 2 R-Link Sound Effect
Rich Media Banner 2
Kullanıcının R-Link ekranını kullanarak tweet atabilecek, uygulamaları çalıştırıp deneyimleyece. Ayrıca konsol üzerinde spotify ile yapılacak anlaşmaya göre hazılanacak play listlerden örnek dinleyebilecek ve aracın camından gözüken manzara listeye göre değişecektir. Rich Media Banner 3 R-Link Test / İnteraktif Konsol