AMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21. YÜZYIL BECERİLERİDEĞERLENDİRMEAMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

Dünyayı Kaplayan Örtü: Bitkiler
YERYÜZÜNDE DOĞAL BİTKİ ÖRTÜSÜNÜN DAĞILIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
Yeryüzünde Yaşam
Dünyayı Kaplayan Örtü: Bitkiler
MAKROKLİMA İKLİM TİPLERİ Hazırlayan BARIŞ KIRCALI ÖZEL MERVE KOLEJİ.
DÖRT MEVSİM TÜRKİYE.
Dünya’yı Kaplayan Örtü: BİTKİLER
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
DÜNYA’DA GÖRÜLEN İKLİMLER VE ÖZELLİKLERİ
Türkiye’nin Bitki Zenginliği
HARİTA NEDİR? Yeryüzünün tamamının veya bir parçasının kuşbakışı görünümünün, istenilen ölçeğe göre özel işaretler yardımı ile küçültülerek çizilmiş örneğidir.
Olayların Dağılışını gösteren ölçeklendirilmiş çizimlerdir.
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Bitki Örtüsü.
ANADOLU MEDENİYETLERİ
DÜNYAYI KAPLAYAN ÖRTÜ:BİTKİLER
Bitki Örtüsü.
TÜRKİYE’NİN BİTKİ ÖRTÜSÜ
Dünya’yı Kaplayan Örtü: BİTKİLER
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
TÜRKİYE’NİN BİTKİ ÖRTÜSÜ
IFGK308-ÇEVRE BİLİMİ 26 ŞUBAT 2015.
DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ
Haydi Düşünelim ! Hangi Mevsimdeyiz ? Bu mevsimde nasıl giyiniyorsunuz ? Hangi sebze ve meyveleri tüketiyorsunuz ?
Afetlerin görüldüğü yerler ile coğrafi özellikler arasına ilişki vardır.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
YERYÜZÜNDE YAŞAM.
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
DEĞİŞİK YERLER FARKLI YAŞAMLAR
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
5.sınıf 3. ünite Bölgemizi Tanıyalım
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
DÜNYADAKİ BİTKİ TOPLULUKLARI
İKLİM TİPLERİNİ ÜÇ BÖLÜMDE İNCELEYEBİLİRİZ:
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
ÜLKEMİZDE NÜFUS.
HAZIRLAYAN: FERİDE MÜRŞİDE ARSLAN
Nüfus ve Dağılışını Etkileyen Faktörler
TÜRKİYE’NİN DOĞAL BİTKİ ÖRTÜSÜ
C.A. I Hangisinde Muson iklimi görülür? V IV III II V C.A.
DÜNYA’NIN İKLİM ZENGİNLİĞİ
DERSLERE NASIL ÇALIŞMALIYIZ
EKOSİSTEM VE MADDE DÖNGÜSÜ
Fokların derilerinin altında kalın bir yağ tabakası bulunur. 1-Bu durum foklarda aşağıdaki özelliklerin hangisini ortaya çıkarmıştır? a)Hem kara hem de.
Türkiye’de İklimler Adı: İsmail Soyadı: Akyol No:
BÖLGEMİZİ TANIYALIM.
TÜRKİYE’DE GÖRÜLEN BAŞLICA İKLİM TİPLERİ
TÜRKİYE’DE GÖRÜLEN BİTKİ TÜRLERİ
COĞRAFYA FEYAZ BİLGİ
Fiziki Faktörler İklim iklim elemanlarından sıcaklık, bitki türlerinin çeşitliliği ve bunların yayılış alanları üzerinde etkilidir. Çünkü her bitkinin.
HARİTA ÇEŞİTLERİ.
YAŞADIĞIMIZ YERLER Tarihin akışı içinde insanlar göçebelikten yerleşik hayatta geçerken insan yaşamını kolaylaştıracak toprağı ve iklim elverişli yerleri.
1-HARİTA -ÖLÇEK –EKVATOR-MERİDYEN 2-İKLİMLER –ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Türkiye’de iklim elemanları
EKOSİSTEM VE MADDE DÖNGÜSÜ
MAKİ İKLİMİ ve AİLESİ.
DÜNYA’YI KEŞFEDİYORUZ
Sosyal Bilgiler Bölgemizi Tanıyalım.
Sosyal Bilgiler Bölgemizi Tanıyalım.
COĞRAFYA ÖĞRETMENLİĞİ
COĞRAFYA HÜSEYİN GEÇİT
- Akdeniz kıyılarında görülen maki, Avustralya’nın güneyinde ve Güney Afrika'nın Kap Bölgesi’nde de.
  İnsan Sağlığı Üzerindeki Etkiler  Bitki Örtüsü Ve Hayvanlar Üzerindeki Etkiler  Malzemeler Ve Yapılar Üzerindeki Etkiler  Dünya Üzerindeki Uzun.
BİTKİ COĞRAFYASININ (VEJATASYON) KONUSU VE BÖLÜMLERİ
Yeryüzünün herhangi bir yerinde hava olaylarının ortalamasına
BELLİ BAŞLI BİYOMLAR VE ÖZELLİKLERİ. İÇİNDEKİLER  AMAÇ  BİYOM NEDİR?  BİYOMLAR  SONUÇ  KAYNAKÇA.
KONU:TÜRKİYEDEKİ İKLİM TİPLERİ ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI:Emre Bayraktar ÖĞRENCİ NO:95 ÖĞRETMENİN ADI-SOYADI:TÜLAY KISA.
Sunum transkripti:

AMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21. YÜZYIL BECERİLERİDEĞERLENDİRMEAMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21. YÜZYIL BECERİLERİDEĞERLENDİRME *AMAÇ *ÜN İ TE ÖZET İ *Ö Ğ RET İ M *PROGRAMITASARIM *SORULARI *KAZANIMLAR *21. YÜZYIL BECER İ LER İ DE Ğ ERLEND İ RME

*DOĞAL SİSTEMLERİ TANIMA *DOĞAL SİSTEMLERLE; İKLİM TOPRAK VE YERŞEKİLLERİ ARASINDA İLİŞKİLENDİRME KURABİLME

FARKLI BİTKİ TOPLULUKLARININ ORTAYA ÇIKMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİ BULURLAR. DÜNYANIN ÖRTÜSÜ OLAN BİTKİ TOPLULUKLARININ GENEL ÖZELLİKLERİNİ SINIFLANDIRIRLAR. BİTKİ TOPLULUKLARININ DAĞILIŞI İLE İKLİM VE YERŞEKİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİYİ KURARLAR.

TEMEL SORU : DÜNYAYI NASIL GÜZELLEŞTİREBİLİRİZ? ÜN İ TE SORULARI: 1.FARKLI BİTKİ TOPLULUKLARININ ORTAYA ÇIKMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER NELERDİR? NELERDİR? 2.BİTKİLER BİZİM İÇİN NEDEN ÖNEMLİDİR?

1.MAKİ NEDİR? 2.YURDUMUZDA NEDEN TUNDRA BİTKİ ÖRTÜSÜ GÖRÜLMEZ? 3.SAVAN HANGİ İKLİMİN BİTKİ ÖRTÜSÜDÜR? 4.YAĞMUR ORMANLARI NEDEN YAPRAKLARINI DÖKMEZLER? 5.TAYGA ORMANLARININ DÜNYADA YAYILIŞ ALANLARI NERELERİDİR?1

* Kişilerarası beceri sergileme *Sınıf arkadaşlarını değerlendirme *Öğrencilerin ön bilgileri aracılığıyla yeni öğrenecekleri bilgiler arasında bağlantı kurma *Dünyanın farklı yer ve bölgelerinde görülen bitkileri tanıma

HEDEFLERİM * Bitki topluluklarını genel özelliklerine göre sınıflandırma. *Bitkilerin genel özelliklerini öğrenmek. *Elde edilen bilgileri harita üzerinde aktarabilme. *Harita ve fotoğraflar kullanarak bitki topluluklarının dağılışı ile iklim ve yer şekillerini ilişkilendirebilme.

DEĞERLENDİRME ÖĞRENCİNİN ÜRÜN DOSYASI DERECELENDİRME ÖLÇEĞİ AÇIK UÇLU SORULAR *ÖĞRENCİLERİN ÜRÜN DOSYASI *DERECENLENDİRME ÖLÇEĞİ *AÇIK UÇLU SORULAR *KAVRAM HARİTASI *EŞLEŞTİRME