Sınıfların Fiziksel Düzeni

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SINIF ORTAMININ FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ
Advertisements

MADDELERİN AYIRT EDİCİ ÖZELLİKLERİ
SINIF ORTAMININ FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ Fiziksel ortamın önemi nedir?
Otelinizi Buluta Nasıl Katılır?
Öğrenci davranışlarını etkileyen etmenler
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
Duran Uygur
SINIF YÖNETİMİ Sınıf; eğitim-öğretim etkinliklerinin
YENİ BİR DÖNEME HAZIRLIK.
SINIF ORTAMININ FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR.
ÖZEL AKDENİZ YÜKSELİŞ KOLEJİ ÖĞRENCİLERİNİN UYMASI GEREKEN KURALLAR.
Eğitim Öğretimde Planlama
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Yeni Programın Öğrenme Yaklaşımı
8 Sınıf Düzen Kuşağı.
SINIF YÖNETİMİ.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Görsel Materyalleri Tasarlama Süreci 4.Görsel Tasarımın Unsurları: Görsel Unsurlar.
Dr. Berna Bridge Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi
MADDE DÖNGÜSÜ Canlıların yaşamında büyük önem taşıyan su, karbon, azot, fosfor gibi maddeler, canlı ve cansız çevre arasında dolaşım halindedir. Bazen.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
POLİS Ben bir polisim. Suçluları yakalayıp, hapse atarım.
Yard. Doç. Dr. Talip Can Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Öğrenme Stilleri.
SİVİL HAVACILIK DENETİMLERİ
MERHABA. SINIF YÖNETİMİ SINIF ETKİLEYEN ETKENLER ORTAMINI.
Doç. Dr. Arif ALTUN Arş. Gör. Meryem YILMAZ-SOYLU
Kemal ŞENTÜRK Biyoloji
SINIF KURALLARIMIZ.
Zeytin Kara Koşnili (Saissetia oleae)
SINIF YÖNETİMI Sınıf Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Adnan BOYACI.
ÖĞRETİMDE GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
ÖĞRENCİLERİN UYACAĞI KURALLAR.
MADDENİN AYIRT EDİCİ ÖZELLİKLERİ
Hazırlayan Halil ÖZBAŞ Sağlık Bilimleri Enstitüsü Tıbbi Genetik
Etkili Öğretim Modeli.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ÇEVRE FAKTÖRLERİNİN İŞ YAŞAMINA ETKİSİ 1-İklim 2-Gürültü 3-Mekanik Titreşimler 4-Aydınlatma 5-zararlı Maddeler 1.
Sınıf Yönetimi.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
BASAMAKLI ÖĞRETİM MODELİ
Öğrenme Stilleri.
GİRİŞ Hayat Bilgisi Öğretim Programı’nın amaç ve kazanımlarına ulaşabilmesi için öğretme-öğrenme süreçlerinin düzenlenmesine büyük bir önem verilmeli,
SINIF KURALLARIMIZ.
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
Ö.T.M.T Öğr. Gör. Özlem BAĞCI.
ÜNİTENİN ÖRÜNTÜSÜ FİZİKSEL ORTAMIN DEĞİŞKENLERİ FİZİKSEL ORTAMIN ÖNEMİ
EV KURALLARI.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
BÖLÜM 6 ÖĞRETİM ARAÇ- GEREÇLERİNİN SEÇİMİ. BÖLÜM 6 ÖĞRETİM ARAÇ- GEREÇLERİNİN SEÇİMİ.
 Bölüm 5: Talep Teorisi Kaynak: Yönetim Ekonomisi – Prof. Dr. İ. Özer Ertuna.
Bölüm IV Öğretimde Görsel İşitsel Araçlar
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
AİLE, ÇOCUK, ÖĞRETMEN İLETİŞİMİNİN ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
Öğretimde Araç-Gereçlerin Yeri ve Önemi
EĞİTİM ORTAMLARI & FİZİKİ İMKAN ALANLARI
OLUMLU ÖĞRENME ORTAMI OLUŞTURMA
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ TEMEL KAVRAMLAR
KAVRAM HARİTALARI.
A.Ü. GAMA MYO. Elektrik ve Enerji Bölümü
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Eğitim ve Öğretim Teknolojisi İletişim Süreci
Sunum transkripti:

Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI

Sınıfların Fiziksel Düzeni

Sınıfların Fiziksel Düzeni Sınıfların fiziksel düzenini belirleyen değişkenler: Öğrenci sayısı Isı Işık Renk Havalandırma Gürültü Temizlik Yerleşim düzeni

Sınıfların Fiziksel Düzeni

Sınıfların Fiziksel Düzeni Yapılandırmacı Yaklaşım Geleneksel Yaklaşım Öğrenciler sınıfın duvarlarını tüm yaptıkları çalışmalarla düzenli olarak doldururlar. Öğrencilerin çalışmaları öğretmen uygun görürse sınıfta uygun yerlere asabilirler. Sınıftaki eşyaların yeri öğrencilerin yürüttükleri etkinliklerle değişebilir. Sınıfın fiziksel düzeni sabittir, değişmez. Fiziksel düzenleme gerçekleştirilen etkinliğe göre tüm öğrencilerin dikkatini çekebilecek niteliktedir. Öğrenciler sınıfın düzeni hakkında karar alma süreçlerine katılırlar, söz hakları vardır. Öğrenciler öğretmenin belirlediği fiziksel düzen içinde kendilerine yer bulurlar. Kaynak: Page ve Marlow, 1998; Boesser, 2002’den alınmıştır.

Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

Tek Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?

Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?