Sınıfların Fiziksel Düzeni Dr. Adnan BOYACI
Sınıfların Fiziksel Düzeni
Sınıfların Fiziksel Düzeni Sınıfların fiziksel düzenini belirleyen değişkenler: Öğrenci sayısı Isı Işık Renk Havalandırma Gürültü Temizlik Yerleşim düzeni
Sınıfların Fiziksel Düzeni
Sınıfların Fiziksel Düzeni Yapılandırmacı Yaklaşım Geleneksel Yaklaşım Öğrenciler sınıfın duvarlarını tüm yaptıkları çalışmalarla düzenli olarak doldururlar. Öğrencilerin çalışmaları öğretmen uygun görürse sınıfta uygun yerlere asabilirler. Sınıftaki eşyaların yeri öğrencilerin yürüttükleri etkinliklerle değişebilir. Sınıfın fiziksel düzeni sabittir, değişmez. Fiziksel düzenleme gerçekleştirilen etkinliğe göre tüm öğrencilerin dikkatini çekebilecek niteliktedir. Öğrenciler sınıfın düzeni hakkında karar alma süreçlerine katılırlar, söz hakları vardır. Öğrenciler öğretmenin belirlediği fiziksel düzen içinde kendilerine yer bulurlar. Kaynak: Page ve Marlow, 1998; Boesser, 2002’den alınmıştır.
Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?
Tek Grup Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?
Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?
Bireysel Çalışma Düzeni Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?
Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?
Fiziksel Düzen Soru: Hangi öğretim yöntem ve tekniği kullanılabilir?