Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Linux ile E-ticaret Barış Özyurt
Advertisements

Müşteriyi Gerçek Zamanda Keşfetmek
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Analytics Nedir?
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ.
Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
Nuşin Oral Başkan KÜÇÜLÜRKEN KÜÇÜLTMEK Mİ? BÜYÜRKEN BÜYÜTMEK Mİ?
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
TÜRKİYE ORGANİZE PERAKENDE SEKTÖRÜ. TÜRKİYE’DE PERAKENDE  ENERJİ, EĞİTİM VE SAĞLIKTAN SONRA DÖRDÜNCÜ BÜYÜK SEKTÖR  2006 YILI TOPLAM CİROSU MİLYAR.

KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMADA İNOVASYON
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Omni Kanal daki Adımları
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
24 Şubat 2014 DenizBank Güncel Haber Bülteni. Allin1social’dan Sektör Bazında.
MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Tedarikçi Firma Sunumu
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON  İnovasyon: bir ürün veya proseste verimliliği artırarak, etkinliği artırarak, maliyetleri düşürerek,
1.1 © 2003 by Prentice Hall BÖLÜM 1 BİLİŞİMLE İLGİLİ GENEL KAVRAMLAR VE İŞ DÜNYASINDA BİLİŞİMİN ÖNEMİ.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Prof. Dr. Erman COŞKUN İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri Hafta 1 – Genel Kavramlar ve İşletmeler için YBS’nin Önemi.
Başarılı Bireysel ve Kurumsal Kariyer Gelişimi Örnekleri 1
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
ODTÜ İŞLETME Özel sektör ve kamu kuruluşlarının, değişen çevre koşullarına uyum göstererek, etkili, kârlı ve verimli bir şekilde yönetilmelerine.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.
GİRİŞİMCİ.
Logo.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
Showrooming: Mağaza İstismarı Erdal ÜNSALAN (Amasya Üniversitesi) Mustafa ÜNSALAN (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi)
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül Arslan
FAHRİYE OBUT
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
ELEKTRONİK TİCARET Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
Hazırlayan :Mehmet Özdemirler
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
ALİBABA`NIN KURULUŞU Merkezi Çin’de bulunan Alibaba.cominternet sektöründe oldukça uzun zamandır hizmet veren şirketler arasında. İçinde bulunduğumuz yıl.
Hazırlayan: Hasan ACAR
Hazırlayan MELODİ TAŞDEMİR
Merve ÇAKMAK.
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: GÖZDE BOZ
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
İSTATİSTİK II Tahminler ve Güven Aralıkları - 2.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Türkiye’de Şirketlerin
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka Omni-channel Perakende Yönetimi Yomi Kastro, Yönetici Ortak – Inveon, Inventures 

Perakendede E-ticaret’in Gelişimi Single Channel Multi Channel Cross Channel Omni Channel Müşterilere tek bir kanaldan ulaşılıyor. Perakendeciler tek bir dokunma noktasıyla iletişime geçiliyor. Müşterilere bir çok iletişim noktasından bütünleşik olmayan şekilde dokunuluyor. Perakendeciler farklı iletişim kanallarında farklı teknik ve fonksiyonel yapılara ayrılmış durumda. Müşteriler aynı markanın farklı kanallarıyla iletişim halinde. Perakendeciler, iletişim kanallarından müşteriyi tekilleştirmiş ancak bütün kanallar ayrı yönetilmeye devam ediyor. Müşteriler markayla iletişim halinde, sadece markanın bir kanalıyla değil. Perakenciler müşteriyi bireysel olarak tüm kanallar üzerinden stratejik ve koordineli bir şekilde ele alıyor. « Perakende yöneticileri cirolarının yüzde 6.5’i kadarını omni-channel perakendeciliği uygulayamadıkları için kaçırdıklarını belirtiyorlar» 65 Milyar Dolar http://www.nrf.com- National Retail Federation Omni-Channel Readiness Report, RIS news

Omni-Channel’a Genel Bakış

Mağaza ve Online E-ticaretteki hızlı büyümeye rağmen, 2025 yılında Amerika’daki eticaret işlemleri, toplam perakende işlemlerinin yüzde 15’i kadar olacak. Yüzde 85 mağazalardan gelmeye devam edecek.* 85% 15% 1) McKinsey, http://www.mckinsey.com/insights/consumer_and_retail/how_retailers_can_keep_up_with_consumers

Dijitalin Perakendeye Etkisi Mağaza ziyaretçilerinin yüzde 84’ü alışveriş yapmadan önce veya alışveriş sırasında alışverişle ilgili dijital mecraları kullanıyor. Mağaza alışverişleri esnasında dijital bir mecra da kullanan ziyaretçilerin ürün alma şansı yüzde 40 daha yüksek. Mağaza alışverişleri öncesi veya esnasında dijital mecraları kullananların yarısından fazlası %25 daha fazla harcıyor. Müşterilerin yüzde 75’i sosyal mecralarla etkileşimlerinin alışveriş davranışlarını ve marka sadakatini etkilediğini ifade ediyor. The New Digital DivideRetailers, shoppers, and the digital influence factor

Ekran Karşısında Geçirilen Zaman Ülkelere Göre Farklı Ekran Tipleri Önünde Geçirilen Günlük Zaman(Dakika) KPCB- Internet Trends 2014

Mobil ticaret şu an global e-ticaret’in %34’ü Mobil’in E-ticaret hacmindeki payı http://www.criteo.com/media/1894/criteo-state-of-mobile-commerce-q1-2015-ppt.pdf

Mağaza içi Uygulamalar Kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'ye girdiğinde, mağazaya yönlendirecek push notification kurguları Mağaza içerisinde farklı reyonlardaki indirimler için mağaza içi beaconlarla push notification kurguları Bir kullanıcı mağazanın bulunduğu avm'de belirli bir süre zaman geçirdiğinde gönderilebilecek push notification kurguları

Online-Offline Conversion 68,5% 31 farklı istatistiksel e-ticaret araştırmasının ortalamasına göre e-ticarette sepette ürün bırakma oranı. E-ticaretteki son adımda kaçan bu müşterileri mağazalardaki i-beacon uygulamalarıyla tanıyıp geri kazanmak mümkün. 68.53% – average documented online shopping cart abandonment rate This value is an average calculated based on these 31 different studies containing statistics on e-commerce shopping cart abandonment http://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate

Yatırımlar Walmart 10.1 milyar dolarlık IT bütçesiyle önümüzdeki yıl dünyadaki en büyük IT harcamalarını yapacak grup. Sadece perakende değil, Citigroup, AT&T, Exxon Mobil gibi şirketlerin de önünde. «The big price for us in the future goes back to this integration of digital and physical.» Walmart U.S. CEO Greg Foran Girişim Sermayesi Fonları, Q3 2013’te m-ticarete $1.2 milyar yatırırken, Q3 2014’te $4.2 milyar yatırdılar. As customers become accustomed to the personalized, immersive experience that digital shopping provides they are increasingly demanding digital-infused, in-store experiences. Walmart has already announced a large-scale investment in the integration of physical and digital and will be focusing a large portion of its IT budget over the next 18 to 24 months on this initiative. Walmart's investment in better serving customer across digital and physical is focused on four key areas: its global technology platform, a next generation fulfillment network, integrating digital and physical, and talent.  A recent report by Digi-Capital estimates that VCs invested $4.2 billion in m-commerce from Q3 2013 to Q3 2014, far surpassing the $1.2 billion invested in 2013 and the $829 million invested in the previous two years combined http://risnews.edgl.com/retail-news http://techcrunch.com/2015/01/18/mobile-commerce-in-2015/

Yomi KASTRO Kurucu Ortak ve CEO Inveon & Inventures Teşekkürler Yomi KASTRO Kurucu Ortak ve CEO Inveon & Inventures