HİZMETTEKİ GÖREV VE İLKELERİMİZ KENDİMİZİ SORGULAMA VE TANIMLAMA BOŞ GEREKSİZ BİLGİ KİRLİLİĞİ, GÖRÜNÜM KİRLİLİĞİ, ZAMAN KAYIBI, İSRAFINI ÖNLEME. DÜZENLİ, SAYGILI, ADALETLİ, KALİTELİ HİZMET VERMEYİ SAĞLAMA. ULAŞABİLİRLİĞİ SAĞLAMA, HİZMETTE KALİTEYİ GÜNÜN ŞARTLARINA GÖRE ÜST SEVİYELERE ÇIKARMA. DOĞRU BİLGİLENDİRME, YÖNLENDİRME, ZAMAN KAZANDIRMA TALEPLERİ KISA SÜREDE SONUÇLANDIRMA.
İLKELİ-ÖLÇÜLÜ, İNSAN HAKLARINA VE HASTA HAKLARIYLA ÖRTÜŞEN ÜSTÜN VE KALİTELİ HİZMET VERMEK. BİZLİK BENLİĞİNİN GELİŞMESİ, EKİP SORUMLUĞUNUN SAĞLANMASI, SAHİPLİK DUYGUSUNUN GELİŞMESİNİ SAĞLAMAK. YAŞA VE KANUNUN VERMİŞ OLDUĞU HAK VE SORUMLULUKLARI TAŞIMA VE UYMA.
TUTUM DAVRANIŞLARI VE İŞ ALIŞKANLIKLARI ÇALIŞAN PERSONELİN HİZMET VERDİĞİ KURUMA HİZMET ALANLARA KARŞI SORUMLULUĞU. KENDİSİYLE BARIŞIK OLMA. KORDİNELİ ÇALIŞMA (İŞBİRLİĞİ) İÇİNDE OLMA İYİ BİR İLETİŞİM KURMA. GÖREVİNİ BENİMSEME, İLGİ DUYMA, SEVME ALGILAMA.
DÜZENLİ, İNTİZAMLI, TEMİZ YERİNDE SİSTEMLİ ÇALIŞMA. AZİMLİ, GAYRETLİ, ANLAYIŞLI, DÜRÜST SAYGILI KARARLI OLMA. SADIK, SABIRLI, CİDDİ, NAZİK, İYİMSER VE DENGELİ OLMA. AĞIRBAŞLI TERBİYELİ SAMPATİK, GÜLERYÜZLÜ VE SOĞUK KANLI OLMA.
SIR SAKLAMA, GÜVEN VERME SORUMLULUK ALMA YETKİ KULLANMA. DÜZGÜN VE YERİNDE KONUŞMA, DİNLEM DEĞER BİÇME UYUM SAĞLAMA. İŞİNİ KONTROL ETME, ZAMANI VE KENDİNİ SÜREKLİ DEĞERLENDİRME. BÜYÜKLERE SAYGI, KÜÇÜKLERE SEVGİ GÖRGÜ KURALLARINA UYMA.
İŞ HAYATI İLE ÖZEL HAYATINI AYIRMA YENİLİKLERRE AÇIK AÇIK ARAŞTIRICI OLMA. ANTİPATİ YAPMA.