AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
Advertisements

İstatistik ve Bilgi İşlem
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
İZİN YÖNETİMİ
TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI
Servis Talebi Girişi Kullanım Kılavuzu. AMAÇ Servis aboneliğinize bağlı olarak ETG sisteminde yeni bir servis talebi oluşturarak, taleplerinizin daha.
TALEP MODÜLÜ SATINALMA İŞLEMLERİNİ BİR MERKEZDE YAPAN, ANCAK TALEPLERİ DEĞİŞİK BİRİMLERCE OLUŞTURULAN İDARELERİN İŞLEMLERİNİ KOLAYLAŞTIRMAYI AMAÇLAYAN.
Tur Tartı Tanımlama. Tur kartı açmak için Tanımlar menüsünün altındaki Paket Tur Listesi seçeneğine tıklanır.
BİLGİ İŞLEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
İnternet Siteleri Yönetimi
Azrael Online Hasta Takip Programı
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
YARDIM MASASI Internet Explorer tarayıcısı açılır ve Yardım Masası adresi yazılarak sayfası açılır. Gelen.
İl Koordinasyon Bilgi Sistemi
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
KESTEL BELEDİYE BAŞKANLIĞI.  Kestel Belediyesi adlı kablosuz ağa bağlanılması gerekir.  İstemcilerin IP, Ağ Geçidi ve DNS ayarlarını otomatik alması.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından şirket bilgilerinin uluslararası standartlara uyumlu hale getirilmesi amacı yürütülmekte olan Merkezi Sicil Kayıt.
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Eğitim Portalinin Adresi:
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
ERASMUS+ BAŞVURULARI İÇİN ECAS VE TURNAYA KAYIT İŞLEMLERİ
SHU. Nuray TÜRKEN TEKNEKAYA Hasta Hakları İl Koordinatörü
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
OKUL SPORLARI BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları.
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI Microsoft Outlook 2010 Kurulumu
DERS AÇMA İŞLEMLERİ Akademik birimlere; yıl, dönem ve eğitim türü seçilerek ders açma ve açılan dersleri düzenleme ekranıdır. Bu ekran içerinde 3 bölüm.
MOBİL İMZA KULLANIM KILAVUZU
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Halk Sağlığı Müdürlüğü
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
SODES BİS SİSTEMİ.
ATAKUM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TABLETLERİN OKULLARA TESLİMATI
TEFBİS OKULÖNCESİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
Muhtar Bilgi Sistemi.
KAPSAM DIŞI PROJELERİN E-ÇED SİSTEMİNE GİRİŞİ NASIL YAPILIR?
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
TABLETLERİN OKULLARA TESLİMATI. Okullara Tablet Teslimatı Nasıl Yapılacak? Tabletler Dağıtım Planına göre Üretici Firma tarafından kargoya verilir. Tablet.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı Birliğimiz ile KTÜ arasında yapılan protokolle Kamu Yönetimi ve İşletme dallarında yapılan “Uzaktan Öğretim.
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Kasım 2015 VERGİDE ELEKTRONİK TEBLİGAT DÖNEMİ 1 OCAK 2016’ DA BAŞLIYOR.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Görsellerde bilgi güvenliği kapsamında öğrenci bilgileri silinmiştir.
MEBBİS Atama Kadrolu Öğretmen Modülü
BİMER SİSTEMİ KULLANICI REHBERİ
TÜRKİYE İŞ KURUMU DENİZLİ İL MÜDÜRLÜĞÜ E-İSTİHDAM TANITIM PROGRAMI-2008.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
Elektronik belge KILAVUZU
Halil CEYLAN Uyumsoft – Kamu Projeleri Danışmanı
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
UZAKTAN EĞİTİM DERSLERİ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İKTİSAT FAKÜLTESİ ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ KULLANIMI
Sadece ihale usulü ile yapılan alımlarda SGK borcu sorgulanır.
Açık Erişim ve Kurumsal Arşivler
ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ’NE (ÜTS)
Sunum transkripti:

AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip raporlanmasını sağlayabileceği bir sistemin geliştirilmesine gereksinim duyulmuştur. Muhtarlarımızın bu ihtiyacını karşılamak üzere İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından Muhtar Bilgi Sistemi geliştirilmiştir.

SİSTEMİN İŞLEYİŞİ 1- Muhtar Talep, öneri ve şikayetini http://www.muhtar.gov.tr internet adresinden elektronik olarak yapar. 2- Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü geliştirilen Muhtar Bilgi Sistemi ile, Muhtarların talep, öneri ve şikayetlerini elektronik ortamda ilgili valilik ve belediyelere iletir. 3- Sistem üzerinden gelen talepler valilik alt birimlerini ilgilendiriyorsa valilik tarafından ilgili il müdürlüklerine iletilir ve sistem üzerinden süreçlerin takip edilmesi sağlanır. 4- Sistem üzerinden gelen talepler belediyeleri ilgilendiriyorsa talepler ise belediyelerin kendi bünyelerinde tamamlanır, alt birime yönlendirme yapılmaz. Böylece; muhtarlıklar tarafından vatandaşlara sunulan hizmetlere yönelik ihtiyaçların elektronik ortamda kesintisiz, hızlı ve sürekli bir şekilde takip edilmesi ve sonuçlandırılması sağlanmış olacaktır. Tüm muhtarlarımıza hitap edecek bir web sitesi geliştilmiştir(http://www.muhtar.gov.tr). Tüm muhtarlarımıza özel bir e-posta edresi tanımlanmıştır.

MUHTAR BİLGİ SİSTEMİ ANA SAYFA www.muhtar.gov.tr

BAŞVURU İŞLEMLERİ 1- Ana sayfada BAŞVURU butonu tıklanır.

2- Başvuru butonuna tıkladığımızda «Sisteme Giriş» sayfası açılır 2- Başvuru butonuna tıkladığımızda «Sisteme Giriş» sayfası açılır. Sisteme giriş sayfasında talep yapan kişinin “TC Kimlik Numarası”, “Ad ve Soyadı” ve “Doğrulama Kodu” bilgisi girilerek “Onay Kodu Gönder” butonu tıklanır.

3- Onay Kodu Gönder butonu tıklandıktan sonra talep girişi yapan kullanıcının kayıtlı cep telefonu numarasına Onay Kodu gelir. (onay kodu altı karakterli olacaktır.) 4- Cep telefonuna gelen altı karakterli onay kodu sisteme girilir ve Sisteme Giriş butonu tıklanır ve aşağıdaki ekran açılır.

TALEP SORGULAMA 1. Ana Sayfadan “TALEP SORGULAMA” butonuna tıklanır ve aşağıdaki sayfa açılır. www.muhtar.gov.tr

2. Bu sayfada aşağıda ifade edilen talep durum bilgilerine göre ilgili sayfalara erişim sağlanır.

Bekleyen Taleplerim; Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü tarafından işleme alınmayı bekleyen talepleri listeler. Yonlendirilen Taleplerim; Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü tarafından talebin cözümlendirilmesi için ilgili birimlere yönlendirilmiş olan talepleri listeler. Sonuclanan Taleplerim; Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü tarafından ilgili birimlere yönlendirilen ve bu birimler tarafından çözümlendirilen talepleri listeler. Ornek olarak, «Bekleyen Taleplerim» ve «Sonuclanan Taleplerim» listesi aşağıdaki gibi görülecektir. Bu listede seçilen talebin tarih, açıklama ve hareket bilgileri görülebilecektir.

TALEP SORGULAMA - BEKLEYEN TALEPLER

TALEP SORGULAMA SONUÇLANAN TALEPLER Muhtarlar, elektronik ortamda yapmış oldukları tüm istek, talep, öneri ve şikâyetlerinin hangi aşamada olduğu bilgisini anlık olarak sorgulayabilecek ve takip edebileceklerdir. Muhtar Bilgi Sistemi ile taleplerin kayıt altına alınması, raporlanması ve süreç bazında iyileştirme alanlarının tespit edilmesi mümkün hale gelecektir. Hâlihazırda yapılan geliştirmeler ile muhtarlıklar vatandaşlara daha hızlı, kaliteli ve etkin bir şekilde hizmet sunabileceklerdir. TALEP SORGULAMA SONUÇLANAN TALEPLER Muhtarlar, elektronik ortamda yapmış oldukları tüm istek, talep, öneri ve şikâyetlerinin hangi aşamada olduğu bilgisini anlık olarak sorgulayabilecek ve takip edebileceklerdir. Geliştirilen bu Sistem ile muhtarlıklar vatandaşlara daha hızlı, kaliteli ve etkin bir şekilde hizmet sunabileceklerdir.

MUHTAR BİLGİ SİSTEMİ MAİL HESABI KULLANMA KILAVUZU Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan çalışma ile Muhtarlarımıza hem Muhtar Bilgi Sistemi kapsamında ihtiyaç duyacakları hem de diğer resmi işlemlerinde kullanacakları isim.soyisim@muhtar.gov.tr mail hesabı adresleri açılmış ve faaliyete geçmiştir.

KURUMSAL E-POSTA Muhtarlarımıza kurulan hem Muhtar Bilgi Sistemi kapsamında ihtiyaç duyacakları hem de diğer resmi işlemlerinde kullanacakları bir mail hesabı oluşturulmasına karar verilmiştir. Bu kapsamda Başkanlığımız tarafından yapılan çalışma ile Muhtarlarımıza isim.soyisim@muhtar.gov.tr adresleri açılmış ve faaliyete geçmiştir.

KURUMSAL E-POSTA’ YA ERİŞİM Muhtarlar için kurumsal bir e-Posta adresi tanımlanmış olup hesabın nasıl kullanılacağı konusunda detaylı yardım dokümanı hazırlanmış ve muhtarların kullanımına sunulmuştur. Oturum aç Açılan sayfada; isim kısmına; isim.soyisim@muhtar.gov.tr şeklinde mail adresi yazılır ve ilgili yere parola girilir.

MAİL ÇALIŞMA EKRANI Gelen e-Posta Gelen Kutusu tıklanır. Gelen tüm e-postalar listelenir. İçeriğine tıklanan e-postanın detay kısmı sağ tarafta görüntülenir.

Arz Ederim...