Duyuşsal Alan
Daha çok ö ğ rencilerin psikolojik durumuyla ilgili hedefleri içerir. Alma Tepkide bulunma De ğ er verme Örgütleme Nitelenmişlik
ALMA Belli bir olayı fark etme istedi ğ idir.Üç alt düzeyi vardır. Farkında olma(Uyarıcıları fark etme konusudur) Almaya isteklilik(Uyarıcıyı reddetmeme söz konusudur.) Kontrollü-seçici dikkat (Uyarıcılar arasında seçici olunur ve seçilene odaklanılır.)
Tepkide bulunma Bu aşamada tepki gösterme söz konusudur.Deneyimlerin sonucu olarak yeni davranışlarda bulunulur.Üç alt düzeyi vardır. Tepkide uysallık( Olaya razı olma söz konusudur.) Tepkide isteklilik ( Gönüllü olarak aktivitelere katılır.) Tepkide doyum ( Zevk alma,mutluluk söz konusudur.)
De ğ er verme Bir şeyin de ğ erini kabul edip ona kuvvetli ba ğ gösterir.Üç alt düzeyi vardır. Bir de ğ eri kabullenme (De ğ eri kabullenip önem verir.) Bir de ğ eri tercih etme(Birini di ğ erine ye ğ leme.) Bir de ğ ere adanmışlık (Üst seviyede inanç ve kesinlik içerir, ona ba ğ lılık söz konusudur.)
örgütleme Birey di ğ er insanları organize etme davranışlılı ğ ı gösterir. İ ki alt düzeyi vardır. Bir de ğ eri kavramsallaştırma (Benimsenen de ğ ere yeni bir anlam verir.) Bir de ğ er sistemini örgütleme ( Bireyin bir yaşam felsefesi oluşturması beklenir.)
nitelenmişlik Bireyin ömrü süresince geliştirdi ğ i, kendisine ait bir de ğ er sistemi oluşturur. İ ki alt düzeyi vardır. Davranış ölçüt haline getirme (De ğ erle tutarlılık gösteren bir davranışın gösterilmesi.) Karakterlenme(Birey de ğ erlerle özdeşleşmiştir.)
Hazırlayanlar Berna Tiryaki Pelin Şahin Kübra Eyüpo ğ lu Selinay Karayılan Filiz Saray Gizem sülü İ smihan Kılıç