1. 2 MİLLİ EĞİTİM TEMEL KANUNU’NUN AMAÇLARI DOĞRULTUSUNDA, ATATÜRK İLKE VE İNKILÂPLARINA BAĞLI, BİLGİ VE BİRİKİMLERİNİ TÜM İNSANLIK YARARINA KULANAN,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ŞARKİKARAAĞAÇ KAYMAKAMLIĞI
Advertisements

İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
ŞEHİT İBRAHİM CENGİZ İMAM HATİP ORTA OKULU
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
HOŞ GELDİNİZ.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü KURUM BİLGİLERİ.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
HACI AKİF MAHALLESİ ÖZDİLEK CADDESİ BEYŞEHİR / KONYA TEL:
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BİNA –ARSA ve DONANIM BİLGİLERİ
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
SİLİFKE GAZİ ANADOLU LİSESİ
DARICA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
a)Tarihi Tut ve çevresinin tarihi çok eskilere dayanmaktadır
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
BEDRİYE BİLEYDİ İLKÖĞRETİM OKULU
OKULUN UZAYDAN GÖRÜNÜŞÜ
AKYURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
Gebze Anadolu İmam Hatip Lisesi Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 64 Öğrenci Sayısı : 951 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı.
HOŞ GELDİNİZ.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 44 Öğrenci Sayısı : 703 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 28 Fen Laboratuarı Sayısı :2 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1.
OKULUN GENEL GÖRÜNÜM RESMİ VE OKULUN AMBLEMİ KONULACAK.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
Sunum transkripti:

1

2 MİLLİ EĞİTİM TEMEL KANUNU’NUN AMAÇLARI DOĞRULTUSUNDA, ATATÜRK İLKE VE İNKILÂPLARINA BAĞLI, BİLGİ VE BİRİKİMLERİNİ TÜM İNSANLIK YARARINA KULANAN, MİLLİ VE AHLAKİ DEĞERLERİMİZİ KORUYAN, ÇALIŞKAN, PAYLAŞIMCI, HAYAT BOYU ÖĞRENMEYİ İLKE EDİNEN, ÇAĞIN GEREKTİRDİĞİ BİLGİ VE BECERİYE SAHİP BİREYLER YETİŞTİRMEK

3 EĞİTİMDE, TÜRKİYE’NİN LİDER VE ÖRNEK İLÇESİ OLMAK

4 Adı Tut Milli Eğitim Müdürlüğü Kurum MüdürüMahmut KURT Adresi Reşadiye Mh.T.Okyay Caddesi Hükümet Konağı Kat:4 Tut / Adıyaman Telefon Numarası: Web Sitesi Faks Numarası

5 Hizmet BinasıTek katlı 4 oda kapasiteli olarak hizmet vermektedir Araç Durumu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün aracı yoktur. Personel Durumu 1 İlçe Milli Eğitim Müdürü, 1 Şube Müdürü, 3 Memur, 2 AR-GE görevlisi ve 1 hizmetli olmak üzere toplam 7 personel ile hizmet vermektedir.

6 Kurum Sayısı İlçemizde 3 Merkez ilköğretim Okulu, 5 Köy İlköğretim Okulu, 5 Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okulu, 1 Okul öncesi eğitim kurumu, 1 ortaöğretim kurumu ve 2 bağlı kurum ile hizmet vermektedir Derslik Sayısı Kurumlarımızda 12 Okul öncesi, 84 ilköğretim, 11 ortaöğretim olmak üzere toplam 107 derslik bulunmaktadır. Öğretmen Sayısı 151 kadrolu, 1 ücretli öğretmen olmak üzere toplam 155 öğretmen görev yapmaktadır. Öğrenci Sayısı 1679 ilköğretim 220 Okul öncesi, 206 ortaöğretim olmak üzere toplam 2105 öğrenciye eğitim verilmektedir.

7 Okul TürüOkul Sayısı Bağımsız anaokulu1 Bağımsız Anaokulu Toplamı1 Merkez ilköğretim okulları3 Müstakil Köy İlköğretim Okulları5 Köy ilköğretim okulları (Birleştirilmiş sınıf)5 Özel ilköğretim okulları- İlköğretim Okulları Toplamı13 Anadolu lisesi- Genel lise1 Anadolu Sağlık Meslek Lisesi+Öğretmen Lisesi- Mesleki Teknik Eğitim Lisesi+Kız Teknik Lisesi- Anadolu İmam Hatip Lisesi- Turizm Ve Otelcilik Meslek Lisesi- Ortaöğretim Okulları Toplamı1

8 Kurum AdıKurum Sayısı Halk Eğitim Merkezi1 Öğretmen Evi ve Akşam Sanat Okulu1 Rehberlik Araştırma Merkezi- Toplam2

9 Sıra No G ö revliler Kadrolu G ö revlendirme S ö zleşmeli TOPLAM 1 MüdürMüdür Şube M ü d ü r ü Şef Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Memur İl ç e Bilgisayar Format ö r ü İlçe Arge Formatörü Ö ğretmen Hizmetli Şof ö r ---- TOPLAM 45-9 İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL DURUMU

10 GÖREVİKADROLUÜCRETLİTOPLAM MÜDÜR11- MÜDÜR YETKİLİ ÖĞRETMEN 3-3 MÜDÜR VEKİLİ--- MÜDÜR YRD.10- SINIF ÖĞRT OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ BRANŞ ÖĞRT.62- HİZMETLİ51(4-C)6 TOPLAM İLÇE GENELİ PERSONEL BİLGİLERİ Not:Müdür Yetkili Öğretmen sayısı sınıf öğretmeni sayısından, Müdür vekili sayısı branş öğretmeni sayısından düşülmüştür.

11 İlçemiz Fethiye Mahallesi Tekel Caddesinde 1993 yılından itibaren faaliyetine devam etmektedir. a) Mesleki Kurslarda: Bilgisayar, Ev mefruşatı, Büro yönetimi ve sekreterlik, Halı Dokuma, Güzellik ve saç bakımı, sebzecilik, seracılık, sulama ve gübreleme, Kumaş Boyama; b) Kültürel Kurslarda: Türk Halk Müziği, Halkoyunları, Okuma- Yazma, İngilizce, SBS, YGS-LYS Hazırlık kursları açılmıştır.

12 Tut Öğretmenevi Tarihinde İlçe merkezindeki Belediye Binasının karşısında bulunan apartmanın 2. katında açılmıştır. Tut öğretmenevi şimdiki kendi binası olan ( Eski Jandarma Bölük Komutanlığı ki uzun yıllar jeneratör binası olarak da kullanılmıştır) binaya Tarihinde taşınarak bu tarihten itibaren bu binayı kullanmaya başlamıştır. Bütün bu bilgilere ek olarak, 2010 yılı Mayıs ayından itibaren Öğretmenevinde iyileştirme çalışmaları başlamış, odalar süit odaya dönüştürülmüştür. Halen Tut Öğretmenevinde binalar ve çevre düzenlemesi çalışmaları devam etmektedir. İhata duvarının yapılması için de 135 bin TL’lik keşif özeti Bedeli çıkarılarak Milli Eğitim Müdürlüğüne sunulmuştur. Tut Öğretmenevi bugün itibari ile 8 odada 15 yatak kapasiteli olarak hizmet vermektedir. Tut Öğretmenevi Tarihinde İlçe merkezindeki Belediye Binasının karşısında bulunan apartmanın 2. katında açılmıştır. Tut öğretmenevi şimdiki kendi binası olan ( Eski Jandarma Bölük Komutanlığı ki uzun yıllar jeneratör binası olarak da kullanılmıştır) binaya Tarihinde taşınarak bu tarihten itibaren bu binayı kullanmaya başlamıştır. Bütün bu bilgilere ek olarak, 2010 yılı Mayıs ayından itibaren Öğretmenevinde iyileştirme çalışmaları başlamış, odalar süit odaya dönüştürülmüştür. Halen Tut Öğretmenevinde binalar ve çevre düzenlemesi çalışmaları devam etmektedir. İhata duvarının yapılması için de 135 bin TL’lik keşif özeti Bedeli çıkarılarak Milli Eğitim Müdürlüğüne sunulmuştur. Tut Öğretmenevi bugün itibari ile 8 odada 15 yatak kapasiteli olarak hizmet vermektedir.

13 Öğretmenevi yöneticileri Öğretmenlerimizi bir araya getirmek amacıyla sık sık etkinlikler düzenlemektedir. Geleneksel hale gele gelen Çiğ köfte günleri ilçemizde öğretmenler ve idareciler arası diyalogu arttırmaktadır.

14 ORTAÖĞRETİMDE GENEL DURUM ORTAÖĞRETİM EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ SAYISI 206 ÖĞRETMEN SAYISI 17 DERSLİK SAYISI 11 DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI 18,7

15 Tut İlçesinde 1 Anaokulu 11 ana sınıfı ve 15 öğretmen ile eğitim öğretim hizmeti verilmektedir. Okulöncesi eğitimde 220 olan öğrenci sayısıyla %46 olan okullaşma oranını yükseltmek için gerekli çalışmalar başlatılmış. Her okula ihtiyaca göre anasınıfı açılması gerçekleştirilmiş olup, İlçemizin ilk bağımsız anaokulu İlçe Merkezi Reşadiye Mahallesine yaptırılmıştır. İkinci bir bağımsız anaokulu için girişimlerde bulunulmuştur. Bu konuda her okulun bulunduğu köy ve bölge alanlarında istatistikî çalışmalar başlatılmıştır.

16 Tut İlçesinde Okulöncesinde mevcut durum şu şekildedir: EĞİTİM ÖĞRETİM YILI TOPLAM ŞUBE SAYISI: 12 TOPLAM ÖĞRENCİ SAYISI: 220 ANAOKULU SAYISI: 1 ANASINIFI BULUNAN OKUL SAYISI: 11

17 İlçemiz müdürlüğüne bağlı ilköğretim okullarıyla ilgili istatistikî bilgiler sonraki sayfada verilmiş olup, bağımsız ilköğretim okullarının 3 adedi ilçe merkezinde olmak üzere sekiz ilköğretim okulumuz eğitim-öğretim faaliyetlerine devam etmektedir. Ayrıca beş birleştirilmiş sınıf uygulamasında eğitim-öğretim faaliyeti köy okullarımızda devam etmektedir. İlköğretimdeki okullaşma oranı % 99,95 dir. Tut İlçesinde ilköğretim okullarında mevcut durum şu şekildedir: OKUL SAYISI Ö ĞRENCİ SAYISI DERSLİK SAYISI DERSLİK BAŞINA D Ü ŞEN Ö ĞRENCİ SAYISI BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF İ Ö O M Ü STAKİL K Ö Y İ Ö O MERKEZ İ Ö O

18 Taşıma merkezi okul sayısı1 Taşınan yerleşim birim sayısı13 Yemek veren taşıma merkezi sayısı1 Taşıma yapan araç sayısı6 Yemek verilen öğrenci sayısı80 Taşınan erkek öğrenci sayısı58 Taşınan kız öğrenci sayısı22 Taşınan toplam öğrenci sayısı80

19 Taşıma merkezi okul sayısı5 Taşınan yerleşim birim sayısı14 Yemek veren taşıma merkezi sayısı5 Taşıma yapan araç sayısı27 Yemek verilen öğrenci sayısı330 Taşınan erkek öğrenci sayısı161 Taşınan kız öğrenci sayısı169 Taşınan toplam öğrenci sayısı330

20

21 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından ilçe merkezinde bilgisayar, bağlama, sulama ve gübreleme, seracılık, sebzecilik, halk oyunları, el sanatları kumaş boyama, güzellik ve saç bakımı, el sanatları takı tasarımı, büro yönetimi ve sekreterlik alanlarında kurslar açılmış ve çok sayıda kursiyer bu kurslardan faydalanmıştır.

22 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından köylerde halıcılık kursu açılarak köylerde yaşayan genç kızlarımıza destek sahibi olma olanağı sağlanmıştır.

23

24 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından ilçe merkezi ve köylerde ana-kız okuldayız kampanyası çerçevesinde 1.ve 2. Kademe okuma-yazma kursları açılarak ilçenin okur- yazarlık oranı arttırılmıştır.

25 İLÇEMİZİN OKUMA YAZMA DURUMU Okur-yazar olmayan: 317 Kadın Okur-yazar olmayan: 47 Erkek Toplam : 364 Okur-Yazar Oranı:%96,84 (2010 Yılı HEM Müdürlüğü Alan Taramaları Sonucu) Aynı zamanda bu oranla İlçemiz Okur-Yazarlık ta ve ana-kız okuldayız kampanyası verilerinde de il birincisi olmuştur.

26 Sıra No İlçe Adı6. Sınıfİlçe Adı7. Sınıfİlçe Adı8. Sınıf 1Gölbaşı285,437Gölbaşı274,394Tut274,026 2Çelikhan277,106Merkez271,442Merkez271,395 3Merkez275,142Çelikhan270,019Gölbaşı271,157 4Tut274,026Besni264,385Çelikhan266,675 5Besni266,372Sincik258,475Besni262,160 6Sincik257,451Tut255,084Samsat258,545 7Samsat250,442Kâhta251,049Gerger251,147 8Kâhta249,685Samsat249,871Sincik247,990 9Gerger240,313Gerger248,171Kâhta241,673 İl Ortalaması268,137263,875261,360 İLÇELERİN SBS BAŞARI PUANLARI VE SIRALAMASI (2010 yılı) İlçemiz 8.sınıflar sbs sonuçlarında il birincisi olarak önemli bir başarıya imza atmıştır.

27 Sıra Noİlçe AdıOrtalamasıİl Ortalaması 1Gölbaşı276, ,457 2Tut273,357 3Merkez272,659 4Çelikhan271,266 5Besni264,285 6Sincik254,638 7Samsat252,952 8Kahta247,469 9Gerger246,543 İlçemiz SBS 6,7,8.sınıfların ortalamasında ise İl İkincisi olmuştur. (2010 Yılı)

YILI TUT İLÇESİ İLKÖĞRETİM OKULLARI SBS SINAVINDA BAŞARILI OLAN VE YERLEŞMESİ GERÇEKLEŞEN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ 2011 OYP PUANLARI Genel Toplam PUAN ARASI PUAN ARASI PUAN ARASI PUAN ARASI 400 VE DAHA YUKARISI KETKETKETKETKET Ö ğrenci Sayısı Yerleştiği Okul ve Sayısı Genel Lise Meslek Liseleri Sağlık Meslek Lisesi2133 Anadolu Lisesi Anadolu Ö ğretmen Lisesi Fen Lisesi1233 Yerleşen Ö ğrenci Genel Toplam

29 İlçemiz Kaymakamı Sayın Fırat ÇELİK, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze her konuda gereken desteği fazlasıyla vermektedir.İlçemizde maddi durumu yetersiz öğrencilere giyim yardımları her yıl olduğu gibi bu yılda yapıldı.

30 İlçemiz Halk Eğitimi Merkezi Halk Oyunları Ekibi Halk Oyunları yarışmasında İl Birinciliği ödülünü kazandı.Bu başarıyı elde eden öğrencileri Kaymakamımız Fırat ÇELİK tam altın ile ödüllendirdi.

31 İlçemiz Kaymakamı Sayın Fırat ÇELİK, çevre köylerden öğrenimlerini devam etmek üzere Tut Lisesine gelen öğrencilere öğle yemeği uygulaması başlattı.

32 Sayın Kaymakamımız Fırat ÇELİK, “Kız Çocuklarının Okullaşması”na yönelik olarak ilçe dışındaki ortaöğretim kurumlarını kazandığı halde, pansiyon sorunu yaşayan fakir ailelerin kız çocuklarına sahip çıktı. Öğrencilerimizi,öğrenim gördükleri yerlerde özel öğrenci yurtlarına yerleştiren Kaymakamımız, ilçemizde kız çocuklarının maddi imkânsızlıklar nedeniyle bir üst öğrenime devam edememesi sorununun çözülmesine büyük katkı sağlamıştır.

33 Kaymakamımız sık sık okul ziyaretleri yapmakta ziyaret ettiği okullarda okulların ihtiyaçlarına yönelik sorunları çözmekte bu anlamda Kaşlıca İlköğretim Okulumuzu ziyaretinde okulun ihtiyacı olan 3 bilgisayarı okula kazandırmıştır.

34 Bütün bu ödüllerin yanı sıra İlçemizde okul ziyaretleri yapan Kaymakamımız, her gittiği okulda öğrencilerimizi çeşitli hediyeler ve altın ile ödüllendirmektedir. Ayrıca Kaymakamımız 2010 yılı SBS sonuçlarına göre puanını 50 ve daha üzerinde artıran 63 öğrenciyi çeyrek altınla ödüllendirdi.

35 İlçemizde tüm kamu kurumlarının yanı sıra, ilçe halkının, köylerinin ve gençlerin kurduğu takımlar arasında futbol turnuvası düzenlenmiştir.İlçemizdeki bu etkinlik İlçemizin akşamlarını hareketlendirmiş halkın resmi kurumlar ile olan diyalogu canlanmıştır.

36 Kaymakamımız eğitime yaptığı katkıların finalini, Tut Lisesi öğrencilerine verdiği sözü yerine getirerek, dört yıllık üniversiteye yerleşen Yudum ERTUĞRUL, Esra ERTAŞ, Huriye ERTÜRK, Ezgi YILMAZ ve Saranur BÜYÜKBOĞA’ya değerli konuklarla beraber laptop hediye ederek yaptı. Kaymakamımız eğitime yaptığı katkıların finalini, Tut Lisesi öğrencilerine verdiği sözü yerine getirerek, dört yıllık üniversiteye yerleşen Yudum ERTUĞRUL, Esra ERTAŞ, Huriye ERTÜRK, Ezgi YILMAZ ve Saranur BÜYÜKBOĞA’ya değerli konuklarla beraber laptop hediye ederek yaptı.

37 BAHÇIVAN PROJESİ Kampanya Kapsamında Müdürlüğümüz ARGE birimince yürütülmekte olup okullarımızda öğrencilerimizi okul içinde ve okul dışında öğrencilerin birebir kontrollerini sağlamak amacıyla hazırlanan ve uygulanan bir projedir. İsraf Avcısı Projesi İsraf Avcısı projemiz ile okullarımızda enerji verimliliği projelerine destek amaçlanmakta olup her okulun kendi bünyesinde oluşturduğu ekipler okulda muslukları açık lambaları kontrol edecekler okulda gereksiz enerji kullanımın önüne geçmeye çalışacaklar bu sayede İlçemizi genelinde yılda %15 lik enerji tasarrufu hedeflenmektedir.

38 Beyaz Bayrak Projesi Milli Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı arasında 03/08/2006 tarihinde imzalanan "M.E.B'na Bağlı Okullarda Uygulanacak Beyaz Bayrak İşbirliği Protokolü" kapsamında hijyen açısından belirlenen kriterlere göre 100 puan üzerinden 90 ve yukarı puan alan ilk ve orta öğretim okullarına beyaz bayrak verilmektedir. Beyaz Bayrak kampanyasına müracaat eden Nene Hatun Anaokulu Beyaz Bayrak almaya iki kez hak kazanmıştır.

39 Dyned (Dynamic Education) Dyned İngilizce Dil Eğitimi Sisteminde il genelinde 1. olan ilçemiz eğitimde %100 başarı göstermiştir.

40 OKULLAŞMA ORANI

41 Veli Ziyaretleri Projesi İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ali Şeyh ÖZDEMİR başta olmak üzere her okuldan 1 idareci ve 1 öğretmen ve rehber öğretmen ile birlikte ilçemizde veli ziyaretlerini düzenli olarak yapmaktadırlar.

42 Oku-Yorum Kampanyası Cumhurbaşkanı Sn. Abdullah GÜL’ün himayesinde başlatılan “Türkiye Okuyor” Kampanyası çerçevesinde Oku-yorum kampanyası olarak Tut İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzce hazırlanan proje ile amaç, temel eğitim haklarından yararlanamamış ve okuma yazma bilmeyen yetişkinlere okuma yazma becerisi kazandırmak, okur yazar yetişkinlere ilköğretim düzeyinde eğitim imkanı ve fırsatları sunmak, topIumda okuma bilinci oluşturarak kitap okuma alışkanlığı geliştirmek. daha geniş toplum kesimIerine bilgisayar okur yazarlığı konusunda bilgi ve beceri kazandırmak suretiyle toplumsal ve külturel kalkınma sürecine katkıda bulunmaktır. Öncelikli hedef ilçemizde hiç okuma yazma biImeyen yetişkinleri okur yazar duruma getirmek. okur yazar olup da ilköğretim düzeyinde eğitimi oImayan yetişkinleri aşamalı oIarak II. kademe eğitimine almak, II. kademe eğitimlerini tamamlamış olan bireylerin okuma alışkanlığı edinmeleri ve bir üst öğrenime yönelmelerini sağlamak, çocuklar ve gençler öncelikli olmak üzere, Tut halkına bilgisayar okur yazarlığı konusunda bilgi ve beceri kazandırmaktır.

43 Oku-yorum kampanyası kapsamında öğrencilerimiz arasında sık sık okuma yarışmaları düzenlenmekte olup dereceye girenler ödüllendirilmektedir.

44 Sosyal Destek Programı (SODES)

45 PROJE ADIBÜTÇE “BARIŞ VE KAYNAŞMA İÇİN SPOR” TL “DÜNYANIN RESMİNİ ÇİZİP, HAYATIN ŞARKISINI SÖYLEYELİM” TL “ÇOCUKLAR NEREDE OYNASIN?” TL “TARİHİMİZE YOLCULUK” TL

46

47 SODES projeleri kapsamında hazırlanan “Tarihimize Yolculuk” isimli proje ile ilçemizde öğrenimlerini sürdüren 46 öğrenciye Çanakkale gezisi düzenlendi.

48 SODES projeleri kapsamında hazırlanan “Semt Spor Sahaları” isimli proje ile ilçemizde Atatürk İlköğretim Okulu Bahçesine öğrencilerin ve Tut halkının yaralanabilecekleri Voleybol ve Basketbol sahası yapıldı.

49 “Barış ve Kaynaşma için Spor” Projesi (Seyircisiz Kapalı Halı Yapımı) Kapsamında Yapılan Halı Sahadan Görüntüler

50 PROJE ADIBÜTÇE “OKUL ÖNCESİ GELECEĞİN GÜVENCESİ” TL

51 Proje kapsamında ilçemizdeki anasınıflarının ve anaokulumuzun ihtiyaçları karşılanmış ve alınan malzemeler törenle dağıtılmıştır.

52 SIRA NOPROJE ADIKURUMPROJE MALİYETİ 1 KOZMİK ODAİLÇE MEM48, TL 2 OKULLARIMIZ RENKLENİYORİLÇE MEM29, TL 3 HAYALLERİMDEN FIRÇA DOKUNUŞLARIİLÇE MEM23, TL 4 KİTAPLAR AYAKLANDIİLÇE MEM85, TL 5 ÜLKEMİ GEZİYORUM, TANIYORUM, ONU DAHA ÇOK SEVİYORUM İLÇE MEM29, TL 6 BÖLGEMİZİN TOPRAKLARINDA TARİH YATIYOR İLÇE MEM24, TL 7 SANAL DERHSANEDEN, GERÇEK OKULLARAİLÇE MEM49, TL 8 MESLEĞİMİ YAŞAYARAK SEÇİYORUMİLÇE MEM22, TL 9 OKULLARIMIZ KABUK DEĞİŞTİRİYORİLÇE MEM158, TL 10 DYNED(DYNAMIC EDUCATION) İLE MAKSİMUM İNGİLİZCE İLÇE MEM61, TL 11 GELECEĞE MİNİK ELLERLE TUTUNALIMİLÇE MEM (ANAOKULU)57, TL 12 YÜZDE YÜZİLÇE MEM (FATİH İO)27, TL 13 İĞNEM VAR İPLİĞİM YOK İLÇE MEM (HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ) 86, TL 14 SPOR BAHANE, EĞİTİM ŞAHANE İLÇE MEM (HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ) 25, TL 15 OKULUM YGS-LYS MERKEZİMİLÇE MEM (LİSE)183, TL 16 TOPYEKÜN EĞİTİM SALONUİLÇE MEM (MERKEZ İO)58, TL 17 GENÇLERİMİZ İŞSİZ KALMASINİLÇE MEM (ÖĞRETMENEVİ)198, TL 18 ÖĞRETMENLERLE HALK EL ELEİLÇE MEM (ÖĞRETMENEVİ)49, TL

53 PROJE ADIBÜTÇE Okulum, Spor Alanım TL Yüzde Yüz TL Bölgemizin Topraklarında Tarih Yatıyor TL

54 İlçemiz Milli Eğitim Müdürlüğü Hükümet Binası 4. Katında hizmet vermektedir. Ancak yeterli yer bulunmadığından dolayı Müdürlüğümüze ait hizmet binasına ihtiyaç duyulmaktadır. Akçatepe ve Boyundere Köylerine birer ilköğretim okulu yapılması İlçe Merkezindeki Merkez İlköğretim Okulu ile Fatih İlköğretim Okullarına küçük onarım yapılması, Atatürk İlköğretim Okuluna ise büyük onarım yapılması Okullarımızın tamamında görülen donanım eksikliklerinin giderilmesi İlçe Merkezine 1 anaokulu daha yapılması Dağyalangoz İlköğretim Okulunun deprem nedeniyle çatlayan duvarı için depreme dayanıklılık testinden geçirilerek gerekli desteğin verilmesi

55 1-Toplam 5 binadan oluşmaktadır. 2-Lojman Derslik olarak kullanılmaktadır. 3-Yine başka bir bölüm Anasınıfı olarak kullanılmaktadır. 4-2 derslikten oluşmaktadır 5-Derslik başına 62 öğrenci düşmektedir. 6-Toplam öğrenci sayısı (Erkek:54, Kız :54 ) 124’tür.

56