CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

KÖMÜR TEKNOLOJİLERİ PROJE PAZARI ÇALIŞTAYI 16 Temmuz 2012 – Ankara Kuruluş Ad - Soyad E-posta.
ETG Danışmanlık Yardım Masası
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere Yönelik SAP Çözümleri
Müşterilerinizi Altyapı Sektöründeki Dönüşümünüzün Merkezine Alma Mike Ballard Sektör Stratejisi Kıdemli Direktörü (EMEA) Birleşik Krallık.
DAMACANA - TÜPGAZ.
Veri Tabanına Dayalı Doğrudan Pazarlama
Strateji Tasarımı İlker acar.
EDRIMS Electricity Distribution and Retail Information Management System Ömer ALP – Kurumsal Çözümler Teknik Müşteri Yöneticisi.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Türkiye İtibar Endeksi
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
C R M.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
MÜ Ş TER İ İ L İŞ K İ LER İ YÖNET İ M İ KAAN YILDIZGÖZ EKOTEK – PMK
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Servis Otomasyon Sistemi Boğaziçi Üniversitesi – MIS Bölümü - Semineri
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Fonksiyonel Bakış Açısıyla Sistemler
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
ELDER AR-GE ÇALIŞTAYI Nisan-2015 Hasan ÇELİK
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
Değişim Zamanı Kampanyası
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Pazarlama İletişimi.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Yazılım Mühendisliği1. CRM Nedir Müşteri İlişkisi? Müşteri olma potansiyeli olan (prospect) / pazarlama tarafından müşteri olarak kazanılmaya çalışan.
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
CRM Mehmet Batuhan Ülper
CRM SOFTWARE (Costumer Relationship Management)
PROJE PLAN VE YÖNETİMİ ELİF ŞEKER SEHER EBRU DENİZER

PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
Sunum transkripti:

CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now! Volkan ATEŞ, Ön Satış Yöneticisi When pulling together presentations of specific modules, you can add additional technical details, screen shots, etc. ELDER (Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği) Ar-Ge Çalıştayı, 27 Nisan 2015 Create. Sell. Monetize. Now!

Müşteri Algısı ile Müşteri Deneyimi Yönetimi Sunum Akışı CRM Nedir? Müşteri Algısı ile Müşteri Deneyimi Yönetimi Enerji Sektöründe CRM’in Gelir Artırımına Etkisi Aboneden Müşteriye Dönüşüm ve Kazanımları Telekommünikasyon Vs Enerji Sektörü

CRM Nedir? CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi); şirketlerin kendileri ve müşterileri için değer oluşturduğu, uzun süreli bağdır. Amaç Odak Değerlendirme Müşteri Bilgisi İletişim Geleneksel Pazarlama CRM Satış Artışı Yeni Müşteriler Pazar Payı Anket 1 yön, Promosyon Odaklı Sadakat Artışı Yaşam Döngüsü Yönetimi Algı ve Sadakat Veri tabanında tutulan davranışsal bilgiler 2 yön, Interaktif Etkileşim Odaklı

Müşteri Deneyimi ile Hizmet Mükemmeliyet Faktörleri Ölçmek Müşteri Deneyimi Üzerine Veri Toplamak Beklentilerini Belirlemek, Organize etmek ve İletişim kurmak için CEI (Müşteri Deneyimi Endeksi) Kullanmak Garantiye Almak Müşteri Deneyimi Vizyon ve Strateji Oluşturulması Mobilize Etmek Hizmet Modellemelerinin Gerçekleştirilmesi Gelişimsel Geribildirimlerin Sağlanması Korumak Önemli Elde Tutma Faktörlerini Belirlemek Elde Tutma ve Bağlılığın Arttırılması için Yöntemlerin Belirlenmesi Pazara Çıkış Zamanı ARPU Kaçış Önleme Müşteri Memnuniyeti

Enerji Sektöründeki Değişim Neler Getirmektedir? Abonelikten Müşteri Yapısına Geçilmesi Satışa Çıkma Süresinin Kısalması Müşteriye Özel Teklif ve Kampanyalar Müşteri Memnuniyeti Müşteri Elde Tutma

Enerji Sektöründeki Değişim Sürecinde CRM Yaklaşımı **Değişim Süreci çok hızlı ilerlemektedir, ve şirketlerin IT sistemleri bu değişime ayak uyduracak esneklikte olmalıdır. 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10 (%) CRM Yaklaşımı Enerji Sektörünün Değişim Süreci  Yeni Satış Müşteri Memnuniyeti Elde Tutma Yeni Satış Müşteri Memnuniyeti Elde Tutma Yeni Satış Müşteri Memnuniyeti Elde Tutma

Enerji Sektöründe CRM’in Gelir Artırımına Etkisi Gartner Araştırması Şirketler açısından müşteri memnuniyeti hayati önem taşımaktadır. Şirketler Kâr Oranını %125 artırabilir Mevcut müşterilerinin %5 fazlasını ilave ederek ve koruyarak Mevcut müşterilere satış yapma olasılığı %60-70 Satışların %80’i Mevcut müşterilerin %20’sinden gelmektedir.

Enerji Sektöründe CRM’in Gelir Artırımına Etkisi Müşteri Şikayeti Müşteri Segmentasyonu Kullanım Alışkanlığı Müşteri Etkileşimleri Detayı Müşteriye özel bundle teklif ve kampanyalar!

Belirli Bir Tarihe Kadar Enerji Sektöründe CRM’in Gelir Artırımına Etkisi – Ürün & Katalog Yönetimi Kanallara göre kataloglar tanımlanabilir Müşteri ve segmente özel teklif oluşturma Adrese özel teklif oluşturma Bölgeye özel teklif ve katalog oluşturma Kullanım miktarına özel teklif tanımlama Çapraz satış ve yukarı satış tabanlı olarak ilişkiler tanımlanabilir(Up-sell, cross-sell) Paket içerisinde opsiyonel teklifler tanımlanabilir İndirim/Promosyonlar Ücretlendirme Taahhüt Nesnesi İndirim Hesaba Ürüne Kademe Bilgisi Kademeli Kademesiz İndirimsiz Periyot X Süreli Ay Belirli Bir Tarihe Kadar İndirim Periyodu Ücret %20 Oranında 20 TL Sabit

Enerji Sektöründe CRM’in Gelir Artırımına Etkisi Satışa çıkma (T2M) Yeni servis çıkış süresinde %75 iyileştirme Kompleks kampanya ve bundle sürelerinde %83 değişim ARPU Varolan müşterilerde 2 tane daha yeni servis alma konusunda %35 artış Varolan müşterilerde 3 tane daha yeni servis alma konusunda %48 artış Kaçış Önleme Elde tutma süreçlerinde değişiklik ile %38 önleme Müşteri Memnuniyeti Çağrı merkezlerinde müşterilen bekleme sürelerinin %72 azalması **Oranlar örnektir.

Aboneden Müşteriye Enerji Sektöründe CRM Dönüşümü Abone: Bir hizmeti ya da ürünü satın almış müşteridir. Abonelik3 Abonelik2 Abonelik1 Ad: Volkan Soyad: ATEŞ Adres: Çankaya / ANKARA Ev Tel: 903122223344 Mobil Tel: 905002223344 Ev Tel: 903122223355 Adres: Yenimahalle / ANKARA Ürün2 Ürün1 Abone Yapısının Eksileri: Abonelik Bazında Müşteri Bilgilerinin Çoklanması Müşteri Bilgilerinin Senkronizasyonunun Sağlanamaması Müşteri İzlenebilirliğinin Azalması 3600 Müşteri İzlenebilirliğinin Sağlanamaması

Aboneden Müşteriye Enerji Sektöründe CRM Dönüşümü Müşteri: İş yapabildiğiniz bireyler ya da kurumsal yapılardır. Perakende müşteriler, hizmet alan müşteriler ya da potansiyel müşteriler olabilir. Müşteri Yapısının Kazanımları: Tek Müşteri Verisi / Merkezi Müşteri Bilgisi Yönetimi Müşteri – Fatura Hesap – Ürün Hiyerarşisi 3600 Müşteri İzlenebilirliği Ad: Volkan Soyad: ATEŞ Adres: Çankaya / ANKARA Ev Tel: 903122223344 Mobil Tel: 905002223344 Fatura Hesabı 1 Fatura Hesabı 2 Ürün1 Ürün2 Ürün3

Aboneden Müşteriye Enerji Sektöründe CRM Dönüşümü Abonelik3 Abonelik2 Abonelik1 Ad: Volkan Soyad: ATEŞ Adres: Çankaya / ANKARA Ev Tel: 903122223344 Mobil Tel: 905002223344 Ev Tel: 903122223355 Adres: Yenimahalle / ANKARA Ürün2 Ürün1 Fatura Hesabı 1 Fatura Hesabı 2 Ürün3 Aboneden Müşteriye Dönüşüm ile birlikte Müşteri ve Hesap Yönetimi Ürün ve Katalog Yönetimi Satış ve Sipariş Yönetimi Kampanya Yönetimi Müşteri Elde Tutma Yönetimi Lead Yönetimi Şikayet Yönetimi artık daha kolay ve daha etkili gerçekleştirilir.

Telekommünikasyon Vs Enerji Sektörü Lead Yönetimi Kontak Yönetimi Müşteri Yönetimi Ürün Kataloğu Kampanya Yönetimi Churn Yönetimi Şikayet & Arıza Yönetimi Sipariş Yönetimi

Telekommünikasyon Vs Enerji Sektörü Commodity tehditi!

Telekommünikasyon Vs Enerji Sektörü Elektrik Enerjisi Sektörü

For your questions, please contact us at sales@etiya.com! Thank you for your time. For your questions, please contact us at sales@etiya.com! Achieve competitive advantage through offering a fully customisable product over any channel over any network