1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
Advertisements

DERBENT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
08/10/ /01/ /12/ /05/2012 AKÇAKENT BAŞARIYA KOŞUYOR Akçakent İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
ÖĞRETİM YILI ARGE BİRİMİ PROJE PLANLARI.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KUVAYİ MİLLİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
KARABURNA İLK/ORTAOKULU 2013/2014 TANITIM
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
BU SUNU 47 SLAYTTAN OLUŞMAKTADIR. YAKLAŞIK 15 DAKİKA SÜRMEKTEDİR.
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
AĞAPINAR İLKÖĞRETİM OKULU Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
OKULUMUZUN TARİHÇESİ Okulumuz 1931 yılında ilkokul olarak eğitim öğretime açılmıştır yılında ortaokul eğitim öğretime açılmıştır
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
ISPARTA / YALVAÇ MEHMET NECATİ AKEL
OKULUN TARİHÇESİ Okulumuz 1977 yılında mülkiyeti vatandaşa ait olan Kahramanmaraş-Adana yolu üzerinde bir evde Şekeroba Ortaokulu olarak hizmete açılmıştır.
SİLİFKE GAZİ ANADOLU LİSESİ
Yıllar Disiplin kurulu toplanma sayısı Disiplin cezası alan öğrenci sayısı KınamaUzaklaştırma DİSİPLİN CEZASI.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
1071 YBO - EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
ELAZIĞ MESLEKİ EĞİTİM BİLGİ MERKEZİ İl Milli Eğitim Şube Müdürü
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Okul Resimleri. Misyon: Kısa ve öz Vizyon: OKUL GENEL GÖRÜNÜM RESMİ TARİHÇE Binanın Hizmete Giriş Tarih Bina En-Boy Oturum alanı(m2) Bahçe Yüz Ölçümü(m2)Tapu.
Sunum transkripti:

1

02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu ancak bu suretle olur.” M. Kemal Atatürk M. Kemal Atatürk 2

İLÇEMİZ 3

1896 yılında demiryolunun Sarayönü’nden geçmesi ile bugünkü yerleşim yeri gelişmeye başlamıştır. İlçemiz önceleri Kadınhanı’na bağlı bir bucak iken, 1959 yılında ilçe olmuştur. İlçemizde merkez belediyesinden başka 6 belde ile 12 köy bulunmaktadır. Yüzölçümü 770km²’dir. Denizden yüksekliği 1068 metredir. Temel geçim kaynağı tarım ve hayvancılığa dayanmaktadır. Son yıllarda kurulan sanayi ve dinlenme tesisleri ilçe ekonomisine önemli katkı sağlamaktadır. İLÇENİN GENEL DURUMU 4

İlçe genelinde 2 Şube Müdürü ayrıca 26 okulumuzda 281 derslikte, 55 idarecimiz ile birlikte 108 sınıf öğretmeni, 180 branş öğretmeni toplam 288 öğretmen, 4 memur, 1 Sayman, 9 VHKİ, 21 hizmetli olmak üzere toplam 380 personel ve 4568 ilköğretim, 1302 ortaöğretim olmak üzere toplamda 5870 öğrencimiz bulunmaktadır. 5

6

7

8

9 ANASINIFLARI VE Ö Ğ RENC İ SAYILARI Bahçesaray İ.Ö.O.20 Başhüyük İ.Ö.O.20 Boyalı İ.Ö.O.15 Cumhuriyet İ.Ö.O.19 Çeşmelisebil İ.Ö.O.36 Gazi İ.Ö.O.29 Gözlü Nadir Şahin İ.Ö.O.35 Halıcı Atatürk İ.Ö.O.108 Halıcı Cumhuriyet İ.Ö.O.106 Halıcı İ.Ö.O.40

10 Halıcı İstiklal28 İsmail Kara26 İsmet ve Ümmühan Önal55 Kadıoğlu41 Kurşunlu24 Kuyulusebil14 Merkez37 Özkent Hacı İsmet Önal25 Yenicekaya Abidin Türksever Yıl31 Kız Meslek Lisesi Uyg. Anasınıfı63 TOPLAM793

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ORTAÖĞRETİM DERSLİK, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ BİLGİLERİ

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ORTAÖĞRETİM DERSLİK, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ BİLGİLERİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI İLKÖĞRETİM DERSLİK, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ BİLGİLERİ SNO:OKULUN ADIDERSLİK SAYISIÖĞRETMEN SAYISI ÜCRETLİ ÖĞRETMENSAYISI ÖĞRENCİ SAYISI DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI 1 Cumhuriyet İlköğretim Okulu Gazi İlköğretim Okulu Merkez İlköğretim Okulu Yıl İlköğretim Okulu İsmet ve Ümmühan Önal İ.Ö.O İsmail Kara İlköğretim Okulu Başhüyük İlköğretim Okulu Boyalı İlköğretim Okulu Çeşmelisebil İlköğretim Okulu Halıcı Atatürk İlköğretim Okulu Halıcı Cumhuriyet İlköğ.Okulu Halıcı İstiklal İlköğretim Okulu Halıcı İlköğretim Okulu Gözlü Nadir Özşahin İ.Ö.O Kadıoğlu İlköğretim Okulu Kuyulu sebil İlköğretim Okulu Kurşunlu İlköğretim Okulu Özkent Hacı İsmet Önal İ.Ö.O Bahçesaray İ.Ö.O Yenicekaya İ.Ö.O TOPLAM

İlçemizde 1 özel dershane, 1 özel motorlu taşıt sürücü kursu, 5 özel öğrenci yurdu bulunmaktadır. Özel Öğrenci yurtlarında toplam 95 öğrenci barınmaktadır. 13

14

Eğitim-Öğretim Yılında ay öğrenci grubunda kızlarda okullaşma oranımız %4.41, erkeklerde %5.09 ve toplamda da %4.74 dür.Tüm ilköğretim okullarımızda anasınıfı bulunmaktadır ayrıca KTML bünyesinde MEVKA ile ortaklaşa uygulamalı anasınıfımız vardır. 15

Eğitim-Öğretim Yılında ay öğrenci grubunda kızlarda okullaşma oranımız %78,11, erkeklerde ve toplamda da %73.93 dür. 16

Anasınıfı okullaşma oranımız tarihi itibari ile %95,35 olup amacımız bu oranı daha da yukarılara çekmektir.İlçemiz genelinde toplam 20 ilköğretim okulumuzda 28 anasınıfı şubemiz olmakla birlikte KTML bünyesinde de 3 tane anasınıfı şubemiz bulunmaktadır. 17

18

19

20

21

Özel öğretim öğrencimizdeki artıştan dolayı özel öğretim sınıfları açılmış olup bu öğrencilerimizin okullara erişimi ücretsiz olarak yapılmaktadır; Aynı zamanda okula gelemeyecek durumda olan öğrencilerimize ise evde eğitim imkanlarından yararlandırmaktayız. 23

24

25

26

27

28

29

 Taşımalı Eğitim Kapsamında İlköğretim, Ortaöğretim ve Özel Eğitime Muhtaç çocukların okullara erişiminin sağlanması projesi kapsamında öğrencilerimizin daha iyi eğitim ortamlarında öğrenim görmesini sağlamaktayız. 30

31

32

33  İlçemizdeki okullarımız bünyesinde toplamda 11 kütüphane olup kütüphanemizdeki toplam kitap sayısı dir.

Template Eğitim-Öğretimin kalitesini arttırmak ve öğrencilerimizin, velilerimizin ve öğretmenlerimizin öğretim hizmetleri dışında projelerle eğitim imkanlarını arttırmayı amaçlıyoruz. Her yıl öğrenci, öğretmen ve velilerin istekleri doğrultusunda projeler hazırlamaktayız. 34

35

 Öğrencilerimizi ders dışında öğretmenlerimizle etkinlik yaparak sosyal bireyler haline getirmeyi hedefliyoruz. Öğretmenlerimizin katkılarıyla yukarıdaki tablodaki çalışmalar eğitim-öğretim yılında yapılmaktadır. 36

SBS sınavlarında mevcut başarımızı arttırmak için kurs ve seminerler düzenlenmektedir. Yukarıdaki tabloda başarımızın her geçen yıl arttığını görmekteyiz. 37 0

Öğrencilerimizin sınavlara katılımının artması sağlayarak daha yüksek puan almaları için SBS kursları ve seminerler düzenlenerek, bu kurs ve seminerleri projeler ile destekleyerek öğrencilerimizin daha başarılı olmalarını hedeflemekteyiz. Tabloda belirtilen puan aralığında yerleştirme olmaktadır. Yukarıdaki tabloda başarımızın arttığı ve daha fazla öğrencinin yerleştirilmesinin yapıldığı görülmektedir. 38

39 203

Eğitim-öğretim faaliyetleri yanında sosyal ve kültürel etkinliklerle öğrencilerimizin sosyal bireyler olmalarına katkı sağlamak için ödüllerle faaliyetleri desteklemekteyiz. 40

1. DÖNEM 41

Template Eğitim-öğretimin sadece öğrenciler için değil tüm bireyler için çok önemli olması sebebiyle ilçemiz vatandaşlarının ihtiyaçları doğrultusunda Halk Eğitim ve Yaygın Eğitim kurumlarımızı etkin bir şekilde kullanmaktayız. Bu sayede bir çok vatandaşımız okuma- yazma kurslarına katılmış ve başarı ile tamamlamışlardır. 42

43

44

45