POSTER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Resimlerin Kullanımı.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI “ARAŞTIRMA PROJESİ NASIL YAZILMALIDIR”?
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
ÖĞRETİM ANALİZİ Amaçların Sınıflandırılması Bilişsel Öğrenmeler
Similasyon (Benzetim)Tekniği
ÖRNEK OLAY.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
Ders Etkinlikleri Hazırlama
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Derya Duygu KARSLI
Uzaktan eğitimde etkili teknikler. Uzaktan eğitimdeki eğilim verilen eğitimi aktif ve dinamik bir hale öğrenim deneyimi haline getirmek.
Öğretim Durumlarını Planlama
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARLARININ HAZIRLANMASI
Proje, Performans Değerlendirme
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
PROGRAM DEĞERLENDİRME
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
EĞİTİMDE HEDEFLERİN BELİRLENMESİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI
Öğrencilerin çalışmalarının değerlendirilmesinde destek verici, bütünleştirici ve aydınlatıcı olan portfolyo oldukça etkili bir değerlendirme metodudur.
11 - YAPILANDIRILMIŞ GRİD
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
EPİDEMİYOLOJİK ARAŞTIRMA PLANLANMASI
WEB TEMELLİ EĞİTİMDE EĞİTMEN
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
Çalışma Yaprağı.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
HALİL FAHRİ ORMAN İLKÖĞRETİM OKULU Hazırlayan SİRAÇ AKSAN.
İÇERİK ÖZEL DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ PUAN DERS KİTABI 1.Kazanımların tümünün doğrudan veya dolaylı yer almaması 2.İçerikte bilimsel hata bulunmaması.
BİTİRME ÖDEVİNİN BAŞLIĞI Öğrencinin Numarası, Adı Soyadı
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI.
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR KULLANIMI
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
BİTİRME ÖDEVİNİN BAŞLIĞI Öğrencinin Numarası, Adı Soyadı
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Erken çocukluk dönemi fen ve matematik eğitimi için ortam hazırlama
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Deney Bilimsel bir gerçeği kanıtlamak için yapılan deneyler, bilimsel olayların çocuklar tarafından somut bir şekilde yapılmasını sağlamakta ve çocukların.
MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
Öğretimin Planlanması
Yazarın Adı-SoyadıÜniversitesi Üniversitesi Üniversitesi Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalı MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ Turizm İşletmeciliği.
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
BİTİRME PROJESİ BAŞIĞI Danışman: Unvan Ad SOYAD
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Poster Başlığı (Calibri, 32 punto, Kalın)
…………………………………………………………………………………………………
TASARIM/BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Sınav Türleri: Uzun Yanıtlı ve Kısa Yanıtlı
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
Sunum transkripti:

POSTER

Kolb (1984)’un öğrenme stili yaklaşımının bir sonucu olarak ortaya çıkan özellikle yurt dışında her öğrenim seviyesinde kullanılan posterler, öğrencilerin anlamakta zorluk çektikleri kavram ya da konuları derinliğe inerek anlamlı öğrenmelerini, literatür taramalarını, tartışma ve iletişim kurma becerilerini geliştiren bir tekniktir.

Hazırlarken dikkat edilmesi gerekenler Genişliği 60-70 cm, yüksekliği ise 90-100 cm aralığında olmalıdır. En az 1 metre uzaktan okunacak şekilde düzenlenmelidir. Posterde giriş, amaç, bulgular ve sonuçlar şeklinde bölümler yer almalıdır. Posterde yer alan yazı, resim, şekil, grafik, tablolar ve konular bir bütün oluşturmalıdır.

Poster ödevlerinin değerlendirilmesi Poster çalışılan konuyu temsil ediyor mu? Poster içerisinde yer alan bilgiler, konu ile tutarlı mı? Posterdeki bilgiler bilimsel olarak doğru mu? Posterdeki bilgiler öğrenci seviyesine uygun mu? Poster ödevi verilmeden önce öğrencilere bu ödevi nasıl hazırlayacakları ile ilgili yönergeler ve değerlendirmede kullanılacak puanlama anahtarları önceden verilmelidir.

Avantajları Grup olarak verilen poster ödevleri öğrencilerin birbirleri ile etkileşime girerek iletişim kurma becerilerinin gelişmesine ve öğrencilerin birbirlerinin öğrenmesine katkıda bulunmasına yardımcı olur. Öğrenciye bilgiyi özetleme, eleştirel düşünme becerilerini geliştirme, öğrenci-öğretmen etkileşimini artırma imkanı sunar. Öğrenme ortamları daha eğlenceli hale gelir. Ölçme değerlendirme sürecinde öğrenci üzerindeki değerlendirme stresini azaltarak öğrenme çıktılarının artmasına neden olur.

Nasıl Hazırlanır? En kolay hazır şablonlar kullanılarak yapılabilir. Genigraphis Poster Şablonları MakeDesigns Şablonları “academic poster template” başlığı ile arama yapıldığında birçok ücretsiz poster şablonuna ulaşılabilir.

Genigraphis Poster Şablonları

MakeDesigns Şablonları

Amblem, üniversite ismi, gruptakilerin ismi varsa resim olacak Arka plan yazı stili vs istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. A3 çıktı 1-) MATERYALİN ADI: (Kısa ve özlü biçimde verilmelidir) 2-)MATERYALİN AMACI: (Açık ve anlaşılır olmalı , gerekirse alt amaçlar da sunulmalıdır)

3-) MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER: Bu kısımda materyalde kullanılması düşünülen tüm malzemeler, ayrıntılı(tahmini) fiyat(mal oluş) listesi ile sunulmalıdır.(Atık malzemeler için böyle bir durum söz konusu değildir) 4- MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI: Materyalin nasıl ve hangi aşamalardan geçerek hazırlanacağı, ayrıntılı bir biçimde(olası zorluklar ve değişiklikler de belirtilerek)açıklanmalıdır.

5. MATERYALİN EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ 5.1) Materyalin Kullanılacağı Ders/Ünite/ Konu : Materyalin hangi dersin, hangi ünitesinde ve/veya konusunda yardımcı olarak kullanılacağı belirtilmelidir. 5.2)Hazırlanan Materyalle Öğrencilere Kazandırılması Beklenen Hedef /Davranışlar Bilişsel Alan Duyuşsal Alan Psikomotor Alan 5.3) Materyalin Birlikte Kullanılacağı Yöntem/Teknik: Materyalin hangi yöntem/teknik (yada yöntemler/teknikleri) desteklemek için kullanılacağı belirtilmelidir. 5.4) Materyalin Kimin Tarafından(Aktif Olarak) Kullanılacağı: Materyalin öğretmen mi yoksa öğrenci(ler)tarafından mı(yoksa her iki kitle tarafından mı)aktif olarak kullanılacağı belirtilmelidir. (Bu kısımda ayrıca bu kullanımın "nasıl“ olacağı da kısaca açıklanmalıdır.)