Erken Çocukluk Dönemine Yönelik

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“ÖZGÜVEN-ÖZSAYGI-SOSYAL BECERİ” -TEMATİK YAKLAŞIM-
Advertisements

YENİDOĞAN İŞİTME TARAMASI RİSKLİ BEBEKLERİN TARANMASI
Dış İlişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
NESNEYE YÖNELİK PROGRAMLAMANIN TEMEL İLKELERİ GENEL BİR BAKIŞ
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
REHBERLİK.
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ
Eğitimde Program Geliştirme İçerik
NESNEYE-YÖNELİK PROGRAMLAMA
Hipoglisemiye Yaklaşım: Hiperinsülinemik Hipoglisemi
Fiziksel ve sosyal-duygusal gelişim
ARKADAŞIM Kazanım: Karşı cins ile sağlıklı arkadaşlık ilişkileri geliştirmenin önemini kavrar. 10. Sınıf 43 nolu kazanım etkinliği.
SINIF YÖNETİMI Sınıf Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Adnan BOYACI.
Özel Gereksinimli Çocuklar
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
MERHABA.
Erken Çocukluk Dönemine Yönelik
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Sınıfta Etkili Araç Gereç Kullanımımı
KEŞFEDEREK ÖĞRENME (BULUŞ YOLUYLA ÖĞRENME)
Bili ş sel Geli ş im ve Dil Geli ş imi.  Giri ş  Büyüme ve Geli ş im  Geli ş im Dönemleri ve Geli ş imin Temel İ lkeleri  Geli ş im Alanları  Erken.
Eğitimin Hedefi Çocuk İstismarının tanımını yapabilmek Çocuk istismarının boyutunu ve önemini kavramak İstismara uğrayan çocuğu fark edebilmek (istismarı.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Eğitimin Hedefi Çocuk İstismarının tanımını yapabilmek Çocuk istismarının boyutunu ve önemini kavramak İstismara uğrayan çocuğu fark edebilmek (istismarı.
Erken Çocukluk Döneminde
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
UZAKTAN EĞİTİMİN TARİHÇESİ ve KURAMLARI
ÇOCUK GELİŞİMİNE FARKLI BAKIŞ AÇILARI
BÖLÜM 1 Bilişsel Psikolojiye Giriş
REGGIO EMILIA SUNUMU YAPARKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ!
BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?. BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?
GİRİŞ.
DERS;SOSYAL BİLGİLER KONU; ÜLKEMİZDE GÖÇ ADI;ALKAN SOY ADI;DÜZLÜ SINIF; 7/A NO;34 ÖĞRETME’NİN ADI;EMRAH SOY ADI;KASKATI.
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR KULLANIMI
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri.
ALIŞVERİŞ YAPARAK PARALARIMIZI ÖĞRENİYORUZ
Nesne Tabanlı Yazılım Geliştirme Bora Güngören Portakal Teknoloji EMO Ankara Şubesi
CUMHURİYET DÖNEMİNDE EĞİTİM ANLAYIŞI.
Satranç Derslerinde Kullanabileceğimiz Öğretme Yöntemleri.
Bilişsel Gelişim Çocukluk Çağı 1.
Matematik: Yrd. Doç. Dr. Mesut tabuk Maths: Real Or Fiction
Mesleki Rehberlik - I Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME TEMEL OLAN YAKLAŞIMLAR - REGGİO EMİLİA
EGE ÇAĞDAŞ EĞİTİM VAKFI YARATICI YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN SEMİNERİ “YAŞIYORUZ YAZIYORUZ” DENİZ GÖKSU AYDAN AYKAÇ 16 Nisan 2011.
19-25 EYLÜL 2016 TEOG DERS ÇALIŞMA PROGRAMI
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Montessori Eğitiminin Tarihçesi Felsefesi, İlkeleri ve Materyalleri Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
ÖRGÜTSEL DEĞİŞİME SİSTEM YAKLAŞIMI
MONTESSORİ YAKLAŞIMI & REGGİO EMİLİA YAKLAŞIMI
Ergenlik Döneminin Tanımı, Önemi ve Sınıflandırılması
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
Adler’in Yaklaşımı Temel Kavramlar Aile bütünlüğü:
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME TEMEL OLAN YAKLAŞIMLAR - REGGİO EMİLİA
İlköğretime Hazır Bulunuşluğun Değerlendirilmesi
Free template from Kişisel Rehberlik Yaşamayı öğrenme 1/12/2019 Free template from
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KUR’ÂN’A ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
TUTUM DEĞİŞİMİNE KURAMSAL YAKLAŞIMLAR
Özel Eğitim Öğretmenliği Programı Öğretim Yılı Güz Yarıyılı AÖE 105 ÇOCUK GELİŞİMİ Dr. Ayşegül Ergül.
PSİKOLOJİ VE EĞİTİM PSİKOLOJİSİNİN TANIMI VE İŞLEVLERİ
Bilimsel Araştırmada Kullanılan Temel Kavramlar
Sunum transkripti:

Erken Çocukluk Dönemine Yönelik Temel Eğitim Programları ve Yaklaşımlar

İçerik Giriş Montessori Yaklaşımı Proje Yaklaşımı Reggio Yaklaşımı High Scope Yaklaşımı

Öğrenme Çıktıları Erken Çocukluk dönemine yönelik modellerin tarihi ve kuramsal temellerini kavrar Erken Çocukluk dönemine yönelik modellerin eğitim programının özelliklerini söyler Erken Çocukluk dönemine yönelik modellerin sınıf içi etkinliklerini tanımlar Erken Çocukluk dönemine yönelik modellerde öğretmenin rolünü açıklar Erken Çocukluk dönemine yönelik modellerin değerlendirme sürecini kavrar