DERSİMİZİN ADI NEDİR?.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Advertisements

UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğretimde Planlama BENGÜ IŞIK VAHİDE YAKAR ÜMMÜHAN AKPINAR
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Company name UZAKTAN E Ğİ T İ M. İ Ç İ NDEK İ LER Uzaktan Eğitimde Öğretmen Rolleri Uzaktan Eğitimin Kullanım Alanları? Uzaktan Eğitim Nasıl Yapılır?
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 2
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE TEMEL KAVRAMLAR
BOLOGNA SÜRECİNDE ÖĞRENME ÇIKTILARINA DAYALI EĞİTİM
Web Sitesi Hazırlama.
PROGRAM TASARIMI
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 15
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
Doç. Dr. Arif ALTUN Arş. Gör. Meryem YILMAZ-SOYLU
Hazırlayanlar : Elmas SOFU Müjde BALBAROS
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
(EBA) EĞİTİM BİLİŞİM AĞI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Onur TAT Yasin ARMUTÇU Dursun ÜLKER
E-Müfredat Eğitim-Öğretim Programlarının Sayısallaştırılması Projesi.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
SG501-Siber Güvenliğe Giriş
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
EĞİTİM BİR KÜLTÜRLEME ARACIDIR Kasıtlılık: Planlı olma.
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
UZAKTAN EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME Amine Mirzaoğlu. DEĞERLENDİRME: Ölçme sonuçlarının bir ölçütle karşılaştırılma işine değerlendirme denir. Örneğin : Sınavdan.
Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
BÜTÜNLEŞİK ÖĞRETİM MARETYAL TASARIMI
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
Bilişim Teknolojileri Dersi
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
Ocak, 2013 Akdeniz Üniversitesi
Rehberlik Servisini Tanıyalım
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Rehberlik Servisini Tanıyalım
Sunum transkripti:

DERSİMİZİN ADI NEDİR?

ÖĞRETİM TEKNİKLERİ Mİ?

ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Mİ?

MATERYAL GELİŞTİRME Mİ?

BEKLENTİNİZ NEDİR?

BU DERSE İLİŞKİN ALGILARINIZ VE TUTUMLARINIZ ?

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİN ADI: ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

BU DERSİN AMACI NE OLACAK? NELER KAZANACAKSINIZ?

DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla ilgili öğretim materyallerinin geliştirilmesi ve çeşitli nitelikteki materyallerin değerlendirilmesi. - Öğretme-öğrenme süreçlerini etkili ve verimli kılmak üzere kullanılan materyallerin tasarımını yapma, uygulama ve değerlendirme.

YAPILACAK İŞLEMLER: I. Ara Sınav Haftası Olan 10 Kasım’a Kadar Teorik Sunumların Yapılması, I. Ara Sınav Sonrasında Öğrenci Sunumlarının Gerçekleştirilmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: Bu Ders Kapsamında II. Ara Sınav Yerine ve Öğretim Elemanının İnisiyatifinde ve Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Ders Geçme Yönetmeliğinde Belirtilen Oranda Etkileyecek 2 Uygulama (İkişer Kişilik Gruplar Halinde) Gerçekleştirecektir.

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: Uygulama-1 Verilen 7 konu başlığı içerisinden bir tanesini seçerek uygulama, raporlaştırma ve sunma* *Tercihler çoğunlukla aynı konularda toplanmışsa ve bazı konular seçilmemişse öğretim elemanı dağıtımı yeniden yapabilecektir

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 1- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda yazılı kitabın (ders kitabı, bilimsel dokümanlar, okuma kitapları ve vb. kitaplar) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 2- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda çekilmiş filmin (animasyon, çizgi film, belgesel, kısa ya da uzun metrajlı filmler vb.) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 3- Branşınızla ilgili herhangi bir dersin bir konusuna özgü yazılmış programların (eğitim yazılımlarının) (vitamin, kidsplus vb. ürünler) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 4- Eğitsel anlamda oluşturulmuş (branşınızla ilgili) bir web sitesinin tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 5- Tasarım öğe ve ilkelerine uygun amatör düzeyde bir web sitesi oluşturma

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 6- Herhangi bir eğitim kurumunun 10 yıllık (geçmiş 5 yıl ve gelecek 5 yıl biçiminde) teknoloji planının oluşturulması ve raporlaştırılması

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: KONU BAŞLIĞI 7- Zihinsel ve bedensel yetersizliğe sahip öğrencilere yönelik uygulanan, branşınızla ilgili eğitim-öğretim faaliyetleri için uzmanlarla görüşme ve uygulanan bir dersi gözlemleme

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: 7 ÇALIŞMADAN HANGİSİNİ UYGULAYACAĞINIZA KARAR VERDİNİZ Mİ? DİĞER ÇALIŞMA?

ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: UYGULAMA 2- Branşınızla ilgili herhangi bir dersin öğretim programındaki kazanıma/kazanımlara uygun bir öğretim materyali hazırlayıp sunumunu yapma ve en iyi materyali seçme SON GÜN: 29 ARALIK 2012 CUMA

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:

ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI: