ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
İşbirliğine Dayalı Öğrenme
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
İSKELET.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Vücudumuzun dik durmasını sağlayan ve hareket etmesine yardımcı olan sistemi biliyor musunuz?
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
İSKELETİMİZ İskelet, vücudumuza belirli bir biçim veren, destek sağlayan ve kemiklerden oluşan yapıdır.
ÇIKIŞ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNİYET HEDEFLERİ.
Newton’un Hareket Kanunları
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Kas İskelet Sistemi -
6.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Hazırlayan: Firdevs KELEŞ PROJE TABANLI ÖĞRENME.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
DESTEK VE HAREKET SİSTEMİ
İSKELET SİSTEMİ İnsanların ve hayvanların çatısını, duruşunu, destek yapısını meydana getiren temel sistem. Kasların tutunduğu, iç organların muhâfaza.
Ünite Portfolyo Sunumu
Ünite Portfolyö Sunumu
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
4. SINIF VE TEKNOLOJİ VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
İSKELETİMİZ VE BÖLÜMLERİ
İskeletin Yapı ve Görevleri
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM İSKELETİMİZ VE BÖLÜMLERİ İSKELETİMİZ VE BÖLÜMLERİ.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
İSKELET VE DESTEK SİSTEMİ
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM ÜNİTESİ
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Fen ve teknoloji dersi 5. Ünite MERVE YALIN 6/F 722.
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER
Ders: Fen ve Teknoloji (4
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM ÜNİTESİ
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 4.SINIF KONU: DESTEK VE HAREKET
BİLMECESİNİ ÇÖZELİM 4. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ VÜCUDUMUZ
FEN VE TEKNOLOJİ VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Kat Hizmetleri Organizasyonu
Hücre Vücudumuz hücrelerden oluşmuştur.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
GÜNLÜK & TASARIM GÜNLÜĞÜ
Mutluköy İlköğretim Okulu
HAZIRLAYAN: Fen Bil. Öğrt. Mervenur HOŞGÖR
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
DESTEK VE HAREKET SİSTEMİ
6. Sınıf 2. Ünite Destek ve Hareket Sistemi
DEDİKODU TEKNİĞİ VE ARKASI YARIN TEKNİĞİ. DEDİKODU TEKNİĞİ Öğrencilerin konuyu kavramaya çalışmasını o konuda düşünmelerini ve konu hakkında çeşitli fikirleri.
DESTEK VE HAREKET SİSTEMİ
KEMIKLER BY: ZEHRA MASUME ADıGÜZEL. KÜÇÜK BILGILER  VÜCUTTA BULUNAN EN UFAK KEMIK 3 MM UZUNLUĞUNDA OLAN 'ÜZENGI KEMIĞI'DIR.  VÜCUTTAKİ DIĞER KEMİKLERLE.
Sunum transkripti:

ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU İSKELET VE EKLEM ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU

ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler bu üniteyi işlerken, vücudumuzun hareket ve destek yapısı olan iskeleti, kemikleri, eklemleri ve kasları öğrenirler. İskeletin bölümlerini, şekillerine göre kemikleri, kolayca hareket etmemizi sağlayan eklemleri,kemiklere bağlı olan ve kasılıp gevşeyerek kemikleri hareket ettiren kasları fark ederek, kendi vücudunu oluşturan bu sistemin yapısını çözmeye çalışır. Vücutlarını gözlemleyerek iskelet sistemini ve kasları tam manasıyla anlayabilmek adına gruplar halinde bir iskelet modeli oluştururlar.Ayrıca süreç içerisinde birer sunum hazırlayarak öğrendiklerini arkadaşlarıyla paylaşırlar.

ÖPTS’ler Temel Soru: Vücudumuz nasıl çalışır? Ünite Soruları: 1.Hareket etmek zorunda mıyız? 2.Neden hareket ederiz? 3.Kemiklerimiz olmasaydı vücut şeklimiz nasıl olurdu? 4.Halter kaldırırken sporcuların pazıları neden şişip sertleşir? 5.Sağlıklı olmak için neler yapmak gerekir? İçerik Soruları: 1.Vücudumuzun dik durmasını sağlayan yapı nedir? 2.İskeletin temel kısımları(bölümleri) nelerdir? 3.Şekillerine göre kemikler kaç çeşittir? 4.Eklem nedir? 5.İskeletin görevleri nelerdir? 6.Kasların yapısı nasıldır? 7.Kasların görevi nedir? 8.İskelet ve kas sağlığını olumlu ve olumsuz etkileyecek davranışlar nelerdir?

ÜNİTENİN VİZYONU Bu üniteyi geliştirerek; Öğrencilerin vücutlarında yer alan destek ve hareket sisteminin farkına varmalarını, Destek ve hareket sistemlerini en doğru şekilde kullanarak,sağlıklarını korumalarını ,amaçlıyorum. Ünite boyunca öğrencilerin konuya ilişkin hazır bulunuşluk seviyelerini ve ön bilgilerini kontrol ederek her aşamada onları doğru yönlendirmeyi amaçlıyorum.

PROJE YAKLAŞIMI Sahip oldukları destek ve hareket yapısının farkına varırlar. Akranları ile grup oluşturarak işbirliği yaparlar. Öğrendiklerini yansıtan bir ürün geliştirirler. Ürünlerini arkadaşlarına sunarlar ve öğrendiklerini paylaşırlar.

21.YY BECERİLERİ Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21.yy becerilerini geliştireceklerdir. Araştırma yaparak temel soru ve ünite sorularını yanıtlar. Grup oluşturarak işbirliği içinde çalışır. Öğrendikleri ile bir sunum hazırlar. Arkadaşlarının çalışmalarını ve kendi çalışmalarını değerlendirir. Grupla çalışırken dürüst davranır ve uyum içinde bulunur. Üzerine düşen görevi yerinde ve zamanında tamamlar.

ÖĞRENCİ GEREKSİNİMLERİNİ BELİRLEMEYE İLİŞKİN DEĞERLENDİRME ÖPTS ve 21.yy becerilerini geliştirecek süreç sonrası,ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçla kullanabilirim: Öğrencilerin konuya ilişkin kazanımlarını değerlendiren etkinlikler düzenlerim. Öğrencilerin vücut destek ve hareket sistemini iyice kavradıktan sonra, diğer sistemleri iskelet sistemi üzerinde algılayabilmelerine ve görebilmelerine yardımcı olmaya çalışırım.