MUTLU AKKUŞ HALİL AKBIYIK SUNUŞ TEKNİKLERİ. YÖNLENDİRMESİ İLE MEKANIN İÇ HAÇMİNİ GÖSTEREN GENİŞ BİR GİRİŞE SAHİPTİR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKÇE’DE SÖZCÜK VURGUSU
Advertisements

Şehzadebaşı ve Koca Sinan
MADDENİN ÖZELLİKLERİ Yunus Emre KARAKUŞ Fen ve Teknoloji.
KÜTÜPHANE BİNALARINA FARKLI ÖRNEKLER
RÖNESANS MİMARLIĞI FARNESE SARAYI TUBA GÜNEŞ
Sayısal İşaret İşleme Laboratuarı
Steampunk Endüstri devrimi ile hayata giren buharlı makineleri konu alan, 19. yüzyıl Kraliçe Viktorya Dönemi mimari ve tasarımının görsel özelliklerini.
KAPALI VE AÇIK OFİS BİNALARININ AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI
ISI YALITIMI.
Panaromik Fotoğraf.
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
YÖRESEL MİMARİ ÖZELLİKLERE UYGUN TİP KONUT PROJESİ BURSA EVLERİ
İç Mimar Tünay Ar'ın özel olarak tasarladığı TV odası mobilyalarını Metin Kaşo uygulumış. Bu mekânın döşemelik kumaşları Vakko'dan, aplikler Element firması.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
İç Mekan Bitkileri Betül YOLCU.
Tek ve Çok Ailelik Konutlarda Mekan Örgütlenmesi ve Plan Tipleri
İŞLEVSEL VE MEKANSAL ANALİZLER
NOKTA ÇİZGİ DÜZLEM HACİM
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Gazlar ve Plazmalar.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
6.SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ MADDE VE ISI ÜNİTESİ
HAZIRLAYAN: SONGÜL KÜÇÜKÇALGAZ Fen bilgisi Öğretmenliği 3.sınıf
ROMANESK ÇAĞ MİMARLIĞI (ROMANESQUE)
KALDIRMA KUVVETİ İLE CİSMİN BATAN HACMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
BURJ EL ARAB Diyap ÖZEL
SABAHATTİN ZAİM İLKOKULU OKUL VE ÇEVRE GÜVENLİĞİ SEMİNER KONUSU
IŞIK VE SESİN YAYILIMI 5.sinif 4.ünite
YAPININ TARİFİ VE SINIFLANDIRMASI
Tempietto Kilisesi, Roma
ÇEVRE ANALİZİ DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
GÜNEŞLİ BİR GÜN (İZLENİMCİLİK)
Kuzey Kıbrıs’ta artık bir sembol olmu ş olan Acapulco Resort Convenion SPA Otel m2’lik alan üzerine kurulmu ş olup denize sıfır ve 1 km uzunlugunda.
TOPLUMSAL TABAKALAŞMA
Doc.Dr.Zehra Ongul– Ogr.Grv.Seyit Ermiyagil– Ogr.Grv.Zeref BiRseL
Işık ışınları doğrular halinde (doğrusal yolla) yayılır.
BÖLÜM 6.
KÜBRA GÜLTEN KAYNAKLAR: 1)Mimarlık tarihi ders notları 1
CAM EV (Johnson Evi) Mimar: Philip Johnson
GÖRSEL SANATLAR MEHMET KURTBOĞAN.
KARIŞIMLARI NASIL AYIRABİLİRİZ ?
Altostratus (As): Gökyüzünü kısmen veya tamamen kaplar, lif veya düzdür. Grimsi veya mavimsi bulutlardır. Kalın kısımları ışığı geçirmez. İnce kısımlarında.
Doğal ve Yapay Maddeler
DO Ğ U AKDEN İ Z ÜN İ VERS İ TES İ M İ MARLIK FAKÜLTES İ İ Ç M İ MARLIK BÖLÜMÜ ITAS 213 (SUNUŞ TEKN İ KLER İ ) Fikriye Şatır Elif Eda Altıntaş.
TABANLIOGLU MİMARLIK.
FATSİA FATSİA JAPONİCA.
İbrahim Erdal Türkçe Eğitimi Bölümü (İ.Ö). Konu anlatımı uygulamalı bir şekilde gerçekleştirilmiş. Görsellik ön planda tutulmuş.
ESKİ EVLER.
ÇİN İlk yaşam İÖ 3000 yıllarında başlamıştır.
MADDEYİ TANIYALIM.
Adı: Burak Soyadı: ÇENDİK
: TRAFİK IŞIKLARI :. Trafik ışıkları, trafiğin yoğun olduğu kavşaklarda trafik akışını düzenleyen, hayatımızı kolaylaştıran ve zaman kazandıran son derece.
BİZANS RESİM SANATI.
SU, İÇİNDEKİ HER CİSMİ YÜZDÜREMEZ Murat Piker 7-A
KISA TANITIM İntessa Yapı Tasarım Islak Hacim ve Otel Banyo Ekipmanları olarak , Paslanmaz ve krom banyo aksesuarları, otel odaları için oda ekipmanları.
ISI YALITIMI.
YAZI KARAKTERİ Bir yazı karakteri, aynı belirgin tasarıma sahip karakterlerin, harflerin, rakamların, sembollerin, noktalama işaretlerinin (vb.) bir.
MADDENİN HALLERİ RUMEYSA SARIKAYA.
DUVARLAR Kiriş döşeme gibi üst yapı elemanlarından gelen yükleri temele nakleden, binalarda mekanları birbirinden ayıran (bölen), mekanları çevreleyen.
MADDEYİ TANIYALIM.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Bina Trafiği ve İnsan Trafik Hareketi
FOTOĞRAF ÇEKİM TEKNİKLERİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.C.1. Mimari Tasarım.
S u ve i n s a n.
AÇIK-KOYU / IŞIK GÖLGE.
VRF SİSTEMLERİ MMO ADANA ŞUBE / MERVE ECEMİŞ
BÜNYAN HİDROELEKTRİK SANTRALİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
İZODER Ses Yalıtımı Komisyonu Başkan Yardımcısı
Sunum transkripti:

MUTLU AKKUŞ HALİL AKBIYIK SUNUŞ TEKNİKLERİ

YÖNLENDİRMESİ İLE MEKANIN İÇ HAÇMİNİ GÖSTEREN GENİŞ BİR GİRİŞE SAHİPTİR

MEKANLARA GEÇİŞLERİ SAĞLAMAK İÇİN LENTO YERİNE KEMER SİSTEMİ KULLANMIŞTIR BUDA MEKANA FARKLILIK KATMIŞTIR

KORİDORLARDA IŞIK YOĞUNLUĞU OLUŞTURULMUŞTUR

MEKANA DERİNLİK KATMAK İÇİN DİKEY ÇİZGİSEL ELAMANLAR KULLANILMIŞTIR

YOĞUN IŞIKLARLA AYDINLATILMIŞ MEKAN İÇİNDE AYRI BİR MEKAN OLUŞTURULMAYA ÇALIŞILMIŞTIR

YARI AÇIK MEKANLAR OLUŞTURULMUŞTUR

LOBİYLE OTELİN İÇİNE İLERLEYEN KORİDORU AYIRMAK İÇİN TAŞ DUVARLAR KULLANILMIŞTIR BU TAŞ DUVARLARLA MEKANI TAMAMEN İKİYE AYIRMAK YERİNE DUVARDA OLUŞTURULAN BOŞLUKLARLA (KEMER SİSTEMİ ) GÖRSEL GEÇİŞ SAĞLANMIŞTIR

MEKAN İNCE UZUN BİR ŞEKİLDE TASARLANMIŞTIR KULLANILAN CAMLAR İLE GÖRSEL ALGI ARTIRILMIŞTIR

MUHTEŞEM MANZARASINDAN DOLAYI GÖRSEL ALGI ÖN PLANDA TUTULMUŞTUR

HER MEKANDA BULUNAN AHŞAP KRİŞLERLE TÜM MEKANLARDA GÖRSELLİK SAĞLANMIŞTIR