RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
Advertisements

Nesneye Dayalı Programlama
e-Danışmanlık Açıköğretim Sisteminde
TELEVİZYONUN İNCELENMESİ
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
REMZİ BAYRAKTAR TİCARET MESLEK LİSESİ 2011 / 2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI ATAŞEHİR – 2012.
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
T.C. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Ders: İnsan Bilgisayar Etkileşimi Ders Sorumlusu: Doç.
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
BÖTE BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ELEMANLARININ WEB SİTELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Bilgisayar Destekli Öğretim
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
T.C FIRAT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ DERSİN ADI:ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA2 DERSİN HOCASI:YRD. DOÇ. GALİP AYDIN PROJENİN.
LEAP MOTION Hazırlayanlar Adem ÖNAL Emrah YETGİN Enes YİĞİT
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
Model ve Teoriler Bölüm 14 İletişim ve İşbirliği Modelleri
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
SUNU YAPIYORUM Hazırlayan:Merve Özdemir
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
WEB PROGRAMCILIĞI.
Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.
Veri Tabanı Programcılığı
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Uzaktan ve Karma Eğitim
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BİLGİSAYAR ve Çalışma Mantığı.
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
Sunum transkripti:

RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Ders Sorumlusu: Yard.Doç.Dr. Hakan Tüzün Öğretim Yılı Bahar Dönemi Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Beytepe-ANKARA

TANITIM Proje Konusu: Değişkenler ve Sabitler Değişkenler ve Sabitler Hedef Kitle: Üniversite 2 öğrencileri (Genel programlama dersi alan öğrenciler) Üniversite 2 öğrencileri (Genel programlama dersi alan öğrenciler)

TANITIM Focus: RAM DÜNYASI adlı oyunda amaç değişken ve sabitleri genel programlama mantığıyla bunların kullanım şekilleri ve ilkelerini 3 boyutlu bir oyun ortamında anlatmaktır. RAM DÜNYASI adlı oyunda amaç değişken ve sabitleri genel programlama mantığıyla bunların kullanım şekilleri ve ilkelerini 3 boyutlu bir oyun ortamında anlatmaktır.

TANITIM Hikaye: Kahramanımız üzerinde çalıştığı programdaki hataların nedenini bulamaz. Kahramanımız üzerinde çalıştığı programdaki hataların nedenini bulamaz. Klavye üzerinde uyuyakalır ve kendisini Ram dünyasında bulur. Klavye üzerinde uyuyakalır ve kendisini Ram dünyasında bulur.

TANITIM Bu rüyadan çıkabilmesi için sabit diskteki bilgileri öğrenmesi ve Ram binasındaki soruları yanıtlaması gerekmektedir. Bu rüyadan çıkabilmesi için sabit diskteki bilgileri öğrenmesi ve Ram binasındaki soruları yanıtlaması gerekmektedir.

TANITIM Ram Dünyasında 3 bina bulunmaktadır. Ram Dünyasında 3 bina bulunmaktadır. Bu binalar sabit disk binası, Ram binası ve İşlemci binasıdır. Bu binalar sabit disk binası, Ram binası ve İşlemci binasıdır.

TANITIM Sabit disk binasında değişken ve sabitlerle ilgili bilgiler bulunmaktadır. Sabit disk binasında değişken ve sabitlerle ilgili bilgiler bulunmaktadır. Bu bina değişken ve sabitler bölümü olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır. Bu bina değişken ve sabitler bölümü olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır.

TANITIM Değişkenler ve sabitler bölümünde 4 oda bulunmaktadır. Değişkenler ve sabitler bölümünde 4 oda bulunmaktadır. Kullanıcı bu odalardaki bilgilere ulaştıktan sonra Ram binasına ışınlanır. Kullanıcı bu odalardaki bilgilere ulaştıktan sonra Ram binasına ışınlanır.

TANITIM Ram binasındaki soruları yanıtlayarak Ram binasındaki soruları yanıtlayarak rüyadan uyanır. Soruları yanıtlarken işlemciden yardım alabilir. Soruları yanıtlarken işlemciden yardım alabilir.

TANITIM Kullanıcı 3 boyutlu ortamda bulunan konulara tıklayarak, QA programının sağ tarafında bulunan 2 boyutlu bölümde konuları görebilecektir. Kullanıcı 3 boyutlu ortamda bulunan konulara tıklayarak, QA programının sağ tarafında bulunan 2 boyutlu bölümde konuları görebilecektir.

TANITIM

TASARIMDA İZLENEN SÜREÇ Quest Atlantis’te neler yapabileceğimiz incelendi. Quest Atlantis’te neler yapabileceğimiz incelendi. Proje teklifi hazırlandı. Proje teklifi hazırlandı. Quest Atlantis test ortamında inşaalar yapıldı. Quest Atlantis test ortamında inşaalar yapıldı. Kendi dünyamızda kullanabileceğimiz 3 boyutlu nesneler arandı. Kendi dünyamızda kullanabileceğimiz 3 boyutlu nesneler arandı.

TASARIMDA İZLENEN SÜREÇ İçerikle ilgili araştırma yapıldı. İçerikle ilgili araştırma yapıldı. Ara yüz tasarım belgeleri hazırlandı. Ara yüz tasarım belgeleri hazırlandı. Quest Atlantis’te 3D inşaları gerçekleştirildi. Quest Atlantis’te 3D inşaları gerçekleştirildi. 2D tasarımı gerçekleştirildi. 2D tasarımı gerçekleştirildi.

TASARIMDA İZLENEN SÜREÇ Kullanışlılık testi hazırlandı. Kullanışlılık testi hazırlandı. Kullanışlılık testi 6 kişi üzerinde uygulandı. Kullanışlılık testi 6 kişi üzerinde uygulandı.

TASARIMDA İZLENEN SÜREÇ Kullanışlılık testiyle ortamdaki yönlendirmelerin yeterli olmadığı görüldü. Kullanışlılık testiyle ortamdaki yönlendirmelerin yeterli olmadığı görüldü. Kullanışlılık testi sonuçlarına göre gerekli düzenlemeler yapıldı. Kullanışlılık testi sonuçlarına göre gerekli düzenlemeler yapıldı.

SÜREÇTE İYİ GİDEN OLAYLAR Dünyaya koyulabilecek nesnelerin çok çeşitli olması. Dünyaya koyulabilecek nesnelerin çok çeşitli olması.

SÜREÇTE İYİ GİTMEYEN OLAYLAR İstediğimiz 3D nesneleri bulamadık. İstediğimiz 3D nesneleri bulamadık. Genel programlamada değişken ve sabitlerle ilgili içerik bulmada zorlandık. Genel programlamada değişken ve sabitlerle ilgili içerik bulmada zorlandık. Oyunu geliştirmek için internet gerekli olduğundan çalışma zamanlarımız sınırlıydı. Oyunu geliştirmek için internet gerekli olduğundan çalışma zamanlarımız sınırlıydı.

ÇIKARILAN DERSLER Daha üst düzeyde bir oyun tasarlanabilirdi. Daha üst düzeyde bir oyun tasarlanabilirdi. Dışarıdan nesneler eklenebilirdi. Dışarıdan nesneler eklenebilirdi. Daha etkileşimli bir ortam oluşturulabilirdi. Daha etkileşimli bir ortam oluşturulabilirdi.

SORULAR

Teşekkür Ederiz!