Kurumuza tedavi olmak için gelen yardıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımızın tedavi süresince destek ve yardımcı olmak Yatarak tedavi olan engelli vatandaşlarımızın İhtiyaç duyulması durumunda ivedi olarak destek ve yardımcı olmak ENGELLİ YARDIM HATTI
Hastanemizde tedavi olmak için gelen engelli vatandaşlarımızın yönlendirme hizmetlerinin bire bir destek hizmetleri veremediğinden Yeterli danışma ve karşıla personelinin bu iş için ayrılamayacağından Hastanemizin laboratuar, görüntüleme,servis,acil gibi birbirinden uzak birimlerde ihtiyacın oluşması Engelli vatandaşlara yardım hizmetlerinin sürekliliği ve denetimi ve kontrolünün sağlanamadığı için Proje Gereksinimi
Acil çağrı sistemleri
Hastanelerimizde kurulan acil çağrı sistemlerine entegre edilen bu sistem Acil çağrı ana sunucuda artırılan bir port üzerinden Belirlenen çağrı numarası engelli çağrı için ayrılmış personelin bulunduracağı pager cihazı Sisteme hastane içerisindeki bütün numaraların ve yardım istenecek yerlerin sisteme kaydedilmesi Proje için gerekli kaynaklar
Sonuç Hastanemizin herhangi biriminden 444 numarası arandığında yardım istenen telefon dahili numara girildiğinde otomatik olarak görevli personele çağrı gitmekte Yapılan çağrı ve gidilen süre ve yapılan yardım raporlandığı için kontrol denetimleri yapılmakta varsa eksiklikler kayıt altına alınmak süretiyle giderilebilmekte
Proje Serkan ÖZTÜRK İdari ve Mali Müdür