.   Kurumuza tedavi olmak için gelen yardıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımızın tedavi süresince destek ve yardımcı olmak  Yatarak tedavi olan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
FİHRİST İdari Davalar Projesinde, dava açan kişilerin sicil,ad ve soyadları ile idari davalar şubesinde bu dosyalardan sorumlu memurların sicil,ad.
Advertisements

KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
EVDE BAKIM HİZMETİ SUNAN SAĞLIK KURULUŞU DENETLEME FORMU
BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ. BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ.
ERZURUM BÖLGE EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ
ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ
SAĞLIK BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Sağlık Çalışanları -
DEREBUCAK SAĞLIK GRUP BAŞKANLIĞI
SAMSUN KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ GÖĞÜS HASTALIKLARI VE GÖĞÜS CERRAHİSİ HASTANESİ DÜNDEN BUGÜNE.
Sipariş Takip Programı
Azrael Online Hasta Takip Programı
Cep telefonunla yapabileceklerin (aklına gelmez!)
EVDE SAĞLIK HİZMETİNDEN FAYDALANMAK İÇİN KİM NEREYE BAŞVURUR?
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
HASTANELER ARASI NAKİLLER
SAĞLIK BAKANLIĞI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
RENKLİ KODLAR.
AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÇALIŞTAYI 15 – 16 KASIM 2011 GRUP 2 İDARİ VE MALİ İŞ VE İŞLEMLER HAKKINDA SORUNLAR.
Kod alanları bilinmiyorsa CTRL+L tuşlarına basılarak yardım alınabilir.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
Strateji Geliştirme Başkanlığı
YARDIM, AMA KİMDEN? Kazanım: Eğitsel ve kişisel-sosyal sorunlarla karşılaştığında yardım alabileceği birimlere başvurur. 10. Sınıf 38 nolu kazanım etkinliği.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
AKILLI KART SAĞLIK SİSTEMİ
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
.   Kurumuza tedavi olmak için gelen servislerde yatarak tedavisine karar verilen yetişkin hastalarımızın saç ve yüz bakımlarını gerçekleştirmek 
HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ
Uzaktan Öğretim Online Ön Kayıt Sistemi Kullanım Kılavuzu
Herhangi bir kaza durumunda,
.  ..  Proje  Hastalarımıza sağlık problemleriyle birlikte artan psikolojik destek ihtiyaçlarını karşılamak, kendilerini güvenilir bir ortamda.
TRAFİK İŞARET VE LEVHALARI-2
Kurumun Adı: Bakırköy Rehberlik Ve Araştırma Merkezi Örnek Uygulamanın Adı: Online Randevu ve Rapor Sorgulama Sistemi Örnek Uygulamanın Kategorisi: Diğer.
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
İAY 103 ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ YÜK.HEM.DAĞHAN AYLANÇ
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Fatura İncelemeleri Dr. Önder GÜNGÖR
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Kamu Hastaneleri Birliği
MHRS nedir? Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS);
HOŞGELDİNİZ. İLK YARDIM Nedir? Herhangi bir kaza veya yaşamı tehlikeye düşüren bir durumda, sağlık görevlilerinin yardımı sağlanıncaya kadar, hayatın.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
Özürlü Öğrenci Birimleri Engelsiz Üniversite Birimleri 17.MAYIS.2010 Prof. Dr. Bülbin Sucuoğlu
 5, 6, 7 inci sınıflara yönelik olarak Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı, 28 Mayıs 2016 tarihinde Türkiye saatiyle saat 10.00’da yapılacaktır.
İlker KÖSE Bilgi Sistemleri Danışmanı Sağlık Bakanlığı
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
TS İ M Hata Geri Bildirimi. Algoritma Süreç Örnekler İ statistikler.
NİSAN 2016 TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ Levent ÖZGÜMÜ Ş Strateji Geli ş tirme Daire Ba ş kanı NİSAN 2016.
1.  2 3 S imple T riage A nd R apid T reatment.
ACİL BAKIM GEREKTİREN HASTALIKLARDA İLK YARDIM.
İLK YARDIM TEMEL BİLGİLER
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Satış Grubu Yöneticisi
2N® SingleTalk Lift Communicator
İLK YARDIM EĞİTİM MERKEZİ’NE
Özel Sağlık Sektörünün Sorunları
Hastaneler ve Bina Yönetimi
ÇOCUK YOĞUN BAKIMIN YAPILANDIRILMASI
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
Kadınlar İçin Sosyal Hizmet Önleyici Hizmetler Müdahale Hizmetleri

Medicaltourism.com.tr Nedir ?
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
Elektronik Hasta Kayıt Sistemlerinin Web Servisleri İle Desteklenmesi
Görüntü Arşivleme ve İletişim Sistemi (PACS - Picture Archiving and Communication System) Yasin KAYA – Karadeniz Teknik Üniversitesi Enformatik Bölümü.
112 ÇAĞRI MERKEZİ ARAMALARINDA EŞ ZAMANLI KONUM BULMA
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
Hemşirelik Kayıtları Planlama aşamasında hemşirelik girişimleri saptanırken, bunlardan kimlerin, hangi işlevlerden sorumlu olacağı ve ne zaman yerine.
Sunum transkripti:

  Kurumuza tedavi olmak için gelen yardıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımızın tedavi süresince destek ve yardımcı olmak  Yatarak tedavi olan engelli vatandaşlarımızın İhtiyaç duyulması durumunda ivedi olarak destek ve yardımcı olmak ENGELLİ YARDIM HATTI

  Hastanemizde tedavi olmak için gelen engelli vatandaşlarımızın yönlendirme hizmetlerinin bire bir destek hizmetleri veremediğinden  Yeterli danışma ve karşıla personelinin bu iş için ayrılamayacağından  Hastanemizin laboratuar, görüntüleme,servis,acil gibi birbirinden uzak birimlerde ihtiyacın oluşması  Engelli vatandaşlara yardım hizmetlerinin sürekliliği ve denetimi ve kontrolünün sağlanamadığı için Proje Gereksinimi

 Acil çağrı sistemleri

  Hastanelerimizde kurulan acil çağrı sistemlerine entegre edilen bu sistem  Acil çağrı ana sunucuda artırılan bir port üzerinden  Belirlenen çağrı numarası engelli çağrı için ayrılmış personelin bulunduracağı pager cihazı  Sisteme hastane içerisindeki bütün numaraların ve yardım istenecek yerlerin sisteme kaydedilmesi Proje için gerekli kaynaklar

 Sonuç  Hastanemizin herhangi biriminden 444 numarası arandığında yardım istenen telefon dahili numara girildiğinde otomatik olarak görevli personele çağrı gitmekte  Yapılan çağrı ve gidilen süre ve yapılan yardım raporlandığı için kontrol denetimleri yapılmakta varsa eksiklikler kayıt altına alınmak süretiyle giderilebilmekte

 Proje Serkan ÖZTÜRK İdari ve Mali Müdür