MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
Advertisements

ETİK GÜNÜ VE HAFTASI Mayıs 2013
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri S.17-27
İŞLETMELER VEYA KİŞİLERİN HEDEFİ, EN İYİ OLMAK İSTİYORUM + -
Okullarda Suç ve Şiddeti Önleme
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ ?
TOKİ ŞEHİT MUSTAFA DOLUMAY ANAOKULU
DEĞERLER EĞİTİMİ Selahattin Altınışık Nisan 2012.
DEĞERLER EĞİTİMİ YUSUF SAVAŞ İLKOKULU 2012– 2013 EĞİTİM – ÖĞRETİM YILI
ÇOCUK HAKLARI.
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
İl Milli Eğitim Müdürlüğü
DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
DEĞERLER EĞİTİMİ KUMKALE ORTAOKULU EKİM 2013.
EĞİTİMİN TOPLUMSAL TEMELLERİ
10 ARALIK DÜNYA İNSAN HAKLARI GÜNÜ İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nun 10 Aralık 1948 tarih ve 217 A (III)
DEZAVANTAJLI VE RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR KİMLERDİR?NASIL TESPİT EDİLİR?
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
MESLEK ETİĞİ. MENEMEN HALK EĞİTİM MERKEZİ 2014 – 2015 TÜRK HALK OYUNLARI YÖRE OYUNLARI ÖĞRETİCİSİ KURSU.
1- İmam Hatip Okulları nedir?
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
DEĞERLERİMİZ SELAMLAŞMA SEVGİ HOŞGÖRÜ. DEĞERLERİMİZ SELAMLAŞMA SEVGİ HOŞGÖRÜ.
DEĞERLER EĞİTİMİ.
Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Çalışmalar
BIRADOST SELKİ KIZILTEPE İLÇE SINIF ÖĞRETMENLERİ ZÜMRE KOÇU
BİRLİKTE YAŞAMAK BİRLİKTE YAŞAM KÜLTÜRÜ. ÖNCE İNSAN ÖNCE İNSAN!
ÖNCE HUZUR Gelecek Elimizde.... VİZYON İÇİN SLOGANIMIZ: GELECEK ELİMİZDE... HAYAT İÇİN SLOGANIMIZ: MANAS ÜNİVERSİTESİ. HUZUR İKLİMİ. Önce Huzur.
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
Vatandaşlık Sorumluluklarımız
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
T.C. İSTANBUL VALİLİĞİ Vefa Lisesi Müdürlüğü
DEĞERLER EĞİTİMİ ANADOLU EFES İLKOKULU.
Etik, bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan ortak yaşamı mümkün kılan ahlaki açıdan doğru - yanlış ya da iyi – kötü gibi terimleri içinde.
Çocuk Hakları Evrensel Bildirgesi
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof.Dr.Ertuğrul YAMAN
DEĞERLER EĞİTİMİ ERENLER ORTAOKULU.
YILMAZKÖY ORTAOKULU COMENIUS İÇERİK PROJEN İ N HEDEFLER İ COMENIUS NED İ R ? PROJEN İ N ÖZET İ YILMAZKÖY ORTAOKULU PROJEN İ N ÇIKI Ş NOKTASI.
NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ ?
EĞİTİMDE ETİK KURALLAR
DEĞERLER EĞİTİMİ VE GENÇLİK
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER
Etik İle İlgili Temel Kavramlar
Hazırlayan: Mustafa KUMCU Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Öğretmeni
Yrd Doç Dr Mehmet KARATAŞ Tıp Tarihi ve Etik AD
AHLAK FELSEFESİ (ETİK).
İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ
IV. Ünite Ahlak Felsefesi ETİK.
HOŞ GELDİNİZ … YAZ KUR’AN KURSU NEDİR ? YAZ KUR’AN KURSLARI, OKULLARIN TATİL OLDUĞU AYLADA, İLKÖĞRETİMİN 5. SINIFINI TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLER İÇİN KANUNÎ.
DEĞERLER EĞİTİMİ.
Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Çalışmalar
Sosyal Hizmet Etiği Doç.Dr. Elif Gökçearslan Çifci
Teknoloji ve tasarım dersi
SOSYAL BİLGİLER DEĞER ÖĞRETİMİ.
KAMU YÖNETİMİNDE ETİK.
Sizce beden eğitimi ve sporun amaçları nelerdir?
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Yaygın eğitim 1.
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
Din,Ahlak, Değer İlişkisi Ve Eğitimi
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN TEMEL FELSEFESİ
Test 1.
Etik TANIMI ETİK, KİŞİNİN DAVRANIŞLARINI TEMEL ALAN AHLAK İLKELERİNİN TÜMÜDÜR. ETİK, İNSANLARA İŞLERİN NASIL YAPILMASI GEREKTİĞİNİ BELERLEMEDE YARDIMCI.
Etik TANIMI ETİK, KİŞİNİN DAVRANIŞLARINI TEMEL ALAN AHLAK İLKELERİNİN TÜMÜDÜR. ETİK, İNSANLARA İŞLERİN NASIL YAPILMASI GEREKTİĞİNİ BELERLEMEDE YARDIMCI.
“Saygı” bir şeye, bir kimseye karşı çekinme ile birlikte duyulan sevgi, değer duygusu anlamına gelmektedir. Saygı bir değer olarak insan ilişkilerinin.
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
TEMEL HUKUK Doç. Dr. Mustafa ÇEKER.
Sunum transkripti:

MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU   EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ Toplumsal hayatı oluşturan, insanları birbirine bağlayan, gelişmeyi, mutluluğu ve huzuru sağlayan risk ve tehditlerden koruyan ahlaki, insani, sosyal ve manevi değerlerimizin tüm bireylere kazandırılmasında en önemli etken eğitimdir. Bu kazanımlarımızın öğrencilerimize aktarılması değerler eğitimini oluşturmaktadır.

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ Değer eğitimi; Ahlaki, Kültürel, Ruhsal, Toplumsal ve bireysel alana ilişkin uygun duyarlılık geliştirmeyi ve bunları içselleştirmeyi içerir.

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ Toplumsal ve insani değerler insan yaşamının en önemli yanını oluşturur. Temizlik ve Hijyen Sevgi-Saygı Adalet ve Dürüstlük Dostluk, Sorumluluk Yardımlaşma, Vefa, Barış ve Vatanseverlik ve benzerleri önem verilen toplumsal değerlerdir.

NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ? Gençler arasında şiddet ve suç oranlarının artışı Sigara uyuşturucu madde bağımlılığındaki artış

NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ? Televizyonlarda şiddet içerikli programlar,   Sahtekârlıkta artış (yalan söyleme, kopya çekme ve hırsızlık)  Anne-babaya, öğretmene, yetkili kişilere karşı gelme,

NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ? İş ahlâkında düşüş,   Kişisel ve toplumsal sorumluluk bilincinde azalma, Toplumsal değerlerimizdeki erozyonun giderek arttığı gözlemlenmiştir.

DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ AMAÇLARI Öğrencilerimize “Milli, Manevi, Evrensel ve Etik Değerler" bilincini ve "İnsan Hakları ve Demokrasi” kültürünü kazandırmak Çocukların kazandıkları değerleri davranışla ifade etmeleri yönünde fırsat vermek.

DEĞERLER EĞİTİMİ PROGRAMININ AMAÇLARI İnsan haklarının özünü oluşturan “özgürlük, eşitlik, hoşgörü, barış, dürüstlük ve doğruluk” gibi temel insani değerlerle beraber iyi niyet, incelik, saygı, sadakat, vefa, ölçülülük, yüreklilik, sorumluluk ve adalet gibi etik değerler bilinci geliştirmek,

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ

EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ