Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eğitim, Kültür,Turizm ve spor
Advertisements

SPOR VE ÇEVRE KAMU KURUM VE KURULUŞLARIN SPORA ETKİSİ
SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
DERBENT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞLERİ
MEVCUT DURUM ANALİZİ-1 İlçe MEM SP Üst Kurul Üyeleri İlçe Mem Müdürü
6360 Sayılı Kanun On Dört İlde Büyükşehir Belediyesi Ve Yirmi Yedi İlçe Kurulması İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına.
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
T.C. BOLU VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. T.C. BOLU VALİLİĞİ 2013 Yılı Yatırım Ödenekleri2013 Yılı Yatırım Ödenekleri İlkokul –Ortaokul - Anaokulu.
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Yüksekova Cemal Sala İlköğretim Kurumu
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
SİİRT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI; *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm 13 basamaktan oluşur. 13.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
“BEYAZ BAYRAK” KASTAMONU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 03/08/2015.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
ÇAYIROVA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
ULAŞ İLÇESİ BRİFİNG DOSYASI EKİM İLÇENİN TARİHİ, KÜLTÜREL, NÜFUS VB. BİLGİLERİ: İlçemizin yerleşim tarihi oldukça eskidir. Kuruluş tarihi bilinmemekle.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
 KİLİS MÜBECCEL – SUPHİ YAVAŞÇA SOSYAL BİLİMLER LİSESİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
GÖLCÜK ADNAN MENDERES ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2015
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
ŞEHİT YAKUP SÜRÜCÜ ANADOLU LİSESİ
Karşılaştırmalı Eğitim
Okul Resimleri. Misyon: Kısa ve öz Vizyon: OKUL GENEL GÖRÜNÜM RESMİ TARİHÇE Binanın Hizmete Giriş Tarih Bina En-Boy Oturum alanı(m2) Bahçe Yüz Ölçümü(m2)Tapu.
Sunum transkripti:

Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı

İlçemiz Orta düzeyde gelişmiş sanayisi, tarım ve termal turizmi ile 1 yüksekokulu bulunan ilçemizde, kasaba ve köylerden şehir merkezine yönelen göç olayları nedeniyle son nüfus sayımına göre İlçe merkez nüfusu 42939 ‘tür. İlçemizin köyler dahil genel nüfusumuz 73170 ‘dir.

Yöneticilerimiz Yöneticiler (İlçe Milli Eğitim Müdürü, Şube Müdürü, Okul Müdürü, Müdür Yardımcıları) 99 Öğretmenler (Müdür Ytk. Öğrt., Öğretmen, Ücretli Öğrt. 731 Genel İdare Hizmetleri (Şef, Sayman, VHKİ, Memur, Teknisyen, Hizmetli, İşçi) 52 T O P L A M 882

Personel Şef 6 Sayman 1 VHKİ 8 Teknisyen 3 Memur 5 Aşçı Hizmetli 26 Sözleşmeli İşçi 2 T O P L A M 52

Yöneticilerimiz İlçe Milli Eğitim Müdür V. 1 Şube Müdür 2 Okul Müdürü 34 Müdür Baş Yardımcısı 5 Müdür yardımcısı 60

Öğretmenlerimiz Müdür Yetkili Öğretmen 4 Öğretmen 659 Ücretli Öğretmen 68 T O P L A M 731

Kurum Sayıları Anaokulu 2 İlköğretim Okulu 24 Ortaöğretim Okulu 10 Yaygın Eğitim Kurumu 3 Özel Öğretim Kurumu (Özel İlköğretim Okulu 1, Dershane 6, Kurs 1, Rehabilitasyon Merkezi 2, MTSK 3, Öğrenci Yurdu 3) 16 TOPLAM 55

Öğrenci Sayıları Anaokulu 151 Uygulama Sınıfı 16 İlköğretim Okulu 8069 (Kız Teknik ve Meslek Lisesi Bünyesinde) 16 İlköğretim Okulu 8069 Ortaöğretim Okulu 3736 Yaygın Eğitim Kurumu (Halk Eğitim Merkezi Hariç) 450 TOPLAM 12422

Okul Öncesi Eğitim

Okul Öncesi Öğretmen Sayısı : 38 Okul Öncesi Derslik Sayısı : 38 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 17.8 Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 17.8

Okullaşma Oranı (2006 Doğumlular): % 82,64 Okul Öncesi Öğrenci Sayıları 2006 Yılı Doğumlular 2007 Yılı Doğumlular 2008 Yılı Doğumlular 537 109 31 Toplam 677 Okullaşma Oranı (2006 Doğumlular): % 82,64

Okul Öncesi Öğrenci Sayıları Resmi Özel Bağımsız Anaokulu 151 - Anasınıfı Sayısı (İlköğretim Bünyesinde) 484 28 (Kız Teknik ve Meslek Lisesi Bünyesinde) 16 T O P L A M 677

Anaokulu ve Anasınıfı Şube Sayıları Bağımsız Anaokulu 2 8 İlköğretim Okulları Bünyesinde 21 27 Kız Teknik ve Meslek Lisesi Bünyesinde 1 Özel Okul Bünyesinde

İlköğretim

Bütün okullarımızda normal eğitim yapılmaktadır. İlköğretim Okulları 1-8 Sınıflı 21 1-3 Sınıflı 4 T O P L A M 25 Bütün okullarımızda normal eğitim yapılmaktadır.

* Özel İlköğretim Okulu İlköğretim Okulları Merkez 10 + 1* Belde 2 Köy ( 1-8 Sınıflı) 8 Köy ( 1-3 Sınıflı) 4 T O P L A M 25 * Özel İlköğretim Okulu

Derslik ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı İlköğretim Derslik ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Okul Sayısı Derslik Öğrenci Başına Düşen Öğretmen Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Merkez 11 237 6120 25,8 329 18,6 Belde 2 37 744 20,1 41 18,1 Köy ( 1-8 Sınıflı) 8 75 1157 15,4 74 15,6 Köy ( 1-3 Sınıflı) 4 48 3,7 12 T O P L A M 25 362 8069 22,3 448 18

Ortaöğretim

Ortaöğretim Okulları İhtiyaçlarımız TOPLAM 10 Anadolu Öğretmen Lisesi Anadolu Lisesi 2 Genel Lise 1 İmam Hatip Lisesi Kız Teknik ve Meslek Lisesi Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Sağlık Meslek Lisesi Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi Ticaret Meslek Lisesi Çok Programlı Lise TOPLAM 10 İhtiyaçlarımız Anadolu Öğretmen Lisesi Tarım Meslek Lisesi Enerji Lisesi

Genel Ortaöğretim Okulları Sayısı Öğrenci Öğretmen Derslik Derslik Başına Düşen Öğrenci Anadolu Liseleri 2 732 61 42 17,4 Genel Lise 1 645 32 28 23, T O P L A M 3 1377 93 70 19,6

Mesleki Ortaöğretim Okulları Sayısı Öğrenci Öğretmen Derslik Derslik Başına Düşen Öğrenci Din Öğretim Genel Md. 1 415 28 17 24,4 Erkek Teknik Genel Md. 2 900 69 14 64,2 Kız Teknik Genel Md. 428 32 25,2 Sağlık İşleri Daire Başk. 248 22 10 24,8 Ticaret Turizm Öğrt. Genel Md. 368 36 26,3 T O P L A M 6 2359 165 72 % 32

Yaygın Eğitim

Yaygın Eğitim Okul Türü Halk Eğitim Merkezi ve ASO 1 Mesleki Eğitim Merkezi Öğretmenevi ve ASO T O P L A M 3

Kurs ve Kursiyer Sayısı 2010-11 Halk Eğitim Merkezi Kurs ve Kursiyer Sayısı Genel Kurslar Açılan Kurs 135 Katılan Kursiyer 1535 Okuma Yazma Kursları (1 Şubat 2012 Tarihi itibariyle) 26 Sertifika Alan 284

2011 Yaygın Eğitim Kursları Halk Eğitim Merkezi Açılan Kurs 161 Katılan Kursiyer 1690 Öğretmen Sayısı 8 Mesleki Eğitim Merkezi 6 88 14

Özel Öğretim

Özel Öğretim Kurum Sayıları Kurum Türü Sayısı Özel İlköğretim Okulu 1 Dershane 6 Kurs MTSK 3 Rehabilitasyon Merkezi 2 Öğrenci Yurtları TOPLAM 16

Özel Öğretim Kurs ve Dershaneler Kurs ve Öğrenci Sayıları Kurslar Açılan Kurs Sayısı 7 Kursiyer Sayısı 63 Öğretmen Sayısı 2 Dershaneler 130 1743 84

2010-11 Eğitim Öğretim Yılı Ortaöğretime Devam Eden Öğrenci Sayıları 1117 İlköğretim mezunundan 1039’u Ortaöğretime kayıt yaptırdı. 380’ni Genel Ortaöğretim Liselerine Kayıt yaptırdı % 38,98 639’u Meslek Liselerine Kayıt yaptırdı % 61,02

Okullaşma Oranı % 82,64 % 100 % 93 Okul Öncesi 6 Yaş İlköğretim Ortaöğretim % 93

Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Plan

Stratejik Plan Amaç: 10/12/2003 tarih ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununda yer alan stratejik planlamaya ilişkin hükümler doğrultusunda kurumumuzun mevcut durum, misyon ve temel ilkelerinden hareketle geleceğe dair oluşan dikey vizyon kapsamında; yine vizyonumuza uygun amaçlar ile bunlara ulaşmayı mümkün kılacak hedef ve stratejilerden oluşmuş; izleme ve değerlendirme süreçleri yapılandırılarak hayata geçirilmiştir. Kapsam: Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Bağlı Kurumlar Süre: 01 Ocak 2010 -31 Aralık 2014 (5 yıllık Dönem)

Stratejik plan performans değerlendirme Çalışmaları Amaç : Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik planı performans değerlendirmesini yapmak   Kapsam : Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve bağlı kurumlar Süre : 2010-2014 -5 yıl arasında (her yıl 1 defa)

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo da Vinci “Mesleki Eğitimde İş Güvenliği”

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo da Vinci - IVT “Öğrenci Stajı”

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Grundvig

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Comenius

ÖĞRENMENİN SINIRI YOK

Toplam Kalite Yönetimi Çalışmaları AMAÇ : Çağın getirdiği değişim ve gelişmelerin doğru algılanıp değerlendirilmesini,sürekli eğitim çalışanların niteliklerinin yükseltilmesini,hizmet sunumundaki kaliteyi artırarak hizmetten yararlananların memnuniyetinin arttırılmasını,işin ilk seferinde doğru yapılmasına, karar alma sürecinde tam katılımın gerçekleştirilmesini ve verilerle yönetim anlayışını hakim kılmak. KAPSAM : Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Bağlı Kurumlar SÜRE :Sürekli

Kamu Hizmetleri standartları AMAÇ : Kamu kurum ve kuruluşlarında, görev alanları itibariyle ‘’KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA UYULACAK USUL VE ESASLARA İLİŞKİN YÖNETMELİK’’de öngörülen esaslara göre; İlgili idari hukuki ve teknik düzenlemelerin tamamlanıp hayata geçirilmesinde tüm kurum ve kuruluşlarımıza rehberlik yapmak. KAPSAM:Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Bağlı Kurumlar. SÜRE:Sürekli

Enerji Verimliliği Eğitim çalışmaları

Kişisel Gelişim Günleri Amaç : Tüm Eğitim Paydaşlarının kişisel eğitimlerine katkı sağlayarak insan kaynaklarının niteliğini arttırmaya yardımcı olmak. Kapsam : Tüm Eğitim Paydaşları Süre : Sürekli

OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI Amaç:Eğitimcilerin,eğitim ve öğretim etkinlikleri ve iletişim becerilerini belirlemek Kapsam : Eğitimciler ve eğitim yöneticileri Süre: Sürekli

Okul müdürlerinin Eğitim Yönetimi Alanında Eğitim ihtiyaçlarına ilişkin görüşleri AMAÇ : Eğitim yöneticilerinin Eğitim Yönetimi Alanında Eğitim alanında eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve destek eğitim programları geliştirmek. Kapsam :Tüm eğitim yöneticileri Süre : Sürekli Sefa SAYGILI Halit ERTUĞRUL Doğan CÜCELOĞLU

Öğrenme nesnesi proje yarışması Amaç : Ülkemizin ihtiyaç duyduğu bilim ve teknoloji alanındaki rekabetçi insan gücünü yetiştirmek, bilgi teknolojileri konusunda yetenekli bireyler için yeteneklerini milli ve evrensel kültüre katkı sağlayabilecekleri ortam düzenlemelerini sunmak,ülke genelinde tesisi edilen bu tür ortamlarla bilgi teknolojilerinin kullanılmasına yönelik kişilerin öz yeterliliklerini geliştirmektir. Kapsam : Eğiticiler ve öğrenciler Süre : Sürekli

Trafik Okulu

Kardeş Okul

Yenilikçi Öğretmenler Formu

Mavi Kapak Atık Pil

Uluslararası Çocuk Festivali

Bakanlıktan Gelen 3.500.000,00* Özel İdare Bütçesi 1.450.838.48+1.500.000.00** =2.950.838.48 Halk Katkısı 68.000+60.000+80.000=820.000 T O P L A M 7.950.838.48 TL * Anadolu Lisesi Yeni Binası İçin Ayrılan Ödenek ** Özel İdare Bütçesinden 3 okula yeni bina yapımı ödeneğidir.

Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İşin özelliği Tamamlanan işler Devam eden işler Planlananlar Toplam Köy Merkez Derslik sayısı İş sayısı Ana okulu Yeni dershane   4 1 Ek derslik Onarım İlköğretim okulu 28 3 26 2 ek derslik 6 pansiyon Spor salonu lojman onarım Orta öğretim 24 40 78 7 30

Gönen İlçe Özel İdaresi Harcama Kalemi Açıklama Tutar Okul Bakım ve Onarım Giderleri 128.151,54 Diğer Yayın Alımları 1.883,28 Su Alımları 50.161,04 Yakacak Alımları 143.993,78 Elektrik Alımları 81.049,11 Bilgiye Abonelik Giderleri 11.527,33 Yolcu Taşıma Giderleri 1.028.094,80 T O P L A M 1.144.860,88