Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI
Genel Tanıtım Firma Tanıtımı (Sektör, iş tanımı) Firmanın ihracat odaklı SWOT Analizi Ürün tanıtımı Ürünün SWOT Analizi
Hedef Pazar Seçimi (Kriterler &Yöntem, Strateji) Pazar Araştırması Pazar potansiyelinin değerlendirilmesi Ürün-Pazar eşleştirmesi Pazara giriş stratejisi (veri tabanları, itc trade map)
Segmentasyon Konumlandırma İhraç ürününün geliştirilmesi Seçilen pazarın kalite standart & sertifikasyonları
Fiyatlandırma Maliyetler İhracat Koşulları Rekabet Analizi
Firma Tanıtım & Hazırlık Web sitesi oluşturma/yenileme Katalog/broşür Fuarlar B2b araçları
Müşteri Bulma & Tutundurma Müzakere & Yazışma Uluslar arası sözleşmeler, İhracat sözleşmesi Dağıtım kanalları (aracı, acente vs.)
İhracat Operasyonları Ödeme Şekilleri Teslim Şekilleri Gümrük, nakliye ve depo gibi lojistik organizasyonları
İhracatın Finansmanı Gerekli makine alımı, ar-ge faaliyeti, insan kaynakları yatırımları
Kullanılacak Devlet Yardımları Destekler, teşvikler
Teşekkürler..