Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
Advertisements

TEMEL LOJİSTİK Doç. Dr. Murat ERDAL muraterdal.com.
Strateji Tasarımı İlker acar.
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
EKONOMİ BAKANLIĞI HİBE DESTEK PROGRAMLARI
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
CHICAGO POS for TURKISH HOME TEXTILE TÜRK EV TEKSTİLİ SEKTÖRÜ İÇİN ŞİKAGO SATIŞ NOKTASI 444 CENTER Inc.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar Anket Sonuçları Amerika I. Ticaret Müşavirleri Konferansı Nisan Nisan 2011 TİM Dış Ticaret Kompleksi.
Lojistik Yönetiminde Freight Forwarder
Sağlık Turizminde Devlet Desteğinin Önemi ve Yabancı Sermaye Hüseyin ÇELİK Acıbadem Adana Hastanesi Direktörü II.Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi Antalya.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
Amerikan Ticaret Müsteşarlığı 2013
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİNİN DESTEKLENMESİ
XXX Ambalaj İSO DIŞ TİCARET OKULU 20 EKİM 2011
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ DIŞ TİCARETTE BAŞLICA RİSKLER 1. ALICI RİSKİ: Mal bedelini kasıtlı olarak ödemez, ödeme güçlüğüne düşebilir,
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
İHRACATA YÖNELİK DEVLET YARDIMLARI PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ - İBGS 2009/5 YURTDIŞINDA DÜZENLENEN FUARLARA KATILIM - İBGS 97/5.
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar Anket Sonuçları Uzakdoğu Pasifik I. Ticaret Müşavirleri Konferansı Nisan Nisan Nisan.
Afrika Sanayici ve İşadamları Derneği «Türk Özel Sektörünün Afrika’ya Açılan Kapısı» THE GATEWAY TO AFRICA.
Değer ve Tedarik Zinciri Analizleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
İZMİR – İSTANBUL – GEBZE
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Bilişim sistemlerinin türleri
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Gümrük Birliği’nin Güncellenmesi Süreci
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
TÜRK ODA GELİŞTİRME PROJESİ (TOGP)-2 PROJE SONUNDA UZUN DÖNEM ETKİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ 07/02/2008 – TOBB - ANKARA.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
AHUM Destekleri: İHRACAT UYGULAMASI
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
Network Oluşturma.
Ocak 2016 Aralık 2017 Temmuz 2015 Haziran Ekim 2014 Ilk kontratlara ve site yapım islerine baslanması Aralık 2017 Samsun Lojistik Merkezinin.
LOJİSTİKTE KURULUŞ YERİ SEÇİMİ
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
FUAR TURİZMİ FUAR NEDİR?.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
FUAR ORGANİZASYONU.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
İnternet Programcılığı II
Kaynak göstererek kullanabilirsiniz.
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası.
TÜRKİYE’DE GİRİŞİMCİLİĞİN ÖZENDİRİLMESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI

Genel Tanıtım Firma Tanıtımı (Sektör, iş tanımı) Firmanın ihracat odaklı SWOT Analizi Ürün tanıtımı Ürünün SWOT Analizi

Hedef Pazar Seçimi (Kriterler &Yöntem, Strateji) Pazar Araştırması Pazar potansiyelinin değerlendirilmesi Ürün-Pazar eşleştirmesi Pazara giriş stratejisi (veri tabanları, itc trade map)

Segmentasyon Konumlandırma İhraç ürününün geliştirilmesi Seçilen pazarın kalite standart & sertifikasyonları

Fiyatlandırma Maliyetler İhracat Koşulları Rekabet Analizi

Firma Tanıtım & Hazırlık Web sitesi oluşturma/yenileme Katalog/broşür Fuarlar B2b araçları

Müşteri Bulma & Tutundurma Müzakere & Yazışma Uluslar arası sözleşmeler, İhracat sözleşmesi Dağıtım kanalları (aracı, acente vs.)

İhracat Operasyonları Ödeme Şekilleri Teslim Şekilleri Gümrük, nakliye ve depo gibi lojistik organizasyonları

İhracatın Finansmanı Gerekli makine alımı, ar-ge faaliyeti, insan kaynakları yatırımları

Kullanılacak Devlet Yardımları Destekler, teşvikler

Teşekkürler..