 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
CEIT 101 Teorik Emrah Soykan - Konu 3 -.
Advertisements

HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER ŞEKİL , RESİM EKLEME TABLO EKLEME
Neler Öğreneceksiniz ? Windows ve temel bileşenleri,
KLAVYE KULLANIMI.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ MİCROSOFT WORD
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
İSİM UZAYLARI.
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
“THE DESIGN DOCUMENT” Oktay Dönmez
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
Bilgisayar Uygulamaları II
Tasarım Aşamaları.
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
MART 2013 İŞLETİM SİSTEMLERİ.
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi (Microsoft Powerpoint)
Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci
STORYTELLING Game Design Denizer Yıldırım.
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
Bilgisayarda Ofis Programları
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
MİCROSOFT WORD 2003.
MULTI-PLAYER Damla KIZILTAŞ. Overview  “No one on their death bed ever said, ‘I wish I’d spent more time alone with my computer.’” — Dani Bunten Berry.
Game Design Theory and Practice
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
EYLÜL 2014 İŞLETİM SİSTEMLERİ Bilgisayar Uygulamaları.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
Oyun Tasarımında Bölüm Tasarımı
HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
POWERPOİNT BERİL ŞENDOĞAN.
Storytelling Özge GİRAY KARADAĞ
Oyun Mekanikleri & Elementleri
KLAVYE VE KISAYOL TUŞLARI Hazırlayan: Pınar KORKMAZ Bil.Tek.Öğretmeni.
FOCUS.
BİLGİSAYARLI KONTROL LABVIEW
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
WİNDOWS LİVE MOVİE MAKER
MULTI-PLAYER TOLGA KAYNAROĞLU. Multiplayer nedir? Internete bağlı oyuncuların sanal dunyada birbirleri ile iletişime geçerek oynayabilecekleri oyun tipi.
TASARIM DOKÜMANLARI TOLGA KAYNAROĞLU.
Modül 1: Giriş. Genel Bakış Temel.NET kavramları Geliştirme ortamında gezinti Bir C# projesi oluştur Use Visual Studio.NET Veriye eriş Hata ayıkla ve.
BİLGİSAYAR NEDİR?.
BİLGİSAYAR NEDİR?.
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
POWERPOINT 2010 KULLANIMI TEMEL SUNUM İŞLEMLERİ
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
MS WORD Kullanımı OFFICE DÜĞMESİ HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
OYUN GELİŞTİRME DÖKÜMASYONU BUKET ALBAYRAK 17.BÖLÜM BCO623.
BTÖ 716 Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı Ders Sorumlusu: Hakan TÜZÜN Hazırlayan: Ömer DEMİR Bahar Eğitim-Öğretim Dönemi Hacettepe Üniversitesi.
YAZILIM DEĞERLENDİRME
TETRİS PROJEYİ HAZIRLAYANLAR: Murat Karacaköylü
Soru Savaşları Dökümantasyon
ENGiNHoCa KLAVYE.
Neler Öğreneceksiniz ? Windows ve temel bileşenleri,
The Elements of Gameplay
Bölüm Tasarımı Emre Avan.
WORD KULLANIMI Office Word Programı ile çalışma sayfamıza  Yazı yazabilir,  Yazılarımızın görünümlerini değiştirebilir,  Tablolar oluşturabilir,  Resim.
BİLGİ ve İletİŞİM TeknolojİSİ
Game Design Theory And Practice
powerPoint nedir
Dijital Öyküleme
T.C. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Chapter 3: Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology and Story
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Bilişim Teknolojileri Öğrt.
NX SIEMENS NX CAD DÖKÜMAN 2019.
Sunum transkripti:

 BOKEMON NEW WORLD

  Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler

  Giriş  Oyunun Hikayesi  Oyunun Türü  Hedef Kitle Oyuna Genel Bakış

  Oyun 3 boyutlu bir aksiyon oyunudur. Oyun kanalizasyonların içinde geçmektedir. Karakterimiz bir dışkıdır ve kanalizasyonun içindeki dolambaçlı boruların içinde ilerlemektedir. Giriş

  Dışkıların, nesillerini sonlandıracak arıtma sistemine karşı mücadelesi. Oyunun Hikayesi

  Oyunumuz koşu (runner) oyunudur. Oyunun Türü

  Oyun herkesin günün her anında oynayabileceği bir oyundur. Bu nedenle 7 yaşından büyük herkes oynayabilir. Hedef Kitle

  Oynanış  Karakterler  Seviye Tasarımı  Engeller  Silahlar  Oyun Fiziği  Yapay Zeka Oyun Mekanikleri

  Karakter sürekli ilerlemektedir. Oyuncu ok tuşlarını kullanarak karakteri kontrol eder, karakter sağa sola hareket edebildiği gibi ileri tuşuna basıldığında hızlanabilir, geri tuşuna basıldığında ise yavaşlayabilir. Space tuşuna basıldığında karakter farklı mermilerle düşmana zarar verebilir. Oynanış

  Ana Karakter  Düşman Karakter (fare, canavar) Karakterler Ana Karakter Fare

  Mazgal  Pervane  Delik Engeller

 Seviye Tasarımı  Tüm bölümlerde amacımız boruların içinden ilerleyerek kanalizasyonun çıkışına canlı olarak ulaşmaktır. Bölümlerde ilerledikçe oyun hızlanır, mücadele artar. Her yeni bölümde düşmanlar artar, çeşitlenir ve zorlaşır.

  Normal : Herhangi bir güç almadan atılan mermi. Bu mermi her atıldığında karakterimizin canından düşürür.  Zeytin Çekirdeği: Hasarı düşük fakat çok seri şekilde atılabilir.  Mısır: Düşmana atıldığında patlayarak düşmana zarar verir.  Boncuk: Arka arkaya duran düşmanları öldürür. Silahlar

  Ana karakterin boru içinde hareketi  Mermilerin hedefi bulup bulmadığının kontrolü  Engellerin hareketleri. Oyun Fiziği

  Düşman karakterlerin rastgele borunun içinde önceden belirli olmayan noktalarda oluşması  Düşman karakterlerin ana karakteri fark etmesi ve bunun doğrultusunda hareketi Yapay Zeka

  Genel Bakış  Arayüz ve menü tasarımı  Karakter Tasarımı  Mekan Tasarımı  Hikaye tasarımı  Karakter ve Mekanın modellenmesi Oyun Görselleri

  Oyun içi grafikler 2D ve 3D tarzında oluşturulmuştur.  2D: Hikaye tasarımı  3D: Oyun içi modelleme Genel Bakış

  Ana Menü: Yeni Oyun, Hazırlayanlar, Çıkış  Oyun içi Menü: Ana Menüye Dön, Sesi Kapat  HUD: Sağlık Çubuğu, Özel Mermi Sayısı, Skor Arayüz ve Menü Tasarımı

 Karakter Tasarımı  Karakterler için yapılan konsept çizimleri

 Karakter Tasarımı

  Oyunun ilk bölümü boru içinde geçiyor. Mekan Tasarımı

  Oyunun açılışında karşımıza çıkan çizgi-öykü türünde, hikayeyi özetleyen çizimlerden oluşmaktadır. Hikaye Tasarımı

  Ana karakter dışkı ve düşman karakter fare Autodesk Maya programında modellendi ve hareket animasyonu eklendi. Karakter ve Mekanların Modellenmesi

  Ses Efektleri : Oyun içinde kullanılan ortam sesleri, karakterlere ait sesler ve ekstra gerekebilecek sesler bulundu ve düzenlendi.  Müzikler : Oyunun giriş menüsünde, hikaye arkaplanında ve oyunun oynanışı esnasında çalacak olan müzikler basit düzeyde bestelendi ve kullanıma hazır hale getirilmeye çalışıldı. Ses ve Müzik

  Unity 3D Oyun motoru olarak Unity 3D tercih edilmiştir. Oldukça kullanışlı bir IDE ile birlikte gelen Unity 3D hiyerarşik blok yapısı, görsel düzenleme ve detaylı property inspector gibi araçların yanında canlı ön izleme barındırması, Unity 3D’yi oldukça kullanışlı hale getiriyor. Teknik Analiz

  Unity 3D Daha önceki derslerden de rahatlıkla hatırlanabileceği üzere Game Design Tools, bir oyun geliştirme süreci için oldukça kritik bir rol oynamaktadır. Özellikle görsel property inspector ve live preview özellikleri, bu proje kapsamında geliştirme sürecine hız vermek için bolca kullanılmıştır. Teknik Analiz

  Unity 3D Unity 3D için yazılan projelerin hemen hemen tüm platformlara da aktarılabiliyor olması birçok geliştirici için büyük oranda vazgeçilmez olarak kendisini konumlayabilmiştir. Windows, MacOS, iOS, Android, Xbox360, PS3 ile Unity Web Player yardımıyla web platformuna taşınabiliyor. Teknik Analiz

  Unity 3D Yazılımcılara herhangi bir oyun motorunun sağlayacağı standart bileşenleri sağlamasının yanı sıra, çeşitli programlama dillerinde (C#, JavaScript, Boo) kod yazma imkanı da sağlayan Unity 3D’nin desteklediği JavaScript scripting dili, yazılım ekibi tarafından daha adapte olunabilir bulunduğu için projemizde tercih edilmiştir. Teknik Analiz

  Unity 3D Oyunun ana karakteri için kokuşmuşluk ve iz bırakma yetilerinin kazandırılması amacıyla parçacık ve ses efektleri ile motorun fizik kabiliyetlerinden faydalanılmıştır. Oyun geliştirme sürecini oldukça hızlandırmış olması açısından, Unity 3D, ekibin beğenisini kazanmıştır. Teknik Analiz

 SON #direngeziparki