Çocukların % 90’ı bilgisayar oyunları oynar. Oyuncuların yaş ortalaması 33’tür.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Oyun Oyunlaştırma Yöntemi
Advertisements

Hayatımızı Kolaylaştıran Basit Makineler
REHABİLİTASYON PROJESİ
Ünite : 2 (Toplama İşlemi)
Oyun Programlama (Yapay Zeka)
Oyun Programlama ve Tasarıma Giriş
SATRANÇ KULÜP TANITIMI
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Allah bize ne marka araba kullandığımızı sormayacak... Ama gerektiğinde kaç çaresiz insana yardım etmek için arabamıza aldığımızı soracak Allah bize kaç.
BÜYÜKLERİMİZİN ÇOCUKKEN OYNADIĞI OYUNLAR.
Chapter 13: Multi-Player Murat Yücel. 1- Multi-player kavramına genel bakış 2- Motivasyon 3- Multi-player oyun yapıları 4- Tasarım faktörü 5- Multi-player.
BİLİŞSEL PSİKOLOJİ BEYİN/Nöro-Psiko-Anatomi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
Similasyon (Benzetim)Tekniği
Hazırlayan: Selen Çelikkol Bilgisayarların hayatımızda çok yeri vardır. Arasan şıp diye bulur. Aklına bir soru takılırsa cevap orada olur her zaman.
CİN ALİ İNTERNETTE ALIŞVERİŞ YAPIYOR
SOSYAL BİLGİLER BEYNİ NASIL DEĞİŞTİRİR?
BÖLÜM V: FOCUS NAZAN SEZEN. “Akışı hisset… Akıntının bir parçası olmak için, amacı anlamalısın” Warrel Dane.
Philips 66 Tartışma Tekniği (1/6)
MÜZİKSEL/RİTMİK ZEKÂ.
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Bölüm 5: ODAK Game Design Theory and Practice 2Ed BTÖ616 | Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | Pınar Nuhoğlu “Akışı hisset… Akışın bir parçası.
FUTBOLDA MOTOR ÖĞRENMENİN BİYOLOJİK TEMELLERİ
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
BÜYÜKLERİMİZİN ÇOCUKKEN OYNADIĞI OYUNLAR.
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE BİLGİSAYAR OYUNLARININ ETKİLERİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Toplumsal Duyarlılık Projesi
OYUN ANALİZİ HAZIRLAYAN: MERVE SAYAR. TANITIM Tasarımcı: Will Wright Yapımcı: Maxis Yayımcı: Electronic Arts Yıl: 2000 Tür: Strateji / Yaşam Simülasyonu.
HİKAYE ANLATIMI.
Özel Gereksinimli Çocuklar
ENES KARAAĞAÇ TÜRKÇE ÖĞRETMENLIĞI II. SıNıF (ÖRGÜN ÖĞRETIM) Web 2.0 Araçları Tanıtım Sunusu.
VERİ, BİLGİ VE ENFORMASYON
Gesture – Based İnterfaces
BTÖ521-Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
BEYİNLE İLGİLİ 6 İLGİNÇ ŞEY
BALE Seçil Akbaş MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtda ş İNGİLİZCE Meltem.
REYHAN TANIN KORKMAZ BÜŞRA NUR YILMAZ. Odaklanma yeteneğidir.
GÜVEN Güvenin Psikolojideki Yeri Nedir? ???
Çocuklarda zeka gelişiminin en yoğun olduğu dönem 3–11 yaş aralığı olup bu dönemlerde beyin gelişimine çok dikkat edilmelidir..
BEYNİN BÖLÜMLERİNİN İŞLEVLERİ
HANGİ ANA BAŞLIKLARI İŞLEYECEĞİZ :
BRUNER’İN BİLİŞSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ
POZİTİF PSİKOLOJİ DERS 2 Pozitif Psikolojinin Teorik Temelleri
Hazırlayan: Muharrem Toptaş.  Dört farklı çeşit sanal joystick türü bulunmaktadır. Bunlar;  Statik ve dinamik kontrol  Her zaman görünen kontrol 
, Eğitici Drama Nedir? Önceden belirlenmiş açık ve net eğitim amaçları olan, tüm çocukların kendi öğretmenleri ile birlikte, daha çok büyük motor hareketlerle.
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT IV. İnsan beyninde kısa süreli ve uzun süreli olmak üzere iki tane bellek merkezi vardır. Kullanıcılar, internet.
Çocuk Sağlıgı Açısından Teknoloji ve İnternetin Zararları
DEDEMİN NİNEMİN OYUNLARI
SAKLAMBAÇ OYUN.  Saklambaç (ya da saklanbaç), bütün dünyada yaygın bir biçimde oynanan bir çocuk oyunudur.  Saklambaç oynarken oyuncu sayısına bir.
Giriş ve Çıkış Birimleri
Çocuklukta Fiziksel Gelişim
OYUN ve OYUNCAKLAR.
Laser TAG NEDİR ? Laser tag 1980'lerden beri oynanan, oyuncuların infrared ışınları gönderen silahlarla birbirlerini vurmaya çalıştıkları elektronik oyuna.
TETRİS PROJEYİ HAZIRLAYANLAR: Murat Karacaköylü
BEYNİN BÖLÜMLERİNİN İŞLEVLERİ
İSLAM DİNİNE GÖRE KÖTÜ ALIŞKANLIKLAR 3. Bölüm
Bilgisayar Oyunları Tasarımı
FOTOGRAMETRİ - I Sunu 3- 3 Eminnur Ayhan
Korteks ve subkortikal yapıların organizasyonu!
* ADI SOYADI ; FATMA KEKLİK * SINIFI; 5/B * NUMARASI; 495.
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Game Design Theory And Practice
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
HAZIRLAYAN:KEREM İYİ SEYİRLER. 12 kart 12 bilgi; Bir kutu içinde 12 tane kartın olduğu bir oyundur.Bu kartların arkasında adları ve anlamları vardır.Önünde.
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Uzamsal Düşünme Mekanda konum Parça-bütün ve Alan ilişkisi
Gelişmekte olan sporlar
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Sunum transkripti:

Çocukların % 90’ı bilgisayar oyunları oynar.

Oyuncuların yaş ortalaması 33’tür.

Makul dozlarda oynanan aksiyon oyunlarının algı,dikkat ve biliş üzerinde güçlü ve olumlu etkileri vardır.

Aksiyon oyunları Sosyal oyunlar ( Sims, Tetris)

Aksiyon Oyunlarının Beynimize Olumlu Etkileri Nelerdir?

Ekrana Uzun Süre Bakmak Görme Yetisini Kötüleştirir.

Ekrana Uzun Süre Bakmak Görme Yetisini Kötüleştirir.

1.Kalabalıkta küçük ayrıntıları çözebiliyorlar. Reçetedeki küçük yazıları büyüteç olmadan okuyabiliyorlar.

2.Farklı tonlardaki gri tonlarını çözebiliyorlar. Siste araba kullanırken önümüzdeki arabayı görebilmek kazayı önleyebilmek için önemlidir.Bu nedenle düşük görüşlü hastalar için bu oyunlar yapılıyor.

Aksiyon Oyunları Dikkat Sorunlarına Ve Daha Fazla Dikkat Dağınıklığına Neden Olur.

Oyun oynayanlar çelişkileri daha hızlı çözebiliyorlar Etrafımızdaki objeleri takip edebilme yetenekleri daha fazladır

Aksiyon Oyunları Dikkat Sorunlarına Ve Daha Fazla Dikkat Dağınıklığına Neden Olur.

Paryetal korteks: Dikkati denetler. Frontal lob: Dikkati nasıl sürdürebildiğimizi denetler. Anterior singulat: Çelişkileri nasıl tayin ettiğimizi, düzenlediğimizi ve çözdüğümüzü denetler.

Aksiyon oyunlarının beyine etkisine baktığımızda,beynin dikkati denetleyen ağlarında değişiklikler olur. Beyindeki bu 3 yapı aksiyon oyunları oynayan insanlarda çok daha etkili olur.

/demos.html /demos.html

EMİNE SEDA SARAÇOĞLU AYŞE AĞCA EZGİ BAKTIR