SOSYAL FAALİYETLER YARIŞMALAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
CÜMLENİN ÖZELLİKLERİ VE NOKTALAMASI
Advertisements

Atatürk İlkelerinin Ortak Özellikleri
EFELER ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Sevgi Koleji Türkçe Dersi Ödevi 7/B Sınıfı Kübra MENEKŞE.
SENE BAŞI VELİ TOPLANTISINA
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
“YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin GÜLER.
ÇAYIROVA İNSANA HİZMET DERNEĞİ
CUMHURİYET ORTAOKULU BENCHMARKİNG 4.ALT GRUP. 1-OKUMA SAATLERİ Okullarımızda okuma saatleri planlanarak başlatıldı.. Dönerli ve 7.ve 8 sınıflarda 7.saatte.
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
Büyük Harflerin Kullanıldığı Yerler
HOŞGELDİNİZ. HOŞGELDİNİZ Prof. Dr. Mehmet Zeki AYDIN Sivas CÜ İlâhiyat Fakültesi Prof. Dr. Mehmet Zeki AYDIN Sivas CÜ İlâhiyat.
“YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ
KURAN VE YORUMU 10. SINIF 4. ÜNİTE pedagojiformasyon.com.
 Bir dönemi daha geride bıraktık. 2 haftalık bir tatile girmiş bulunuyoruz. Öğrencilerimizin bu süre içinde kontrollü bir şekilde tatil yapmalarını sağlamasınız.
‘’YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ 20 ARALIK 2013 Halit ERTUĞRUL.
ZAMİRLER (ADILLAR). ZAMİRLER (ADILLAR) Bu konuda seni uyarmıştım. Şunları bahçeye bırakır mısın? Aşağıdaki cümlelerdeki zamirleri bularak türlerini.
NOKTALAMA İŞARETLERİ.
SÖZCÜKTE ANLAM SORULAR:
OKUMALIYIZ, OKUTMALIYIZ.
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Gerekli Zamanı Ayırın Gerekli Zamanı Ayırın Kullanacağınız Materyalleri Edinin Kullanacağınız Materyalleri.
Bir kitap olsaydı hayatın, kütüphanenin neresine koyardın?
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
1- İmam Hatip Okulları nedir?
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI
Meram Mehmet Katırcı İmam Hatip Ortaokulu
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
ŞEHİT ÖĞRETMEN SEVDA AYDOĞAN İLKÖĞRETİM KURUMU EĞİTİM ÖĞRETİM YILI AKADEMİK ÇALIŞMA TAKVİMİ.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
T.C. SİVAS VALİLİĞİ KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ.
M. EMİN SARAÇ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
HALİM FOÇALI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI
TOKİ KAYAŞEHİR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
Aklın Dinî Sorumluluktaki Yeri ve Önemi
Yapılan Çalışmalar Sunusu
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Hazırlayan: İsmail TÜRKMENOĞLU
MATEMATİK GEOMETRİ EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ  5. Sınıftan itibaren matematiğin günlük yaşamdaki önemi üzerinde duruyoruz.  Eğitim yılının başında 5.sınıftan.
Akvaryumdaki balıklara sabah 6, öğlen 5, akşam ise 3 yem attım. Balıklara toplam kaç tane yem attım?
HURİYE EREN ORTAOKULU EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL-AİLE BİRLİĞİ TOPLANTISI
O KULUNUZUN ADıNı AŞAĞıYA YAZıNıZ BAŞAKŞEHİR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 1.
ADANA MÜFTÜLÜĞÜ CAMİ DIŞI HİZMETLER PROJESİ SUNUMU
ANLATIM YÖNTEMİ BELİRLEME
1 2 NİÇİN BU SEMİNER... ACABA NELER ANLATILACAK “En İyi Tamir Bakımdır.”
AZİZİYE FATİH SULTAN MEHMET İMAM HATİP ORTAOKULU
CÜMLENİN ÖZELLİKLERİ VE NOKTALAMASI. Yarın gittim ama dün de seni arayacağım. Niçin güzelce yemeye ve gezmeye aradı? Niçin güzelce yemeye ve gezmeye aradı?
SINIF GEÇME VE DERS SEÇİMİ
ANNE-KIZ BABA-OĞUL KÜTÜPHANEDEYİZ
MILLETIN GÖZ BEBEĞI TÜRKIYE’NIN AYDıNLıK GELECEĞI YUNUS EMRE İMAM HATİP ORTAOKULU.
NOKTALAMA İŞARETLERİNİ TANIYALIM
4 Dilde Münazara Öğrencilerin;
KURŞUNLU ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ TANITIMI
GÖLCÜK ADNAN MENDERES ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2015
OKULUMUZA BURDAN BAŞLAYALIM.
9. Sınıftan Mezun Olunana Dek Görülecek Tüm Dersler
Özgün Proje Okulu.
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
Kitap Okuma Projesi “KİTAP OKU[YORUM]”
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ YGS ve LYS test tekniğine dayalı sınavlardır. Bu sınavlarda başarılı olmak test çözme becerisi kazanmayı gerektirir.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİHAT TOPKARA BİZİM SINIF TARİH DERSİNDE.
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
Diyadin İlçe Müftülüğü Haziran 2017
1980 SONRASI MİSTİK DUYARLILIK ŞİİRİ
Peygamber ve İlahi Kitap İnancı 6. SINIF 1. ÜNİTE Ünite Konuları için tıklayınız.
Sunum transkripti:

SOSYAL FAALİYETLER YARIŞMALAR BİR OKULUN OLMAZSA OLMAZIDIR.

Okula gitme konusunda sabırsızlanan bir çocuk eğitim yaşantısının sonunda okuldan kurtulmaya can atan bitkin bir genç haline geliyor. Eğitim sürecinin hangi noktasında öğrenme heyecanı kaybediliyor? Hangi noktada sadece aile ve öğretmenleri memnun edecek bir çalışma oyunu oynamaya başlıyorlar? Eğitim sisteminin en önemli amacı öğrencilerde öğrenirken eğlenme duygusunu yerleştirmektir.

Okullar hem bilgi hem sosyal faaliyet merkezi olmalıdır. Okullarımızda her öğrenciye hitap eden YARIŞMA olmalı. İMAM HATİPLERİMİZDE hadis-ayet yarışmalarının yanında öğrencilerin dikkatini çekecek yarışmalar tertip edilmeli. YARIŞMA havasında öğretilen bilgiler kolay kolay unutulmaz. Okullar hem bilgi hem sosyal faaliyet merkezi olmalıdır.

YAYIN VE İLETİŞİM KULÜBÜ 2012-2013 FAALİYETLERİ 1.GÖRGÜ KURALLARI YARIŞMASI 2.HADİS YARIŞMASI 3.SİYER YARIŞMASI 4.SINIFLAR ARASI ATATÜRK BİLGİ YARIŞMASI 5.AŞURE YARIŞMASI 6.SINIFLAR ARASI BİLGİ YARIŞMASI 7.VATAN SEVGİSİ ŞİİR YARIŞMASI 8.2013 SAYFA KİTAP OKUMA YARIŞMASI 9.MEHMET AKİFİ ANMA PROGRAMI 10.FUZULİYİ ANMA PROGRAMI 11.MEVLANAYI ANMA PROGRAMI 12.KANUNİYİ ANMA PROGRAMI 13.PROF.DR.CÜNEYT SUAVİ SÖYLEŞİSİ 14.DOĞA DERNEĞİ SEMİNERİ 15.KUTLU DOĞUM PROGRAMI 16.ÇANAKKALE ZAFERİPROGRAMI

2013-2014 PLANLARIMIZ 1.GÖRGÜ KURALLARI YARIŞMASI 2.KELİME EZBERLEME YARIŞMASI 3.MEHMET ZAHİT KOTKUYU ANMA PROGRAMI 4.YILDIZLARIMIZ SAHABE SKEÇ YARIŞMASI 5.AŞURE YARIŞMASI 6.BEDİÜZZAMANI ANMA PROGRAMI 7.VATAN SEVGİSİ ŞİİR YARIŞMASI 8.2014 SAYFA KİTAP OKUMA YARIŞMASI 9.MEHMET AKİFİ ANMA PROGRAMI 10.FUZULİYİ ANMA PROGRAMI 11.MEVLANAYI ANMA PROGRAMI 12.KANUNİYİ ANMA PROGRAMI 13.PROF.DR.CÜNEYT SUAVİ SÖYLEŞİSİ 14.PENDİKTE KIŞ KONULU FOTOĞRAF YARIŞMASI 15.ÇANAKKALE ZAFERİ PROGRAMI

GÖRGÜ KURALLARI YARIŞMASI AMAÇ Edeb, İslâm nazarında o kadar ehemmiyetlidir ki, onu kısaca târif etmek için “İslâm, edepten ibârettir.” denilebilir. Akıl ve hikmet nazarı ile bakıldığında Kur’ân-ı Kerîm’de en fazla üzerinden durulan mevzuun, edeb ve ahlâk olduğu görülür. Ondaki târihî kıssalar dahî edeb ve ahlâkı, yâni davranış mükemmelliğini telkin maksadıyla zikredilmiştir. Mevlânâ Hazretleri bunu ne güzel ifâde eder: “Gözünü aç da Allâh’ın kelâmına baştan başa bir bak! Âyet âyet bütün Kur’ân edeb tâliminden ibârettir!”

GÖRGÜ KURALLARI YARIŞMASI AMAÇ ORTAOKULLARDA 5. VE 6. SINIFLAR LİSELERDE 9. VE 10. SINIFLAR OKUL KURALLARI VE GÜNLÜK HAYATIMIZDAKİ GÖRGÜ KURALLARINI BİLMİYOR VEYA UYGULAMIYORLAR. AMAÇ ÖĞRETMEK VE BİLİNÇ OLUŞTURMAK.

GÖRGÜ KURALLARI YARIŞMASI ÖN ELEME

138 öğrenci katıldı.

ALTINTERİM ALINTERİM KELİME EZBER YARIŞMASI

BAŞARILI OLMAK İSTER MİSİNİZ? YA HAYALİNİZDEKİ ÜNİVERSİTEYİ İMAM HATİPTE MESLEK DERSLERİNDE            BAŞARILI OLMAK İSTER MİSİNİZ? YA HAYALİNİZDEKİ ÜNİVERSİTEYİ                                                       KAZANMAYA NE DERSİNİZ?

ALTINTERİM ALINTERİM KELİME EZBER YARIŞMASI‏ ALINTERİNE  GÜVENENLER!      ALTIN FIRSATI  KAÇIRMAYIN! HER GÜN 15 KELİME EZBERLEMEK KAÇ DAKİKANIZI ALIR Kİ?

TÜRKİYEDE İLK DEFA                    PENDİKİN YÜKSELEN YILDIZI ÖMER ÇAM ANADOLU İHL’DE                      (ALTIN TERİM ALINTERİM SÖZCÜK EZBERLEME YARIŞMASI TALEP TOPLAMA TARİHİ:10-21 EKİM •  YARIŞMA TARİHİ: 30 EKİM

Hilmi yavuz :Son yazılarının birinde Her kelime bir medeniyettir,diyor. Cemil Meriç: Dil bir milletin namusudur. Bizden ,önce kelimeleri kopardılar. Yüce kitabımızın kelimelerini günlük konuşmalarımızdan çıkarmak istediler. Güçleri yetseydi Arapça diye kalem,defter,kitap gibi 1000 yıllık kelimeleri bile sözlüklerden çıkaracaklardı.

Bu yarışmadaki amacımız 1 Bu yarışmadaki amacımız 1.İmam hatip gençliğine Kuran'ın özü olan meslek terimlerini öğretmek 2.Amacımız edebi felsefi tarihi terimlerle öğrencilerin YGS-LYS başarısını artırmak. Üniversite sorularının yaklaşık yarısı paragraflardan oluşuyor.

Ama yadsımak ihsan Takva ahilik ekinoks Septik mesbuk tevriye Cihad takıyye öykünmek ilk yarışmada 370 kelime

2014 SAYFA KİTAP OKUMA YARIŞMASI‏         BOŞ ZAMANLARINIZDA   LÜTFEN          KİTAP OKUMAYIN!

Amaç Okuma hızını artırmak Farklı kitapların dünyasında yolculuk yapmak Paragraf sorularını rahat çözmek Okumayı alışkanlık haline getirmek Okulda bütün personelin okumasını sağlamak

İŞLERİNİZİ AYARLAYIN. BİR ARALIK BAŞLIYORUZ. SENE SONUNA KADAR DEVAM! Kediler niye dokuz canlıdır? İslam’ın ilk emri oku Sende Doku uyuşmazlığı var  Okula niçin geliyorsunuz? Bu okulda kitap okuma eylemi vardır! Koku ne güzel! Tokun halinden kim anlar? Kitap yoksa biz de yokuz. Foku hayvanat bahçesinden kaçırmışlar. İçimde fokur fokur bir heyecan. Hayata bir dokun     

SEN DE OKUYABİLİRSİN Otobüste kamyonda trende metrobüste serviste        Sabah öğlen akşam gece Teneffüste öğle arası ders çıkışı       Yatmadan önce reklam arasında  Otururken ayakta* yürürken      Sınıfta bahçede evde komşuda misafirlikte Piknikte parkta sokakta caddede mahallede      Derste kütüphanede spor salonunda Dağ başında Sahilde soba yanında      mutfakta Balkonda odada  YETER Kİ İSTE *JAPONLAR ayakta kitap okumaya taşiyomi diyorlar.

2014 SAYFA KİTAP OKUMA YARIŞMA ŞARTNAMESİ 1.Her sınıftan 1 kişi ne kadar okunduğunu takip edecek. 2.Derece için 2014 sayfayı geçme hedefi (günde 67 sayfa) olmalıdır. 3.Derece için katılmayanlar 1000 sayfa için katılabilir. 4.DERS KİTAPLARI TEST KİTAPLARI GAZETELER ŞİİR KİTAPLARI YARIŞMAYA DAHİL DEĞİLDİR. 5.İstediğiniz Edebi ,tarihi ,dini ,felsefi kitapları  ve düşünce kitaplarını okuyabilirsiniz. 6.Pazartesi  Çarşamba günleri toplam okuma edebiyat öğretmenlerine bildirilecek. Ve 3 günlük 5 günlük 10 günlük en çok okuyanlar tespit edilip panolara asılacak. Yarışın kızışması için.

2014 SAYFA KİTAP OKUMA YARIŞMA ŞARTNAMESİ 7.En çok okuyanlar okudukları kitapların listesini yazıp getirecekler ve bu kitaplardan sözlü olacaklar. 8.En çok okuyan 13 öğrenci ve 3 öğretmen KARTEPE gezisiyle ve sürprizlerle mükâfatlandırılacaktır. 9.Her sınıfın en çok okuyan 3 öğrencisi kabul eden edebiyat-dil anlatım ve tarih öğretmenleri tarafından sınıf içindeki durumları göz önünde bulundurularak BİR ADET yüksek sözlüyle ödüllendirilecektir.