KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kozan İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLÇE TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU 1865–1923 yılları arasında Vilayet olan Kozan, 1926 yılında yapılan.
Advertisements

SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
DOĞRUGÖZ NAMIK KEMAL ORTAOKULU
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
S UNULAR EN GEÇ 09/12/2014 TARIHINE KADAR GÖNDERILECEKTIR DİKKAT EDİLECEK NOKTALAR Okul isimlerini kendi okulunuza göre uyarlayınız. Okulun ön cepheden.
Meram Mehmet Katırcı İmam Hatip Ortaokulu
OKUL AİLE BİRLİĞİ GÖREV VE YETKİLERİ
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C. BOLU VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. T.C. BOLU VALİLİĞİ 2013 Yılı Yatırım Ödenekleri2013 Yılı Yatırım Ödenekleri İlkokul –Ortaokul - Anaokulu.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BRİFİNG SUNUMU
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ BRİFİNG DOSYASI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği RG Değişiklik Sayı Tarih
ORDU-AYBASTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. Tarihçe Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu.
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1. SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü HATAY İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
KÜTAHYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİN TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU …… İlinin kuruluşu …….
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI; *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm 13 basamaktan oluşur. 13.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
FEHMİ GÜR MÜDÜR YARDIMCISI (Öğrenci İşleri). MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖRGÜN VE YAYGIN EĞİTİMİ DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI YÖNERGESİ Amaç MADDE 1-
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Girişleri
İl Millî Eğitim Müdürlüğü
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
2015 DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI YÖNERGESİ &
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
Destek Eğitim Odaları.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
İMAM HATİP LİSELERİ VE ORTAOKULLARI
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
DESTEK EĞİTİM ODASI UYGULAMA KILAVUZU
GÖLCÜK ADNAN MENDERES ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2015
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Karşılaştırmalı Eğitim
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
ARDAHAN MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
Okul Resimleri. Misyon: Kısa ve öz Vizyon: OKUL GENEL GÖRÜNÜM RESMİ TARİHÇE Binanın Hizmete Giriş Tarih Bina En-Boy Oturum alanı(m2) Bahçe Yüz Ölçümü(m2)Tapu.
Sunum transkripti:

KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1

İLİNTARİHİ 2

…..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3

İLİN EKONOMİK DURUMU 4

İLİN KÜLTÜREL YAPISI 5

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN FİZİKİ MEKANI 6

12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İLKOKUL/ORTAOKUL SAYILARI 7

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1.SINIFLAR YENİ KAYIT ÖĞRENCİ DURUMU 8

12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA 1.SINIFLAR YENİ KAYIT VE ARTIŞ ORANLARI 12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İMAM HATİP ORTAOKULLARININ KAYIT DURUMU *4 Bağımsız İmam Hatip Ortaokulu, 4 İmam Hatip Liseleri Bünyesinde İmam Hatip Ortaokulu 9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

* 2012 Yılı verileri Okullardan alınan bilgilere göre işlenmiştir. 31

32

33

* Okul Öncesi Derslik, Şube ve Öğretmen başına düşen öğrenci sayısı Anaokulu bilgilerine göre çıkarılmıştır. 34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

PANSİYONLU OKULLARIN KAPASİTE VE KAPASİTE KULLANIM ORANLARI 47

48

49

50

51

52

KÜLTÜREL ETKİNLİKLER: konferans, Seminer, Panel, Sempozyum vb. programlar için ödenek kaleminin oluşturulması YETİŞTİRME KURSLARI: Okullarda Halk Eğitim Müdürlüğü Aracılığı ile Yetiştirme Kursları Açılması PROJE VE ÖZEL İDARE: Tip Projelerle Yönergelerin Birbirleriyle Uyuşmaması Bakanlığımızın Tip Projeler Hazırlanması KAMPÜS OKULLAR:Kampüs Okulların Yeniden Gözden Geçirilmesi ve Değerlendirilmesi Bölgemizde lojman yapımına ve onarımına ağırlık verilmesi. Öğretmenlerin bu bölgede daha uzun süre kalmalarını sağlamak için üniversitelere verilen geliştirme ödeneğinin öğretmenlere de verilmesi İdareci Atamalarında sınavların tek belirleyici olmasından vazgeçilmesi. Sınavların bilgiden çok uygulamaya yönelik olması Haftalık ders saatinin ve çeşitliliğinin azaltılması. Seçmeli ders sayısının çoğaltılması Gerekirse Cumartesi günleri ders konulması Çalışkan öğrenciler için erken mezuniyet hakkı verilmesi Okulların ve illerin başarılarının sadece sınava dayalı ölçülmemesi Milli Eğitim Müdürlerinin ödüllendirme yetkilerinin olmaması büyük eksikliktir. Milli Eğitim Müdürlerine ödüllendirme yetkisinin verilmesi Bakanlığımızın gezici konferans, seminer, tiyatro, müzik vs gruplar oluşturularak illeri gezmeleri. SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 53