TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik Planlama.
Advertisements

TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
ÇALIŞAN BEKLENTİLERİ DEĞİŞİYOR.. YA İK?
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
BAŞARI İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU
“Proje Adı” “Müşteri Kurum” “Yürütücü Kuruluşlar”.
İş etüdü.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
İşletmelerde Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Eğitimci Geliştirme Programı
Dr. Yüksel VARDAR Aralık 2011, Ankara
OHSAS YÖNETİM SİSTEMİ TANIMLAR
İNSAN KAYNAKLARI VE PERFORMANS YÖNETİMİ
Çalışanların performansının değerelendirilmesi
Doç.Dr. İnayet Pehlivan AYDIN
24 Kalite yönetimi.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇÜM DEĞERLENDİRME İYİLEŞTİRME
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
ERK İSG&İK – –
PERFORMANS DEĞERLENDİRME
PERFORMANS DEĞERLENDİRME EĞİTİMİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
PERFORMANS DEĞERLEME ve 360 DERECE GERİ BİLDİRİM
TAPU VE KADASTRO GAZİANTEP XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1992
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ. Amacımız Sistem : Değerlendirme sistemine sistematik, kirterleri tanımlı bir yaklaşım sağlamak. Çalışanların hangi kriterlere.
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
İGEP Performans Yönetimi
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
SAĞLIKTA PERFORMANS YÖNETİMİNİN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI Haziran 2007 Ankara Dr. Mehmet DEMİR.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Strateji Geliştirme Başkanlığı
İnsan Kaynakları Yönetiminin
PERFORMANS DEĞERLEMESİ
Bölüm 10 Takımlar.
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri 1 Yrd. Doç. Dr. Umut EROĞLU Araş. Gör. Güngör HACIOĞLU Çanakkale Onsekiz.
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Performans Değerlendirme
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
BÖLÜM 6 İşgören Performansını Değerlendirme. BÖLÜM 6 İşgören Performansını Değerlendirme.
MESLEKİ YETERLİLİK MEB ÖZEL EĞİTİM REHBERLİK VE DANIŞMA HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Toplam Kalite Yönetimi
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
Pazarlama Araştırmalarına Giriş ve Araştırma Süreci
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
Sunum Planı Performans değerlendirmesinin önemini İş performansının önemli değişkenleri Performans değerlendirme süreçlerini Performans değerlendirmesinde.
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
İş Etüdü konularını tartışacağız. iş etüdünün yararları,
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
İnsan Kaynakları Yönetiminin
SİCİL PERFORMANS.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
Sunum transkripti:

TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI

PERFORMANSÖLÇÜMÜ

Performans Çalışanların belirli bir dönemdeki fiili başarı durumlarını ve geleceğe ilişkin gelişme potansiyellerini belirlemeye yönelik çalışmalardır.

Performans ölçümü Performans ölçümü kurumda görevi ne olursa olsun bireylerin - çalışmalarını, - etkinliklerini, - yeterliliklerini, - fazlalıklarını, - yetersizliklerini kısacası bir bütün olarak tüm yönleri ile gözden geçirilmesidir.

Performans Ölçümünün Amaçları - Kurum hedeflerinin bireysel hedeflere dönüştürülmesi, - Önceden belirlenen ölçüm kriterlerine göre çalışanların adil, eşit ve zamanında değerlendirilmesi, - Ast ile üst arasında etkin bir iletişim sürecinin gerçekleştirilmesi, - Performansın geliştirilmesi için kurum, yönetici ve çalışanların işbirliği içinde olmaları, - Çalışanların başarılarının tanınması ve ödüllendirilmesi, - Geri-besleme yolu ile çalışanların motive edilmesi,

Performans Ölçümünün Faydaları -Müşteri memnuniyeti -Motivasyonun artırılması -İletişim ve ilişkilerde iyileştirme -Gizli gücün ortaya çıkarılması -Adaletli iş dağıtımı -Personelin kendine güven duygusunun arttırılması -Personelin kurumu benimsemesi -Kurum imajının düzeltilmesi -Kolay analiz ve ölçülebilirlik

TAKBİS sorgulama ekranı

Müdürlük Performans Ölçüm Tablosu

Puan Hesaplama Yöntemi

Personel Performans Ölçüm Tablosu

İşlem Katsayısı Cetveli

Performans ölçme; kişiyi hangi konuda olursa olsun bir bütün olarak ele alıp, belirlenmiş olan iş ve görev tanımının birim zaman içinde ne düzeyde gerçekleştirildiğini belirlemeye yönelik bir çabadır. Performans ölçümü, belirli bir süreyi kapsamalı, sistematik olmalı, ölçülebilir somut sonuçları ortaya koymalı ve başarı odaklı olmalıdır. Yani kişilerin başarısızlıklarını ve başarılarını ortaya koymalı, başarısızlığı cezalandırmak yerine başarıyı ödüllendirmelidir.

Performans ölçmede unutulmaması gereken bir konu; değerlendirilenin insanın kendisi olmadığı, onun göstermiş olduğu performansın değeri olduğudur. Bu yüzden de performans ölçme işlemini yaparken objektif davranmalı ve kişisel önyargılardan uzak durulmalıdır. Bu da etkili bir performans ölçme sistemi için gerekli olan şartlardan biridir.

Performans ölçme işlemini, sadece bir formalite olarak yerine getirilmemekte, değerlendirme sonuçları gerekli karar mekanizmalarında kullanılmaktadır. Ancak böylelikle başarı, motivasyon ve dengeli iş dağılımı sağlanarak çalışan personelimiz ve hizmet alan vatandaşların memnuniyetleri üst seviyelere taşınabilmektedir.

TEŞEKKÜRLER