Hedefteki ve Girişteki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-1 H G H>G Eğitim ihtiyacı var
HG H=G Eğitim ihtiyacı yok Hedefteki ve Girişteki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-1
H G H<G Öğrenci birkaç aşama yukarı öğretime başlar Hedefteki ve Girişteki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-1
Hedefteki ve Çıkıştaki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-2 H Ç H>Ç Program yetersiz Veya hedef gerçekçi ölçülerde seçilmemiş
H Ç H=Ç Program tam yeterli Hedefteki ve Çıkıştaki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-2
H Ç H<Ç Hedef, öğrenci gücünün altında kalmıştır Hedefteki ve Çıkıştaki Davranışları Kıyaslama ve Yorumlama-2
Giriş ve Çıkıştaki davranışları Kıyaslama ve yorumlama-3 GÇ G=Ç Program tamamen yetersiz
G Ç G<Ç Program yeterli H Giriş ve Çıkıştaki davranışları Kıyaslama ve yorumlama-3