Hasta Hizmetleri Yöneticilerimizden Mesaj Var!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİZİ GERÇEK BİR ÜNİVERSİTEYE DAVET EDİYORUZ.. BİR ÜNİVERSİTEYE BAŞLIYORSUNUZ ! NASIL BİR EĞİTİM SÜRECİNE ADIM ATTINIZ ? MEZUNİYET SONRASINA İLİŞKİN BİR.
Advertisements

BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
BİR ÖYKÜMÜZ VAR.
NENEHATUN KADIN DOĞUM HASTANESİ.
Kurumlar toplumu önemser
TAKIM RUHU.
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
SUNUM.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
SUNUM. STRATEJİK YÖNETİM Esnaf ve sanatkâr işyerleri sahipleri; bir meslek koluna tabi olup, mesleki yeteneklerini kullanmak suretiyle ailelerini geçindirmek.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI. İşbirliğine dayalı öğrenme; öğrencilerin sınıf ortamında küçük karma guruplar oluşturarak (cinsiyet, başarı durumu,
Takımlar Neden Bu Kadar Popüler Oldu? Onlarca yıl önce W. L. Gore, Volvo ve General Foods gibi firmalar, üretim aşamalarına takımları da dâhil.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
Hayatta, birinin eksikliğini hissettiğimiz
HALKALI GÜNEŞ ORTA OKULU
Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi ( ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ.
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
ANNELER BABALAR/ÇOCUĞUNUZ SINAVA GİRİYOR …. Çocuklarımızı çok severken kişisel isteklerimizin, beklentilerimizin onlar için belki de aşırı bir yük olacağını.
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
ÖĞRENEN ORGANİZASYONLAR
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
HALKLA İLİŞKİLER İÇİN ÖNERİLER
Hayatta,birşeyin eksikliğini hissettiğimiz
STRATEJİK PLANLAMA.
ÖFKE KONTROLÜ SEMİNERİ
ANNELER BABALAR/ÇOCUĞUNUZ SINAVA GİRİYOR …
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Dünden Bugüne Çalışmalarımız” “KALİTE”
SINAV KAYGISI.
TAKIM RUHU ve EKİP ÇALIŞMASI
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
EĞİTİMDE AİLENİN ÖNEMİ
VİZYONER LİDERLİK.
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
MEHMET TEKİNALP ANADOLU LİSESİ 11/E SINIFI
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
LİDER KİME DENİR? 1. Yönetimde yetke ve etkisi olan kimse, önder, şef. 2. Bir partinin ya da bir örgütün en üst düzeyde yönetimiyle görevli kimse. 3. Bir.
Mentör Öğretmenlik.
BİLGELERİN GÖZÜYLE YAŞAMA BAKIŞ Waltz of the butterfly.
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bilal BİLGİN - Gazi Anaokulu- Rehber Öğretmeni
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
SINAV KAYGISI KONUSUNDA VELİLERE ÖNERİLER
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
AİLE OLMAK DEĞERLER EĞİTİMİ.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
G ÖNÜLLÜLÜK “İsteyerek, bilerek, severek ona buna zıplama, atlamak.” “Yaşamaya devam etme sebeplerini çoğaltma ve varlığını toplumsal olarak gerçekleme.
LALA İLKOKULU. Lala Köyünde ilkokul 1930 yılında açılmıştır.Bu okul şimdiki cami arası üzerindeki iki katlı ahşap bina olup 1950 yılına kadar hizmet görmüştür.
Futbol da Sistemlerin Tarihçe Özeti
OLUMLU DÜŞÜNCE NEDİR? Hayatın her alanında, bizi her konuda etkileyen aslında bizim olaylara nasıl baktığımızdır. Şunu unutmamak gerekir ki; meydana.
Çocuklar niçin spor yapmalı? Spor büyüyen çocuğun fiziksel gelişiminin yanında psikolojik, sosyal yönden gelişimine katkıda bulunur.
KİŞİSEL BAŞARI TEKNİKLERİ
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI HAZIRLAYANLAR HAVVA KESKİN
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
MOTİVASYON ve FARKINDALIK
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

Hasta Hizmetleri Yöneticilerimizden Mesaj Var! 2014

Acıbadem Adana Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Yasemin Halefoğlu ADA Hasta Hizmetleri ekibi olarak öncelikle tüm ASG ailesinin yeni yılını içtenlikle kutluyor, herkese sağlık, huzur ve başarılarla dolu bir 2014 diliyoruz. ADA Hasta Hizmetleri ailesi olarak 2014 için öncelikle, hasta ve hasta yakınlarının, hekimlerimizin memnuniyetinin en üst düzeyde olmasını, tavsiye edilme oranımızın maksimum olmasını, iç ve dış iade oranımızın azalmasını, turn over oranımızın minimum seviyede olmasını, motivasyonumuzun, enerjimizin her daim yüksek olmasını diliyor ve bu söylediklerimizi gerçekleştirmek için de maksimum çaba sarf edeceğimizi söyleyebiliriz.

Aile Bahçelievler Hastanesi Hasta Hizmetleri Sorumlusu Pınar Ebru Köksal Her yeni yıl, tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir. Yeni yılın tüm hasta hizmetleri ekibine sağlık mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum. Hastanemize gelen misafirlerimize ekip olarak AİLE sıcaklığını hissettirmek, memnuniyeti üst düzeyde tutarak, hasta potansiyelini arttırmak hedeflerimiz arasındadır.

Acıbadem Ankara Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdür Vekili Alper Uluca Acıbadem Ankara Hastanesi olarak 2014 yılı hedefimiz hasta memnuniyeti odaklı ve çalışanların kişisel gelişimini ön planda tutan bir çalışma yılı geçirmek ve bu hedefler doğrultusunda beklentimiz hasta hizmetleri ekibi olarak Acıbadem Sağlık Grubunu kalitesinde Ankara’da fark yaratmak. Bu vesileyle yeni yılın başta hasta hizmetleri çalışanları olmak üzere Acıbadem ailesinin tüm değerli bireylerine sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum.

Acıbadem Atakent Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Mürvet Mandacı Bizim için yıl; yılın yeni olmasının yanı sıra yeni bir hastane ve yeni bir misafir ve grubumuza yeni katılan ekiplerimizle yeni bir aile demek… Bu vesile ile tüm Acıbadem Ailesinin kendim ve ekibim adına yeni yılını kutlar, bu süreçte bizi misafir eden, ev sahipliği yapan ve desteklerini esirgemeyen Aile Bahçelievler, Bakırköy, Fulya, Eskişehir, International Hospital ve Maslak Şubelerimizin yönetim ve ekiplerine teşekkürlerimizi iletmek isterim.

Acıbadem Bakırköy Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Çiğdem Karakoç Yeni yıl, yeni umutlar, yeni beklentiler taşıyarak gelir beraberinde ise heyecanı yaşatır, stresi azaltır. Böyle pozitif yüklenmiş bir başlangıcın ardında da plan program yapabilmek ve yeni hedefler belirleyecek olmak, belki de yepyeni tertemiz bir sayfanın başlangıcında bulunmak iş yaşamının en keyifli zaman dilimlerinden biri olsa gerek. Bu bakış açısı ile Bakırköy Acıbadem Hasta Hizmetleri ekibi ile birlikte güzel başlangıçlar yapabilmek üzere yola çıkıyoruz. Yeni bir ekip olmamızın da heyecanını taşırken birbirimize farklı enerjiler aktararak öncelikli hedefimizi her türlü parametreye etki edecek bir başlık olan Çalışan Memnuniyeti olarak belirledik. Ekiplerimizin memnuniyetini ve motivasyonunu arttırıcı nitelik taşıyabilecek minik dokunuşlarla onlara verdiğimiz değeri hissettirerek pozitif bir algı oluşturmayı hedefliyoruz. Sağlayabildiğimiz müddetçe enerjinin yüksek ilerleyeceği çalışan memnuniyeti paralelinde gelişecek diğer başlıklarımız ise, •Hasta memnuniyetini arttırmak •Turnover oranını düşürmek •Performans karnelerinde tüm ekibin etkin bir sonuç kaydetmesi adına çalışmalar sağlamak •Eğitimleri arttırmak ve sonuçlarını izlemek •Ve kurum kültürüne yakışır nitelik taşıyan kompetanlarımızı arttırmak ve mevcut sayıyı korumak Hedeflerimizi gerçekleştirmek, beklentilere uygun sonuçlar sağlayabilmek temennisi ile 2014 ün tüm ASG çalışanlarına sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini ve diğer şubelerle birlikte tüm hasta hizmetlerinin hedeflerine % 100 ulaşabileceği başarılarla dolu bir yıl diliyoruz.

Acıbadem Bodrum Hastanesi Hasta Hizmetleri Sorumluları Çağdaş Çam & Nazdar Yaşar 2013 yılını uğurlarken, 2014 yılında da her yıl olduğu gibi kurumsal değerlerimiz çerçevesinde çalışmalarımıza devam ederek, şeffaf, değer yaratan, yenilikçi, katılımcı ve sorumlu olma felsefemizden hareketle belirlediğimiz hedeflerimize ulaşarak Hasta Hizmetleri takımının Türkiye’de ve dünyada ki değerini artırmayı… Ve 2014 yılının tüm çalışanlarımıza ve ailelerine sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyoruz.

Acıbadem Bursa Hastanesi Hasta Hizmetleri Sorumluları Hatice Öztürk & Fulya İlter Yeni bir yıl, yeni umutların başlangıcı gibi geliyor. Yeni umutlar, beklentiler, hedefler… çoğaltabiliriz. Her birimizin dilekleri farklılaşabilir. Farklı dilekler yer alsa da hayatımızda, günümüzün – hayatımızın büyük bir çoğunluğunu beraber geçirdiğimiz ekibimiz ile Acıbadem’e, bulunduğumuz şubeye dair beklentileri, hedefleri karşılamak için bu yolda beraber yürüyoruz. Varlığından gurur duyduğumuz, kendimizin bir parçası olarak gördüğümüz ekibimizin gözlerinin içinin gülüyor olması, keyifli çalışmalarını izlemek, sonuçlarını almak, aldığımız sonuçları koruyor ve devamını sağlamak ise en güzeli… Acıbadem Bursa Hasta hizmetleri ekibinin bir parçası olarak 2013’de gösterdiğimiz başarının kaynağını birbirimiz ile kurduğumuz güvene dayalı iletişim ve keyifli çalışmaya bağlıyoruz. 2014 yılında da hasta hizmetleri ekibinin keyifli çalışmalarının devam etmesini çalışan-hasta memnuniyet oranlarının artmasını diliyoruz. Tüm Acıbadem ailesine uzun soluklu başarıların yer aldığı, keyifli, mutlu, huzurlu yıllar dileriz.

Acıbadem Eskişehir Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Melih Bayrak Cümlelerime, Leonardo Da Vinci’ nin , hayat misyonum olarak benimsediğim şu sözü ile başlamak istiyorum. “Bilmek yetmez, uygulamalıyız. İstiyor olmak yetmez, yapmalıyız.” 2014 yılında Acıbadem değerleri ve vizyonu doğrultusunda, hedeflerimizi gerçekleştirmek için çok çalışmaya devam edeceğiz. Sevinciyle, hüznüyle ve sıcak dostluklarıyla, 2013 yılını başarılı bir şekilde geçirmemizi sağlayan tüm Eskişehir Hasta Hizmetleri ekibime çok teşekkür ediyorum. Hasta Hizmetleri Direktörlük ekibi ve Hasta Hizmetleri çalışanları başta olmak üzere, tüm Acıbadem Sağlık Grubu çalışanlarına sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yıl diliyorum.

Acıbadem Fulya Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Sıla Duru Kapullu Her yeni yıla, yeni umutlar ve güzel dileklerimizle merhaba deriz. Fulya Hasta Hizmetleri Ekibi olarak, 2014 yılının da gönlünüzden geçen tüm güzelliklerin gerçekleştiği bir yıl olmasını dileriz. Acıbadem Fulya Hastanesi Hasta Hizmetleri ailesi, yeni yılda ismini aldığımız Fulya çiçeği gibi, yardım severliliğimizle, iyi bir dinleyici olmamızla ve her soruna çözüm üretebilmemizle başarılı bir yıl geçirmeyi hedeflemektedir. En önemli amacımız, hastalarımıza iyiliği, sağlığı getirmek ve kendilerine Acıbadem güvenini hissettirebilmektir. Sevgi ve Saygılarımızla

Acıbadem International Hospital Hasta Hizmetleri Müdürü Nilüfer Uzun Acısıyla tatlısıyla, hastalığıyla sağlığıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz. Acıbadem International Hastanesi Hasta Hizmetleri olarak, 2014 yılında beklentilerimizi yükselterek daha kaliteli ve daha yenilikçi hizmet sunmayı planlamaktayız. Güler yüzlü ekibimiz ve uluslar arası vizyonumuzla her yıl daha iyiyi hedeflemekte, kalitemizi artırarak sürdürmekteyiz. 2014 yılına girerken, hepimizin ortak dileği tüm bölümlerimizle el ele vererek hastalarımızın memnuniyetini artırmaktır. Bu doğrultuda tüm Hasta Hizmetleri ekibi olarak değişim ve gelişime açık bir şekilde yolumuzda ilerliyor ve Acıbadem Sağlık Grubunun farkını tüm samimiyetimiz ile yansıtmaya devam ediyoruz.  Her geçen yıl büyüyen kadromuz ile hizmet sınırlarımız da genişlemekte, sınırlarımız genişledikçe de hedeflerimiz büyümektedir. Amacımız, bu döngüyü çok daha ilerilere taşımak ve hastalarımıza hak ettikleri güveni en derinden hissettirebilmektir. Bu çabamızı destekleyen tüm Acıbadem Sağlık Grubuna teşekkür ederiz.

Acıbadem Kadıköy Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Naciye Nur Yeter Yeni yılda tüm hasta hizmetleri ekibimizin mutlu, sağduyulu ve sağlıklı günler geçirmesi dileğiyle..Düşsüz büyük şeyler yapılamaz. 2014 yılında tüm düşlerimizin gerçekleşmesini diliyorum. Hiç hata yapmayan insan genellikle hiçbir şey yapamaz. 2014 yılında hatalarımızın az, başarılarımızın ve hasta memnuniyetimizin yüksek ve devamlı olması da dileğiyle mutlu yıllar. Sahip olduklarımızla yaşamayı öğrenmek bir süreç, bir katılım, yani yaşamımızın yoğrulmasıdır. Gelecek yıllar varlığımızı zenginleştirecektir. Yeni yıl ise ilk adımdır.. Nice yıllar, mutlu yıllar..

Acıbadem Kayseri Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Pınar İlik 2014 yılında KAY Hasta Hizmetleri olarak en önemli hedefimiz, çalışmalarımızda bireyler topluluğu olarak değil, etkin bir ekip olabilmeyi başarmak olacaktır. Unutmayalım ki, gerçek başarı, ekip ile birlikte kazanılan başarıdır ,ve gerçek bir ekip ruhu ile artış gösterecektir. Güçlü bir ekip olurken yanlışlar yapmamak ve problemlerimizle başa çıkabilmemiz için hep birlikte el ele olmaya davet ediyorum. Güçlü bir ekip olarak birbirimize kenetlendiğimizde eminim ki her zorluğu kolaylıkla aşacağız ,ve başarılarımız giderek artacaktır. 2014 yılının hepimize önce sağlık, ardından mutluluk , ve başarı getirmesi dileğiyle…

Acıbadem Kocaeli Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdür Vekili Melih Karahasanoğlu Değerli Hasta Hizmetleri Ekiplerimiz; Birçok güzel ve/veya zorlu süreçleri hep birlikte tecrübe ettiğimiz, yeni bilgiler edindiğimiz, yoğun ve oldukça hızlı geçen 2013 yılını artık tamamlıyoruz… 2014 yılının; Değişen, gelişen ve hızla endüstrileşen sağlık profesyonelliği & hasta hizmetleri bölümünün öneminin özümsendiği, her birimizin birer rol model olacağı, kurumumuzun misyon ve vizyonunun içselleştirildiği, sürekli öğrenmeyi ve gelişmeyi kendimize düstur edineceğimiz, bireysel farkındalıklarımızı ve huzurlu takım çalışmasından doğacak sinerji etkisini somut ve soyut verilerle gösterebileceğimiz, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini oluşturmaktaki kararlılığımızın devam edeceği ve hızla artacağı, ne kadar büyük bir network içinde görev aldığımızın, “Acıbadem’li olmanın” tam manasıyla idrak edilebildiği, insana ve insanlığa yararlı olmanın ne demek olduğunun özümsendiği bir yıl olmasını diliyorum. 2014 yılının her birimize sağlık, mutluluk, huzur ve başarılarla dolu yepyeni bir sayfa getirmesini, özellikle Hasta Hizmetleri Direktörlüğümüz ’ün de 4. yılına gireceğimiz 2014 yılında; sevgi ve beraberinde getireceği saygının ışığında birçok gelişmeyi, yeniliği ve başarıyı her birlikte tecrübe edebilmemiz, bireysel ve ekip olarak farkındalığımızı sürdürülebilir şekilde gösterebilmemiz dileğimle…

Acıbadem Kozyatağı Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Bahar Bircan Değerli Acıbadem Hasta Hizmetleri Üyeleri, Yoğun, koşturmacalı ama bir o kadar keyifli bir yılı daha geride bıraktık. Eski bir Acıbadem çalışanı olarak belirtmeliyim ki; her yeni yıl bir önceki yıldan çok daha verimli, kendimizi ve ekibimizi geliştirecek bir çok yenilik ile dolu dolu geçiyor. Kuşkusuz bundaki en önemli neden ASG’ nin sahip olduğu vizyon, misyon ve sosyal sorumluluk anlayışı. Ben ve ekibim olarak da her zaman bu grubun bir üyesi olmaktan, imza attığı başarılı işlere dahil olmaktan büyük mutluluk duyarak çalışmaya devam etmekteyiz. Hasta Hizmetleri ekip üyelerinin bir hastane içindeki önemi, kattığı değer ve yarattığı etki şüphesiz tartışılmaz. Sizlerin de bu bilinç ile işinizi sahiplendiğini ve çok daha başarılı işlerde yer almak üzere harcadığınız çabayı görmek kurumumuzu daha büyük başarılara götürecek, kendi kişisel hedeflerimize ulaşmamızda da büyük rol oynayacaktır. Hep aklımda tutarak çalıştığım bir sözü bu vesile ile sizlerle paylaşmak istiyorum. “Seveceğin bir iş seçersen, yaşamında bir gün bile çalışmış olmazsın. Konfüçyüs” Hepinize severek ve isteyerek çalışıp, büyük başarılara imza atacağınız çok güzel bir yıl temenni ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Acıbadem Maslak Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Nail Burak Öztan 2014 yılı için Acıbadem Maslak Hasta Hizmetleri olarak önceliklerimiz; Ekip içi iletişim ve motivasyonu yüksek tutarak kurum aidiyetini güçlendirmek Tüm seviyelerde yönetsel yetkinliklerimizi artırmak ve buna bağlı Ekip Lideri, Sorumlu ve Müdür adayları yaratmak Hasta odaklı bakış açımızı ve dolayısıyla hasta memnuniyetimizi artırmak Daha fazla kompetan çıkarmak; alan performansımızı ve sınav skorlarımızda gelişim sağlamak Acıbadem Online üye sayısını maksimum seviyeye çıkarmak. İç iade, faturasız, bekleyen gibi niceliksel fatura performans kriterlerinde ilerleme sağlamak Tüm dileklerimizin gerçekleşeceği mutlu bir yıl dilerim.

Acıbadem Sistina Hospital İş Geliştirme ve Proje Sorumlusu Yiğit Akata Sevgili Acıbadem Sağlık Grubu Hasta Hizmetleri Çalışanları, Bildiğiniz üzere, tüm şubelerimizden gelen değerli destekleriniz ile, Acıbadem Sistina Hasta Hizmetleri Ekibi olarak 2013 yılında Randevu Sistemi, Cerebral ve ERP yazılımlarını kullanmaya başladık. 2014 yılı ise, süreçlerin JCI ve Acıbadem Sağlık Grubu uygunluk kriterlerine göre masaya yatırılıp, iyileştirileceği ve gerekirse yenileneceği; ekibimizin iş kalitesine ve rakamsal çıktılarına göre değerlendirileceği bir yıl olacak. Hedeflerimiz için çalışırken, ekibimizin mesai içi zamanının tamamını, güler yüzünü ve ilgisini Hastalarımızın hizmetine adamayı ana odağımıza koyacağız. Bu amacımıza ulaşmak için, gücünü hep arkamızda hissettiğimiz Acıbadem Sağlık Grubu Hasta Hizmetleri’nin siz deneyimli, uzman ve yetkin çalışanlarının, bize yine destek olacağınıza inanıyoruz. Bu vesile ile sizlerin yeni yılını kutluyor ve sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılarla dolu uzun yıllar yaşamanızı diliyorum. Sevgilerimle,

Faruk Medical City Hasta Hizmetleri Müdürü Elif Akan Yeni yıl paylaşımlarımızın yılı olsun. Mutluluk, esenlik ve sevinçler getirsin. Mutlu Yıllar,