Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Motivation for SPI? Orhan Kalaycı Halil Şengonca Harun Öztürk
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Google Adword Arama Ağı
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
İŞYERİNDE ETİK (AHLAK)
Nejat Erk. STRATEJİK PLANLAMA, UZUN DÖNEMLİ REKABET GÜCÜ KAZANDIRICI ÇABALARIN TÜMÜDÜR. TANIM : 2.
PAZARIN BÖLÜMLERE AYRILMASI
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
Şimdi size, iki fotoğraf arasındaki farkı gösterelim.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
ERK İSG&İK – –
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Sponsorluk 1.
İŞLETME BÜTÇESİNİN HAZIRLANIŞI
İdari kesimde yönlendirme sistemi Visa Paajanen.
VE KURUMSAL AİDİYET KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ KURUM KÜLTÜRÜ
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
EMZİRME POLİTİKASI GEREĞİNCE SAĞLIK OCAKLARINDA YAPILMASI GEREKENLER
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Tedarikçi Firma Sunumu
“PROJECT RED KAMPANYASI IŞIĞINDA KÜRESEL FON ÖRNEĞİ”
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Sağlık Hizmetlerinde İletişim ve Halkla İlişkiler
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Neden kardeşlik fikrini sabun sattığımız gibi satamıyoruz? Pazarlama yöntemleri ile duygusal olguların kabul ettirilebilirliği Belirli fikirleri insanlara.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK
İ şletmelerin Özellikleri ve Amaçları Etik, Sosyal Sorumluluk İ şletmelerin işlevleri Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Bölüm 8: KKP Proje Yönetimi Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ I
KURUM KÜLTÜRÜ VE KURUMSAL AİDİYET ARİF DEDE EĞİTİM UZMANI
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
SAP SE MARKA ARAŞTIRMASI
Bir Kooperatifin Başarısının Ölçümü
SAĞLIK SİSTEMLERİNİN VE HİZMETLERİNİN YENİDEN ÖRGÜTLENMESİ VE PLANLANMASI Prof. Dr. Haydar Sur Biruni Üniversitesi Öğretim Üyesi.
YÖNT 102 – İŞLETMEYE GİRİŞ II
BTC Finans.
STRATEJİK DAVRANIŞ Dr. Hakan BAKKAL
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
Sunum transkripti:

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ömer ŞAP

Üç Dalga Estetik Duygusal Ahlaki SOL SAĞ Rasyonel Mantıklı Organize

Birinci Dalga Rasyonel Göster ve anlat. Direkt satışa yönelik . Yeni ve Bedava kelimeleri yoğun. Direkt olarak USP’ye yöneliklerdir. Bütün markaların rasyonel özellikleri mevcut.

İkinci Dalga Duygusal Sonucun sonucundaki fayda Fiziksel faydaya ek olarak duygusal tatmin Algılayış farkları dikkate alındı

Üçüncü Dalga Manevi ve Etik

Co-Operative Bank Param bana yarar sağlarken başkasına zarar vermiyor. Neler Sağladı: Hesap kasanma oranı %30 azaldı Açılan hesapların%44 ü etik yapıdan En çok Gold Visa Reklam harcamaları artmadı gelir %47 arttı

Üç Dalga Manevi ve Etik Rasyonel Duygusal

Alanı fark etmek Gerçeği Tüketici Düşüncesi Marka Karakteri Ürün

Tesco Okullara Bilgisayar % 48 Hatırlanma oranı

Sponsorluk nerede kalıyor ?

İşbirliği mi Bağımısızlık mı ? Kuruluş Ortaklığı Doğrudan Sosyal Amaca Yönelme Karma Yöntem

Başkan Eşi Sendromu Herşey herkese görüşünde uzaklaşılmalı Bağışlar marka stratejileri ve marka yapılandırmaları aynı çizgide olmalı

Şirketler ile ilişkili Vakıflar

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Kısa vadeli satış promosyonları amaçlanmamalıdır. Kampanyanın kendi içerisinde tanıtılması Sosyal amaca yönelik tahahüdünü marka iletişiminin bir parçası olarak görmelidir. Uzun dönemli olmalıdır. Taktik amaçlı değil stratejiktir.

Kaçınılması Gerekenler Hijyen Faktörleri sağlamadan yola çıkma Samimiyetsizlik Tutarsızlık

Başarılı Bir Sosyal Sorumluluk Kampanyası özellikleri Firma ve amaç arasında paylaşılan alan Basit Mekanizma ve tüketicilerin katılımı Üst düzey yöneticilerin inanç ve desteği Çalışanların katılımı Tedarikçilerin ve staratejik ortakların katılımı Reklam ve iletişim bütçesi Diğer marka reklamları arasında sinerji ve yaratıcılık Ünlülerin desteği ve PR etkinlikleri Ölçülebilir sonuçların olması